en dan heb je gewoon één NL-ploeg in de kwartfinalesquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:42 schreef Mark-Hgl het volgende:
Volgende week thuis afmaken dit en dan op naar Amsterdam.
we doen ons best kerelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:26 schreef Damzkieee het volgende:
Gefeliciteerd hoor
En nou zondag niet weer laks doen he!!
dat wordt me toch een gruwelijk feestje daarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:51 schreef Robinhoo het volgende:
Heeerlijk, nu al heeeel veel zin in donderdag.
Ik zie je he Remco
Ja dat wordt mooi volgende week. Heb d'r zin an!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat wordt me toch een gruwelijk feestje daar![]()
![]()
ik ben er natuurlijk bij
hij heeft in een gastgezin gezeten. douglas spreekt ook al redelijk nederlands trouwensquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:21 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Respect voor gister!
Zit net Twente TV te kijken.. waarom spreekt Arnautovic zo goed Nederlands eigenlijk?
Klein, donker, behendig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet jij hoe Robinhoo er uitziet??
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:59 schreef koningdavid het volgende:
Is de samenvatting van gisteren ergens te zien?
elia zou wel meer gele kaarten gepakt hebben...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:42 schreef Erosjuhhh het volgende:
Waarom wordt elia wel geschorst en perez niet?
Die regel is mij even helemaal ontgaan
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:59 schreef koningdavid het volgende:
Is de samenvatting van gisteren ergens te zien?
NOS heeft er werkelijk geen ruk van laten zien ofwel?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:18 schreef Rikketik het volgende:
Ik vond het opmerkelijk dat de NOS hem niet had.
Die gozer maakt echt altijd mooie filmpjes!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:14 schreef Sieps het volgende:
http://www.vimeo.com/user758788
Filmpjes van hoge kwaliteit van de wedstrijden van FCT
Echt goede filmpjes met hoge kwaliteit camera uit het publiek gefilmd
picsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:07 schreef Sieps het volgende:
Ik kan vanaf hier het licht van de lampen zien
En ik woon een paar kilometer van het stadion af
Denk dat je dat niet echt op camera kan krijgen, maar het is dus bewolkt, en de wolken boven het stadion zitten nuhelemaal in een gelige gloedquote:
Mooi is zoiets inderdaad. Ik had dat altijd toen Twente nog op het Diekman speelde.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:06 schreef Erosjuhhh het volgende:
Toen ik aan de deurningerstraat woonde.. Kon ik de liederen vanaf mijn balkon mee zingen als de wind goed stond
Liederen hoor ik altijd zeer duidelijk ja als ik het raam open zetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:06 schreef Erosjuhhh het volgende:
Toen ik aan de deurningerstraat woonde.. Kon ik de liederen vanaf mijn balkon mee zingen als de wind goed stond
Neequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet jij hoe Robinhoo er uitziet??
'Mooie goal' van Arnautovicquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:42 schreef ReMcOrE het volgende:
op de site: http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8204
quote:Supporter FC Twente zes maanden Franse cel in
21 februari 2009
De rechtbank in Marseille heeft zaterdag een supporter van FC Twente veroordeeld tot twaalf maanden celstraf, waarvan zes voorwaardelijk.
De supporter kreeg die forse straf omdat hij donderdag voor aanvang van het UEFA Cup-duel tussen Twente en Olympique Marseille een politieagent verwondde, zo melden bronnen rond justitie in Marseille tegen persbureau Reuters.
De rechtbank ontzegde de 34-jarige man ook twee jaar lang de toegang tot Frankrijk. Hij en vier andere supporters werden aangehouden nog voor de wedstrijd begon. Verhitte fans van beide clubs troffen elkaar bij een metrostation, waar het tot een opstootje kwam.
De Tukker gaf tijdens het verhoor toe dat hij dronken was en een fles had kapotgeslagen op het hoofd van een Franse agent. Twente won de wedstrijd in Marseille met 1-0.
Lekker dan, een half jaar in de gevangenis zitten in een vreemd land.quote:
Volgens mij confrontatie 30 v 30 bij metrostation, OM weggeslagen en bekogeld met stoelen en door Politie gered.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:24 schreef sezten het volgende:
Hij zal ook wel zijn straf in Nederland mogen uitzitten denk ik, als mede-EU land.![]()
Ik wist niks over rellen, niks in het nieuws ofzo. Weet iemand wat er allemaal gebeurd was?
las het op fcupdate, maar inmiddels staat het ook al op teletekst... En een beetje vechten?quote:Op zondag 22 februari 2009 02:50 schreef Neleos het volgende:
Zes maanden, das wel erg lang. Die gast moet wel een vreselijke misdaad begaan hebben om zo lanf de cel in te gaan.
Heb je ook een bron peaceman, want voor gewoon een beetje vechten ga je toch niet zo lang de cel in, zelfs niet in Frankrijk...
Wij wel en jullie niet?quote:Op zondag 22 februari 2009 09:48 schreef Damzkieee het volgende:
EN VERDOMME WINNEN VANDAAG!!
En jullie dan.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:48 schreef Damzkieee het volgende:
EN VERDOMME WINNEN VANDAAG!!
Lekker doelloos bezig dusquote:Op zondag 22 februari 2009 03:23 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Volgens mij confrontatie 30 v 30 bij metrostation, OM weggeslagen en bekogeld met stoelen en door Politie gered.
Bind me er niet op vast, ik heb geen bronnen, geen confirmatie, alleen van horen zeggen. En ben ook niet in Marseille geweest.
Eigen doelpunt Van Gessel.quote:
ja naja mede door Eliaquote:Op zondag 22 februari 2009 14:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eigen doelpunt Van Gessel.
We hebben daar trouwens een livescoretopic voor om de wedstrijd te bespreken
quote:Op zondag 22 februari 2009 11:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
En jullie dan.Dat gepruts van Heracles kost ons het kampioenschap.
Dat dusquote:
+ Theoquote:Op zondag 22 februari 2009 20:33 schreef Frutsel het volgende:
Ook die punten moet je pakken... Ajax had het ook zwaar tegen Volendam...
Forza!
Wel lekker spannend om de tweede plek. Jullie winnen in de 90', PSV ook, Ajax met mazzel geen 2-2.quote:
Ja dat snap ik ook, maar WAAROM KOPEN ZE DIE DAN NIET !!!quote:Op zondag 22 februari 2009 22:47 schreef sjimz het volgende:
Waarschijnlijk omdat ze de live rechten niet hebben.
ik dacht ook eerst dat FCT zo vroeg moest, zodat de NOS 2 wedstrijden live uitgezonden konden worden. maar van die wolk viel ik dus gisteravond hard af, toen ik na Studio Sport zag dat Ajax de enige wasquote:Op maandag 23 februari 2009 07:17 schreef tcr het volgende:
Als Ajax en Twente op het gelijke tijdstip gespeeld zouden worden, zou ik het ook begrijpen, maar Twente speelt al om 18u30. Dat kan gewoon voor Ajax uitgezonden worden.
Als ze allebei in de volgende ronde komen zendt de NOS de wedstrijd wel uitquote:Op maandag 23 februari 2009 08:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik dacht ook eerst dat FCT zo vroeg moest, zodat de NOS 2 wedstrijden live uitgezonden konden worden. maar van die wolk viel ik dus gisteravond hard af, toen ik na Studio Sport zag dat Ajax de enige was
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:48 schreef tcr het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook, maar WAAROM KOPEN ZE DIE DAN NIET !!!
Zo nu tijd voor Studio Ajax, sorry Voetbal...
Beetje calimero achtig vind je ook niet?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:13 schreef RobbieT het volgende:
Mocht Twente de volgende ronde halen, en NOS aast bij twente op de uitzendrechten...Laat Twente ze dan maar mooi weer verkopen aan RTV-Oost. Ookal levert dat minder op..
Klote Neuzen Omroep Stichting.
Door dat soort complottheorieen roepen de provincieclubs het over zich af dat ze niet serieus genomen worden. Wees toch een keer trots op je eigen club en wijs niet elke keer naar de hoofdstad.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
Beetje calimero achtig vind je ook niet?
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:08 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als ze allebei in de volgende ronde komen zendt de NOS de wedstrijd wel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |