Kijk, da's toch handig he. Een vk in dit topic.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:58 schreef Poppedein het volgende:
Meestal iets wat gewoon bij je zwangerschap hoort Huup.. Je lichaam heeft inmiddels al 1,5-2liter extra bloed rond te pompen en daar moet t soms nog een beetje aan wennen... Als het heel regelmatig voorkomt en je vertouwt het zelf niet adviseren wij mensen altijd om zich even bij de HA te melden...
Kun je dan niet beter een andere VK zoeken?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:42 schreef Mexxa het volgende:
Heb de vk gebeld hoor meiden, maar moet vrijdag terugbellen voor een afspraak. Ik zei toch dat het een hork was!! Dat kan nog gezellig worden. :-)
Ik heb dat ook!quote:foto Op woensdag 18 februari 2009 20:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien helpt het dat eens uit te spreken Mexxa
Ik heb ook nog een klachtje en denkt niet dat het aan mijn algehele conditie ligt: als ik de trap op loop ben ik buiten adem! Het liegt er niet om. En zo moe in mijn benen. Ik word echt te oud voor de trap
Ik had het ook.... Zou haast zeggen vanaf dag 1!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou, ik loop pas tegen de 8 weken, dus dat lijkt me sterk. Misschien heeft het met de energie te maken die naar je buik gaat dat je elders zo moe bent? Ik had het 2 weken terug trouwens net zo (en ik heb echt conditie!)
En ja, ze is pas 3 maart uitgerekend maar met al die toestanden denk ik niet dat ze de 40 weken gaat volmaken...quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:37 schreef Raissa het volgende:
Zou Carmella al bevallen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop