Ik kan me wel in hem verplaatsen, en ik geef hem gelijk, hoe meer geld, hoe beter straksquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij denkt er geld mee te kunnen verdienen.
Ik heb zoiets van val in ieder geval 60 kilo af en leef lekker van de rente.
Maar nee meneer wil nog meer als een ware rupsje nooit genoeg.
Genoeg is genoeg op een gegeven moment, maar dat is mijn mening he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me wel in hem verplaatsen, en ik geef hem gelijk, hoe meer geld, hoe beter straks
idd Geld maakt meer kapot dan je lief isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Genoeg is genoeg op een gegeven moment, maar dat is mijn mening he.
Heb je een blauwtje gelopen?quote:
Terrorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
Jouw mening is prima! Ik kijk vol verwachting uit naar de terror Jaap show
Gebeurt mij nooitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow zo vaak
Wie niet waagt die niet wint he?
hij is keihard hoor!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
TerrorNet alsof die knuffelbeer ook maar een haartje terror in zich heeft
Dat is zijn schild, daar prik je zo doorheenquote:
U leeft nogquote:
Als je hart meer dan 30 slagen maakt, leef je nogquote:
Sheiße.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je hart meer dan 30 slagen maakt, leef je nog
Die ga je onthouden he!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je hart meer dan 30 slagen maakt, leef je nog
idd, met kut opdrachtenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
Allen complexe mensen hebben schilden, en laat ik nou net gek zijn op complexe mensen!
Jaap was net zo als hij het was in dgk, als hij het is nu, een mooi mens
Maare verder alles kids?quote:
ff op me scherm kijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die ga je onthouden he!
HB'tje is samen met Fan verdwenen, ik denk dat ze zijn blijven plakken bij de huidolie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |