Ja, ik ben het nu ook wel zat eigenlijk dat het steeds zo koud is...quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zou echt willen dat het wat minder koud was...
Oeh, lekkerquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ok!
Ik ga even chips halen. Bij het benzinestation. Brb.
En welke heb je uiteindelijk gekozen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kon niet kiezen maar heb me ingehouden. Ik ben dan ook in staat om gewoon 3 zakken te halen omdat ik niet weet waar ik trek in heb!![]()
Thai Sweet Chiliquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:57 schreef Raissa het volgende:
[..]
En welke heb je uiteindelijk gekozen?
ieuwquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Thai Sweet Chili
Die brandt zo erg in mijn mond dat ik er niet al te veel van op krijg.
Geen maiskorrels in huis, en lijkkt me ook niet verstandig nu om te gaan doen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:17 schreef mrien het volgende:
Popcorn maken? Of heb je geen maiskorrels in huis?
Nu krijg ik ook zin in lekkers door jullie![]()
Heb je uiteindelijk nog wat kunnen doen vandaag p_iglet?
Slaap lekker en veel plezier morgenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:30 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ga lekker mijn bedje inkruipen! Voel me een beetje bleh.
Huup, check je PM!
Als mijn teen een beetje wil morgen zie ik je gewoon op de afgesproken tijd en plaats!
koud? vond t vandaag wel meevallenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zou echt willen dat het wat minder koud was...
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef Memmel het volgende:
Memmel...voor al uw transploftjes!
Ik wilde vandaag na de creche even met Anna naar IKEA en dan daar eten. Geen slim idee, delen ze het eten daar voor noppes uit ofzo? Wat een drukte!!!
Goed ideequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Mss moet je dat in Z&G vragen, daar leest ze mss nog wel mee.
quote:
Truste!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, het is ook nog eens vakantie idd.
Rocka, ik ga met je mee!
Althans... ik ga ook.Tot morgen meisjes!
Ik heb ze daar niet gezien, wel superman pyama's bij Action voor weinig. Wellicht vind ie dat niet zo eng/vreemd/vervelend? Of je knipt het logo daar uit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:24 schreef dutchie het volgende:
Weet iemand of die Superman-applicaties te koop zijn bij de H&M?
Ik dacht van wel, maar ik weet het niet zeker.
En een los rood capeje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |