Eigen doelpunt Van Gessel.quote:
ja naja mede door Eliaquote:Op zondag 22 februari 2009 14:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eigen doelpunt Van Gessel.
We hebben daar trouwens een livescoretopic voor om de wedstrijd te bespreken
quote:Op zondag 22 februari 2009 11:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
En jullie dan.Dat gepruts van Heracles kost ons het kampioenschap.
Dat dusquote:
+ Theoquote:Op zondag 22 februari 2009 20:33 schreef Frutsel het volgende:
Ook die punten moet je pakken... Ajax had het ook zwaar tegen Volendam...
Forza!
Wel lekker spannend om de tweede plek. Jullie winnen in de 90', PSV ook, Ajax met mazzel geen 2-2.quote:
Ja dat snap ik ook, maar WAAROM KOPEN ZE DIE DAN NIET !!!quote:Op zondag 22 februari 2009 22:47 schreef sjimz het volgende:
Waarschijnlijk omdat ze de live rechten niet hebben.
ik dacht ook eerst dat FCT zo vroeg moest, zodat de NOS 2 wedstrijden live uitgezonden konden worden. maar van die wolk viel ik dus gisteravond hard af, toen ik na Studio Sport zag dat Ajax de enige wasquote:Op maandag 23 februari 2009 07:17 schreef tcr het volgende:
Als Ajax en Twente op het gelijke tijdstip gespeeld zouden worden, zou ik het ook begrijpen, maar Twente speelt al om 18u30. Dat kan gewoon voor Ajax uitgezonden worden.
Als ze allebei in de volgende ronde komen zendt de NOS de wedstrijd wel uitquote:Op maandag 23 februari 2009 08:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik dacht ook eerst dat FCT zo vroeg moest, zodat de NOS 2 wedstrijden live uitgezonden konden worden. maar van die wolk viel ik dus gisteravond hard af, toen ik na Studio Sport zag dat Ajax de enige was
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:48 schreef tcr het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook, maar WAAROM KOPEN ZE DIE DAN NIET !!!
Zo nu tijd voor Studio Ajax, sorry Voetbal...
Beetje calimero achtig vind je ook niet?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:13 schreef RobbieT het volgende:
Mocht Twente de volgende ronde halen, en NOS aast bij twente op de uitzendrechten...Laat Twente ze dan maar mooi weer verkopen aan RTV-Oost. Ookal levert dat minder op..
Klote Neuzen Omroep Stichting.
Door dat soort complottheorieen roepen de provincieclubs het over zich af dat ze niet serieus genomen worden. Wees toch een keer trots op je eigen club en wijs niet elke keer naar de hoofdstad.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
Beetje calimero achtig vind je ook niet?
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:08 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als ze allebei in de volgende ronde komen zendt de NOS de wedstrijd wel uit.
ja, geen dank; helaas kunnen we jullie niet bedankenquote:Op maandag 23 februari 2009 09:36 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ga ze allebei kijken
En nog bedankt. Wel weer spannend gemaakt zeg
Tegen Ajax leek me wel weer voldoende.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, geen dank; helaas kunnen we jullie niet bedanken
is dan tegen Sparta ook voldoende?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Tegen Ajax leek me wel weer voldoende.
Las laatst ergens dat het uitvak binnen enkele uren uitverkocht was.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:54 schreef Neleos het volgende:
Ik ook, komen er eigenlijk veel Fransen?
Nee.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is dan tegen Sparta ook voldoende?
Was uit de lucht gegrepen, het flexibele uitvak gaat zelfs in de verkoop, ze verwachten ongeveer 500 fransenquote:Op maandag 23 februari 2009 12:56 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Las laatst ergens dat het uitvak binnen enkele uren uitverkocht was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |