abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 februari 2009 @ 17:37:00 #26
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_66126742
Terug Vind ontslagPost
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_66126808
Ik heb ook wel wat verhalen.
Bij deze een tvp.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_66128043
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:21 schreef Florian_ het volgende:
tvp!
............................
  maandag 16 februari 2009 @ 18:31:14 #29
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_66128388
tvp, alhoewel mijn verhalen niet zo bijzonder zijn
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_66130288
Ik ben een keer ontslagen van vakantiewerk bij een tuinder omdat ik niet meebidde voor de lunch.

Nooit zo gelachen
  Moderator / Redactie FP maandag 16 februari 2009 @ 19:52:51 #31
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_66131795
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:19 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ben een keer ontslagen van vakantiewerk bij een tuinder omdat ik niet meebidde voor de lunch.

Nooit zo gelachen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_66132235
quote:
Op maandag 16 februari 2009 01:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Een jaarcontract wordt tegenwoordig niet meer stilzwijgend verlengd in een doorlopend contract, dus ik weet niet waaruit dit verhaal komt? (tenzij het natuurlijk zo was afgesproken in een CAO of in het contract oid)
Naar mijn weten kan het nog steeds dat een aflopend contract stilzwijgend wordt voortgezet, indien na het verstrijken van de einddatum de ovk zonder tegenspraak door partijen wordt voortgezet (artikel 7:668 lid 1 BW).
pi_66132392
Paar maanden geleden werd er iemand aangenomen op de afdeling verderop die meteen de dames daar inpakte met doosje choco en lief jongetjesgedrag. De mooiste verhalen had ie ook, helaas net te mooi om waar te zijn dus zijn leidinggevende rook lont maar kon er de vinger niet echt op leggen en googlede dus even op zijn naam. Dat leverde tientallen hits op waarin hij met naam en toenaam als notoire oplichter werd genoemd, inclusief een draad op het Radar-forum.
Direct gewipt dus . Als laatste daad haalde ie nog snel even zijn emailbox leeg dus daar was ook iets niet echt fris. Snap nog steeds niet hoe het komt dat P&O zo iemand binnenlaat. Hij bleek trouwens al een aantal overheidsinstellingen op zn CV te hebben, ook lekker om te weten dat zo iemand bij gevoelige privé-informatie kan zonder dat zijn achtergrond even wordt gecheckt
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_66186262
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:19 schreef allsystemshalt het volgende:

Nooit zo gelachen
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_66186345
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:07 schreef Mwanatabu het volgende:
Paar maanden geleden werd er iemand aangenomen op de afdeling verderop die meteen de dames daar inpakte met doosje choco en lief jongetjesgedrag. De mooiste verhalen had ie ook, helaas net te mooi om waar te zijn dus zijn leidinggevende rook lont maar kon er de vinger niet echt op leggen en googlede dus even op zijn naam. Dat leverde tientallen hits op waarin hij met naam en toenaam als notoire oplichter werd genoemd, inclusief een draad op het Radar-forum.
Direct gewipt dus . Als laatste daad haalde ie nog snel even zijn emailbox leeg dus daar was ook iets niet echt fris. Snap nog steeds niet hoe het komt dat P&O zo iemand binnenlaat. Hij bleek trouwens al een aantal overheidsinstellingen op zn CV te hebben, ook lekker om te weten dat zo iemand bij gevoelige privé-informatie kan zonder dat zijn achtergrond even wordt gecheckt
mwa, daar heb je backups voor
pi_66186565
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:16 schreef Cheiron het volgende:
Eenmaal aangekomen de kast opengemaakt: processor, geheugen en HDD weg Is echt iets van 5 keer gebeurd. "Ja, ik snap dat hij niet werkt"
Owned
  zondag 22 maart 2009 @ 23:31:08 #37
245888 jortkeldert
Waar de CAPS LOCKT
pi_67310672
tvp!
20 jaar oud, en wat had ik bereikt?
  Moderator maandag 23 maart 2009 @ 10:10:24 #38
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  vrijdag 3 april 2009 @ 01:41:50 #39
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_67664738
Heerlijk topic dit!

Terwijl ik eigenlijk redelijk kort in Dubai zit, al een paar leuke/domme ontslagen meegemaakt:

Ik werkte voor een internationale hotel organisatie, en werkelijk iedereen met een corporate e-mail adres kreeg een mailtje geforward van een Indier die op de accounts department van mijn hotel werkte, in het mailtje stonden foto's van Koran's die werden verbrand verbrand door de locale bevolking in India, met allerlei zeer discriminerende teksten.

5 minuten later kreeg iedereen een reply op datzelfde mailtje, van de CEO en oprichter van de organisatie (Zoals gezegd, redelijk grote hotel organisatie. Meer dan 50 hotels in het Midden-Oosten), hierin stond samengevat iets in als:

"Geachte iedereen;

Dit is dus een perfect voorbeeld hoe je je absoluut niet hoort te gedragen, hoe je geen respect toont voor andere culturen en dus totaal niet in deze organisatie en/of land thuis hoort.

Deze mail kan tevens gezien worden als ontslag op staande voet voor de verantwoordelijke van de voorgaande e-mail, en hij zal per direct uit zijn accommodatie verwijderd worden.

Met vriendelijke groet

bladiebla"

Een halfuur later zagen we hem door de achteruitgang in een politie auto afgevoerd worden, hij zit nog altijd vast voor belediging van de Islam.

Verder waren de domme ontslagen eigenlijk allemaal stumperds die geld gejat hadden, eentje was ontslagen vanwege het stelen van omgerekend 10 euro, eentje voor omgerekend 800 euro, maar de grande finale is wel direct de mooiste:

Hij werd ergens in het midden van zijn dienst op het matje geroepen door zijn manager, waar bleek dat hij bij een money exchange van een gast zeer verkeerd gewisseld had, een buitenlandse valuta waarvan hij dacht (naar eigen zeggen) dat het meer dan 500 euro waard was, bleek in werkelijk maar 50 cent waard te zijn, hij het geld dus gegeven, en de accounts waren hier achter gekomen. Op zich kan dat gebeuren, en hiervoor hebben ze dus de regel dat enkel voor hotel gasten geld gewisseld mocht worden. Hij had zich hier niet aan gehouden en voor een passant het geld gewisseld, en die persoon kon niet meer achterhaald worden.

Hij mocht zijn boeltje pakken en zijn visum zou gecancelled worden. Waar de manager echter geen rekening mee had gehouden was het feit dat die ochtend 2 voetbalclubs uitgechecked waren, en die bij die gast contant omgerekend 30.000 euro hadden afgetikt (Was niet zo heel spannend, gebeurde bijna wekelijks op die manier). Hij heeft zonder dat iemand het in de gaten had zijn spullen gepakt, naar zijn kassalade gelopen en al het geld meegenomen. Naar zijn accomodatie gegaan, koffer gepakt en het eerste vliegtuig naar zijn thuisland genomen.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  Moderator / Redactie FP vrijdag 3 april 2009 @ 03:07:53 #40
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_67665198
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 01:41 schreef Euc- het volgende:

Een halfuur later zagen we hem door de achteruitgang in een politie auto afgevoerd worden, hij zit nog altijd vast voor belediging van de Islam.
quote:
Verder waren de domme ontslagen eigenlijk allemaal stumperds die geld gejat hadden, eentje was ontslagen vanwege het stelen van omgerekend 10 euro, eentje voor omgerekend 800 euro, maar de grande finale is wel direct de mooiste:

Hij werd ergens in het midden van zijn dienst op het matje geroepen door zijn manager, waar bleek dat hij bij een money exchange van een gast zeer verkeerd gewisseld had, een buitenlandse valuta waarvan hij dacht (naar eigen zeggen) dat het meer dan 500 euro waard was, bleek in werkelijk maar 50 cent waard te zijn, hij het geld dus gegeven, en de accounts waren hier achter gekomen. Op zich kan dat gebeuren, en hiervoor hebben ze dus de regel dat enkel voor hotel gasten geld gewisseld mocht worden. Hij had zich hier niet aan gehouden en voor een passant het geld gewisseld, en die persoon kon niet meer achterhaald worden.

Hij mocht zijn boeltje pakken en zijn visum zou gecancelled worden. Waar de manager echter geen rekening mee had gehouden was het feit dat die ochtend 2 voetbalclubs uitgechecked waren, en die bij die gast contant omgerekend 30.000 euro hadden afgetikt (Was niet zo heel spannend, gebeurde bijna wekelijks op die manier). Hij heeft zonder dat iemand het in de gaten had zijn spullen gepakt, naar zijn kassalade gelopen en al het geld meegenomen. Naar zijn accomodatie gegaan, koffer gepakt en het eerste vliegtuig naar zijn thuisland genomen.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_67665466
Gozer werkt in ploegendienst, dus ook regelmatig s nachts. Alleen... als hij op vrijdag of zaterdag nacht moest werken, meldde hij zich altijd ziek.
Bleek dat hij dan werkte als taxi chauffeur. Is daarom ontslagen.

Dat ie ontslagen was, was ie flink gestresst van (het was dan ook een flink salaris dat ie kwijt was). Zat de volgende vijdagavond dronken in de taxi, krijgt ruzie bij een disco, pakt een wapen en lost een schot.

Tweede baan ook kwijt. In één week.

vrijdag 3 april 2009 @ 09:49:34 #42
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_67667929
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 04:48 schreef avonne het volgende:
Gozer werkt in ploegendienst, dus ook regelmatig s nachts. Alleen... als hij op vrijdag of zaterdag nacht moest werken, meldde hij zich altijd ziek.
Bleek dat hij dan werkte als taxi chauffeur. Is daarom ontslagen.

Dat ie ontslagen was, was ie flink gestresst van (het was dan ook een flink salaris dat ie kwijt was). Zat de volgende vijdagavond dronken in de taxi, krijgt ruzie bij een disco, pakt een wapen en lost een schot.

Tweede baan ook kwijt. In één week.

Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_67672170
Geen ontslag verhalen hier! Wel een tvp! Geweldig topic!
pi_67675267
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 01:41 schreef Euc- het volgende:

das kut
quote:
het feit dat die ochtend 2 voetbalclubs uitgechecked waren, en die bij die gast contant omgerekend 30.000 euro hadden afgetikt (Was niet zo heel spannend, gebeurde bijna wekelijks op die manier). Hij heeft zonder dat iemand het in de gaten had zijn spullen gepakt, naar zijn kassalade gelopen en al het geld meegenomen. Naar zijn accomodatie gegaan, koffer gepakt en het eerste vliegtuig naar zijn thuisland genomen.

penny wise, pound foolish

een goed argument om mensen NIET op staande voet te ontslaan
  vrijdag 3 april 2009 @ 16:53:35 #45
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_67681157
Tvp, staan leuke verhalen bij.
Hallon!
  Redactie Frontpage vrijdag 3 april 2009 @ 17:14:07 #46
38148 crew  Innisdemon
pi_67681701
Geldt een bijna-ontslag ook? dan heb ik er nog één

Werkte in een zomervakantie bij een oudpapier handelaar

een grote papiercontainer werd leegeflikkert in de hal, en Innisdemon en z'n collega's mochten het karton eruit scheiden. Dit werd vervolgens door een dronkelap op z'n heftruck weggeschoven. je ging mee als je niet optijd wegsprong.

Omdat ik niet IN de papierbult wachte tot de heftruck voorbij was, maar de veiligheid van de muur had opgezocht 'moest ik harder m'n best doen, anders was het m'n laatste dag'

Heb aan het einde van de week m'n collega's een fijne zomer gewenst, en ben gaan postbezorgen
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  vrijdag 3 april 2009 @ 17:51:06 #47
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_67682645
Ik ben ontslagen op mn krantenwijkje die ik vroeger had.

Meneer de verdeler dacht even een flat van zijn eigen wijk (hij bezorgde ze zelf ook) aan mij te kunnen geven zonder overleg. Ik heb die dus lekker laten liggen met de mededeling dat ie dat zelf mocht doen. Even later was meneer boos omdat ik om 5.00 u ofzo bij een klant aanbelde om m te laten weten dat de krant er was. Die klant was bang geworden en heeft per direct de krant opgezegd. Tja, hij/zij vroeg er ook om: de krant was op tijd bezorgd maar toch kon ik met enige regelmaat klachten van hem/haar ontvangen dat de krant niet bezorgd was...

Dat was de druppel kennelijk, want ik hoefde niet meer terug te komen.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_67689997
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 17:51 schreef nachtdier3 het volgende:
Ik ben ontslagen op mn krantenwijkje die ik vroeger had.

Meneer de verdeler dacht even een flat van zijn eigen wijk (hij bezorgde ze zelf ook) aan mij te kunnen geven zonder overleg. Ik heb die dus lekker laten liggen met de mededeling dat ie dat zelf mocht doen. Even later was meneer boos omdat ik om 5.00 u ofzo bij een klant aanbelde om m te laten weten dat de krant er was. Die klant was bang geworden en heeft per direct de krant opgezegd. Tja, hij/zij vroeg er ook om: de krant was op tijd bezorgd maar toch kon ik met enige regelmaat klachten van hem/haar ontvangen dat de krant niet bezorgd was...

Dat was de druppel kennelijk, want ik hoefde niet meer terug te komen.
Dus je ging voor de deur staan wachten tot ie de deur opendeed?
  vrijdag 3 april 2009 @ 23:22:04 #49
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_67693619
quote:
Op maandag 16 februari 2009 13:16 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Hmm, dat had ik toch wat subtieler aangepakt als ik hem was. Altijd handig om een beetje 'leverage' te hebben op bepaalde momenten.
Eens. Als je bepaalde kennis hebt van wat andere mensen uitspoken, is dat altijd handig.

Zo had ik een tijd geleden een collega (Lieke,19, blond, leuke meid) die het naast haar eigen vriend ook met een of andere manager van kantoor deed. Daarnaast was haar eigen vriend de zoon van de personeelsmanager daar en zo heeft ze ook haar baan gekregen Ik was de enige die ze in vertrouwen nam en die het dus wist

Overigens heeft die Lieke mij ook nog geprobeerd te versieren Niet op in gegaan though, ik heb een vriendin.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_67699911
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')