quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:48 schreef Mwanatabu het volgende:
Denk dat het een leuk topic kan worden om hier verhalen op te rakelen van mensen die je ontslagen hebt zien worden (of eventueel zelfs van jezelf)
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:30 schreef Kaar68 het volgende:
Jaren geleden liep ik stage bij een conservenfabriek, als kwaliteitscontroleur. Als ik iets tegenkwam wat afweek van de norm, moest ik de schuldige machine laten afstellen op een ander niveau.
Zo ook een keer, produkt was niet goed dus ik liep naar die machine om de operator te vragen de machine direct te veranderen. Dit weigerde hij. Nogmaals gezegd dat hij naar mij te luisteren had, en het gewoon maar moest doen. Opnieuw weigerde hij.
De chef erbij gehaald, en die gaf de man (Turk van een jaar of 60) een uitbrander. De man was erg kwaad, hij weigerde te luisteren naar een vrouw, helemaal eentje van mijn leeftijd (ik was een jaar of 18).
Toen de dienst erop zat, en ik naar mijn auto liep, kwam die man ineens dreigend op mij af, heel eng was het! Gelukkig werd dit gezien door een collega, en samen met de bewaking werd de man overmeesterd, hij bleek een mes op zak te hebben. Uiteraard hoefde hij nooit meer terug te komen, maar ik heb nog weken over mijn schouder gekeken...
Haha, de beste oplossing: aan de schandpaal!quote:Op maandag 16 februari 2009 12:03 schreef Koekz het volgende:
Dan maar hier!
Zelf 1 keer ontslagen omdat ik almaar te laat kwam (was 16 en vond werk niet echt boeiend).
Wel een leuk verhaal over een ex-collega.
Werkte anderhalf jaar geleden op Schiphol bij Group 4 Securicor (:r) en wij waren belast met de visitatie van pasagiers voor zij het vliegtuig instapten. Suf werk maar met leuke collega's!
Op een gegeven moment werden wij als vast team van 4 man weggeroepen om een vlucht te doen en kregen we er een 5e, voor ons onbekende, persoon bij. Niets mis mee! Gebeurt vaker
Na ongeveer 30 passagiers kwam er een passagier naar de teamleider en mij (stonden naast elkaar) om te melden dat hij 300 dollar kwijt is wat hij door de x-ray machine had gedaan. Dus wij op, onder, in, tussen, voor, achter dat ding zoeken maar niets gevonden en meneer dit verteld. Meneer vond het niet zo erg (was behoorlijk rijk).
Aangezien het redelijk druk was bij de uitpakband besloten wat extra te letten op de spullen die erdoor kwamen. Binnen 5 minuten zagen we onze collega die aan het uitpakken was met snelle korte bewegingen briefgeld weghalen en snel in zijn zak stoppen!![]()
Teamleider heeft toen de kapitein ingelicht zodat die even zou wachten zodat de mensen hun geld terug konden krijgen en vervolgens telefonisch overleg gehad met de supervisor.
2 minuten later komt er 6 man marechaussee aanwandelen. Vragen aan de teamleider wie het was en die kerel ging 30 seconden later met lege zakken, gebukt en geboeid mee!
Nu het mooie! (met paint te verduidelijking.
Wij stonden aan het begin van een pier, het was een paar meter links lopen. Maar wat doen die marechaussee, ze slepen em eerst 200 meter mee naar rechts, gaan om de rolbanden heen en weer 200 meter terugPrachtig!
Hij kreeg een staand voetje en een strafblaadje!
[ afbeelding ]
Alle mensen hebben uiteindelijk hun geld terug gehadHet klopte precies met wat hij in zijn zak had!
Hmm, dat had ik toch wat subtieler aangepakt als ik hem was. Altijd handig om een beetje 'leverage' te hebben op bepaalde momenten.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:28 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Een vriend van me woonde net samen met zijn vriendin en vond toen een redelijk goede baan als verkoper bij een bedrijf. Na vier weken vond hij een collega van hem toch wel erg interessant, hij vond haar een milf (ik niet). Na drie weken flirten is er dan de eerste zoen en al snel daarna is er sprake van een (seks)relatie. Zij (36) had overigens 2 kinderen en woonde al jaren samen met haar vriend. Alles ging goed totdat hij erachter kwam dat ze het ook nog met z'n manager deed. Hij belde kwaad op naar mij met het verhaal waarop ik vroeg of hij daadwerkelijk dacht dat hij de enige was. Als ze het met hem deed terwijl ze een vaste relatie had waarom dan niet met een ander toch? Enfin nadat ik hem een waarschuwing had gegeven om of met de relatie te stoppen of te accepteren dat hij haar met andere mannen moest delen ipv 1 andere man de telefoon opgehangen.
Uit pure piknijd is die vriend dus naar die manager gegaan met de woorden: Zal ik je vrouw eens even vertellen wat je hier allemaal doet en met wie. En dan zal ik meteen vertellen aan haar vriend wat zij (de vermeende milf) allemaal uitspookt op het werk.
Resultaat: Hij werd op staande voet ontslagen wegens bedreiging van twee collega's
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:28 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Een vriend van me woonde net samen met zijn vriendin en vond toen een redelijk goede baan als verkoper bij een bedrijf. Na vier weken vond hij een collega van hem toch wel erg interessant, hij vond haar een milf (ik niet). Na drie weken flirten is er dan de eerste zoen en al snel daarna is er sprake van een (seks)relatie. Zij (36) had overigens 2 kinderen en woonde al jaren samen met haar vriend. Alles ging goed totdat hij erachter kwam dat ze het ook nog met z'n manager deed. Hij belde kwaad op naar mij met het verhaal waarop ik vroeg of hij daadwerkelijk dacht dat hij de enige was. Als ze het met hem deed terwijl ze een vaste relatie had waarom dan niet met een ander toch? Enfin nadat ik hem een waarschuwing had gegeven om of met de relatie te stoppen of te accepteren dat hij haar met andere mannen moest delen ipv 1 andere man de telefoon opgehangen.
Uit pure piknijd is die vriend dus naar die manager gegaan met de woorden: Zal ik je vrouw eens even vertellen wat je hier allemaal doet en met wie. En dan zal ik meteen vertellen aan haar vriend wat zij (de vermeende milf) allemaal uitspookt op het werk.
Resultaat: Hij werd op staande voet ontslagen wegens bedreiging van twee collega's
Inderdaadquote:Op maandag 16 februari 2009 13:11 schreef iFries het volgende:
[..]
Haha, de beste oplossing: aan de schandpaal!
Die vriend van je heet AnthonyZeus?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:28 schreef ArcticBlizzard het volgende:
En ik moest aan een oud collega denken die geen kinderen had, maar het wel met het hele kantoor deed.quote:
Wie is dat?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |