abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2009 @ 18:00:54 #154
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_66867343
Grappig dat het gros van de mensen niet veel met de uitbaters van Maastricht ophebben.
Ze hebben overigens wel gelijk; krijg zelf de pip van dat onsympatieke kipje en dat continu dom gekwijl
over dat bladgoud. Opbokken met dat spul en probeer maar eens lekker te koken.

Wat trouwens wel vreemd is, is dat bij het kijken van de streams bij de panden data van 2006 staan?
Vergissing nemen dan maar aan.

[ Bericht 15% gewijzigd door tisauch op 09-03-2009 18:14:08 ]
Qui habet aures audiendi audiat
  dinsdag 10 maart 2009 @ 00:06:49 #155
153627 ElZwino
Red de banaan, eet een aap
pi_66881853
Ik heb een jongen gesproken die bij Golddelicious in de bediening werkt en ook geïnterviewd is voor tv, en die vertelde me dat je voor een 4-gangenmenu bij golddelicious ongeveer 52 euro kwijt bent...wat een geld..Ik weet van de rest niets maar als je dat hier een beetje aan spiegelt snap je wat de prijzen zullen zijn. Echt buitensporig. Had al zo'n voorgevoel met dat 'fine-dining'-verhaal, maar dan maar voor een cocktail gaan..
Kaart van Moodz is echt te uitgebreid, denk ik. Lijkt me iig lastig. Ik vind het menu van de Pastinaeck er echt leuk en apart uitzien! Ken ook nog geen restaurant wat hier op lijkt, alleen vind ik die Koreaanse kok niets, als ze Nederlands gaan koken..
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal...
pi_66885704
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 00:06 schreef ElZwino het volgende:
Ik heb een jongen gesproken die bij Golddelicious in de bediening werkt en ook geïnterviewd is voor tv, en die vertelde me dat je voor een 4-gangenmenu bij golddelicious ongeveer 52 euro kwijt bent...wat een geld..Ik weet van de rest niets maar als je dat hier een beetje aan spiegelt snap je wat de prijzen zullen zijn. Echt buitensporig. Had al zo'n voorgevoel met dat 'fine-dining'-verhaal, maar dan maar voor een cocktail gaan..
Kaart van Moodz is echt te uitgebreid, denk ik. Lijkt me iig lastig. Ik vind het menu van de Pastinaeck er echt leuk en apart uitzien! Ken ook nog geen restaurant wat hier op lijkt, alleen vind ik die Koreaanse kok niets, als ze Nederlands gaan koken..
52,- voor een viergangenmenu valt toch wel mee?

8,- voorgerecht.
6,- soep.
20,- hoofdgerecht
6,- nagerecht.

Voor een gemiddeld restaurant ben je (volgens mijn bovenstaande berekening ) toch ook snel 40,- kwijt. Als zij culinair gezien iets hoger willen, vind ik 52,- wel meevallen.. of ze het niveau ook halen, is weer wat anders natuurlijk.
pi_66890295
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 08:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

52,- voor een viergangenmenu valt toch wel mee?

8,- voorgerecht.
6,- soep.
20,- hoofdgerecht
6,- nagerecht.

Voor een gemiddeld restaurant ben je (volgens mijn bovenstaande berekening ) toch ook snel 40,- kwijt. Als zij culinair gezien iets hoger willen, vind ik 52,- wel meevallen.. of ze het niveau ook halen, is weer wat anders natuurlijk.
een 4-gangenmenu is over het algemeen een stuk goedkoper als 4 aparte gerechten bestellen.

en 52 euro betalen bij een restaurant waar de kok niet eens een vis fatsoenlijk kan schoonmaken vind ik veel te veel. Zenuwen, tijdsdruk etc zijn geen goede smoezen voor graten en schubben
pi_66892011
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:31 schreef Anderkeertje het volgende:

[..]

een 4-gangenmenu is over het algemeen een stuk goedkoper als 4 aparte gerechten bestellen.

en 52 euro betalen bij een restaurant waar de kok niet eens een vis fatsoenlijk kan schoonmaken vind ik veel te veel. Zenuwen, tijdsdruk etc zijn geen goede smoezen voor graten en schubben
Ik zou het ook niet dáár bestellen . Maar voor een goed restaurant vind ik 52,- voor een viergangenmenu niet heel veel hoor.
pi_66905878
het komt vanavond weer :d
pi_66909655
ben benieuwd!
pi_66912511
"Lekker zeg!"
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_66913525
Wat een wigwam heeft die Lianne aan
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:45:32 #163
153627 ElZwino
pi_66913839
hahaha die lianne ziet er niet uit :p @ PurePoisonPerfume, indd 52 euro voor een viergangenmenu is normaal niet heel veel, maar wel voor de kwaliteit die zij bieden, en dat baseer ik dan voornamelijk op die mislukte vis Maargoed, kijken hoe de echte menulijst eruit ziet!
pi_66913921
Gül helpt een gast die maar 25 minuten de tijd heeft om iets te eten en vraagt of mevrouw een 3-gangen menu wilt?!

Lianne ziet er niet echt representatief uit in dat gewaad.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_66915162
Amersfoort
  Moderator dinsdag 10 maart 2009 @ 22:34:03 #166
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66916240
Netto stelt de uitzending het eigenlijk maar weinig voor hè, met al die reclameblokken en voorbeschouwingen van wat er ná de reclame te zien is.
Ook jammer dat de kwaliteit van het eten zo afgeraffeld wordt. Hoppa hoppa snel snel.

Amersfoort doet het 't leukst, op de beelden afgaand. Zowel de keuken met die nieuwe chefkok, als de bediening, zijn in orde.
De dames in Delft zijn ook wel OK zo te zien: vlot en adrem, wat bij de sfeer van de zaak past, maar wél met een professionele geïnteresseerde uitstraling.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_66916242
wilde zaterdag met vriendinnen naar de pastinaeck, was het voor 22 jaar en ouder
...and that's the way the cookie crumbles.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:47:34 #168
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_66916972
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:34 schreef hetismijrobbert het volgende:
wilde zaterdag met vriendinnen naar de pastinaeck, was het voor 22 jaar en ouder
Op naar de lokale McDonalds dan.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_66918172
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:47 schreef tisauch het volgende:

[..]

Op naar de lokale McDonalds dan.
Ja en op apeldoorn ofzo stemmen
...and that's the way the cookie crumbles.
  woensdag 11 maart 2009 @ 01:00:36 #170
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_66921902
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:34 schreef Gert het volgende:
Netto stelt de uitzending het eigenlijk maar weinig voor hè, met al die reclameblokken en voorbeschouwingen van wat er ná de reclame te zien is.
Ook jammer dat de kwaliteit van het eten zo afgeraffeld wordt. Hoppa hoppa snel snel.

Daarom nemen we dit soort programma's altijd op. Kunnen we de reclameblokken snel doorspoelen en al die in-program reclame van Heineken en ING ook.
Blijft bij terugkijken netto ongeveer 30 minuten over wat de moeite van het kijken waard is.

Overigens ook na vanavond blijf ik Apeldoorn veruit de beste kok hebben en het lekkerste eten, maar het concept van Amersfoort spreekt mij wel erg aan. Vooral het idee dat een Chinees (????) als chef-kok de oer-Hollandse keukengerechten klaarmaakt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 11 maart 2009 @ 06:44:00 #171
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_66923190
Oh man, wat was dat irritant, van die ING reclame.
KIJK! Ik heb hier een PIN apparaat van de I N G ! Zo kunnen we overal pinnen!
enz
opgezegd@fok.nl
pi_66923759
Leuke aflevering, wel viel mij ook op dat er netto heel weinig overbleef.. maar dat vond ik vorige week niet, dus hopelijk was dat eenmalig.

Ik vond de presentatie van amersfoort en maastricht het leukst, beiden gaven ze een mooie indruk van wat er mogelijk was. Ben benieuwd naar wat er gebeurt als ze echt open zijn.

Oh en die Lianne zag er echt niet uitt !!
pi_66923773
Hoop dat maastricht of delft snel afvalt, vind zelf het amersfoort het leukste.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_66924605
Ik lees in een artikel over De Pastinaeck (http://www.stadamersfoort.nl/page/Lokaal/Regionaal/Lokaal-nieuws/Hollands-eten-in-De-Pastinaeck.330616.news) dat Lie en Rianne uit Amsterdam en Den Haag komen, maar hun restaurant in Amersfoort moesten opzetten. Een reden hiervoor staat er verder niet bij. Hoewel ik dit vreemd vind, want waarschijnlijk komt het doordat het programma al eens in Den Haag en Amsterdam is geweest, is het volgens mij lang geen domme zet. In Amersfoort val je denk ik veel sneller op.

In hetzelfde artikel staat trouwens dat een etentje in De Pastinaeck een doordeweekse maaltijd kan vervangen. Daarom mag het niet duur zijn, maar wel gezond. Als het dan ook nog zo lekker is als het voorproefje dat de jury gisteren kreeg, lijkt het me met recht een toptent!
pi_66926172
Waarom "moeten" ze allemaal in een ander stad beginnen? Van Den Bosch naar Maastricht en van Den Haag/ Amsterdam naar Amersfoort.

Ik vind die twee meiden ook heel sympatiek overkomen, maar hun concept spreekt mij niet zo aan, heeft iets van geitenwollensokken...

Ik vraag mij trouwens echt af, wat ze zelf doen en wat door het programma en/ of de sponsoren geregeld wordt. Ze hadden allemaal een interieurarchitekt van Heineken... is dat standaard dat zich de brouwerij met de inrichting bemoeit?
pi_66926231
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 08:58 schreef p-etr-a het volgende:
Ik lees in een artikel over De Pastinaeck (http://www.stadamersfoort.nl/page/Lokaal/Regionaal/Lokaal-nieuws/Hollands-eten-in-De-Pastinaeck.330616.news) dat Lie en Rianne uit Amsterdam en Den Haag komen, maar hun restaurant in Amersfoort moesten opzetten. Een reden hiervoor staat er verder niet bij. Hoewel ik dit vreemd vind, want waarschijnlijk komt het doordat het programma al eens in Den Haag en Amsterdam is geweest, is het volgens mij lang geen domme zet. In Amersfoort val je denk ik veel sneller op.

In hetzelfde artikel staat trouwens dat een etentje in De Pastinaeck een doordeweekse maaltijd kan vervangen. Daarom mag het niet duur zijn, maar wel gezond. Als het dan ook nog zo lekker is als het voorproefje dat de jury gisteren kreeg, lijkt het me met recht een toptent!
Die 2 uit maastricht komen ook uit Den Bosch maar brabant was al over vertegenwoordigd in vorige edities. Daarom moesten ze ook naar Maastricht.
pi_66934262
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 06:44 schreef FoXje het volgende:
Oh man, wat was dat irritant, van die ING reclame.
KIJK! Ik heb hier een PIN apparaat van de I N G ! Zo kunnen we overal pinnen!
enz
Ons viel ook die mobieltjes ineens op?
pi_66934505
Nou ja, dat het programma volstaat van de reclame is wel logisch en bekend natuurlijk, vind het nog best meevallen, op die paar hele slechte stukjes na .

Alleeeeeeeen, volgens mij schonken ze bij Joshua en Lianne Brand en geen Heinkenen, het glas was iig geen Heineken glas, dat vond ik dan weer het hele aparte !
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 maart 2009 @ 14:15:02 #179
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_66934559
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou ja, dat het programma volstaat van de reclame is wel logisch en bekend natuurlijk, vind het nog best meevallen, op die paar hele slechte stukjes na .

Alleeeeeeeen, volgens mij schonken ze bij Joshua en Lianne Brand en geen Heinkenen, het glas was iig geen Heineken glas, dat vond ik dan weer het hele aparte !
Ach Brand is ook van Heineken .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_66949936
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 01:00 schreef golfer het volgende:
Overigens ook na vanavond blijf ik Apeldoorn veruit de beste kok hebben en het lekkerste eten,
Hmm, Herman was niet zo onder de indruk ("allemaal een beetje... vlak") en jij hebt het niet geproefd.

De Pastinaeck is tien minuutjes lopen hier vandaan. Misschien 'ns een keer binnenlopen.
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:41:13 #181
197456 ytram
...dacht je!
pi_66960707
De telefoon van Herman viel me op, daar stond "Herman" op.
Het bier wordt gekozen op basis van doelgroep. Amiral heeft schijnbaar Brand drinkers als doelgroep. Volgens mij is Brand het/een premium merk van Heineken. Het kan als enige pils op de tap verkocht worden, maar ook als "bijzonder" pils van de tap. Dat laatste kan omzet verhogend werken.

Het programma is gewoon een grote commercial. Het voornaamste doel is het imago van de horeca te verbeteren bij de consumenten. Op het aanprijzen van mobiele pin apparaten na stoor ik mij niet zo aan de sponsoring.

Wat mij opvalt, vorig jaar hadden ze bij Flinsteringen al in de eerste weken een kantoor waar mensen aan het werk waren. Het bedrijf lijkt vanuit het kantoor gestuurd te worden. Tot nu toe heb ik dat niet gezien (komt misschien nog).
- Logica brengt je van A naar B...Fantasie brengt je overal... -
pi_66965029
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:41 schreef ytram het volgende:
De telefoon van Herman viel me op, daar stond "Herman" op.
Het bier wordt gekozen op basis van doelgroep. Amiral heeft schijnbaar Brand drinkers als doelgroep. Volgens mij is Brand het/een premium merk van Heineken. Het kan als enige pils op de tap verkocht worden, maar ook als "bijzonder" pils van de tap. Dat laatste kan omzet verhogend werken.

Het programma is gewoon een grote commercial. Het voornaamste doel is het imago van de horeca te verbeteren bij de consumenten. Op het aanprijzen van mobiele pin apparaten na stoor ik mij niet zo aan de sponsoring.

Wat mij opvalt, vorig jaar hadden ze bij Flinsteringen al in de eerste weken een kantoor waar mensen aan het werk waren. Het bedrijf lijkt vanuit het kantoor gestuurd te worden. Tot nu toe heb ik dat niet gezien (komt misschien nog).
Het is al sinds het 2e seizoen 1 grote commercial helaas...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 12:07:10 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_67003831
Leuk dat Amersfoort het zo goed doet

Wel opvallend dat het Herman ING Heineken kennelijk wel gelukt is een horeca-vergunning op dat pand te krijgen, dat is voor zover ik weet de afgelopen 25 jaar nog niemand gelukt....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_67004311
Eén van de andere zaken op de Hof heeft nu een spandoek aan de gevel gehangen: "Mijn tent is óók top!"
pi_67004424
Wat zat daar altijd dan? Wel aan goede plek vind ik.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 12:33:55 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_67004738
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 12:24 schreef Stansfield het volgende:
Wat zat daar altijd dan? Wel aan goede plek vind ik.
Daar zat niets, het was vroeger een woonhuis, maar ik ken het vrijwel niet anders dan als leegstaand pand, en zolang ik in de A'foortse Horeca kom (een kleine 25 jaar), heeft men pogingen gedaan een horeca-vergunning op dat pand te krijgen.
Of dat nooit lukte omdat de gemeente de 2 grootste partijen in de Amersfoortse horeca (Krijco en een Amersfoortse drankenhandel) niet nog meer "macht" over de horeca te geven weet ik niet, maar persoonlijk vind ik het op z'n minst opvallend dat er nu wel een restaurant in mag komen.

Het kan natuurlijk ook zijn dat Amersfoort met dit initiatief van RTL + Herman ING Heineken een manier zag zichzelf als leuke, gezellige stad landelijk in beeld te brengen.... de dames moesten immers in Amersfoort hun restaurant openen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 15 maart 2009 @ 13:08:03 #187
331 Merel
Be here now.
pi_67066191
Gisteravond ben ik met drie vriendinnen een drankje gaan drinken in Moodz. We wilden het echt een kans geven, maar het viel helaas nogal tegen

Er waren allemaal kleine ergernisjes (serveerster die maar brutaal en ongemanierd blééf pushen of we niet nóg iets wilden drinken bijvoorbeeld), maar het ergste was de manier waarop ze hun gasten duidelijk maakten dat het sluitingstijd was. Normaal gesproken zegt de bediening op een gegeven moment "We gaan zo sluiten, willen jullie nog een drankje voor de laatste ronde?" en dan maak je daar geen punt van. Je drinkt snel je drankje op en je vertrekt, geen probleem. Maar Moodz geeft geen sluitingstijd aan (staat ook zo op de website: "Lekker chillen met goede muziek: 22.00 uur tot ...") en het personeel komt je niet vriendelijk vertellen dat het bijna sluitingstijd is, maar gooit gewoon onaangekondigd de muziek uit als subtiele hint Typisch ook dat ze je eerst nog een drankje schenken zonder iets over sluitingstijd te zeggen, en je vijf minuten later overuidelijk de tent uit willen hebben.

Ik moest op dat moment toevallig naar het toilet, en bij de ingang werden net mensen geweigerd door George: "We gaan sluiten". En toen kon ik het niet laten om te zeggen: "En je gasten die hier nog zitten en even hun drankje op willen drinken voelen zich ook bepaald niet welkom meer!" Toen ging de muziek weer aan. Het was toen kwart voor twee (de meeste café's in Delft sluiten om twee uur, dus het was ook echt niet zo dat we expres lang bleven, want totdat de muziek uit ging hadden we geen idee dat ze ons weg wilden hebben) en het meisje van de bediening kwam zeggen "Ja sorry, maar we moesten eigenlijk sluiten om 1 uur, dus zal ik jullie de rekening brengen?".

Dan denk ik dus: zeg dat dan metéén! Schenk me niet ver na enen nog een drankje, om me vervolgens zo ongemanierd en haastig de deur uit te werken. Ik heb er geen problemen mee als een café op een gegeven moment sluit, maar dat kun je best op een nette manier tegen je klanten zeggen

Nouja, als ik het zo achteraf zo teruglees klinkt het als een hoop gezeur, maar het was (samen met de andere kleine ergernissen) echt een domper op de avond. Nette gastheren/-vrouwen zijn het niet. Jammer!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 15 maart 2009 @ 13:17:39 #188
331 Merel
Be here now.
pi_67066519
Oh en pas op als je lekker brood met kruidenboter wilt bestellen. Dat zijn twee losse dingen op de kaart. Die je dus ook los van elkaar moet betalen: "Brood: ¤ 2,50; Kruidenboter: ¤ 2,50". Anders zit je met droog brood, of met kruidenboter die je nergens op kunt smeren
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_67068368
quote:
Op zondag 15 maart 2009 13:17 schreef Merel het volgende:
Oh en pas op als je lekker brood met kruidenboter wilt bestellen. Dat zijn twee losse dingen op de kaart. Die je dus ook los van elkaar moet betalen: "Brood: ¤ 2,50; Kruidenboter: ¤ 2,50". Anders zit je met droog brood, of met kruidenboter die je nergens op kunt smeren
WTF
  zondag 15 maart 2009 @ 14:16:26 #190
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_67068752
quote:
Op zondag 15 maart 2009 13:17 schreef Merel het volgende:
Ok, dit is echt te belachelijk Ik wacht wel ff de eerste verhalen van Moodz af voordat ik er binnen stap...

Hoe waren de prijzen trouwens? Beetje vergelijkbaar met de meeste cafés of hoger?

[ Bericht 4% gewijzigd door Bravebart op 15-03-2009 14:33:57 ]
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zondag 15 maart 2009 @ 17:09:41 #191
331 Merel
Be here now.
pi_67074886
1 fles huisrosé + daarna nog 2 losse glazen was iets meer dan ¤ 25
  zondag 15 maart 2009 @ 17:10:11 #192
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_67074901
quote:
Op zondag 15 maart 2009 13:08 schreef Merel het volgende:
Gisteravond ben ik met drie vriendinnen een drankje gaan drinken in Moodz. We wilden het echt een kans geven, maar het viel helaas nogal tegen

Er waren allemaal kleine ergernisjes (serveerster die maar brutaal en ongemanierd blééf pushen of we niet nóg iets wilden drinken bijvoorbeeld), maar het ergste was de manier waarop ze hun gasten duidelijk maakten dat het sluitingstijd was. Normaal gesproken zegt de bediening op een gegeven moment "We gaan zo sluiten, willen jullie nog een drankje voor de laatste ronde?" en dan maak je daar geen punt van. Je drinkt snel je drankje op en je vertrekt, geen probleem. Maar Moodz geeft geen sluitingstijd aan (staat ook zo op de website: "Lekker chillen met goede muziek: 22.00 uur tot ...") en het personeel komt je niet vriendelijk vertellen dat het bijna sluitingstijd is, maar gooit gewoon onaangekondigd de muziek uit als subtiele hint Typisch ook dat ze je eerst nog een drankje schenken zonder iets over sluitingstijd te zeggen, en je vijf minuten later overuidelijk de tent uit willen hebben.

Ik moest op dat moment toevallig naar het toilet, en bij de ingang werden net mensen geweigerd door George: "We gaan sluiten". En toen kon ik het niet laten om te zeggen: "En je gasten die hier nog zitten en even hun drankje op willen drinken voelen zich ook bepaald niet welkom meer!" Toen ging de muziek weer aan. Het was toen kwart voor twee (de meeste café's in Delft sluiten om twee uur, dus het was ook echt niet zo dat we expres lang bleven, want totdat de muziek uit ging hadden we geen idee dat ze ons weg wilden hebben) en het meisje van de bediening kwam zeggen "Ja sorry, maar we moesten eigenlijk sluiten om 1 uur, dus zal ik jullie de rekening brengen?".

Dan denk ik dus: zeg dat dan metéén! Schenk me niet ver na enen nog een drankje, om me vervolgens zo ongemanierd en haastig de deur uit te werken. Ik heb er geen problemen mee als een café op een gegeven moment sluit, maar dat kun je best op een nette manier tegen je klanten zeggen

Nouja, als ik het zo achteraf zo teruglees klinkt het als een hoop gezeur, maar het was (samen met de andere kleine ergernissen) echt een domper op de avond. Nette gastheren/-vrouwen zijn het niet. Jammer!
Jammer zeg!

Ben er zelf nog niet geweest. Geef ze eerst die eerste weken maar ff om te stuntelen, zat leukere tenten in Delft ;-)

Waar ik benieuwd naar ben, is hoe het was van 22:00 tot 02:00 (dus ) Is het een beetje te pruimen qua sfeer en muziek?
  zondag 15 maart 2009 @ 17:23:28 #193
331 Merel
Be here now.
pi_67075342
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:10 schreef Quoi het volgende:

Jammer zeg!

Ben er zelf nog niet geweest. Geef ze eerst die eerste weken maar ff om te stuntelen, zat leukere tenten in Delft ;-)

Waar ik benieuwd naar ben, is hoe het was van 22:00 tot 02:00 (dus ) Is het een beetje te pruimen qua sfeer en muziek?
Wij zaten nog te denken, zijn we nou extra kritisch omdat je weet dat het nieuw is en bij zo'n TV-programma hoort? Maar we waren eigenlijk juist extra mild. Hebben bijvoorbeeld niets tegen de serveerster gezegd over 't feit dat ze zo zat te pushen, omdat we wisten dat ze die instructies over drankverkoop hebben gekregen. Maar de eigenaren hebben al aardig wat ervaring in de horeca, dan mag je toch verwachten dat het qua gastheerschap toch allemaal wat netter gaat.

De sfeer was, tja... Nog niet echt duidelijk eigenlijk, misschien juist omdat ze net gestart zijn. Ik vond 't redelijk jong publiek, tikje ordinair misschien. 't Was niet heel erg druk ook. Maar dat verschilt nu waarschijnlijk nog heel erg van avond tot avond, er zal nog niet echt vast publiek zijn. De muziek vond ik in ieder geval leuk Beetje populaire dingen van nu, wat jaren '90 erdoor, denk dat het vooral de twintigers moest aanspreken.
  zondag 15 maart 2009 @ 23:14:56 #194
153627 ElZwino
pi_67087564
Ik ben vrijdagavond met een vriend naar Golddelicious gegaan, even wat cocktailtjes drinken. Aan de voorkant ziet het er nog niet spectaculair uit maar als je de deur door gaat wel! Heel mooi gedaan die muur, echt apart. Bij de aankomst stonden er 3 mensen voor ons en de jassen werden aangepakt. Gül en Bülent stonden met ze te kletsen en meteen zei Bülent dat we de jassen af konden geven en dat we lekker ergens konden gaan zitten. Nog even mee gekletst, en is een hele sympathieke kerel. Gül ook aardig, maar btje huppeldoos vond ik. We gingen zitten in de lounge, en we werden eigenlijk meteen geholpen. Ik vroeg van tevoren ook wel of we daar wel op zouden vallen omdat het toch apart is van het restaurant maar ze kwamen meteen. Ik nam een cocktail "Golddelicious" met oa gember, honinh, limoengras, goldstrike, bacardi en nog wat dingen. Maat van mij een rum cola. Voordat we de drankjes hadden ging er wel een kwartier/20 min overheen, btje lang. Het was overigens best druk in het restaurant, en ook aan de bar en de lounge aardig vol. Leuke muziek, geen Tarkan oid wat ik verwachtte Cocktail was prima, maar de rum cola was een whiskey cola. Jammer, maargoed kan gebeuren. Later waren de bestellingen allemaal goed. Het was wel knetterwarm zodat ik op een geveven moment aan de 0gradenbiertjes zat die heulemaal niet zo koud waren Maar verder dus een leuke avond gehad! Op een gegeven moment naar achterin de zaak gegaan, waar je ook kan loungen, je voelt je voorin toch enigszins bekeken. Later kwam Bülent nog even bij ons en hij vertelde dat hij 1 dag voor de opening dacht dat het allemaal niet goed kwam, maar dat dacht ik ook

Verder nog even op de kaart gekeken, en prijzen gaan wel, maar voor een student als ik wel boven het gemiddelde. Voorgerechten van 11-15,50. Hoofdgerechten van 20-23,45, ossenhaas was 23,45. nagerechten iets van 9-13eu. 3-gangenmenu was 30 euro.

Iemand al (uitgebreid) naar Apeldoorn of Amersfoort geweest?
pi_67091542
Leuk programma
pi_67092176
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:10 schreef Quoi het volgende:

[..]

Jammer zeg!
...
Haha
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_67124957
quote:
Op zondag 15 maart 2009 23:14 schreef ElZwino het volgende:
Ik ben vrijdagavond met een vriend naar Golddelicious gegaan, even wat cocktailtjes drinken. Aan de voorkant ziet het er nog niet spectaculair uit maar als je de deur door gaat wel! Heel mooi gedaan die muur, echt apart. Bij de aankomst stonden er 3 mensen voor ons en de jassen werden aangepakt. Gül en Bülent stonden met ze te kletsen en meteen zei Bülent dat we de jassen af konden geven en dat we lekker ergens konden gaan zitten. Nog even mee gekletst, en is een hele sympathieke kerel. Gül ook aardig, maar btje huppeldoos vond ik. We gingen zitten in de lounge, en we werden eigenlijk meteen geholpen. Ik vroeg van tevoren ook wel of we daar wel op zouden vallen omdat het toch apart is van het restaurant maar ze kwamen meteen. Ik nam een cocktail "Golddelicious" met oa gember, honinh, limoengras, goldstrike, bacardi en nog wat dingen. Maat van mij een rum cola. Voordat we de drankjes hadden ging er wel een kwartier/20 min overheen, btje lang. Het was overigens best druk in het restaurant, en ook aan de bar en de lounge aardig vol. Leuke muziek, geen Tarkan oid wat ik verwachtte Cocktail was prima, maar de rum cola was een whiskey cola. Jammer, maargoed kan gebeuren. Later waren de bestellingen allemaal goed. Het was wel knetterwarm zodat ik op een geveven moment aan de 0gradenbiertjes zat die heulemaal niet zo koud waren Maar verder dus een leuke avond gehad! Op een gegeven moment naar achterin de zaak gegaan, waar je ook kan loungen, je voelt je voorin toch enigszins bekeken. Later kwam Bülent nog even bij ons en hij vertelde dat hij 1 dag voor de opening dacht dat het allemaal niet goed kwam, maar dat dacht ik ook

Verder nog even op de kaart gekeken, en prijzen gaan wel, maar voor een student als ik wel boven het gemiddelde. Voorgerechten van 11-15,50. Hoofdgerechten van 20-23,45, ossenhaas was 23,45. nagerechten iets van 9-13eu. 3-gangenmenu was 30 euro.

Iemand al (uitgebreid) naar Apeldoorn of Amersfoort geweest?
Wou zaterdag middag in Apeldoorn luchen, dat kan vanaf 12.00 tot 15.00 uur. Rond 14.30 kwam ik aan alleen toen was de deur dicht, vaag maar er zaten nog wel mensen binnen. Het restaurant ging weer om 18 uur open.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 09:24:22 #198
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_67127279
quote:
Op maandag 16 maart 2009 08:27 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Haha
Erm....mijn post was niet grappig?
pi_67131445
Ah, ik vatte de 'jammer zeg' op als een variatie op het vrij irritante 'lekker zeg' van de Delftse kok, vandaar
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 17 maart 2009 @ 18:49:23 #200
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_67144786
scherp! Die ging dan ff te ver voor me...;-)
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:34:20 #201
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67151005
Jaaaa. weer begonnen. Vandaag de opening!
pi_67151142
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 22:41 schreef piertje2 het volgende:

[..]

Ey Ey Ey !

Nee bediening We hebben wel een afwashulpje!
Hey Rogier. Jij bent dus wel aangenomen, ik niet. Ze zeiden dat ik te lang op vakantie ben in de zomer (6 weken) . Veel plezier met je nieuwe baan, kom binnenkort wel is eten
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:10:18 #203
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_67152545
Ik blijf Delft en Maastricht het zwakste vinden tot nu toe.
Opening van Amersfoort was wel leuk gedaan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:32:51 #204
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_67153422
Raar juryberaad hoor. Delft had alleen schoonmaak problemen, maar ze lieten geen klachten van klanten zien. Maar dan toch als slechts derde wegsturen... terwijl Apeldoorn en Amersfoort flinke kritiek kregen en er gewoon met de prijs vandoor gaan.
»» Democracy is so overrated »»
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')