quote:Op maandag 16 februari 2009 16:35 schreef Hoogstaande het volgende:
En dit keer pak ik wel de lapo IQM
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:35 schreef Florian_ het volgende:
lapo tijd, IQM zal hem wel weer hebben
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:35 schreef Florian_ het volgende:
lapo tijd, IQM zal hem wel weer hebben
Thema's zijn overrated. Het gaat al tig topics lang niet over het thema, of enkel de eerste posts.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:38 schreef Lakitu het volgende:
Waarom maak je nou nooit eens een leuk thema?
Hey, was jij erbij?quote:
Door mensen zoals jij, ja.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Thema's zijn overrated. Het gaat al tig topics lang niet over het thema, of enkel de eerste posts.
I know.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:38 schreef Florian_ het volgende:
IQM post de laatste minuten van elke SC niet meer en loopt non stop te F5'en voor de lapo
Mwhehe iddquote:Op maandag 16 februari 2009 16:38 schreef Florian_ het volgende:
IQM post de laatste minuten van elke SC niet meer en loopt non stop te F5'en voor de lapo
Wait for it..... here it comes.... just a second..... NICE!!!!!quote:
Nee, ook met andere TS'en niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij, ja. [ afbeelding ]
Ik vind je steeds toffer worden, H. No homo.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wait for it..... here it comes.... just a second..... NICE!!!!!
Paardje in galop.quote:
Een goed thema is ook belangrijkquote:Op maandag 16 februari 2009 16:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ook met andere TS'en niet.Uiteindelijk vinden jullie toch het belangrijkst dat jullie weer zo snel mogelijk verder kunnen posten, hm.
Whehehe H.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind je steeds toffer worden, H. No homo.
Liever lui dan moe!quote:Op maandag 16 februari 2009 16:41 schreef reetveter het volgende:
Ik ben nu zo lui dat ik niet eens zin heb om te praten.
Zo'n negerin kreeg een scooter een keer.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:42 schreef reetveter het volgende:
Bij my super sweet 16 krijgt er iemand een fiets in plaats van een auto
Ohh die heb ik gezien.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:42 schreef reetveter het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ohh die heb ik gezien.Is dat die negerin? Volgens mij kreeg zij ook heeeeeeeeeeele vette limited edition Nikes.
Ze moeten die kinderen de kogel geven ipv een vervoersmiddel.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:42 schreef reetveter het volgende:
Ik zou ook wel een gay best friend willen.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze moeten die kinderen de kogel geven ipv een vervoersmiddel.![]()
Kennen jullie dat programma van Paris Hilton, my new BFF ofzo?Zo'n dikke nicht zit daarin, gatverdamme
Mwehehe, gisteren bij The Simple Life zoende zij met zo'n overduidelijke redneck, die gozer wist niet wat m overkwamquote:Op maandag 16 februari 2009 16:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze moeten die kinderen de kogel geven ipv een vervoersmiddel.![]()
Kennen jullie dat programma van Paris Hilton, my new BFF ofzo?Zo'n dikke nicht zit daarin, gatverdamme
Ik ergerde me dood aan die chick zegquote:
Nee, dat is een ventquote:Op maandag 16 februari 2009 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een wijf was.
En dan heeft ie een tabje klaar staan, hoeft ie alleen nog maar op invoeren te drukken.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:38 schreef Florian_ het volgende:
Dat heb ik ook ooit gezien volgens mij. Die gozer had toch ook broers? Iedereen in rep en roer.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwehehe, gisteren bij The Simple Life zoende zij met zo'n overduidelijke redneck, die gozer wist niet wat m overkwam
O en ik keek dat met mn vriendin, geen eigen keuze uiteraard![]()
Leuker dan Nijmegen in ieder geval. Of Helmondquote:
Holy shit, ik dacht echt dat dat een wijf was.quote:
WHERES TE POLE!quote:
Eigenlijk allemaal kutsteden die je nu opnoemt.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Leuker dan Nijmegen in ieder geval. Of Helmond
Van het weekend moest ik in Nijmegen zijn, de TomTom liep echt om de minuut te piepen door al die flitspalen op iedere kruisingWat een kansloze stad is dat zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |