Er zit een slotje op. We hebben wel een verzoekje gekregen, maar ik heb nog geen antwoord gezien van de fa's.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:03 schreef Ynske het volgende:
vaders gezocht voor groepsdiscussie almere misschien iets om toestemming voor te vragen?
edit: lamaar, al geluktquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:32 schreef simmu het volgende:
kan een mod ff helpen/uitleggen hoe je die mooie op krijgt in het draagdoektopic? Draagdoeken 33
Sorry, ik was vanmiddag niet online en Lois blijkbaar ook niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:30 schreef Dipkip het volgende:
Het is in mijn topic ook erg gezellig
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er wordt gelukkig gewerkt aan een 3e mod er weer bij!Hopelijk snel weer op volle sterkte.
Ja is prima, het is inmiddels gewoon serieus dus laat maar lekker staan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:56 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry, ik was vanmiddag niet online en Lois blijkbaar ook niet.
Ik heb nu net even vluchtig gekeken en het lijkt weer redelijk on-topic en normaal te zijn, dus ik laat het even zoals het is. Nu nog dingene ditten en vermanende vingertjes opsteken is ook zo mosterd na de maaltijd. Ok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |