Ik zou een topic openen over het feit dat Elia niet meedoetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:45 schreef tong80 het volgende:
Zonder Elia helaas.
Maar die 0-1 gaat niet meer worden weggegeven.
Who needs a Ferrari with a McLaren ?
Deze post doet me denken aan de UEFA-cup finale van Twentequote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:47 schreef Twerk het volgende:
Ik vind dat je nu wel erg snel conclusies trekt. Als OM hun dag hebben kan een vrij modale ploeg als Twente (zeker europees gezien) ook gewoon weggespeeld worden hoor.
Het was een mooi resultaat vanavond en het biedt perspectief, maar persoonlijk acht ik de kansen nog steeds 50,50.
Is idd erg jammerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zou een topic openen over het feit dat Elia niet meedoet
Is een geweldige voetballerquote:
True, maar ik doelde op jouw post er boven.quote:
Toen speelde Twente de EC-3 finale uit 0-0 tegen Gladbach.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:53 schreef Twerk het volgende:
[..]
True, maar ik doelde op jouw post er boven.
Ok dat is voor mijn tijd, maar daarom zeg ik ook.. Zeker als modale ploeg is het dodelijk nu te denken er al te zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen speelde Twente de EC-3 finale uit 0-0 tegen Gladbach.
Kregen een hatrick te verwerken thyuis van Heijnkes.
Tuurlijk maar ik kan slecht tegen dat 'We stellen niks meer voor'quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:58 schreef Zwoerd het volgende:
het zall gewoon nog een geweldige stunt zijn als we tuis maraseille op gleijkspel weten te hounden
Jij hebt de overwinning goed gevierd aan je schrijfstijl te zien.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:58 schreef Zwoerd het volgende:
het zall gewoon nog een geweldige stunt zijn als we tuis maraseille op gleijkspel weten te hounden
En terecht.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:01 schreef Thieske het volgende:
[..]
Jij hebt de overwinning goed gevierd aan je schrijfstijl te zien.
Ik had liever twee Nederlandse clubs in de finale gezien.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:16 schreef Robinhoo het volgende:
nu al zin in donderdag,
als we doorgaan naar amsterdam hoop ik
goedkope uefa tripjes ftw
En Arsenal dan? Alhoewel dat niet echt thuis was.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:13 schreef 9christensen het volgende:
is een feit. europees alles nog gewonnen
Ik had na de wedstrijd van Ajax in ieder geval nog een samenvatting verwacht van deze goede prestatie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:00 schreef Chooselife het volgende:
Onbegrijpelijk dat de NOS er gewoon niets van laat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |