Dat deed mijn kleine vanmorgen ook. En toen heb ik m'n ontbijt uitgespuugd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:31 schreef Vicky het volgende:
mijn dochter is mij aan het schoppen... zo'n beetje tegen mijn maag.. erg prettig als je net gegeten hebt..
Da's balen. Hopelijk krijg je je geld terug, 100 euro is best veel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:02 schreef Memmel het volgende:
MIjn mannetje ook!
Lees ik net in de krant dat Meavita failliet is. En nou begint maandag mijn zwangerschapsyoga cursus bij Meavita. Of zou het alleen de thuiszorg-tak zijn? CB's in Den Haag zijn toch ook van Meavita?
Hoe, wat...ik wil meerrrrr weten. Of ben ik mijn 100 euro inschrijfgeld voor de cursus nu kwijt? Nouja, we zien wel maandag.
In Rijswijk is het cb van Florence, geen idee hoe het in Den Haag is. Misschien toch maar ff bellen voor de zkerheid! 100 euro is veel geld!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:02 schreef Memmel het volgende:
MIjn mannetje ook!
Lees ik net in de krant dat Meavita failliet is. En nou begint maandag mijn zwangerschapsyoga cursus bij Meavita. Of zou het alleen de thuiszorg-tak zijn? CB's in Den Haag zijn toch ook van Meavita?
Hoe, wat...ik wil meerrrrr weten. Of ben ik mijn 100 euro inschrijfgeld voor de cursus nu kwijt? Nouja, we zien wel maandag.
ze zijn toch nog niet faillietquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:02 schreef Memmel het volgende:
Mooi die kleintjes hé.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meike snapt er overigens niks van! Mikoxx is zwanger, mama ineens ook.... nou dan heeft papa vast ook een baby in de buik!
helpt het niet als je even wat eet??? (al heb je daar dus echt geen zin in als je je misselijk voelt, maar ja)quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:53 schreef Takkembah het volgende:
Haha! Bij mijn mannetje zou het zomaar kunnen Karin! Die heeft nogal bierspieren zegmaar.
Wel schattig zeg, die Meike, die is nu lekker tot grote zus gepromoveerd
Hier een minder dagje, nog steeds geen extreme misselijkheid, maar ik ben zoooo trillerig als wat echt kut. En dan moet ik dadelijk voor de klas gaan staan... Aaahgrrr
zal meteen ff kijken. Ik ben iig 1.75 en de broek hangt bij mij net boven de grond.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:18 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Huuphuup ik ben nu 19 weken en droeg tot vorige week nog al mijn eigen broeken. Nu kan ik er nog maar 1tje aan dus ik moet binnenkort echt even positiebroeken kopen (Vicky ik weet niet welke maat je hebt maar ik heb misschien dus wel interesse in jou positiebroek)
Sinds zondag ben ik steeds weer misselijk als ik iets gegeten heb, heeft dat ook te maken met de groei ofzo?
Memmel mooie commode! Die zou alleen veel te groot zijn voor in ons kleine huisje
Waarschijnlijk hartkloppingen. Je hart moet steeds meer moeite doen en meer bloed door je lichaam pompen voor jou en je kindje. Is verder niet ernstig ofzo, een normaal 'kwaaltje'.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:52 schreef huuphuup het volgende:
Trouwens, weet iemand wat dit is? Ik schrok er best wel van![]()
Toen ik net in de bus zat had k in 10 minuten tijd een paar keer het gevoel alsof mn hart bovenin mn keel klopte ofzo en het klopte heel onregelmatig, alsof het her en der een slag teveel of te weinig deed. Het voelde heel eng. Wat is het? Iets om in de gaten te houden of stelt t niets voor?
Kijk, da's toch handig he. Een vk in dit topic.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:58 schreef Poppedein het volgende:
Meestal iets wat gewoon bij je zwangerschap hoort Huup.. Je lichaam heeft inmiddels al 1,5-2liter extra bloed rond te pompen en daar moet t soms nog een beetje aan wennen... Als het heel regelmatig voorkomt en je vertouwt het zelf niet adviseren wij mensen altijd om zich even bij de HA te melden...
Kun je dan niet beter een andere VK zoeken?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:42 schreef Mexxa het volgende:
Heb de vk gebeld hoor meiden, maar moet vrijdag terugbellen voor een afspraak. Ik zei toch dat het een hork was!! Dat kan nog gezellig worden. :-)
Ik heb dat ook!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien helpt het dat eens uit te spreken Mexxa
Ik heb ook nog een klachtje en denkt niet dat het aan mijn algehele conditie ligt: als ik de trap op loop ben ik buiten adem! Het liegt er niet om. En zo moe in mijn benen. Ik word echt te oud voor de trap
Ik had het ook.... Zou haast zeggen vanaf dag 1!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou, ik loop pas tegen de 8 weken, dus dat lijkt me sterk. Misschien heeft het met de energie te maken die naar je buik gaat dat je elders zo moe bent? Ik had het 2 weken terug trouwens net zo (en ik heb echt conditie!)
En ja, ze is pas 3 maart uitgerekend maar met al die toestanden denk ik niet dat ze de 40 weken gaat volmaken...quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:37 schreef Raissa het volgende:
Zou Carmella al bevallen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |