abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66193966
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:31 schreef Vicky het volgende:
mijn dochter is mij aan het schoppen... zo'n beetje tegen mijn maag.. erg prettig als je net gegeten hebt..
Dat deed mijn kleine vanmorgen ook. En toen heb ik m'n ontbijt uitgespuugd.
pi_66194713
hier sinds 1,5 week steeds meer positiekleding, en nu draag ik niks anders meer, buiten truitjes.

Deze periode vind ik nog steeds heel raar, je weet heel goed dat je zwanger, de buitenwereld ziet het ook al redelijk goed, zo nu en dan heb je het vermoeden je kleintje te denken te voelen.
Maar omdat het allemaal zo maar afentoe is enzo, twijfel je er wel eens een klein moment aan of je echt wel zwanger bent....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:02:17 #203
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66194740
MIjn mannetje ook!

Lees ik net in de krant dat Meavita failliet is. En nou begint maandag mijn zwangerschapsyoga cursus bij Meavita. Of zou het alleen de thuiszorg-tak zijn? CB's in Den Haag zijn toch ook van Meavita?
Hoe, wat...ik wil meerrrrr weten. Of ben ik mijn 100 euro inschrijfgeld voor de cursus nu kwijt? Nouja, we zien wel maandag.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66195092
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:02 schreef Memmel het volgende:
MIjn mannetje ook!

Lees ik net in de krant dat Meavita failliet is. En nou begint maandag mijn zwangerschapsyoga cursus bij Meavita. Of zou het alleen de thuiszorg-tak zijn? CB's in Den Haag zijn toch ook van Meavita?
Hoe, wat...ik wil meerrrrr weten. Of ben ik mijn 100 euro inschrijfgeld voor de cursus nu kwijt? Nouja, we zien wel maandag.
Da's balen. Hopelijk krijg je je geld terug, 100 euro is best veel.
pi_66195135
quote:
MIjn mannetje ook!

In Rijswijk is het cb van Florence, geen idee hoe het in Den Haag is. Misschien toch maar ff bellen voor de zkerheid! 100 euro is veel geld!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66195197
dat zou mooi klote zijn Memmel!
kun je niet even bellen ofzo?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66196523
Mooi die commode Memmel, idd wel mega! Kun je Anna en de beeb wel tegelijk op leggen!

Hier nog geen groeiende buik, ik kan mijn riem nog steeds op het strakste gaatje. Hoewel mijn buik onder mijn navel wel anders aanvoelt als erboven, strakker zeg maar. Daarboven blubbert het....:-(
Bij Meike heb ik ook pas laat positiekleding moeten dragen, ik heb zelfs 1 spijkerbroek de hele zwangerschap aan gehad.

Meike snapt er overigens niks van! Mikoxx is zwanger, mama ineens ook.... nou dan heeft papa vast ook een baby in de buik!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:53:41 #208
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_66196645
Haha! Bij mijn mannetje zou het zomaar kunnen Karin! Die heeft nogal bierspieren zegmaar.

Wel schattig zeg, die Meike, die is nu lekker tot grote zus gepromoveerd

Hier een minder dagje, nog steeds geen extreme misselijkheid, maar ik ben zoooo trillerig als wat echt kut. En dan moet ik dadelijk voor de klas gaan staan... Aaahgrrr
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_66196786
quote:

ze zijn toch nog niet failliet

dit staat op hun site:

Verzelfstandiging Meavita Den Haag in vergevorderd stadium

De ontvlechting van Meavita Nederland ligt op schema. Daardoor kan de continuïteit van zorg aan 100.000 cliënten en de werkgelegenheid van 20.000 medewerkers gewaarborgd worden.

Ook al heeft staatssecretaris Bussemaker van VWS het verzoek om financiële steun van Meavita Nederland op 17 februari jl. niet gehonoreerd, toch is het concern in staat alle werkmaatschappijen te ontvlechten en een herstart te geven.

Voor Meavita Den Haag kan een continuering van de AWBZ zorg (Thuis- en Woonzorg) en huishoudelijke verzorging gerealiseerd worden via private en lokale partijen. Met dergelijke partijen worden momenteel onderhandelingen gevoerd. Deze onderhandelingen worden door Meavita Den Haag gekwalificeerd als vruchtbaar en constructief. Meavita Den Haag ziet geen aanleiding om op dit moment surseance van betaling aan te vragen

En in het AD-online staat:

Staatssecretaris Bussemaker (Volksgezondheid) laat zorgconcern Meavita failliet gaan. Ze heeft geen vertrouwen in het management.

Wel steekt ze miljoenen in een nieuw thuiszorgbedrijf dat het werk in Den Haag en Groningen overneemt. Patiënten behouden hun zorg en het personeel zijn baan.

De staatssecretaris informeert vandaag de Tweede Kamer over de gekozen constructie. Meavita ontstond uit een megafusie van verschillende instellingen. Het concern geeft 100.000 mensen thuiszorg en er werken 20.000 werknemers. Vorig jaar kwam het in geldnood. Als de overheid niet met zo’n 25 miljoen euro over de brug zou komen, zouden alle patiënten en het personeel in de kou komen te staan, dreigde de directie.

Bussemaker wil het bedrijf echter niet overeindhouden. Ze heeft geen vertrouwen dat Meavita met de miljoenenhulp wél fatsoenlijk wordt geleid. „De overheid zou onherroepelijk geld kwijt zijn om ervoor te zorgen dat mensen geen dag zonder zorg zouden zitten. Besloten is dat geld niet aan de managers van Meavita te geven, maar aan de patiënten en de werknemers.”

Meavita wordt opgesplitst. De onderdelen in Utrecht (Vitras), de Achterhoek (Sensire) en Dordrecht (Wielborgh) zijn nog gezond en blijven onder de paraplu van Meavita doorgaan. Thuiszorg Groningen en Meavita Den Haag worden na faillisement overgenomen door twee nieuw opgerichte stichtingen. Zij krijgen geld van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) om weer een rendabel bedrijf te worden. Gerrit Jan van Otterloo van het College Sanering Zorginstellingen wordt aangesteld als bestuurder van de stichting die de twee thuiszorgbedrijven tijdelijk onder haar hoede neemt.

„Ik wil een signaal afgeven aan al die andere thuiszorginstellingen die alleen maar groeien, groeien, groeien,” zegt Bussemaker. „Het gaat om de patiënt. Als je dat uit het oog verliest, ga ik je niet helpen.”

Dus zover ik kan terug vinden zijn ze nog niet failliet.
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_66197085
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Meike snapt er overigens niks van! Mikoxx is zwanger, mama ineens ook.... nou dan heeft papa vast ook een baby in de buik!
Mooi die kleintjes hé.
Hier heeft Isa ook een beebie in de buik, en dan tilt ze haar shirt dus ook op enz echt enorm schattig om te zien
Mama van Isa en Ties
pi_66197228
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:53 schreef Takkembah het volgende:
Haha! Bij mijn mannetje zou het zomaar kunnen Karin! Die heeft nogal bierspieren zegmaar.

Wel schattig zeg, die Meike, die is nu lekker tot grote zus gepromoveerd

Hier een minder dagje, nog steeds geen extreme misselijkheid, maar ik ben zoooo trillerig als wat echt kut. En dan moet ik dadelijk voor de klas gaan staan... Aaahgrrr
helpt het niet als je even wat eet??? (al heb je daar dus echt geen zin in als je je misselijk voelt, maar ja)
Ik heb af en toe ook wel dat ik me even een beetje misselijk voel, maar als ik dan even iets eet gaat het goed. Net als het ontbijt, tot voor kort nam ik op bed een schaaltje yoghurt, nu blijkt dat niet afdoende, wordt na het opstaan dan toch een beetje min, maar nu neem ik een broodje op bed, en niks aan het handje!
pi_66197674
Huuphuup ik ben nu 19 weken en droeg tot vorige week nog al mijn eigen broeken. Nu kan ik er nog maar 1tje aan dus ik moet binnenkort echt even positiebroeken kopen (Vicky ik weet niet welke maat je hebt maar ik heb misschien dus wel interesse in jou positiebroek)
Sinds zondag ben ik steeds weer misselijk als ik iets gegeten heb, heeft dat ook te maken met de groei ofzo?

Volgens mij voel ik sinds een paar dagen de baby ik weet het niet zeker maar ik kan het gevoel niet plaatsen, dus ik denk dat het de baby is.

Memmel mooie commode! Die zou alleen veel te groot zijn voor in ons kleine huisje
pi_66197709
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:18 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Huuphuup ik ben nu 19 weken en droeg tot vorige week nog al mijn eigen broeken. Nu kan ik er nog maar 1tje aan dus ik moet binnenkort echt even positiebroeken kopen (Vicky ik weet niet welke maat je hebt maar ik heb misschien dus wel interesse in jou positiebroek)
Sinds zondag ben ik steeds weer misselijk als ik iets gegeten heb, heeft dat ook te maken met de groei ofzo?

Memmel mooie commode! Die zou alleen veel te groot zijn voor in ons kleine huisje
zal meteen ff kijken. Ik ben iig 1.75 en de broek hangt bij mij net boven de grond.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:49:51 #214
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66201524
Anna is nog te klein om te beseffen dat er een broertje aankomt. Maar als ik haar vraag waar de baby is, prikt ze in mijn buik en krijg ik er een dikke kus op!
Commode is idd op maat gemaakt om tussen twee wanden in te passen. 1,40 breed en 80 cm diep dus.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66201709
ahw Anna zo schattig!
ik heb een broek gekocht!! hij zit goddelijk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66202285
Mooie commode Memmel!

Als ik Linde babykleertjes laat zien zegt ze beeeebiiiieeee Al heb ik wel het vermoeden dat het qua snappen nog daarbij blijft Heeft iemand misschien tips voor leuke boekjes hierover? Ik heb al Kleine Pluis gevonden van Dick Bruna, maar zijn er nog meer leuke boekjes?
pi_66202890
Ik vind het nog wel vroeg om Meike er nu op voor te bereiden, het duurt nog zooooo lang voordat de baby er is. We hebben ook "kleine pluis" klaarliggen, maar voorlopig doen we daar nog niks mee.
In de bieb heb ik wel heel veel boekjes gezien met het thema "broertje/zusje"

Good For You Huup, en nu? Wil je niet meer anders?
pi_66203004
Ik heb hem ook nog niet gekocht hoor, daar wachten we nog wel even mee, maar ik dacht alvast even kijken of er nog andere leuke tips zijn. Eigenlijk kom ik weinig in de bieb. Op mijn vrije dag is ie net dicht. Of ik moet een heel eind verder.
pi_66203356
Wij hebben net behang en verf gehaald voor de babykamer
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_66203432
Oh leuk Tessie! Wat voor kleuren? Of kan je dat niet zeggen?
pi_66203614
Leuk Tessie! Ben idd benieuwd naar de kleuren enzo
ik surf me sowieso suf voor leuke ideetjes voor de babykamer. Wij hebben maar een hele kleine ruimte dus er kan niet bijzonder veel mee. Laminaat ligt er al (lichte kleur) en de muren en het houtwerk zijn crèmekleurig. Lekker licht dus. Nu nog even kijken wat we qua accesoires doen. Ik kan niet wachten

@Karin, haha nee inderdaad ik ben bang dat dit het begin van het einde is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66203809
Call me crazy, maar ik ben ook alvast heerlijk aan t knutselen op de toekomstige babykamer Zó leuk vind ik dat, heerlijk om er op die manier al een beetje mee bezig te zijn! Kleurtjes zijn lekker fel, maar kunnen voor beide geslachten.. ik wacht wel met accesoires kopen tot we wél weten wat t is denk ik...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_66204176
Trouwens, weet iemand wat dit is? Ik schrok er best wel van

Toen ik net in de bus zat had k in 10 minuten tijd een paar keer het gevoel alsof mn hart bovenin mn keel klopte ofzo en het klopte heel onregelmatig, alsof het her en der een slag teveel of te weinig deed. Het voelde heel eng. Wat is het? Iets om in de gaten te houden of stelt t niets voor?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66204322
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:52 schreef huuphuup het volgende:
Trouwens, weet iemand wat dit is? Ik schrok er best wel van

Toen ik net in de bus zat had k in 10 minuten tijd een paar keer het gevoel alsof mn hart bovenin mn keel klopte ofzo en het klopte heel onregelmatig, alsof het her en der een slag teveel of te weinig deed. Het voelde heel eng. Wat is het? Iets om in de gaten te houden of stelt t niets voor?
Waarschijnlijk hartkloppingen. Je hart moet steeds meer moeite doen en meer bloed door je lichaam pompen voor jou en je kindje. Is verder niet ernstig ofzo, een normaal 'kwaaltje'.
Ben uiteraard geen expert en als je zekerheid wilt even je vk bellen.
pi_66204401
Meestal iets wat gewoon bij je zwangerschap hoort Huup.. Je lichaam heeft inmiddels al 1,5-2liter extra bloed rond te pompen en daar moet t soms nog een beetje aan wennen... Als het heel regelmatig voorkomt en je vertouwt het zelf niet adviseren wij mensen altijd om zich even bij de HA te melden...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')