abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_66307771
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:52 schreef Copycat het volgende:
Oh en voor ik het vergeet, Noek. Nmns geeft raad:
[..]

Er zit wel wat in, denk ik.
Dus vrijdag de dertiende beginnen?
Vrijdag de 13e, ik doe aan magisch denken. Niet straks met jaartallen gaan schuiven hè?
Op de 13e beginnen met stoppen toch? Ik vind het goed hoor.
Go hard or go home
pi_66307802
Ik moest serieus in de OP even terugzoeken wanneer ik ook alweer ben gestopt...dan ben ik er wel officieel van af nu denk ik, hoeraaaa (tevens tvp en zo)
Gelukkig zonder haar
  zaterdag 21 februari 2009 @ 11:03:28 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66308352
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:32 schreef Noek het volgende:

Vrijdag de 13e, ik doe aan magisch denken. Niet straks met jaartallen gaan schuiven hè?
Op de 13e beginnen met stoppen toch? Ik vind het goed hoor.
Vrijdag de 27ste starten met de Champagne Mix en dan twee weken later, vrijdag de dertiende dus, stoppen met roken. Zullen we dan samen onze laatste peuk roken? Via FOK! of telefonisch ofzo?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_66308388
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vrijdag de 27ste starten met de Champagne Mix en dan twee weken later, vrijdag de dertiende dus, stoppen met roken. Zullen we dan samen onze laatste peuk roken? Via FOK! of telefonisch ofzo?
Maakt me niet uit, als we hem maar samen roken. Goed idee!
Go hard or go home
pi_66308439
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik mag mijn teller weer op 0 zetten, dat ging heul niet goed vandaag
ooow wat jammer, we gingen mooi gelijk op! Ik rook er in mijn slaap elke nacht wel een paar en droom dan dat de teller weer op 0 moet als het er maar een paar zijn zou ik hem niet op 0 zetten geloof ik.
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_66308468
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:52 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Was het die afspraak met die life-changing gedoe? , Heel jammer dat je moet resetten. Maar niet opgeven he? Where is the fun in giving up !
*Moet je tegen jezlef roepen als je heeeel erg trek hebt in een peuk ! -Soort zelf SM *

Uhmm misschien volgende keer beter om tegen je vrienden te zeggen of ze zich in kunnen houden even? Of jou helemaal geen sigaretten geven maar lollies ofzo ?
Ja! Lollies en trekdrop!
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:16:27 #257
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_66309838
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:08 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

ooow wat jammer, we gingen mooi gelijk op! Ik rook er in mijn slaap elke nacht wel een paar en droom dan dat de teller weer op 0 moet als het er maar een paar zijn zou ik hem niet op 0 zetten geloof ik.
Het waren er 3 of 4, ik heb hem toch maar op 0 gezet, al klopte de teller wel qua geld en zo, want ze waren natuurlijk niet zelf gekocht
Vandaag gaat het eigenlijk weer heel goed, dus ik ga gewoon verder hoor.
Trekdrop dat lust ik nie meer sinds ik es een zak leeggegeten heb en de dag daarna op de plee dacht dat ik dood ging omdat ik zo raar gepoept had
Pikzwart en het rook zo raar
Trekdrop dus

Ik heb een zak napoleons gekocht, maar das nie suikervrij.
Maar met 1 napoleon doe ik wel 3 uur of zo dus ach...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66309930
Gestopt sinds 1 Januari '09 na 2 jaar roken
Nog geen peuk aangeraakt sindsdien
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:30:01 #259
202014 JJH
Knetter. O+
pi_66312041
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:19 schreef Alpine69 het volgende:
Gestopt sinds 1 Januari '09 na 2 jaar roken
Nog geen peuk aangeraakt sindsdien
Top!
pi_66312157
Shit.. stond ik net bij de supermarkt... Te kijken naar de pakjes sigaretten en ik hoorde mezelf onderhandelen. Aah, je kan best een pakkie meenemen. Niemand die dat te weten komt. En ik heb het gewoon niet gedaan!

Ruggegraat
pi_66312249
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:16 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Het waren er 3 of 4, ik heb hem toch maar op 0 gezet, al klopte de teller wel qua geld en zo, want ze waren natuurlijk niet zelf gekocht
Vandaag gaat het eigenlijk weer heel goed, dus ik ga gewoon verder hoor.
Trekdrop dat lust ik nie meer sinds ik es een zak leeggegeten heb en de dag daarna op de plee dacht dat ik dood ging omdat ik zo raar gepoept had
Pikzwart en het rook zo raar
Trekdrop dus

Ik heb een zak napoleons gekocht, maar das nie suikervrij.
Maar met 1 napoleon doe ik wel 3 uur of zo dus ach...
Vergeten en gewoon doorgaan!
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_66312304
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:33 schreef Psychonikeo het volgende:
Shit.. stond ik net bij de supermarkt... Te kijken naar de pakjes sigaretten en ik hoorde mezelf onderhandelen. Aah, je kan best een pakkie meenemen. Niemand die dat te weten komt. En ik heb het gewoon niet gedaan!

Ruggegraat
Hier staat een bak vol met oude prijs sigaretten, pak uw kans staat er boven.
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_66312504
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:38 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Hier staat een bak vol met oude prijs sigaretten, pak uw kans staat er boven.
the horror
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:29:58 #264
202014 JJH
Knetter. O+
pi_66313915
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:38 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Hier staat een bak vol met oude prijs sigaretten, pak uw kans staat er boven.
The good old days , kijken of je nog ergens sigaretten voor de oude prijs kon opduiken.

Trouwens heerlijk dat ik niet meer hoef. Begin het trouwens ook echt tijdens het sporten te merken. Eerder kon ik niet meer omdat ik geen lucht meer had. Nu beginnt de boel te verzuren terwijl ik nog lucht over heb.
pi_66325671
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:29 schreef JJH het volgende:

[..]

The good old days , kijken of je nog ergens sigaretten voor de oude prijs kon opduiken.

Trouwens heerlijk dat ik niet meer hoef. Begin het trouwens ook echt tijdens het sporten te merken. Eerder kon ik niet meer omdat ik geen lucht meer had. Nu beginnt de boel te verzuren terwijl ik nog lucht over heb.
Ik hoop dat dit gevoel bij mij ook snel overgaat. Ik denk nog heel vaak; zo, nu eerst een sigaretje.
Wanneer was dit bij jullie zo goed als over?
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
  zaterdag 21 februari 2009 @ 21:47:33 #266
202014 JJH
Knetter. O+
pi_66325797
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 21:43 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit gevoel bij mij ook snel overgaat. Ik denk nog heel vaak; zo, nu eerst een sigaretje.
Wanneer was dit bij jullie zo goed als over?
Ik heb het zo af en toe nog wel eens. eergister had ik bij voorbeeld nog zo'n kutdag. Maar verder overheerst het positieve gevoel, en daar houd ik me op de moeilijkere momenten aan vast.
Van binnen dacht ik vanmiddag bijd e supermarkt letterlijk "whehehe, lekker niet!! "
pi_66326669
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 21:47 schreef JJH het volgende:

[..]

Ik heb het zo af en toe nog wel eens. eergister had ik bij voorbeeld nog zo'n kutdag. Maar verder overheerst het positieve gevoel, en daar houd ik me op de moeilijkere momenten aan vast.
Van binnen dacht ik vanmiddag bijd e supermarkt letterlijk "whehehe, lekker niet!! "
Het is dat kleine monster dat je ineens overvalt als je rustig een boek aan het lezen bent of koffie aan het drinken bent. Soms schrik ik er van, het ene moment voel ik me prima en het andere snak ik naar een sigaret.
Ik heb wel een voordeel dat mijn vriend niet rookt en ik niks kan ruiken.
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:30:25 #268
202014 JJH
Knetter. O+
pi_66326892
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:22 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Het is dat kleine monster dat je ineens overvalt als je rustig een boek aan het lezen bent of koffie aan het drinken bent. Soms schrik ik er van, het ene moment voel ik me prima en het andere snak ik naar een sigaret.
Ik heb wel een voordeel dat mijn vriend niet rookt en ik niks kan ruiken.
Ik woon alleen dus daar heb ik sowieso geen last van.
Op momenten dat ik het wat lastiger heb kan ik eigenlijk vrij simpel tegen mezelf zeggen dat ik een andere weg in geslagen ben en geen nicotine meer nodig heb. Gelukkig.
De moeilijke momenten namen bij mij wel rap af. Eerder was het bij elke bak koffie of elk loos moment. Nu misschien nog een enkele keer per dag, of als ik wat aparts als een kleine tegenslag of moeilijks tegenkom

Ben trouwens ook de kauwgom aan het minderen. Gaat een stuk makkelijker. En het werkt echt laxerend.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:32:49 #269
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_66326969
Vandaag is het hier heel goed gegaan, geen overdreven smachtmoment gehad, maar me wel de hele dag lopen schamen voor gisteren...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:34:43 #270
202014 JJH
Knetter. O+
pi_66327028
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag is het hier heel goed gegaan, geen overdreven smachtmoment gehad, maar me wel de hele dag lopen schamen voor gisteren...
Kijk aan! Dat zijn de goede berichten. Nog een paar van zulke daagjes en je bent eraf.
  zondag 22 februari 2009 @ 01:15:16 #271
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_66331063
Schrap mij maar weer van het lijstje..............ga nooit naar een stamkroeg waar ze nog nooit van een rookverbod hebben gehoord en het veel te gezellig was. Koos ruggengraatloos gaat zich maar even een paar weken afzonderen.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_66334572
quote:
Op zondag 22 februari 2009 01:15 schreef navvy het volgende:
Schrap mij maar weer van het lijstje..............ga nooit naar een stamkroeg waar ze nog nooit van een rookverbod hebben gehoord en het veel te gezellig was. Koos ruggengraatloos gaat zich maar even een paar weken afzonderen.
Dat is jammer! Maar je mag best een fout maken, gewoon weer doorzetten!
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_66334858
Ik ben gestopt op 4 augustus 2008. Sindsdien nog 2 keer gedroomd dat ik rookte, maar niet meer gedaan.
Ik ben gestopt omdat een vriend die verslaafd was, het niet alleen aandurfde, en vroeg aan mij en mijn vriend of wij dan ook wilde stoppen.
Hij heeft na 3 dagen er weer één gerookt, en na een week de beslissing genomen dat hij er nog ongeveer 5 per dag zou roken, en na ongeveer een maand zat hij gewoon weer op het aantal sigaretten waar hij daarvoor op zat (iets meer dan 20 per dag).
Mijn vriend besloot na 3 maanden dat hij op zijn werk z'n collega's wel weer gezelschap wilde houden, en hij rookt er tot op heden ongeveer 4 op werkdagen, en in het weeekend één of soms geen.
Ik ben de enige die nog gestopt is:
quote:
Six months, two weeks, three days, 21 hours, 3 minutes and 16 seconds.
3028 cigarettes not smoked
saving ¤ 195,71.
Life saved: 1 week, 3 days, 12 hours, 20 minutes.
And the druids turn to stone...
pi_66351062


Gestopt Datum: 22 mei 2008 Tijdstip: 00:00 Tijdsduur: 9 maanden 20 uren 12 minuten 1 seconde Niet gerookt: 6.367 Bespaard: 1.113,98 euro.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
  zondag 22 februari 2009 @ 21:17:49 #275
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_66353329
Navvy, gewoon doorgaan met stoppen hoor, niet je door 1 avond helemaal uit het veld laten slaan!
Ik heb vrijdag ook gezondigd, maar ben nu wel echt trots op mezelf dat ik het hele weekend niet gerookt heb
Als ik het kan kan jij het ook!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')