Als je de avond ervoor gezopen hebt is het echt lekker!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:28 schreef SCH het volgende:
[..]Vind je dat echt lekker of is dat de groepscode?
Dat hoort zo, dat snap je toch wel???quote:Op maandag 16 februari 2009 15:28 schreef SCH het volgende:
[..]Vind je dat echt lekker of is dat de groepscode?
Is je koffer weer een kilo zwaarder.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:33 schreef SCH het volgende:
Vriendin in Chili wil graag dat ik Old Amsterdam meeneem, is het deze week in de aanbieding bij de Allbert Heijn. Dan moet God toch gewoon wel bestaanVan die geluksmomentjes
Geen poesjes?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:32 schreef SCH het volgende:
Ik ben sowieso niet zo dol op bier, wel op katers, er lopen hier 2 rond
Laatste keer dat ik in Utrecht bij de hoeren was, nam die hoer mij mee naar 1 of ander eng park.quote:
Taart word je dik van.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat sjimz wel taart komt trakteren hier 9
Stick it up ya assquote:Op maandag 16 februari 2009 17:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Taart word je dik van.
Worteltjes en peultjes trakteer ik
Toen kreeg je haar er gratis bij?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:02 schreef tong80 het volgende:
Laatst tikte ik op het raam van een hoer en vroeg 'Hoe duur ?'
'50 euro all in' zei ze.
'Nee dat dubbel glas.'
Ik niet. Marc Marie wel.quote:
Waarvoor dan? Heeft ie zijn zwemdiploma?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat sjimz wel taart komt trakteren hier 9
We pesten hem gewoon weer binnenkort weg als jij terug bent van je vakantie.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:21 schreef SCH het volgende:
Hij komt terug als mod, nou hoera![]()
Wat een labiel gedrag.
Veel hotels gescoord ?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:36 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga ff een weekend weg en zie dat Sjimz weer terug is
Jouw hele repertoire bestaat toch uit het ontgroenen van mods?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:25 schreef tong80 het volgende:
Leuk zo'n solo ontgroening.
Ik heb mijn best gedaan
Ik bezoek ze altijd in het GGZquote:Op maandag 16 februari 2009 19:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jouw hele repertoire bestaat toch uit het ontgroenen van mods?
Man ik keek Holland sportquote:Op maandag 16 februari 2009 21:32 schreef borisz het volgende:
Wat is vermogensrecht toch een vervelend vak
Ik ookquote:
Ligt buiten mijn vermogen maar is je goed recht.,quote:Op maandag 16 februari 2009 21:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik deed er nog wat opdrachtjes naast van vermogensrecht
.
dank jequote:
Ik heb het allemaal gemist. Bij Koss keek ik altijd alleen maar naar die indrukwekkende bolling in zijn schaatspak daar ergens tussen zijn benenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dank jeik vind dat één van de meest indrukwekkende sportmomenten uit de geschiedenis. De 10 kilometer waar vrijdag een stuk over komt was helemaal indrukwekkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |