Ik spreek mijn schoonouders (en dat zijn me toch kakkers) aan met het hun voornaam, zijn mijn ouders niet dus pa en ma, mams en paps, mammie en pappie gaat dan niet op.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:29 schreef Copycat het volgende:
Ik was altijd jaloers op vrienden met artistiekerige ouders die hun ouders bij de voornaam noemden. Daar wilde mijn moeder niet aan.
Lapo!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht meer aan "Welkom pa en ma" maar deze TT will do. Thanks Frits.
Wat een aparte aanpak, nooit eerder van gehoord. Gewoon om te wennen dat je je verzet tegen de 'zin in een sigaret' zeg maar?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:46 schreef Copycat het volgende:
Mijn rookregime houdt t/m donderdag in dat ik mijn twee favoriete sigaretten van de dag moet laten staan.
Is het je eerste serieuze stoppoging (sinds lang)? Veel succes in elk geval!quote:Donderdagmiddag afspraak bij de huisarts en daarna gaat het zwaardere regime van echt en helemaal stoppen zsm in.
Oh ja, dat doe ik ook. Niet dat ze dat op prijs stellen trouwens.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik spreek mijn schoonouders (en dat zijn me toch kakkers) aan met het hun voornaam, zijn mijn ouders niet dus pa en ma, mams en paps, mammie en pappie gaat dan niet op.
En mijn pa heeft er ook geen moeite mee als ik hem Hennie noem. Kom dan ook wel uit een artistiekerig gezin.
Of roepen: hé Ma. En dat zij dan zegt V&D.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:53 schreef Gert het volgende:
Ik zeg wel "mijn pa" maar niet "mijn ma". Dat laatste vind ik plebejerig, dat eerste niet op de een of andere manier.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Mijn schoonouders ook niet hoor, maar boeien. Toen ik vertelde dat ik mijn meisjesnaam wilde behouden vielen ze zowat van hun stoel (was wel tijdens de huwelijksceremonie, maar goedquote:Op zondag 15 februari 2009 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, dat doe ik ook. Niet dat ze dat op prijs stellen trouwens.Maar goed, ik heb zelf al twee paar ouders en dat is erg genoeg
Mijn hubbie moet mijn ouders dan wel weer met de voornaam aanspreken van henzelf, ondanks dat het echt keurige mensen zijn.
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Of roepen: hé Ma. En dat zij dan zegt V&D.
Kwartjes vallen soms wat later.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, mijn moeder is me er eentje.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vele kwartjes vallen pas jaren later.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kwartjes vallen soms wat later.
Demins ftw.
Dit is zeg maar het voorwerk. Ik moest kijken wat het missen van die twee belangrijke sigaretten met me zou doen. Op zich valt het mee; die van 's ochtends mis ik niet echt. Die van na het eten vind ik moeilijker. Dan word ik onrustig (en krijg ik dus nu last van opruimwoede om mijn 'energie' elders in kwijt te raken) en vandaag vergat ik mijn afspraak dus.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat een aparte aanpak, nooit eerder van gehoord. Gewoon om te wennen dat je je verzet tegen de 'zin in een sigaret' zeg maar?
Toen ik een jaar of 22 was, ben ik eens twee dagen gestopt. Halfslachtig. Dus dat schoot ook niet op.quote:Is het je eerste serieuze stoppoging (sinds lang)? Veel succes in elk geval!
Ja, ik snap hem nu ook.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:24 schreef Peter6000 het volgende:
Wel een fijn idee dat er nu 3 miljoen randdebielen naar Bananasplit zitten te kijken, en ik gewoon nuttig bezig ben achter de pc.
Wel een fijn idee dat er nu 3 miljoen randdebielen naar Bananasplit zitten te kijken, en ik gewoon nuttig bezig ben achter de pc.
Wie heeft er gewonnen, en wie wilde je dat er won?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:17 schreef dieenebart het volgende:
Yo! Ajax - Feijenoord was van dichtbij best indrukwekkendVooral die paarden van de ME in volle charge. Allemaal ouwe mensen op de grond - geschrokken
Wat was de eindstand?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:17 schreef dieenebart het volgende:
Yo! Ajax - Feijenoord was van dichtbij best indrukwekkendVooral die paarden van de ME in volle charge. Allemaal ouwe mensen op de grond - geschrokken
De tekst die je in iets klikbaars wil veranderen, eerst selecteren. Vervolgens de url waarnaartoe je wil linken kopiëren, op het kettinkje in je opmaakopties klikken en daar het gekopieerde adres invoeren. Op okay drukken en voila.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
Voel ik me eindelijk moedig genoeg om mijn linkje blauw te maken, met Noeks uitleg, kan ik het niet meer terugvinden.
Dat wilde ik ook kijken!! Dat is die hindernisbaan toch?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik moet wel heel hard lachen om Wipeout
Ja! Geen groter vermaak dan leedvermaak.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook kijken!! Dat is die hindernisbaan toch?
Ik kijk nu ook! De voorstukjes zagen er hard en pijnlijk uit!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! Geen groter vermaak dan leedvermaak.
Ha een beetje Mrs.Lovett.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:05 schreef Copycat het volgende:
Damn. Ik heb dorst maar ik kan niet in de keuken lopen omdat de vloer nog nat is van het dweilen.
Maar mijn keuken is om door een ringetje te halen.
Als je de ovendeur niet opentrekt ...
Ja. Apekooi op het water.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:06 schreef Dementor het volgende:
Ik las dat het een beetje op apekooi lijkt.
Wie? Of bedoel je de moeder van Lyle?quote:
Gewoon plat volks vermaak met bijdehandte commentaren, niks voor jou.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:06 schreef Dementor het volgende:
Ik las dat het een beetje op apekooi lijkt.
Waarom denk je dat ik zo graag in de SC vertoef.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gewoon plat volks vermaak met bijdehandte commentaren, niks voor jou.
Vertel!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo graag in de SC vertoef.
Hoezo?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:19 schreef Deisyy het volgende:
Blijk ik inene een naar en onnet meisje te zijn
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:19 schreef Deisyy het volgende:
Zeg jij ma?!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:19 schreef Deisyy het volgende:
Kritiek gehad? Van je schoonmoeder of zoquote:Op zondag 15 februari 2009 21:19 schreef Deisyy het volgende:
quote:
Waar moet het heen met de wereldquote:Op zondag 15 februari 2009 21:28 schreef Juud79 het volgende:
Ilse deLange zegt ook 'Ma' hoor ik net op tv.
Schande!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:28 schreef Juud79 het volgende:
Ilse deLange zegt ook 'Ma' hoor ik net op tv.
Lekker belangrijkquote:Op zondag 15 februari 2009 21:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kritiek gehad? Van je schoonmoeder of zo
Dat maakt het alleen maar erger.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:30 schreef hondjes het volgende:
Nou, dan hoor ik dus ook bij het zooitje van Pa en ma.
maar aan de andere kant, noemen mijn kinderen me ook vaak bij mijn voornaam, ook de schoonkinderen, dus er is nog hoop voor me. of maakt dit het nog erger.
Nee, reddeloos verloren denk ik hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:30 schreef hondjes het volgende:
Nou, dan hoor ik dus ook bij het zooitje van Pa en ma.
maar aan de andere kant, noemen mijn kinderen me ook vaak bij mijn voornaam, ook de schoonkinderen, dus er is nog hoop voor me. of maakt dit het nog erger.
Ben al Oma, kleinzoon van anderhalf, maar Opoe , dat is pas errrugquote:Op zondag 15 februari 2009 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, reddeloos verloren denk ik hoor.![]()
En dan ben je straks ook nog o-ma.
Grootmoeder is dan misschien toch beterquote:Op zondag 15 februari 2009 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, reddeloos verloren denk ik hoor.![]()
En dan ben je straks ook nog o-ma.
het ging mij om het ma gedeeltequote:Op zondag 15 februari 2009 21:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ben al Oma, kleinzoon van anderhalf, maar Opoe , dat is pas errrug
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:32 schreef Dementor het volgende:
Mijn vader heeft het liever niet dus daarom doe ik het ook niet.
bij grootmoeder, krijg ik meer het idee van de boze wolf.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grootmoeder is dan misschien toch beter![]()
Kan hondjes het nog een beetje goed maken.
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
bij grootmoeder, krijg ik meer het idee van de boze wolf.
zo van grootmoeder, wat heeft u grote oren,
Ik vind je kaal wel leuk hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Soury, niet boos worden hoor
[ afbeelding ]
Ik zeg ook u tegen mijn ouders. Vroeger wilden ze het graag, nu hoeft het niet meer, ik heb wel eens je en jij geprobeerd, maar dat vind ik dan zelf zo vreemd klinken. En pap en mam, of als ik het over ze heb, vader en moeder.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind je kaal wel leuk hoorMisstaat je niet.
Ik noem mijn moeder Mama, en U als ik je zeg dan ben ik rebbels
Dat heb ik ook .. Ik kan het niet meer. Als ik tegen mijn moeder je zeg voel ik me een opstandige puberquote:Op zondag 15 februari 2009 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zeg ook u tegen mijn ouders. Vroeger wilden ze het graag, nu hoeft het niet meer, ik heb wel eens je en jij geprobeerd, maar dat vind ik dan zelf zo vreemd klinken. En pap en mam, of als ik het over ze heb, vader en moeder.
Ik had eens een vriendje die wel "je" tegen mijn moeder zei, dat vond ik eigenlijk helemaal niet leuk!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik ook .. Ik kan het niet meer. Als ik tegen mijn moeder je zeg voel ik me een opstandige puber
En waar is NMNS?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vele kwartjes vallen pas jaren later.
Dás Demins.![]()
![]()
Waar is ie eigenlijk? Ik missum. En PCeend.
Zelf zei ik mama en pa. Mijn dochter altijd bij onze voornamen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:24 schreef Deisyy het volgende:
Mijn kinderen zeggen tegen ons papa en mama en jij en jou. Mijn zoon probeert regelmatig ons aan te spreken met onze voornamen, maar dat vind ik (nog) net goed.
quote:
Dat is ook zo ongezellig en ik vind meeroken nog steeds niet zo ergquote:Op zondag 15 februari 2009 22:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm, kunnen die rokers niet gewoon op t stoepje gaan staan?![]()
![]()
B&L??
Asoquote:Op zondag 15 februari 2009 22:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm, kunnen die rokers niet gewoon op t stoepje gaan staan?![]()
![]()
B&L??
Hmm. Zeker geen zwangeren aanwezig?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook zo ongezellig en ik vind meeroken nog steeds niet zo erg
Nee, hoezo?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm. Zeker geen zwangeren aanwezig?
Iemand??
Nee verkeerde topicquote:Op zondag 15 februari 2009 22:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Iemand??
Nee ik ben niet zwangerquote:Op zondag 15 februari 2009 22:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Iemand??
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
@ Lieshttp://www.hiermaghetwel.(...)olland/amsterdam/1/1
Toen had je geen last van de rook, toch?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, ik kwam hier toch ook gewoon toen ik zwanger was.
De Bulldog is wel een aanraderquote:Op zondag 15 februari 2009 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet ik kiezen? Ik ben niet zo goed in keuzes.
![]()
Ik zal even kijken.
uche uche nee hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen had je geen last van de rook, toch? [ afbeelding ]
Geen probleem dusquote:Op zondag 15 februari 2009 22:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, ik kwam hier toch ook gewoon toen ik zwanger was.
Kuttent ..quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dat is een coffeshop, ook leuk natuurlijk!
Ja als je dan tóch rookt. . . veel plezier!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dat is een coffeshop, ook leuk natuurlijk!
Prima!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Kuttent ..![]()
Ik vind deze wel wat .. Centraal en roken dus![]()
http://www.hiermaghetwel.nl/nl/caf%C3%A9/amsterdam/eijlders
Bulldog heeft ook een bar. Das al jaren gescheiden .. Ik vind het een toeristenplekquote:Op zondag 15 februari 2009 22:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja als je dan tóch rookt. . . veel plezier!
Welterusten.
3 op een rij.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Welterusten.
Trustenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Welterusten.
Volgens mij ben ik er wel eens tijdens een spijbeldagje geweest.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Bulldog heeft ook een bar. Das al jaren gescheiden .. Ik vind het een toeristenplek
Ziet er wel leuk uitquote:Op zondag 15 februari 2009 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prima!![]()
Ik zal wel een kaartje uitprinten, anders verdwaal ik serieus!
Nou tis vrij groot... En zit op het Leisdsplein zelf.. Het barst er van de Engelsen en meer vervelende mensen. Tis niet mijn kopje theequote:Op zondag 15 februari 2009 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er wel eens tijdens een spijbeldagje geweest.
Is het vrij smal met meerdere verdiepingen?
Precies, heel veel roken!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uitIk ben er ook nog nooit geweest ...Maar ik moet roken
quote:Een Oase in het land van de niet rokers maffia
Nah dan weet ik het denk ik niet. Maar klinkt druk en schreeuwerig.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou tis vrij groot... En zit op het Leisdsplein zelf.. Het barst er van de Engelsen en meer vervelende mensen. Tis niet mijn kopje thee
Mooiquote:Op zondag 15 februari 2009 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies, heel veel roken!![]()
![]()
Die reacties trouwens!
[..]
Die ken ikquote:Op zondag 15 februari 2009 23:09 schreef Copycat het volgende:
Ik duik mijn bed in.
Ik wilde I go to sleep voor Soury plaatsen, maar die zag ik niet.
Wel een verkapteLucky Strike
reclame.
Dus dan doe ik die maar.
Ben je straks een jaar gestopt met roken Cc en oeps.....daar loop je onder de tram.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:09 schreef Copycat het volgende:
Ik duik mijn bed in.
Ik wilde I go to sleep voor Soury plaatsen, maar die zag ik niet.
Wel een verkapteLucky Strike
reclame.
Dus dan doe ik die maar.
Ik had die film van net 2 gister opgenomen .. Hield het niet volquote:
Slaap lekker Liesquote:Op maandag 16 februari 2009 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen weer werken!![]()
Slaap lekker Fok!
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo graag in de SC vertoef.
Waar ik in één van die topics het volgende schreef in Dementor's richting, hoe voorspellend was dat? Dementor is inmiddels woonachtig in A'doornquote:Op maandag 16 februari 2009 00:54 schreef FANN het volgende:
omdat je het vroeger zo gezellig vond weet je nog?
''vroeger'' toen je nog niet om 10 uur naar bed moest.........
...... die tijden zijn voorbij.........voor jou dan.........
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:50 schreef Dementor het volgende:
Ik vind het maar een rare "ontwikkeling".
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is al zo oud als de mensheid. Maak je niet ongerust, ook jij wordt ooit ook gekozen op min of meer dezelfde manier, gevoed door primaire eigenschappen/driften die ieder mens bezit en waar ieder mens gehoor aan geeft.
7 augustus.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar ik in één van die topics het volgende schreef in Dementor's richting, hoe voorspellend was dat? Dementor is inmiddels woonachtig in A'doorn![]()
[..]
[..]
Whoohoo!!! Ben je er dan nu?!!quote:
Kut Manu, dat je net uit je coma bent nu de recessie flink begint door te zetten. Je had beter een jaar of twee door kunnen slapenquote:
Bewaar je die linkjes ofzo?quote:Op maandag 16 februari 2009 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, niks mis met je ogen
Nee, dat doet Fok voor mijquote:
Oh sorry, ik val gewoon binnen en lees niets na.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat doet Fok voor mij![]()
Lees je eens in joh
Edit: Fan plaatste die linkjes, ik "zapte' even door die topics heen
Ja, maar jullie zijn dan ook Tokkies. Jij en die Pappafannpolis van je.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:44 schreef FANN het volgende:
Ik zeg lekker Pa en Mahaa........
nananananana
en als ik een hele goeie bui heb zeg ik
Hé Pa, hoe ist ie ouwe ?![]()
![]()
Goed zo Frits.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hey Manu, wielrennen op Eurosport. Nog 20 km. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Oh sorry, ik val gewoon binnen en lees niets na.
Zeker niet die meuk die zij plaatst.
Scroling, scroling, scroling...
Rawhide!
Laatste ronde. Nibali wint. Mancebo is een strijkijzâhquote:Op maandag 16 februari 2009 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog steeds 20 kilometer Coos.....
Boeiend, 't is tijd om op je rug te liggen i.p.v. op een fietsquote:Op maandag 16 februari 2009 01:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Laatste ronde. Nibali wint. Mancebo is een strijkijzâh
Mancebo heeft gewind.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:45 schreef Coos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2009 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Simpel, je eerste verkoudheid al te pakken?
En wat voor een strijkijzerquote:Op maandag 16 februari 2009 01:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik volg het hier af en toe nog wel hoor.... al was mij de reden wel ontgaan.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
, maar hoe weet jij dat nu weer?
Ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:
Sla "de boeken" er maar op na.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En wat voor een strijkijzer![]()
!
Dan breek je toch ook je poten op een gruwelijke manier.quote:Op maandag 16 februari 2009 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch wel verdomd ideaal, als je geen werk hebt. Je kunt TV kijken wanneer je wil en geen angst om ontslagen te worden in de één of andere crisis ook
quote:Op maandag 16 februari 2009 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan breek je toch ook je poten op een gruwelijke manier.
Ik vind het wel wat hebben. En dan die pretoogjes erbij.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik volg het hier af en toe nog wel hoor.... al was mij de reden wel ontgaan.Je wordt er trouwens niet echt aantrekkelijker door
Heb ik ook al pik.quote:Op maandag 16 februari 2009 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En tot die tijd zeul ik maar door, met tien Nederlanders op m'n rug. Voor ik het weet heb ik die straks gebroken
Ik ken hem wel, ik weet het.quote:Op maandag 16 februari 2009 02:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Sla "de boeken" er maar op na.![]()
Hij was ook héél blij.
Maar ik ga dit wel volgen. Leuk!! Om alvast in de sfeer te komen voor de klassiekers.
Hij heeft op beide foto's exact dezelfde scheve bek, ik dacht eerst dat het een fotoshopresulataat was, totdat ik die spiegel achter hem een stuk verderop zag. Hij deed het echt!!!quote:Op maandag 16 februari 2009 02:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben. En dan die pretoogjes erbij.
Heb net een carriere van loempiavellenvouwen achter de rug. Laat mij effe lekker tv kijken.quote:Op maandag 16 februari 2009 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar Coos, die breuken, dat groeit toch gewoon weer aan hé, daarna kun je toch best wel weer aan het werk? Banzai boompjes in vorm knippen of zo![]()
Daar heb jij toch geen last van.quote:Op maandag 16 februari 2009 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja Pik, had je dié maar gebroken
Dat ik 'm gebroken heb? 't Scheelt met gemak niet veelquote:
Ja, je ben me er ééntjequote:Op maandag 16 februari 2009 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En voor ik het vergeet, voor jullie allemaal, zet 'm niet op de automatische piloot, want de komenden week hebben we last van ijsvorming
quote:Op maandag 16 februari 2009 04:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben nog wakker. Maar niet lang meer.
Morge Liesjequote:
Die heb ik al een keer gelezen. Ik wacht nog steeds op de film. De verhaallijn vond ik een beetje kut.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:21 schreef Manu82 het volgende:
Je hebt Allen Carr niet gelezen, je moet stevig doorpaffen totdat je het boek uit hebt ±´'
Vroeger toen men nog redelijk normaal deed.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
[DGK # 134] Doodgereden eendjes enzo
[DGK # 135] Minder blauw op het forum :o
[DGK # 136] Met Fan & Honey in bikini!
omdat je het vroeger zo gezellig vond weet je nog?
''vroeger'' toen je nog niet om 10 uur naar bed moest.........
...... die tijden zijn voorbij.........voor jou dan.........
Zelf s nadat ik het boek uit had, bleef ik doorpaffen.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:21 schreef Manu82 het volgende:
Je hebt Allen Carr niet gelezen, je moet stevig doorpaffen totdat je het boek uit hebt ±´'
Ooooh, gaan we wéér! Iquote:Op maandag 16 februari 2009 09:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vroeger toen men nog redelijk normaal deed.![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
was een spelfout van Noekje
Heb hem ook 2 keer gelezen, voordat ik toen stoptequote:Op maandag 16 februari 2009 09:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zelf s nadat ik het boek uit had, bleef ik doorpaffen.![]()
misschien nog maar een keertje zwanger worden, toen lukte het me wel, 9 maanden lang. niet roken.
maar denk niet dat dit er nog inzit voor me.
spannend, hou ons op de hoogte, we willen nu alles weten.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:34 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Het ruikt op mijn werk naar opstandigheid.
Oh ja, ik moet nog een lijst maken van wat het me oplevert.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:36 schreef Copycat het volgende:
Ik ben op de helft van Carr en volgens mij beklijft dat gedram van hem wel bij me.
Ik ben blij dat ik niet in China woon, dan was het Rode Boekje mijn waarheid.
dat gevoel had ik toen ook, of iets leuks voor jezelf kopen, van het geld.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet nog een lijst maken van wat het me oplevert.De juf begon ook steeds over het besparen van geld maar eerlijk, ik hou daar nooit rekening mee. Ik weet niet eens wat het kost. Zij vond dat wel een goede motivatie. Mij boeit het echt geen reet. Dat ik nooit meer de kou in moet, dat is wél een motivatie.
je nooit meer druk maken of je nog wel genoeg te roken hebt.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet nog een lijst maken van wat het me oplevert.De juf begon ook steeds over het besparen van geld maar eerlijk, ik hou daar nooit rekening mee. Ik weet niet eens wat het kost. Zij vond dat wel een goede motivatie. Mij boeit het echt geen reet. Dat ik nooit meer de kou in moet, dat is wél een motivatie.
Dat vond ik ook erg prettig inderdaad, die gedachte 'heb ik alles bij me, geld, sleutels en sigaretten' kan overboord. Want als je wel geld en sleutels in je tas had maar geen sigaretten dan kwam automatisch de gedachte, hoe laat is het, kan ik ze nog ergens in de buurt kopen. Ik ben echt blij dat ik van die verslaving af ben.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat ik nooit meer de kou in moet, dat is wél een motivatie.
Dat geld gaat toch wel aan andere dingen op. Maar ik heb vorige week toch even uitgerekend dat ik op jaarbasis een goedverzorgde vakantie in rook laat opgaan.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:41 schreef Noek het volgende:
Nee, helpt geen zier. Sterker nog, zeg ik dat ik kanker krijg en ik steek een peuk op. Levert stress op en wat doe ik als ik stress heb. Ik ren naar buiten en steek een sigaret op. Nu niet meer, nu ga ik was vouwen als ik stress heb of ik vermoord een konijntje.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:46 schreef hondjes het volgende:
[..]
dat gevoel had ik toen ook, of iets leuks voor jezelf kopen, van het geld.
Dacht toen ook, doe ik toch wel, als ik er zin in heb.
misschien fotootje van zwarte longen, dat dit helpt.
Nou, eerlijk is eerlijk, was ik niet zwanger geweest had ik niet kunnen stoppen denk ik. En het is dat ik zo ziek ben geweest van die eerste sigaret die ik opstak nadat ik was gestopt, anders zat het denk ik nog steeds in mijn hoofd, dat roken lekker isquote:Op maandag 16 februari 2009 09:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, helpt geen zier. Sterker nog, zeg ik dat ik kanker krijg en ik steek een peuk op. Levert stress op en wat doe ik als ik stress heb. Ik ren naar buiten en steek een sigaret op. Nu niet meer, nu ga ik was vouwen als ik stress heb of ik vermoord een konijntje.
Marrije, jij gaat mijn lichtende voorbeeld zijn want jij bent zo stellig. En ik doe steeds een Sporti. Als ik 80 ben, begin ik weer. Dat helpt!
Gisteravond heb ik niet meer gerookt. Vanaf een uur of 22.00 en toen lag ik een partij wakker vannacht. Dus ik dacht, 'Zie zie!!' Ik had voor het eerst in honderd jaar een groot glas cola gedronken 's avonds.Dat is als speed voor me. Poing poing!
Maar ik hoef nog niet te stoppen. 2 Maart is het klaar. Moet volgende week starten met de pillen. Ik zou nu mijn ass nog zwart mogen roken en toch ben ik er al een beetje klaar mee. Voor 70% dan.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, eerlijk is eerlijk, was ik niet zwanger geweest had ik niet kunnen stoppen denk ik. En het is dat ik zo ziek ben geweest van die eerste sigaret die ik opstak nadat ik was gestopt, anders zat het denk ik nog steeds in mijn hoofd, dat roken lekker is
Maar wel knap dat je al zoveel minder rookt. Dat zou voor mij niet werken trouwens, dat was van de een op de andere dag, ik had een datum geprikt en voor ik het vliegtuig instapte aansteker en sigaretten weggegooid. Daarna had ik genoeg andere dingen aan mn hoofd wat de eerste dagen voor afleiding zorgde. Ontmoeting met mn schoonfamilie enzo
Die dag ga ik gewoon werken en kijken hoe mijn collega naar buiten hobbelt om te roken. Ipv dat ik haar uit ga lachen, ga ik vast janken. Bij mijn schoonfamilie ben ik ook de enige die ik rook en zij wonen ook in het buitenland, Limburg maar ik versta ze niet zo goed dus ze doen vast heel naar over mijn roken.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:13 schreef Marrije het volgende:
Aha, 2 maart, nou dan heb je nog ff. Maar oooooh 1 maart wordt een stress dag! En heb je al wat leuke dingen gepland voor 2 maart? Een dag vol met afleiding?
Ja, en die houden ook niet zo van rokers dus dat kwam mooi uit -nah eigenlijk zo gepland natuurlijk
Hier wel.quote:
Voorjaars toch?quote:
Same differencequote:
Ze willen apenkooi gaan doen. Is dat een ideetje?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen.![]()
Ja, dan lees ik even mee voor de leuke activiteiten.![]()
Ze hangen nu nog in een pyamaatje voor de buis. (i know, bad mom baaaaad mom) maar je voelt de rellen in de lucht hangen. Twee dagen binnen zitten kan écht niet.
Dat hebben we vanochtend al gehad. Daarom nu de tv maar aan.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze willen apenkooi gaan doen. Is dat een ideetje?
Kun je voor mij een ultrahandig wit dvd kastje meenemen?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:35 schreef Noek het volgende:
Oké, ik weet het. We gaan naar de Ikea!![]()
![]()
Alleen hebben ze volgens mij een boekje gelezen van Carr over apenkooi.
Ja, da's goed. Daar gaat wel eerst op ge-apenkooid worden.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kun je voor mij een ultrahandig wit dvd kastje meenemen?
Daar moeten alle wii games in.
Ze hebben toch een apenkooi in Ikea?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:35 schreef Noek het volgende:
Oké, ik weet het. We gaan naar de Ikea!![]()
![]()
Alleen hebben ze volgens mij een boekje gelezen van Carr over apenkooi.
Das goed, dan past het goed bij de rest van het meubilair.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, da's goed. Daar gaat wel eerst op ge-apenkooid worden.
Ja, ik heb geen achterlaat kinderen. Serieus, ik boek een vakantie vol animatie maar ze willen het niet. Ook de Ikea apenkooi willen ze niet. Vroegah kon je mij overal achterlaten maar deze doen dat niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze hebben toch een apenkooi in Ikea?![]()
Ik heb geen auto, anders was ik naar ballorig afgereisd denk ik zomaar.Of kizvillage in Biddinghuizen. Kan je ook in de sneeuw spelen met zo'n tube. vond ik zelf ook nog wel aardig eigenlijk.
![]()
Oh en als je dan ontdekt wat een kaartje inclusief zwembad kost, let me know! Ik heb het niet kunnen ontdekken. Heb wel een neem-gratis-een-vriendje-mee-kaartje uit de Donald Duck. En je moet geloof ik reserveren.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen achterlaat kinderen. Serieus, ik boek een vakantie vol animatie maar ze willen het niet. Ook de Ikea apenkooi willen ze niet. Vroegah kon je mij overal achterlaten maar deze doen dat niet.
Ik ga eens even googlen op kidzvillage. Ken ik nog niet!
Oh, dat wordt hem dus niet vandaag terwijl ik net allerlei kreten als,' COOL!, Oooh dat wil ik! Gaan we nu??' hoorde. Ik ga wel een geheime hut op zolder bouwen die zo geheim is dat ik het zelf niet zie. "Kijk! Dat is een onzichtbare hut! *tromgeroffel*quote:Op maandag 16 februari 2009 10:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh en als je dan ontdekt wat een kaartje inclusief zwembad kost, let me know! Ik heb het niet kunnen ontdekken. Heb wel een neem-gratis-een-vriendje-mee-kaartje uit de Donald Duck. En je moet geloof ik reserveren.
De zolder is gister al aan de beurt geweest. Daar durf ik nu niet naartoe.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, dat wordt hem dus niet vandaag terwijl ik net allerlei kreten als,' COOL!, Oooh dat wil ik! Gaan we nu??' hoorde. Ik ga wel een geheime hut op zolder bouwen die zo geheim is dat ik het zelf niet zie. "Kijk! Dat is een onzichtbare hut! *tromgeroffel*
dit is ook wel leuk denk ik http://www.arkvannoach.com/quote:Op maandag 16 februari 2009 10:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze hebben toch een apenkooi in Ikea?![]()
Ik heb geen auto, anders was ik naar ballorig afgereisd denk ik zomaar.Of kizvillage in Biddinghuizen. Kan je ook in de sneeuw spelen met zo'n tube. vond ik zelf ook nog wel aardig eigenlijk.
![]()
Het heet toch officieel Tuplvakantie tegenwoordig?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
Hier is het volgende week krokusvakantie. Ook al noemen ze het dan carnavalsvakantie.
Nou, ik denk het nietquote:Op maandag 16 februari 2009 10:49 schreef HiDiHo het volgende:
Vandaag 10 jaar geleden won Bart Big Brother 1
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is de oplossing![]()
Iemand moet Cc bezwangeren......, dan is 't klaar
Tupl?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:50 schreef dieenebart het volgende:
Het heet toch officieel Tuplvakantie tegenwoordig?
Doe's niet zo eng!quote:Op maandag 16 februari 2009 10:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is de oplossing![]()
Oh, zeg dat dan meteen! Dat valt dan weer meequote:Op maandag 16 februari 2009 10:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja duh, ik doe 't niet hoor
Nou ja, Noek is ook bezwangerd geweest en die zit met hetzelfde. Dus niet helemaal waterdichte theorie.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is de oplossing![]()
Nee, zo zaligmakend is dat allemaal niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, Noek is ook bezwangerd geweest en die zit met hetzelfde. Dus niet helemaal waterdichte theorie.
Haal gewoon die Champix joh, dat helpt echt! Die bijwerkingen kom je ook wel overheen. Dat middel heeft een slagingspercentage van 23 procent (dacht ik). Ver boven alle andere gangbare middeltjes.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, zeg dat dan meteen! Dat valt dan weer mee.
Maar toch ... thanks but no thanks, ik geloof niet dat de moederrol mij op mijn lijf geschreven is.
Ik luister radio met een half oor, maar je was op radio 538 iigquote:
Ja,. ik ben er ook meer en meer van overtuigd dat ik de Champix route moet nemen.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Haal gewoon die Champix joh, dat helpt echt! Die bijwerkingen kom je ook wel overheen. Dat middel heeft een slagingspercentage van 23 procent (dacht ik). Ver boven alle andere gangbare middeltjes.
Voor Volk en Vaderland dan maarquote:Je moet alleen wel doorslikken, dat vergat ik
Niet meer dan logisch toch?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:19 schreef HiDiHo het volgende:
IMG stopt ook al met F1![]()
Er blijft weinig over zo
Ben jij ook al zo druk aan het werk?quote:
Nee, de winst kwam pas op 30 december 1999. Dat duurt dus nog een maand of tienquote:Op maandag 16 februari 2009 11:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik luister radio met een half oor, maar je was op radio 538 iig
Maandagochtend. Kom, kom, wa denkte d'r zelluf van?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:16 schreef Dementor het volgende:
Ben jij ook al zo druk aan het werk?
Nou ik wel.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maandagochtend. Kom, kom, wa denkte d'r zelluf van?
Ik heb er al een interview op zitten en na de lunch ga ik écht aan de slag.
ik kan Champix iedereen aanradenquote:Op maandag 16 februari 2009 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja,. ik ben er ook meer en meer van overtuigd dat ik de Champix route moet nemen.
[..]
Voor Volk en Vaderland dan maar.
Hier hebben ze een hele wc rol door de wc gespoeld en nu voel ik lichtelijk paniek en weet ik niet hoe dit op te lossen. Hij had me net verslagen met balletje balletje dus waarschijnlijk dacht die Klok himself te zijn door de rol te laten verdwijnen. Maar kan het ook vanzelf oplossen?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe is het met de rellen op je werk Cc?
Hier heb ik kind 1 en 2 naar buiten gedirigeerd.Scheelt echt een hoop in rellerigheid. Ze vonden nog een vriendje in de speeltuin.
Ook al naar buiten gebonjourd. Lekker hutten bouwen.
Kan je hem nog zien? want dan zou ik hem er toch even uithalen geloof ik *ril*quote:Op maandag 16 februari 2009 13:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Hier hebben ze een hele wc rol door de wc gespoeld en nu voel ik lichtelijk paniek en weet ik niet hoe dit op te lossen. Hij had me net verslagen met balletje balletje dus waarschijnlijk dacht die Klok himself te zijn door de rol te laten verdwijnen. Maar kan het ook vanzelf oplossen?
Iedereen is in een rare staat, hier. Het hele gevoel van redelijk positivisme over de fusie is vrijdag in één klap weggevaagd door de misselijke manier waarop mijn collega de wacht is aangezegd. Het is het gesprek van de dag.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe is het met de rellen op je werk Cc?
Wat is er gebeurd met die collega dan? Ik loop achter, sorry.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iedereen is in een rare staat, hier. Het hele gevoel van redelijk positivisme over de fusie is vrijdag in één klap weggevaagd door de misselijke manier waarop mijn collega de wacht is aangezegd. Het is het gesprek van de dag.
Maar vanmiddag hebben we eerst een vergadering met alle collega's van beide fusiepartners en daarna gaan we gezellig borrelen. Daar is iedereen uiteraard enorm voor in de stemming.
dat merk je dan wel als het volgende hoopje er langs moetquote:Op maandag 16 februari 2009 13:31 schreef Noek het volgende:
Vaak genoeg spoelen dus! Hopelijk hangt die nu niet ergens in een bochtje.
Ja die collega kreeg vrijdagmiddag te horen dat hij kon vertrekken.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met die collega dan? Ik loop achter, sorry.
Linkjequote:Op maandag 16 februari 2009 13:32 schreef Noek het volgende:
Wat is er gebeurd met die collega dan? Ik loop achter, sorry.
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:33 schreef blomst het volgende:
[..]
dat merk je dan wel als het volgende hoopje er langs moet
Maar evengoed toch gaan.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:34 schreef dieenebart het volgende:
Ik pikte altijd de computermuis van kids, en die kregen ze pas terug als ze vier uur lang buiten hadden gespeeldWij dikke pret
![]()
In Bussum is het trouwens prima-buitenspeelweer, hoe is dat elders?
Poll:
[ ] wel okee
[X] kut
Want het ziet er prima uit ... vanaf binnen.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:34 schreef dieenebart het volgende:
In Bussum is het trouwens prima-buitenspeelweer, hoe is dat elders?
Poll:
[ ] wel okee
[X ] kut
Ik zou gewoon sowieso even mijn arm in het riool gooien. Beter eruit dan dat ie ergens klem zit en je de loodgieter moet bellen.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Zal ik ontbijtkoek erin gooien om te kijken wat er dan gebeurd? Ik grijp liever in ontbijtkoek als het fout gaat.
geen advies van mij, hier alleen maar medeleven en hoop dat het niet verstopt zitquote:Op maandag 16 februari 2009 13:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Zal ik ontbijtkoek erin gooien om te kijken wat er dan gebeurd? Ik grijp liever in ontbijtkoek als het fout gaat.
ik zou een kinderarmpje inzettenquote:Op maandag 16 februari 2009 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zou gewoon sowieso even mijn arm in het riool gooien. Beter eruit dan dat ie ergens klem zit en je de loodgieter moet bellen.
Wtf!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zou gewoon sowieso even mijn arm in het riool gooien. Beter eruit dan dat ie ergens klem zit en je de loodgieter moet bellen.
Nee, hij is er gewoon. Ze moeten de ontslagprocedure nog in werking stellen en hij wil zichzelf niet zonder slag of stoot gewonnen geven. Gelijk heeft ie.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:38 schreef Noek het volgende:
Wat een rare toestand en is die collega al weg?
Én de wc-rollen hoog wegzettenquote:Op maandag 16 februari 2009 13:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Wtf!![]()
Ik heb het al wel met zo'n saucijzenbroodjestang gedaan maar die pakte niks. Zo even een nieuwe kopen.
Ik wacht wel even tot vanavond, denk ik. Dan komt the A-team weer thuis.
Ja, op het dak maar daar komen ze ook wel bij. Is per ongeluk gebeurd. Zoals alles. " Ja sorry maar ik fietste gewoon keihard tegen je auto aan. Per ongeluk! Sorry dat ik plastic op op de gashaard heb gedrukt, ging per ongeluk.' Nee, ze mogen het niet zelf doen. Weet je wel hoeveel deuren en muren ze daarna aan gaan raken?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Én de wc-rollen hoog wegzetten![]()
Maar wat een goed idee ook van je offspring. Hoe kwamen ze daar nou bij? En idd wat Bart zegt, misschien zelf er weer laten uitpeuteren. Leuke bezigheid voor vanmiddag!
Hee jij bent toch al een paar keer in Zweden geweest?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Én de wc-rollen hoog wegzetten![]()
Maar wat een goed idee ook van je offspring. Hoe kwamen ze daar nou bij? En idd wat Bart zegt, misschien zelf er weer laten uitpeuteren. Leuke bezigheid voor vanmiddag!
Overcompleet door de fusie.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:47 schreef Noek het volgende:
Maar Cc, wat is de reden die zij opgeven dan?
Bij onze fusiepartner is er ook een aantal ontslagen. Vier man, geloof ik. Maar hun contracten liepen over 1 maand af. Deze collega werkte hier al acht jaar en is hier de enige. Vooralsnog.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:52 schreef Noek het volgende:
Is het een groot bedrijf en hij is de enige die overbodig is geworden?
niet zo lang in Götenborg geweest, meer erdoor (wij komen erlangs op weg naar eindbestemming). Maar wel een grote stad, ziet er leuk uit. Pretpark midden in de stad. (daar is afgelopen zomer ook een attractie uitelkaar gedonderd, goeie reklamequote:Op maandag 16 februari 2009 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee jij bent toch al een paar keer in Zweden geweest?
Ook in Goteborg? Is dat wat?
Hoe groot is de kans nou dat er twee jaar achter elkaar een attractie instort.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet zo lang in Götenborg geweest, meer erdoor (wij komen erlangs op weg naar eindbestemming). Maar wel een grote stad, ziet er leuk uit. Pretpark midden in de stad. (daar is afgelopen zomer ook een attractie uitelkaar gedonderd, goeie reklame)
Vind de streek waarin het ligt ook wel erg mooi. Rotsen enzo. Stockholm is qua stad leuker denk ik.
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans nou dat er twee jaar achter elkaar een attractie instort.
Nee, nu komt het toevallig zo uit. Normaal alleen op vrijdag, maar nu gaan we dus voor het eerst gezellig borrelen (...) met onze nieuwe collega's.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:16 schreef Manu82 het volgende:
Hebben jullie elke maandag en vrijdag een borrel of ook de rest van de week?
Klinkt als het bedrijf waar ik werk. Ik weet niet hoelang ik daar nog werk maar het waren bijna 2 geweldige jaren.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:16 schreef Manu82 het volgende:
Hebben jullie elke maandag en vrijdag een borrel of ook de rest van de week?
smoes: ik heb de mach III van m'n broer gebruikt vr13ijdag en heb nu baardschurft onder m'n oksel.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
Damn, hebben we tot zes uur vergadering en dan nog twee uur semi gezellig borrelen. Zo géén zin in.
Smoes nodig!
hooi noekjequote:Op maandag 16 februari 2009 15:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Klinkt als het bedrijf waar ik werk. Ik weet niet hoelang ik daar nog werk maar het waren bijna 2 geweldige jaren.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
volgens mij was die manu helemaal niet ziek maar mocht ie niet meer van zuh vriend fok!ken. wat denk jij?
Doe eens!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Moet ik gvd dat hele dossier hier even plaatsen
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Moet ik gvd dat hele dossier hier even plaatsen
Hoi!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hooi noekje![]()
volgens mij was die manu helemaal niet ziek maar mocht ie niet meer van zuh vriend fok!ken. wat denk jij?
Drain kan ik niet vinden, zal wel op gejatte camera staanquote:
come to papaquote:Op maandag 16 februari 2009 15:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, da's een goeie ja.
* debuurvrouw mental note maakt om al die verrotte bonnejtes op te zoeken voor accountant![]()
Ik probeer huis te houden. Vooralsnog is het gewoon een teringbende omdat ik alles van zijn plek heb getrokken en heb ik geen zin meer.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Drain kan ik niet vinden, zal wel op gejatte camera staan
kom niet verder dan infuus
[ afbeelding ]
Cool.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Drain kan ik niet vinden, zal wel op gejatte camera staan
kom niet verder dan infuus
[ afbeelding ]
ik weet het niet meer. het was wel een echte 'glossy', of zooow. "come to papa" was een verwijzing naar een artikel / fotoreportage in het blad (dus niet de naam v h mag.). ik denk ook dat een vriend van hem het in de bus had gegooid omdat het niet ingepakt was. heb niet gecheckt of de bladzijden aan elkaar vastkleefdenquote:Op maandag 16 februari 2009 15:35 schreef Copycat het volgende:
Was het toevallig Butt? Het homo-erotische, anarchistische magazine waar mijn beste homovriend zo'n fan van is?
Dat was een ruwe onderbreking van mijn vakantie in een warm negerland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |