Ook niet van mij.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan krijg je volgend jaar niks voor Valentijn van mij.
Ja kwam er ook net achter, ik las ''Birgit'' en moes tmijn super sexy verhaal vertellen.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Hebben we het over dezelfde? Ik heb het niet over het zusje van Katja, hè.
Birgit Schuurman is welquote:Op zondag 15 februari 2009 21:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja kwam er ook net achter, ik las ''Birgit'' en moes tmijn super sexy verhaal vertellen.
Zelfs dan kunnen ze lelijk zijn, hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:26 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Tattoos zijn lelijk, tenzij ze een boodschap hebben / emotionele waarde.
1 |
Dan zijn ze nog steeds lelijkquote:Op zondag 15 februari 2009 21:26 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ja want als er een mooie gedachte achter zit kan het onmogelijk lelijk zijn, riiiiiiiiiightquote:Op zondag 15 februari 2009 21:26 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Eenschquote:Op zondag 15 februari 2009 21:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog steeds lelijk
Vrouwen moeten zo naturel mogelijk zijn
Komt voor elkaar!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:27 schreef PiRANiA het volgende:
Wie wil dit plaatje in de OP zetten in plaats van de huidige:
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
scheelt mijn host wat PHP processing
Jouw buik is daar inderdaad wel groot genoeg voor jaquote:Op zondag 15 februari 2009 21:27 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe zou dit staan op mn buik?
[ afbeelding ]
Nee, maar dan vind ik het nog tattoo-waardig, anders zijn tattoo's echt domquote:Op zondag 15 februari 2009 21:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja want als er een mooie gedachte achter zit kan het onmogelijk lelijk zijn, riiiiiiiiiight
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:27 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe zou dit staan op mn buik?
[ afbeelding ]
Allemaal even lelijkquote:Op zondag 15 februari 2009 21:27 schreef IQM het volgende:
Mja, er is duidelijk een verschil tussen tattoos waar lang over gedacht is en met een mooi verhaal erachter en die ook nog eens uniek zijn of van die puberende meisjes-hihi-fase-tattoos.
Dan heb je een tattoo ten nagedachtenis van je puberende-meisjes-hihi-fasequote:Op zondag 15 februari 2009 21:27 schreef IQM het volgende:
Mja, er is duidelijk een verschil tussen tattoos waar lang over gedacht is en met een mooi verhaal erachter en die ook nog eens uniek zijn of van die puberende meisjes-hihi-fase-tattoos.
Met die laatste zin ben ik het sowieso eens.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog steeds lelijk
Vrouwen moeten zo naturel mogelijk zijn
Whooptie-fucking-doo.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan heb je een tattoo ten nagedachtenis van je puberende-meisjes-hihi-fase!
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jouw buik is daar inderdaad wel groot genoeg voor ja!
Ja ik wil ook nog een white power tattoo laten zetten.quote:
Yup, vond em matig.quote:
Inderdaad, sterretjes.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:33 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heeft ook iedereen tegenwoordig.
Microdermals zijn mooiquote:Op zondag 15 februari 2009 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, sterretjes.!!
Of microdermals, ook zoiets walgelijks.![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, sterretjes.!!
Of microdermals, ook zoiets walgelijks.![]()
Wat is er mooi aan een klein, zilver bolletje half in je huid gedrukt?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Microdermals zijn mooialleen het staat me niet aan dat ze er uit gesneden moeten worden als je dat ding niet meer wil
wtf.quote:
Dat krijg je ervan!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:38 schreef Krentenbol. het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)s-having-affair.html
Precies, bovendien gaat het in de huid, dat vind ik eng.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Microdermals zijn mooialleen het staat me niet aan dat ze er uit gesneden moeten worden als je dat ding niet meer wil
Echt, hoe ziek ben je danquote:
Deed jouw piercing niet heel erg veel pijn?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
Ik zie 'm gewoon hoorquote:
Neequote:Op zondag 15 februari 2009 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Deed jouw piercing niet heel erg veel pijn?
Ik nu ook. Maar hij laat een plaatje zien waar 'Visit the fabulous Ratemyink.com on the internet' op staat. En dat is niet wat Bt wil laten zien, lijkt me.quote:
Ik zag direct een tattoo op een vrouwenlichaamquote:Op zondag 15 februari 2009 21:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik nu ook. Maar hij laat een plaatje zien waar 'Visit the fabulous Ratemyink.com on the internet' op staat. En dat is niet wat Bt wil laten zien, lijkt me.
Wat lelijk.quote:
Ik vroeg me nog 1 ding af.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neenouja, wel toen ze er een tang op zette
![]()
[ afbeelding ]
Maar daarna deed ze er wat ijsspray op en toen deed het piercen zelf amper pijn.
Je voelt alleen dat iets je vlees doorboort
Ik vind tattoos niet echt mooi, maar ik vind kleur wel mooier dan alleen zwart meestal.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat lelijk.Vooral dat het in kleur is.
Stoer.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zag direct een tattoo op een vrouwenlichaam
Nee geen zwaluwquote:Op zondag 15 februari 2009 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens dat vogeltje uit mn fobo laten tattoeren
Nee man.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind tattoos niet echt mooi, maar ik vind kleur wel mooier dan alleen zwart meestal.
Uhuhquote:
Haha nee joh die weten dat niet. Hoeven ze ook niet te weten lijkt mequote:Op zondag 15 februari 2009 21:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vroeg me nog 1 ding af.Heb je het aan je ouders gevraagd eigenlijk? Of weten zij het niet?
Je voelt me zo goed.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:48 schreef IQM het volgende:
[..]
She's becoming another unique snowflake.
Had ik dus een andere kaart moeten sturenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha nee joh die weten dat niet. Hoeven ze ook niet te weten lijkt me!
Ja want je moet tenslotte altijd uniek zijnquote:Op zondag 15 februari 2009 21:48 schreef IQM het volgende:
[..]
She's becoming another unique snowflake.
quote:
Je moet lekker doen waar jij zin in hebt.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja want je moet tenslotte altijd uniek zijnpfff, je kunt beter een tattoo van iets nemen dat je mooi vindt, dan van iets dat ooh-zo-apart is maar niet bij je past. Vind je niet?
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Had ik dus een andere kaart moeten sturen
quote:
Ja, en dat zal ik ook zeker doen.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Je moet lekker doen waar jij zin in hebt.![]()
DIt brengt me op een goed idee.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Had ik dus een andere kaart moeten sturen
Zei ze PI-loos.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en dat zal ik ook zeker doen.
Tsja, wat dat betreft zijn FOK!kers hartstikke voorspelbaar en allemaal even grappig.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
allemaal omdat ik en een ander in dezelfde minuut hetzelfde topic openden..
ik kreeg er nog een note voor ook..quote:Op zondag 15 februari 2009 21:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja, wat dat betreft zijn FOK!kers hartstikke voorspelbaar en allemaal even grappig.
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een ban die zulke topics opent!
Mooi zo.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een ban die zulke topics opent!
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:55 schreef remlof het volgende:
Kappen, ban voor TS.
Rest die doorgaat volgt.
Dat was nou niet bepaald mijn intentiequote:Op zondag 15 februari 2009 22:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Wel een verkapt "zie mij eens een goede aspirant mod zijn"-topic.
Het komt zo over, vanwege de toon in jeOP.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat was nou niet bepaald mijn intentie!
Ik kon me er al geen voorstelling bij maken hoe je dat zou vragen aan je ouders ofzo.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha nee joh die weten dat niet. Hoeven ze ook niet te weten lijkt me!
"Mam, pap, ik heb een kutvraag."quote:Op zondag 15 februari 2009 22:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik kon me er al geen voorstelling bij maken hoe je dat zou vragen aan je ouders ofzo.
't Is je vergeven, A.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:12 schreef Adelante het volgende:
Ja, ik had 40 tabs open ofzo, en dan klik je wel eens te snel door, ook met die snelheid van FOK! en geen dubbele berichten in korte tijd blabla...
Ik moest tvgids.nl erbij halen om te weten dat je Baby Te Huur bedoelde. Gebruik alleen afkortingen als ze gangbaar zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:13 schreef Svensational het volgende:
Geniaal dat die gast van BTH ondertiteld wordt
Hey, ik weet van mezelf zeker dat ik geen mod wil worden.quote:
Ik dacht aan Breath Taking Hardcore.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moest tvgids.nl erbij halen om te weten dat je Baby Te Huur bedoelde. Gebruik alleen afkortingen als ze gangbaar zijn.
Daar hoeft weinig aan ondertiteld te worden. Dat is gewoon heel veel ge-aah en "Oh, god!"quote:Op zondag 15 februari 2009 22:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik dacht aan Breath Taking Hardcore.
Dat blauwe kleurtje lijkt me gewoon wel geilquote:Op zondag 15 februari 2009 22:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Hey, ik weet van mezelf zeker dat ik geen mod wil worden.Ik heb jou wel eens iets anders horen zeggen.
Vanmiddag zei je nog dat ze zoveel praat, dus.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar hoeft weinig aan ondertiteld te worden. Dat is gewoon heel veel ge-aah en "Oh, god!"
Ik doe ctrl+s op FOK!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:16 schreef Agiath het volgende:
omg
Ik ben zo verslaafd aan fok dat ik tijdens msn ook alt+S gebruikte om mijn bericht te 'posten'.
Blijkt dat het nog werkt ook
Ik zou de extra functies wel eens willen zien.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat blauwe kleurtje lijkt me gewoon wel geilmaar verder hoeft het niet zo nodig hoor
.
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij komt ook altijd binnen met een klacht he
testtestquote:
Hm, oké.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat blauwe kleurtje lijkt me gewoon wel geilmaar verder hoeft het niet zo nodig hoor
.
Wel tof dat je de moeite nam om me te begrijpenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moest tvgids.nl erbij halen om te weten dat je Baby Te Huur bedoelde. Gebruik alleen afkortingen als ze gangbaar zijn.
Zo gaat dat met tattoos. Na verloop van tijd heb je er gewoon genoeg van.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom hebben we het niet meer over tattoo's?
Dude, je kent me.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel tof dat je de moeite nam om me te begrijpen!
Ja, je bent nog gemener dan Cruella de Vil. Dus je verbaast me nuquote:
Welk topic was dat ?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:02 schreef Krentenbol. het volgende:
Remflop doet zeggen op die en die datum enso, zo sprak de grote machine::
Kappen, ban voor TS.
Rest die doorgaat volgt.
Krijg ik ook, maar dan wordt de post toch gepost en is dat [.s][/s] weer weg. Maar ik heb een Macbook.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
testtest
werkt niet, dan krijg ik [.s][/s] (zonder punt)
Ik blijf verbazen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je bent nog gemener dan Cruella de Vil. Dus je verbaast me nu.
'Die software' ?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil eigenlijk heel graag een MacBook hebbenze zijn zo mooi
maar hoe zit dat nou met die software?
Ik weet dat velen erbij zweren (hoi KB en zotheid?) maar anderen vinden het niets..
Because suicide is painless, it brings on many changes... lalala.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo gaat dat met tattoos. Na verloop van tijd heb je er gewoon genoeg van.
Wat klink je positief.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Because suicide is painless, it brings on many changes... lalala.
Goede onderbouwing.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind het fijner dan Windows.
Waarom?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang om iets verkeerds te zeggen.
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:28 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ik mis zulke bupatih en croupouque topics.
Vrouwen hebben de macht ja.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo'n witte.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
En welke heb jij KB, zo'n MacBook white of de nieuwere?
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zo'n witte.Met zo'n een processor en een harde schijf.
(Hier je onderbouwing IQM.
)
Dat heb ik ook altijd.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ontkenningsfase.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Euh....... nee. Daar heeft het dan weer helemaal niks mee te maken, helaas.
Waar is alt+S dan voor, bij mij doet het niks ?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:16 schreef Agiath het volgende:
omg
Ik ben zo verslaafd aan fok dat ik tijdens msn ook alt+S gebruikte om mijn bericht te 'posten'.
Blijkt dat het nog werkt ook
Oeh wauwquote:Op zondag 15 februari 2009 22:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zo'n witte.Met zo'n een processor en een harde schijf.
(Hier je onderbouwing IQM.
)
Je zult sowieso wel even moeten sparen, toch.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh wauwmet zo'n échte harde schijf?
En ik vind die witte het mooist eigenlijken ook nog eens het goedkoopst
al hou ik niet van besparen op dat soort dingen.
Je kunt ook nog studenten korting krijgen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh wauwmet zo'n échte harde schijf?
En ik vind die witte het mooist eigenlijken ook nog eens het goedkoopst
al hou ik niet van besparen op dat soort dingen.
Dat is mooiquote:Op zondag 15 februari 2009 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Because suicide is painless, it brings on many changes... lalala.
Eerlijk waarquote:Op zondag 15 februari 2009 22:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je kunt ook nog studenten korting krijgen.
Mn ouders hebben me er eentje beloofdquote:Op zondag 15 februari 2009 22:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Je zult sowieso wel even moeten sparen, toch.
Ja.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eerlijk waar?
[..]
Mn ouders hebben me er eentje beloofden mn vader zegt dat ik er eentje krijg ter waarde van mijn gemiddelde eindcijfer op mijn diploma x 100
hahaha.
Dus nu nog even een 10 staan en ik ben binnen.
DAT HEB IK NOOIT GEZEGD.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.
(R) zegt:
Jij zegt werkelijk altijd de verkeerde dingen
Nicky. zegt:
wat dan?
(R) zegt:
Gewoon alles
Hier!
Maar dan praten we ook over het interbellum.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:35 schreef IQM het volgende:
Een klap voor m'n kop kon ik krijgen, toen ik geslaagd was.
Tsja, wat doe je eraanquote:
Kreeg? Of ga je krijgen als je slaagt? In dat geval nog meer reden om te leren.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, wat doe je eraan!
Oeh en ik kreeg een zilveren bestekset van mn opa en omahandig is anders, maar het is zo mooi
!
Hihi, dat is waar.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
DAT HEB IK NOOIT GEZEGD.
Leugens!!!
Ik heb ze dan ook nooit gekend, dus dat scheelt.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:38 schreef IQM het volgende:
Ik heb nog nooit wat van m'n opa of oma gekregen.
Haastige spoed is...quote:Op zondag 15 februari 2009 22:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, ik kocht het voordat ik ging studeren.![]()
Ik heb ook internetbellen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar dan praten we ook over het interbellum.
[/Krentenbol]
Kan gebeurenquote:
M'n oma drukte me eens gewoon, zomaar een muntstuk van 5 gulden in de handen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:38 schreef IQM het volgende:
Ik heb nog nooit wat van m'n opa of oma gekregen.
Dat eerste vat ik op als een compliment, dat tweede dan weer als denigrerend.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:41 schreef remlof het volgende:
De hardcore KLB SCers deden niet eens mee aan die topicdiarree, thanks jongens en meisjes
Ik heb het slaan van de eerste florijn nog meegemaakt.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
M'n oma drukte me eens gewoon, zomaar een muntstuk van 5 gulden in de handen.![]()
Ja je leest het goed, gulden, toen leefde ik al.
We zijn dan ook kwaliteitsusers.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan gebeuren
De hardcore KLB SCers deden niet eens mee aan die topicdiarree, thanks jongens en meisjes
Geeneens een erfenisje?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb ze dan ook nooit gekend, dus dat scheelt. [ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 15 februari 2009 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
We zijn dan ook kwaliteitsusers.
Een afgevaardigde van ons heeft er zelfs een klaag topic over gemaakt zoals een echt KLBer betaamt.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan gebeuren
Respectquote:Op zondag 15 februari 2009 22:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb het slaan van de eerste florijn nog meegemaakt.
Echt waar?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Kreeg, als in, dat het hier nu staatquote:Op zondag 15 februari 2009 22:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Kreeg? Of ga je krijgen als je slaagt? In dat geval nog meer reden om te leren.
En wat doe je eraan? Weigeren, natuurlijk!
Was maar een garpjequote:Op zondag 15 februari 2009 22:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Eh.... weet ik veel.Nooit mee bezig gehouden.
Hoeveel korting krijg jequote:Op zondag 15 februari 2009 22:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, ik kocht het voordat ik ging studeren.![]()
Dat weten we toch.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik had het over mijn slagen (middelbare school). En ik speelde in op jouw running gag dat ik oud ben en deed dus net alsof dat heel lang geleden (lees: tijdens het interbellum) was.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik snap je inter (tussen) bellum (oorlog) opmerking verder niet echt.
Nou ja, later als je op jezelf woont, heb je bestek nodig, dus da's altijd mooi meegenomen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kreeg, als in, dat het hier nu staathet is van hun geweest.
http://store.apple.com/nl-eduquote:Op zondag 15 februari 2009 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoeveel korting krijg je? Ik wil dat ding zsm
Dat is niks vergeleken wat ik kreegquote:Op zondag 15 februari 2009 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
Mn ouders hebben me er eentje beloofden mn vader zegt dat ik er eentje krijg ter waarde van mijn gemiddelde eindcijfer op mijn diploma x 100
hahaha.
Dus nu nog even een 10 staan en ik ben binnen.
Mij zou het niet eens boeien of ik wat zou erven. True, áls ik wat krijg, is het mooi meegenomen, maar voor de rest... Voor mijn part maken m'n ouders alles lekker op, voordat ze 'ervandoor' gaan.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was maar een garpje![]()
Ik weet ook niet of ik wat zou erven
Jammer genoeg niet nee, ik vind het wel weer tijd worden voor rellen hier in de SC ipv al dat wijverige gedoe hier.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:41 schreef remlof het volgende:
Hmmm chillquote:Op zondag 15 februari 2009 22:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
http://store.apple.com/nl-edu
Dan kost de witte nog 892,50.
8.9. Dat gaat Bt toch niet halen!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
http://store.apple.com/nl-edu
Dan kost de witte nog 892,50.
Dat weet ik toch.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik had het over mijn slagen (middelbare school). En ik speelde in op jouw running gag dat ik oud ben en deed dus net alsof dat heel lang geleden (lees: tijdens het interbellum) was.
Ik was bij mn opa en oma gisteren, en ik zit nu zo te azen op een kaptafel (oké oké het is eigenlijk een hoedenplank maar het ziet eruit als een kaptafel) uit eind negentiende eeuwquote:Op zondag 15 februari 2009 22:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Mij zou het niet eens boeien of ik wat zou erven. True, áls ik wat krijg, is het mooi meegenomen, maar voor de rest... Voor mijn part maken m'n ouders alles lekker op, voordat ze 'ervandoor' gaan.
Ik was semi serieus.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vond dat ene zinnetje anders weinig positief.
quote:
Zijn ze niet dement, dat je het de volgende keer gewoon kan meenemen?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was bij mn opa en oma gisteren, en ik zit nu zo te azen op een kaptafel (oké oké het is eigenlijk een hoedenplank maar het ziet eruit als een kaptafel) uit eind negentiende eeuw![]()
![]()
Niet dat ik ze dood wil hebben ofzo, absoluut niet!
Nee, natuurlijk nietquote:
Echt?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:49 schreef IQM het volgende:
[..]
...[ afbeelding ]
Ik word echt gek van jou, weet je dat.
Forza Top Boss!quote:
Zo tada is 200 euro niet bij jou op dit moment.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk nietmaar een 7,nogwat moet wel lukken.
Dan leg ik nog wel 200 euro bij en tada!
moet je een seks voor de buch kijken ook hilarischquote:
Ze zijn allesbehalve dementquote:Op zondag 15 februari 2009 22:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Zijn ze niet dement, dat je het de volgende keer gewoon kan meenemen?
Een wat?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:51 schreef gers het volgende:
[..]
moet je een seks voor de buch kijken ook hilarisch
Ik heb wel 200 euro hoor nuquote:Op zondag 15 februari 2009 22:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo tada is 200 euro niet bij jou op dit moment.
Nee, maar dat zou wel tof zijn.Een spiksplinternieuwe laptop voor 200 euro...
Haha.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze zijn allesbehalve dementen ik denk ook niet dat ze me dat ding gaan geven
!
Ik: 'Wauw, wat een mooie kaptafel![]()
![]()
'
Mn opa: 'Jaa... dat is eigenlijk een hoedenplank van vroeger..'
Ik: 'Ooh, het lijkt wel behoorlijk op een kaptafel zeg..'
Mn oma: 'Ja, zo gebruikte ik het ook altijd hoor'
Ik: ''
Het is dan ook deels een grapjequote:Op zondag 15 februari 2009 22:52 schreef IQM het volgende:
Al blijf ik erbij dat dat soort cadeaus in het verschiet leggen echt iets is voor bij kleine kinderen.
Ik ga dat dus echt never nooit niet doen bij mijn kinderen, hè. Flikker maar op. Goede cijfers halen doe je maar voor jezelf.En nee, Bt. Ik weet ook wel dat jij niet speciaal daarvoor goed je best doet.
![]()
Dudette. Ga 's op je eigen fraaie benen staan. Financieel gezien, want wat de rest betreft, mag ik niks zeggen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb wel 200 euro hoor nu?
Of ik het na de zomer nog heb is de vraagik moet mn ouders ook dwingen om een deel van mn vakantie en lowlands te betalen
![]()
De vroege vogel tickets zijn alweer op, dus 150 euro! Echt vet duur.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb wel 200 euro hoor nu?
Of ik het na de zomer nog heb is de vraagik moet mn ouders ook dwingen om een deel van mn vakantie en lowlands te betalen
![]()
Que?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is dan ook deels een grapje!
Bridgeavondquote:Op zondag 15 februari 2009 22:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha.Opa's en oma's.
Ik wilde dinsdagavond langsgaan, is dat mijn oma's bridgeavond.
quote:
Seksprogramma met paupersquote:
Jij hebt echt alles behalve een recht van spreken hierquote:Op zondag 15 februari 2009 22:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Dudette. Ga 's op je eigen fraaie benen staan. Financieel gezien, want wat de rest betreft, mag ik niks zeggen.
Dat mn vader het ook gewoon grappig bedoeldequote:
Hahahah.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bridgeavondhahaha
mijn oma had het daar ook nog over, een vriendin van dr die had iets met dr oog..
Zegt mn oma: 'Ja ze bridged (?) wel nog steeds hoor! Maar dan met van die extra grote kaarten'
Hahahaha super grappig.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bridgeavondhahaha
mijn oma had het daar ook nog over, een vriendin van dr die had iets met dr oog..
Zegt mn oma: 'Ja ze bridged (?) wel nog steeds hoor! Maar dan met van die extra grote kaarten'
Whehe geweldigquote:Op zondag 15 februari 2009 22:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahaha super grappig.Mijn oma is vet goed in bridgen, ze staat ook weleens in het bridgekrantje als ze weer eerste of tweede is geworden. En ze doet ook aan yoga.
HAHAHAHAquote:Op zondag 15 februari 2009 22:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahaha super grappig.Mijn oma is vet goed in bridgen, ze staat ook weleens in het bridgekrantje als ze weer eerste of tweede is geworden. En ze doet ook aan yoga.
Financieel gezien wel.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij hebt echt alles behalve een recht van spreken hier!!
Alsof ik mijn Macbook zelf betaald heb.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij hebt echt alles behalve een recht van spreken hier!!
Mijn oma is gewoon vet goed hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
HAHAHAHA![]()
M'n tante is niet zo slim (understatement) dus het kan niet moeilijk zijn.
Nou, good for you. Dat is altijd nog een keuze van je ouders, en niet van jou.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Financieel gezien wel.Ik krijg geen grote cadeaus en vakanties in m'n schoot geworpen. Ik heb m'n studie helemaal zelf betaald.
(In tegenstelling tot 90% van de mensen uit m'n klas.
)
Ik ging ook alleen maar in op je 'je hebt geen recht van spreken'.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, good for you. Dat is altijd nog een keuze van je ouders, en niet van jou.
Oh oke dat zal dan wel.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mijn oma is gewoon vet goed hoor.
Ik heb trouwens gehoord dat bridge best lastig is juist.
Betrapt?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Zo, vandaag bijna het schaamrood op de kaken gehad
Ik sta financieel gezien prima op mn eigen benen, maar als mijn ouders aanbieden om een laptop voor me te kopen dan ga ik dat toch niet weigeren om er vervolgens zelf voor te sparen?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ging ook alleen maar in op je 'je hebt geen recht van spreken'.
Ik had het ook niet over de laptop.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik sta financieel gezien prima op mn eigen benen, maar als mijn ouders aanbieden om een laptop voor me te kopen dan ga ik dat toch niet weigeren om er vervolgens zelf voor te sparen?
Als je weet dat je ouders dat geld prima kunnen missen dan geef je je eigen geld liever ergens anders aan uit.
Dus heb ik ook niet gespaard voor iets als een laptopomdat ik weet dat het niet nodig is.
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
ik moet mn ouders ook dwingen om een deel van mn vakantie en lowlands te betalen![]()
Goffer, nu alquote:Op zondag 15 februari 2009 22:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
De vroege vogel tickets zijn alweer op, dus 150 euro! Echt vet duur.
Mijn ouders betalen mijn studie, huur, verzekeringen, groot deel van de boodschappen, enz.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Financieel gezien wel.Ik krijg geen grote cadeaus en vakanties in m'n schoot geworpen. Ik heb m'n studie helemaal zelf betaald.
(In tegenstelling tot 90% van de mensen uit m'n klas.
)
Moeder van mn vriendinquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:06 schreef IQM het volgende:
Wat echt het dieptepunt is, zijn mensen die hun kamertje betaald krijgen door hun ouders. Dan wil je weg van je ouders en zelf verantwoordelijk zijn...... [ afbeelding ]
En ja, natuurlijk is het allemaal een eigen keuze van ouders. Ik denk alleen niet dat ík later zo zou doen tegenover m'n kinderen.
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn ouders betalen mijn studie, huur, verzekeringen, groot deel van de boodschappen, enz.![]()
Waarom? En hoe lang zijn ze dat bereid te doen? Je hele studie lang?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn ouders betalen mijn studie, huur, verzekeringen, groot deel van de boodschappen, enz.![]()
Ooh je ouders mogen je ook geen geld geven voor een vakantiequote:Op zondag 15 februari 2009 23:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over de laptop.En inderdaad, als ze het aanbieden...
Ik haakte in op jouw (waarschijnlijk niet ál te serieuze):
[..]
Ik snap absoluut niet wat daar zo raar aan isquote:Op zondag 15 februari 2009 23:06 schreef IQM het volgende:
Wat echt het dieptepunt is, zijn mensen die hun kamertje betaald krijgen door hun ouders. Dan wil je weg van je ouders en zelf verantwoordelijk zijn...... [ afbeelding ]
En ja, natuurlijk is het allemaal een eigen keuze van ouders. Ik denk alleen niet dat ík later zo zou doen tegenover m'n kinderen.
Kanonnen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ohh, je was nog niet eens iets aan het doen!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Moeder van mn vriendin
Ik lag nog heerlijk ontkleed in bed, ging mn vriendin even naar de wc.
Deed ze de deur open, stond die moeder daar ineens. Ik als een gek onder de dekens, schrok me dood
Waren er juist net klaar meequote:Op zondag 15 februari 2009 23:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ohh, je was nog niet eens iets aan het doen!
Totdat ik op eigen benen kan staan inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom? En hoe lang zijn ze dat bereid te doen? Je hele studie lang?
Ben ik nou de enige die dit niet zo vreemd vindquote:Op zondag 15 februari 2009 23:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je leest verkeerd. En je overdrijft.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh je ouders mogen je ook geen geld geven voor een vakantie?
Mag je kinderen voeden nog welof is dat ook overdreven?
Néé, máár jé máákt wél gébrúík ván zé. En dat terwijl je juist het besluit hebt genomen om van ze vandaan te gaan.quote:Ik snap absoluut niet wat daar zo raar aan is?
Als je ouders je kamer betalen heb je zelf nog genoeg anderen dingen te betalen en regelen, dus zelfstandig ben je wel. Je wóónt tenminste niet bij je ouders..
Nee, ik ook niet!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die dit niet zo vreemd vind?
Mien god, doe maar luxe.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Totdat ik op eigen benen kan staan inderdaad.
En ik heb geen kamer maar een flat met 3 slaapkamers een woonkamer, keuken en badkamer.
Serieus? Jezus wat een verwend nest ben je!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En ik heb geen kamer maar een flat met 3 slaapkamers een woonkamer, keuken en badkamer.
DRIE slaapkamers?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
'Je maakt gebruik van ze..'quote:Op zondag 15 februari 2009 23:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Je leest verkeerd. En je overdrijft.
[..]
Néé, máár jé máákt wél gébrúík ván zé. En dat terwijl je juist het besluit hebt genomen om van ze vandaan te gaan.
Hahahaquote:Op zondag 15 februari 2009 23:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Daar kan ik in komen, maar een flat met 3 kamers voor jezelf vind ik echt overdreven.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je dat besluit in verband met je studie is het wat anders dan weg willen om weg te willen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:10 schreef IQM het volgende:
Néé, máár jé máákt wél gébrúík ván zé. En dat terwijl je juist het besluit hebt genomen om van ze vandaan te gaan.
Waarom ga je uit huis? Om op jezelf te wonen, toch? Om niet constant je ouders bij je te moeten hebben, toch? Om meer vrijheid te hebben, toch? Om gebruik te maken van de voordelen (zoals dichter bij je studie wonen), toch? Waarom dan wel alle voordelen benutten en niet de nadelen accepteren? Dat vind ik dus jammer.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Je maakt gebruik van ze..'![]()
Je hebt besloten om UIT HUIS te gaan ja, niet om te breken met je ouders ofzo. Jezus christus
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Serieus? Jezus wat een verwend nest ben je!
quote:
Anti kraak dan wel hè, 225 per maand.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahawat ben jij toch een heerlijk kind krentenbolletje.
Dat heb ik nooit gezegd/dat zeg ik nooit.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:13 schreef Smart_ass het volgende:
In welke stad studeer jij ook alweer dan, bollie? Of heb je dat nooit gezegd?
Alleen de voordelen krijgen weigert niemand.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom ga je uit huis? Om op jezelf te wonen, toch? Om niet constant je ouders bij je te moeten hebben, toch? Om meer vrijheid te hebben, toch? Om gebruik te maken van de voordelen (zoals dichter bij je studie wonen), toch? Waarom dan wel alle voordelen benutten en niet de nadelen accepteren? Dat vind ik dus jammer.![]()
En jaaa, iedereen moet het zelf weten. Ik geef alleen mijn mening erover.
Jaquote:Op zondag 15 februari 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |