abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66193966
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:31 schreef Vicky het volgende:
mijn dochter is mij aan het schoppen... zo'n beetje tegen mijn maag.. erg prettig als je net gegeten hebt..
Dat deed mijn kleine vanmorgen ook. En toen heb ik m'n ontbijt uitgespuugd.
pi_66194713
hier sinds 1,5 week steeds meer positiekleding, en nu draag ik niks anders meer, buiten truitjes.

Deze periode vind ik nog steeds heel raar, je weet heel goed dat je zwanger, de buitenwereld ziet het ook al redelijk goed, zo nu en dan heb je het vermoeden je kleintje te denken te voelen.
Maar omdat het allemaal zo maar afentoe is enzo, twijfel je er wel eens een klein moment aan of je echt wel zwanger bent....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:02:17 #203
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66194740
MIjn mannetje ook!

Lees ik net in de krant dat Meavita failliet is. En nou begint maandag mijn zwangerschapsyoga cursus bij Meavita. Of zou het alleen de thuiszorg-tak zijn? CB's in Den Haag zijn toch ook van Meavita?
Hoe, wat...ik wil meerrrrr weten. Of ben ik mijn 100 euro inschrijfgeld voor de cursus nu kwijt? Nouja, we zien wel maandag.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66195092
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:02 schreef Memmel het volgende:
MIjn mannetje ook!

Lees ik net in de krant dat Meavita failliet is. En nou begint maandag mijn zwangerschapsyoga cursus bij Meavita. Of zou het alleen de thuiszorg-tak zijn? CB's in Den Haag zijn toch ook van Meavita?
Hoe, wat...ik wil meerrrrr weten. Of ben ik mijn 100 euro inschrijfgeld voor de cursus nu kwijt? Nouja, we zien wel maandag.
Da's balen. Hopelijk krijg je je geld terug, 100 euro is best veel.
pi_66195135
quote:
MIjn mannetje ook!

In Rijswijk is het cb van Florence, geen idee hoe het in Den Haag is. Misschien toch maar ff bellen voor de zkerheid! 100 euro is veel geld!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66195197
dat zou mooi klote zijn Memmel!
kun je niet even bellen ofzo?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66196523
Mooi die commode Memmel, idd wel mega! Kun je Anna en de beeb wel tegelijk op leggen!

Hier nog geen groeiende buik, ik kan mijn riem nog steeds op het strakste gaatje. Hoewel mijn buik onder mijn navel wel anders aanvoelt als erboven, strakker zeg maar. Daarboven blubbert het....:-(
Bij Meike heb ik ook pas laat positiekleding moeten dragen, ik heb zelfs 1 spijkerbroek de hele zwangerschap aan gehad.

Meike snapt er overigens niks van! Mikoxx is zwanger, mama ineens ook.... nou dan heeft papa vast ook een baby in de buik!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:53:41 #208
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_66196645
Haha! Bij mijn mannetje zou het zomaar kunnen Karin! Die heeft nogal bierspieren zegmaar.

Wel schattig zeg, die Meike, die is nu lekker tot grote zus gepromoveerd

Hier een minder dagje, nog steeds geen extreme misselijkheid, maar ik ben zoooo trillerig als wat echt kut. En dan moet ik dadelijk voor de klas gaan staan... Aaahgrrr
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_66196786
quote:

ze zijn toch nog niet failliet

dit staat op hun site:

Verzelfstandiging Meavita Den Haag in vergevorderd stadium

De ontvlechting van Meavita Nederland ligt op schema. Daardoor kan de continuïteit van zorg aan 100.000 cliënten en de werkgelegenheid van 20.000 medewerkers gewaarborgd worden.

Ook al heeft staatssecretaris Bussemaker van VWS het verzoek om financiële steun van Meavita Nederland op 17 februari jl. niet gehonoreerd, toch is het concern in staat alle werkmaatschappijen te ontvlechten en een herstart te geven.

Voor Meavita Den Haag kan een continuering van de AWBZ zorg (Thuis- en Woonzorg) en huishoudelijke verzorging gerealiseerd worden via private en lokale partijen. Met dergelijke partijen worden momenteel onderhandelingen gevoerd. Deze onderhandelingen worden door Meavita Den Haag gekwalificeerd als vruchtbaar en constructief. Meavita Den Haag ziet geen aanleiding om op dit moment surseance van betaling aan te vragen

En in het AD-online staat:

Staatssecretaris Bussemaker (Volksgezondheid) laat zorgconcern Meavita failliet gaan. Ze heeft geen vertrouwen in het management.

Wel steekt ze miljoenen in een nieuw thuiszorgbedrijf dat het werk in Den Haag en Groningen overneemt. Patiënten behouden hun zorg en het personeel zijn baan.

De staatssecretaris informeert vandaag de Tweede Kamer over de gekozen constructie. Meavita ontstond uit een megafusie van verschillende instellingen. Het concern geeft 100.000 mensen thuiszorg en er werken 20.000 werknemers. Vorig jaar kwam het in geldnood. Als de overheid niet met zo’n 25 miljoen euro over de brug zou komen, zouden alle patiënten en het personeel in de kou komen te staan, dreigde de directie.

Bussemaker wil het bedrijf echter niet overeindhouden. Ze heeft geen vertrouwen dat Meavita met de miljoenenhulp wél fatsoenlijk wordt geleid. „De overheid zou onherroepelijk geld kwijt zijn om ervoor te zorgen dat mensen geen dag zonder zorg zouden zitten. Besloten is dat geld niet aan de managers van Meavita te geven, maar aan de patiënten en de werknemers.”

Meavita wordt opgesplitst. De onderdelen in Utrecht (Vitras), de Achterhoek (Sensire) en Dordrecht (Wielborgh) zijn nog gezond en blijven onder de paraplu van Meavita doorgaan. Thuiszorg Groningen en Meavita Den Haag worden na faillisement overgenomen door twee nieuw opgerichte stichtingen. Zij krijgen geld van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) om weer een rendabel bedrijf te worden. Gerrit Jan van Otterloo van het College Sanering Zorginstellingen wordt aangesteld als bestuurder van de stichting die de twee thuiszorgbedrijven tijdelijk onder haar hoede neemt.

„Ik wil een signaal afgeven aan al die andere thuiszorginstellingen die alleen maar groeien, groeien, groeien,” zegt Bussemaker. „Het gaat om de patiënt. Als je dat uit het oog verliest, ga ik je niet helpen.”

Dus zover ik kan terug vinden zijn ze nog niet failliet.
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_66197085
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Meike snapt er overigens niks van! Mikoxx is zwanger, mama ineens ook.... nou dan heeft papa vast ook een baby in de buik!
Mooi die kleintjes hé.
Hier heeft Isa ook een beebie in de buik, en dan tilt ze haar shirt dus ook op enz echt enorm schattig om te zien
Mama van Isa en Ties
pi_66197228
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:53 schreef Takkembah het volgende:
Haha! Bij mijn mannetje zou het zomaar kunnen Karin! Die heeft nogal bierspieren zegmaar.

Wel schattig zeg, die Meike, die is nu lekker tot grote zus gepromoveerd

Hier een minder dagje, nog steeds geen extreme misselijkheid, maar ik ben zoooo trillerig als wat echt kut. En dan moet ik dadelijk voor de klas gaan staan... Aaahgrrr
helpt het niet als je even wat eet??? (al heb je daar dus echt geen zin in als je je misselijk voelt, maar ja)
Ik heb af en toe ook wel dat ik me even een beetje misselijk voel, maar als ik dan even iets eet gaat het goed. Net als het ontbijt, tot voor kort nam ik op bed een schaaltje yoghurt, nu blijkt dat niet afdoende, wordt na het opstaan dan toch een beetje min, maar nu neem ik een broodje op bed, en niks aan het handje!
pi_66197674
Huuphuup ik ben nu 19 weken en droeg tot vorige week nog al mijn eigen broeken. Nu kan ik er nog maar 1tje aan dus ik moet binnenkort echt even positiebroeken kopen (Vicky ik weet niet welke maat je hebt maar ik heb misschien dus wel interesse in jou positiebroek)
Sinds zondag ben ik steeds weer misselijk als ik iets gegeten heb, heeft dat ook te maken met de groei ofzo?

Volgens mij voel ik sinds een paar dagen de baby ik weet het niet zeker maar ik kan het gevoel niet plaatsen, dus ik denk dat het de baby is.

Memmel mooie commode! Die zou alleen veel te groot zijn voor in ons kleine huisje
pi_66197709
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:18 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Huuphuup ik ben nu 19 weken en droeg tot vorige week nog al mijn eigen broeken. Nu kan ik er nog maar 1tje aan dus ik moet binnenkort echt even positiebroeken kopen (Vicky ik weet niet welke maat je hebt maar ik heb misschien dus wel interesse in jou positiebroek)
Sinds zondag ben ik steeds weer misselijk als ik iets gegeten heb, heeft dat ook te maken met de groei ofzo?

Memmel mooie commode! Die zou alleen veel te groot zijn voor in ons kleine huisje
zal meteen ff kijken. Ik ben iig 1.75 en de broek hangt bij mij net boven de grond.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:49:51 #214
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66201524
Anna is nog te klein om te beseffen dat er een broertje aankomt. Maar als ik haar vraag waar de baby is, prikt ze in mijn buik en krijg ik er een dikke kus op!
Commode is idd op maat gemaakt om tussen twee wanden in te passen. 1,40 breed en 80 cm diep dus.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66201709
ahw Anna zo schattig!
ik heb een broek gekocht!! hij zit goddelijk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66202285
Mooie commode Memmel!

Als ik Linde babykleertjes laat zien zegt ze beeeebiiiieeee Al heb ik wel het vermoeden dat het qua snappen nog daarbij blijft Heeft iemand misschien tips voor leuke boekjes hierover? Ik heb al Kleine Pluis gevonden van Dick Bruna, maar zijn er nog meer leuke boekjes?
pi_66202890
Ik vind het nog wel vroeg om Meike er nu op voor te bereiden, het duurt nog zooooo lang voordat de baby er is. We hebben ook "kleine pluis" klaarliggen, maar voorlopig doen we daar nog niks mee.
In de bieb heb ik wel heel veel boekjes gezien met het thema "broertje/zusje"

Good For You Huup, en nu? Wil je niet meer anders?
pi_66203004
Ik heb hem ook nog niet gekocht hoor, daar wachten we nog wel even mee, maar ik dacht alvast even kijken of er nog andere leuke tips zijn. Eigenlijk kom ik weinig in de bieb. Op mijn vrije dag is ie net dicht. Of ik moet een heel eind verder.
pi_66203356
Wij hebben net behang en verf gehaald voor de babykamer
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_66203432
Oh leuk Tessie! Wat voor kleuren? Of kan je dat niet zeggen?
pi_66203614
Leuk Tessie! Ben idd benieuwd naar de kleuren enzo
ik surf me sowieso suf voor leuke ideetjes voor de babykamer. Wij hebben maar een hele kleine ruimte dus er kan niet bijzonder veel mee. Laminaat ligt er al (lichte kleur) en de muren en het houtwerk zijn crèmekleurig. Lekker licht dus. Nu nog even kijken wat we qua accesoires doen. Ik kan niet wachten

@Karin, haha nee inderdaad ik ben bang dat dit het begin van het einde is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66203809
Call me crazy, maar ik ben ook alvast heerlijk aan t knutselen op de toekomstige babykamer Zó leuk vind ik dat, heerlijk om er op die manier al een beetje mee bezig te zijn! Kleurtjes zijn lekker fel, maar kunnen voor beide geslachten.. ik wacht wel met accesoires kopen tot we wél weten wat t is denk ik...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_66204176
Trouwens, weet iemand wat dit is? Ik schrok er best wel van

Toen ik net in de bus zat had k in 10 minuten tijd een paar keer het gevoel alsof mn hart bovenin mn keel klopte ofzo en het klopte heel onregelmatig, alsof het her en der een slag teveel of te weinig deed. Het voelde heel eng. Wat is het? Iets om in de gaten te houden of stelt t niets voor?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66204322
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:52 schreef huuphuup het volgende:
Trouwens, weet iemand wat dit is? Ik schrok er best wel van

Toen ik net in de bus zat had k in 10 minuten tijd een paar keer het gevoel alsof mn hart bovenin mn keel klopte ofzo en het klopte heel onregelmatig, alsof het her en der een slag teveel of te weinig deed. Het voelde heel eng. Wat is het? Iets om in de gaten te houden of stelt t niets voor?
Waarschijnlijk hartkloppingen. Je hart moet steeds meer moeite doen en meer bloed door je lichaam pompen voor jou en je kindje. Is verder niet ernstig ofzo, een normaal 'kwaaltje'.
Ben uiteraard geen expert en als je zekerheid wilt even je vk bellen.
pi_66204401
Meestal iets wat gewoon bij je zwangerschap hoort Huup.. Je lichaam heeft inmiddels al 1,5-2liter extra bloed rond te pompen en daar moet t soms nog een beetje aan wennen... Als het heel regelmatig voorkomt en je vertouwt het zelf niet adviseren wij mensen altijd om zich even bij de HA te melden...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_66204449
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:58 schreef Poppedein het volgende:
Meestal iets wat gewoon bij je zwangerschap hoort Huup.. Je lichaam heeft inmiddels al 1,5-2liter extra bloed rond te pompen en daar moet t soms nog een beetje aan wennen... Als het heel regelmatig voorkomt en je vertouwt het zelf niet adviseren wij mensen altijd om zich even bij de HA te melden...
Kijk, da's toch handig he. Een vk in dit topic.
pi_66204504
Dat klinkt als hartkloppingen, voor zover ik weet is dat niet erg, behalve als ze erg lang duren en vaak terugkomen. Maar misschien is het wel iets heel anders, ik ben niet echt medisch onderlegd

Ik heb voor het eerst sinds een maand of twee een fijne dag , ik val niet voortdurend in slaap voor mn gevoel en ben niet telkens misselijk en heb geen last van maagzuur tot nu toe (maar dat komt telkens 's avonds) Wat hoop ik dat dit het begin van het afnemen van die vreselijke vermoeidheid is
pi_66204528
oh okay gelukkig haha
dit is nieuw voor me

Mja, ik heb mn VK wel op de hoogte gebracht van mn vaders situatie (herseninfarcten enzo op jonge leeftijd, hij slikt bloedverdunners nu) dus zij houden mijn bloeddruk en dergelijk strak in de gaten zeiden ze. Ik ben nog bezig met switchen van huisarts.
Onmogelijk gezever... verzekering gebeld "prima, u gaat uw gang maar mevrouw" huisarts gebeld "wij hebben een verklaring van de verz. nodig" erhm okay, verzekering weer gebeld "neeee joh, das nie nodig, gewoon inschrijven" jamaar jamaar lekker handig allemaal.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66204746
Hmmm klinkt nogal harrie-in-de-warrie huup, die verzekering....
En hartkloppingen....buh dat lijkt me best wel eng!

Ik heb me maar ingeschreven voor kraamzorg.
Nu nog even de verzekering daarover inlichten.
Wij krijgen dezelfde kraamhulp als bij Meike.....ben er helemaal blij mee!
pi_66205003
ghehe harrie in de warrie mja zeker delta lloyd

hier is de kraamzorg ook akkoord (uiteraard geen probleem met de verzekering )
wel stom, ze wilden weten hoeveelste zwangerschap het voor mij was (de verz. dus hè). Ik heb nog geen kids uiteraard dus ik heb 1e gezegd, maar later bedacht ik me dat de VK 2e heeft opgeschreven vanwege een miskraam 2 jaar geleden. Voor de VK vind ik dat nuttige/relevante informatie maar ik vind eigk niet dat mn verzekering daar verder iets mee te maken heeft of ik wel of geen miskraam heb gehad dus ik heb ze niet meer teruggebeld
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66205048
Hartkloppingen heb ik ook last van. En ik had ook een hele tijd dat je mijn hart zag kloppen op/in mijn buik, dat was echt heel raar!

We hebben streepjesbehang gekocht, met groene, blauwe en witte streepjes (verschillende tinten), en dan hebben we ook blauwe en (lime)groene verf gekocht. Dus het wordt wel druk kwa kleur denk ik, maar dat vind ik leuk En 1 muur blijft gewoon nog wit Het behang komt op een klein tussenwandje.
Het kamertje is nogal apart bij ons, het is eigenlijk 1 grote kamer met 1 tussenwandje. Het eerste gedeelte van de kamer wordt gebruikt als muziekkamer (electrische piano en gitaren staan daar) en het andere gedeelte achter het wandje wordt dus de babykamer. Niet zo groot dus (maar wel knus ), maar dan kunnen we later altijd het tussenwandje nog wegslopen en onze muziek zooi verplaatsen
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:47:37 #232
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_66205956
Dat gevoel je hart in je keel te hebben is herkenbaar. Ik heb t wel eens gehad als ik op mn rug lig. Als ik dan anders ga liggen is t snel over.'
In mijn verz. papieren stond ook dat ik eerst de verz. moest bellen welke kraamzorg ik mocht nemen (had keuze uit een aantal...), maar toen ik belde zeiden ze ook dat ik eerst kraamzorg kon regelen en daarna aan de verz. door mocht geven welke ik had gekozen Handig!
Tessie: klinkt gezellig! Ik neem aan dat je geen muziek gaat maken als je kindjes er liggen
pi_66206763
Nee, als onze beeb (we krijgen er maar 1tje ) er ligt, dan gaan we geen muziek maken. Nahja, misschien een slaapliedje ofzo
pi_66211825
Heb de vk gebeld hoor meiden, maar moet vrijdag terugbellen voor een afspraak. Ik zei toch dat het een hork was!! Dat kan nog gezellig worden. :-)
  woensdag 18 februari 2009 @ 20:45:36 #235
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66211935
Misschien helpt het dat eens uit te spreken Mexxa

Ik heb ook nog een klachtje en denkt niet dat het aan mijn algehele conditie ligt: als ik de trap op loop ben ik buiten adem! Het liegt er niet om. En zo moe in mijn benen. Ik word echt te oud voor de trap
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66212986
Rocka, check...ik lijk wel een molenpaard, wij hebben twee trappen en als ik die achter elkaar oploop (voor de was op de tweede verdieping) klink ik alsof ik een marathon gelopen heb. En ik hoest de laatste dagen ook meer, vooral 's avonds. Weet iemand trouwens of je de hele zwangerschap last houdt van bloedneuzen of is dat alleen de eerste paar weken? Ik heb em nu schijnbaar elke nacht, als ik dan 's ochtends mijn neus snuit, komen er wat propjes bloed mee.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66213015
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:42 schreef Mexxa het volgende:
Heb de vk gebeld hoor meiden, maar moet vrijdag terugbellen voor een afspraak. Ik zei toch dat het een hork was!! Dat kan nog gezellig worden. :-)
Kun je dan niet beter een andere VK zoeken?

Mijn conditie ging in de zwangerschap ook erg rap omlaag! Verbaasde me soms hoe snel je al moe kon zijn na een trap lopen..
pi_66213270
Inderdaad, is er geen andere vk in de buurt? Je zou toch een soort van vertrouwen in haar moeten hebben...
  woensdag 18 februari 2009 @ 21:24:17 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66213431
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien helpt het dat eens uit te spreken Mexxa

Ik heb ook nog een klachtje en denkt niet dat het aan mijn algehele conditie ligt: als ik de trap op loop ben ik buiten adem! Het liegt er niet om. En zo moe in mijn benen. Ik word echt te oud voor de trap
Ik heb dat ook! Ik lijk wel een oud wijf! En idd moeie benen!
Ik zei al tegen F. dat dat dus voor een deel komt door dat extra bloed waar hierboven ook al over gesproken wordt.
  woensdag 18 februari 2009 @ 21:26:27 #240
190853 RockabeIIa
pi_66213530
Nou, ik loop pas tegen de 8 weken, dus dat lijkt me sterk. Misschien heeft het met de energie te maken die naar je buik gaat dat je elders zo moe bent? Ik had het 2 weken terug trouwens net zo (en ik heb echt conditie!)
pi_66213823
geen idee wanneer je begint met het aanmaken van extra bloedvolume.
Bij mij is het echt een combi van hoesten en zwanger volgens mij. Bedenk met net, door die bloedneuzen slaap ik nog meer dan normaal met mond open, werkt ook lekker als je hoest. Ik word ook elke ochtend wakker met een dorst, niet te filmen. Er gaat hier 1,5 liter karnemelk per 3 dagen door en ik drink dat alleen 's ochtends en mijn man lust het niet...
pi_66213834
Oh ja, de trap op en dan staan te hijgen alsof je de halve marathon hebt gelopen...

Mexxa, zou je niet kijken of er een andere vk is waar je terecht kan? Dit lijkt me niet prettig...
Fake it till you make it...
  woensdag 18 februari 2009 @ 21:34:42 #243
190853 RockabeIIa
pi_66213904
Ik heb ook zo'n dorst als ik wakker wordt! (om 3 uur 's nachts, want dan moet er geplast worden). Maar ik geloof dat ik dit keer aardig begin te begrijpen hoe dit allemaal werkt in mijn lijf.
pi_66214014
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou, ik loop pas tegen de 8 weken, dus dat lijkt me sterk. Misschien heeft het met de energie te maken die naar je buik gaat dat je elders zo moe bent? Ik had het 2 weken terug trouwens net zo (en ik heb echt conditie!)
Ik had het ook.... Zou haast zeggen vanaf dag 1!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_66214274
mijn plaspauze is nu ergens tussen 4 en 5. En dan heb ik een heel droge mond ja. (ben allang blij dat het nu tussen 4 en 5 is, vorige week was het zo net tussen 5 en 6 en dan hoor je de wereld wakker worden, fietsers, auto's, de krantenjongen...en dan slaap ik dus niet meer)
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:04:42 #246
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66215210
Ik werd vanavond gebeld door de intake mevrouw van de Kraamzorg. Ik zei: ojee, is het al zover dan? Moest ze wel lachen.

Mijn moeder had vandaag ook weer wat. Die ging effe de stad in en ik had haar gevraagd of ze bij Sterre en Tijl even wilde vragen of ze ook zwarte aankleedkussen hoezen hadden. Zij daar naar toe, zegt die mevrouw: "Zwarte? Ehhhhh...dat vind ik helemaal niet mooi". Zegt mijn moeder: "Je hoeft het ook niet mooi te vinden, je hoeft het alleen maar te verkopen!" . Mams zwangert lekker mee, lijkt wel of ze ook hormoontjes heeft .
pi_66215527
Even mezelf quoten uit het SC-topic:
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:37 schreef Raissa het volgende:
Zou Carmella al bevallen zijn?
En ja, ze is pas 3 maart uitgerekend maar met al die toestanden denk ik niet dat ze de 40 weken gaat volmaken...
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:10:38 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66215530
Heerlijke repliek van je moeder!
En wat een vreemde reactie van die mevrouw. Is evt. witte zwart verven een optie? Met badstof moet dat niet heel moeilijk zijn.
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:13:09 #249
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66215641
Nou ze zijn gewoon te koop. Niet van Koeka, maar dat andere merk, ik kan er even niet opkomen. Ik bestel 'm wel via Internet. Ik gun die doos daar niets meer natuurlijk.
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:16:13 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66215782
Whehehehe!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')