Inderdaad, echt TE irritant!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:13 schreef ElZwino het volgende:
Vooral dat "Lekker zeg" van die dikzak uit Delft heb ik nu al iets te vaak gehoord. Zag er niet naar uit dat dat minder wordt.
Wat ga je er doen? Afwashulpje?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:28 schreef piertje2 het volgende:
Ik wist het al![]()
, dat mijn nieuwe werkgever ging winnen vandaag
Ey Ey Ey !quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat ga je er doen? Afwashulpje?![]()
Maar Joshua is veruit de beste kok, dat was al duidelijk.
Met die locatie is niets mis. Ligt aan de Maas en je loopt er in principe zo tegenaan als je vanaf het station de stad in komt. Vind het stel wel erg arrogant!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat en de locatie is ook niet echt top, jammergenoeg...
Valt het jou ook niet op dat de meerderheid geen reet verstand heeft van producten en koken, laat staan een onderneming runnen? Ik heb het idee dat iedere deelnemer graag en vaak in de horeca komt en denken dat ze het ook wel kunnen. Toffe tent om te zien, aardig eten en klaar. Dan denken dat ze er zijn. Opstellen in rijtjes van 3 voor de deur graag en wie het eerst komt, die het eerst maalt ofzo. Het amateurisme druipt er overal vanaf.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:33 schreef golfer het volgende:
Maar Joshua is veruit de beste kok, dat was al duidelijk.
Ik denk dat de deelnemers daarop worden uitgekozen om het een beetje leuk programma te laten zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:50 schreef Xenomaniac het volgende:
Valt het jou ook niet op dat de meerderheid geen reet verstand heeft van producten en koken, laat staan een onderneming runnen?
quote:Voor deze door henzelf bedachte selectieprocedure mochten de twee meiden van Pastinaeck rekenen op de adviezen van Stefan, één van de hoofdrolspelers in de vorige editie van het populaire Mijn tent is top. Stefan nam zijn taak serieus, hield de verhouding tussen prijs en kwaliteit scherp in het oog en was niet mals in zijn kritiek.
bron: AD
Ja, daar begin ik me ook al aan te ergerenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:13 schreef ElZwino het volgende:
Vooral dat "Lekker zeg" van die dikzak uit Delft heb ik nu al iets te vaak gehoord.
Het zou wel erg zijn als hij er kwam voor de Sollicitatie...quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:06 schreef ShinobizWinter het volgende:
Ik dacht eerst dat stefan (croix du chef; den haag) van 't vorige seizoen ook op auditie kwam bij de meiden, maar hij was er om advies te geven. Niemand verder opgevallen?
[ afbeelding ]
[..]
Is inderdaad flink triest. Vergeleken met vorig seizoen hadden alle "chefs" ook echt goede kwaliteiten. Nu laten ze bij een vis de schubben eraan vast zittenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:50 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Valt het jou ook niet op dat de meerderheid geen reet verstand heeft van producten en koken, laat staan een onderneming runnen? Ik heb het idee dat iedere deelnemer graag en vaak in de horeca komt en denken dat ze het ook wel kunnen. Toffe tent om te zien, aardig eten en klaar. Dan denken dat ze er zijn. Opstellen in rijtjes van 3 voor de deur graag en wie het eerst komt, die het eerst maalt ofzo. Het amateurisme druipt er overal vanaf.
Ja maar Maastricht is ook gewoon een lachertje, 2 arrogante mensen...quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is inderdaad flink triest. Vergeleken met vorig seizoen hadden alle "chefs" ook echt goede kwaliteiten. Nu laten ze bij een vis de schubben eraan vast zitten
Dat viel me idd ook opquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:06 schreef ShinobizWinter het volgende:
Ik dacht eerst dat stefan (croix du chef; den haag) van 't vorige seizoen ook op auditie kwam bij de meiden, maar hij was er om advies te geven. Niemand verder opgevallen?
[ afbeelding ]
[..]
quote:Bosschenaar Bülent Karaca verhuist voor Herman den Blijker
Mijn Tent is Top Het tv-programma 'Mijn Tent is Top' waarin vier koppels proberen om een horecabedrijf van de grond te krijgen, heeft een behoorlijk Bosch tintje. Bülent Karaca die met zijn partner Gül Sokmen meedoet, is geboren en getogen in Den Bosch.
Tot begin januari woonde het stel aan de Oude Engelenseweg. Dat was boven het Turks/mediterraans restaurant Pasha waar Bülent werkte. Om weinig reistijd te verliezen, logeren zij nu in een hotel niet ver bij de Kesselskade in Maastricht waar het tweetal zaterdag restaurant/loungebar Gold Delicious wil openen. Gül gaat in de zaak aan de slag als gastvrouw en Bulent houdt zich met de keuken bezig. In de aflevering die afgelopen dinsdag was te zien, kreeg Bülent de wind van voren van presentator Herman den Blijker. Er zaten wat graten en schubben in de door Bülent bereide vis. "Ik was erg zenuwachtig en heb mijn lesje nu geleerd", zegt Bülent daarover.
Met zo'n 600 anderen meldde hij zich aan voor deelname 'Mijn Tent is Top'. Hij mocht laten weten in welke stad hij het liefst zou beginnen. Bülent: "Dat was natuurlijk in mijn woonplaats Den Bosch. Eindhoven was tweede keuze. Maar de organisatie wilde Noord-Brabant overslaan, omdat vorig jaar Breda had gewonnen en het jaar daarvoor Den Bosch. We mochten naar Maastricht."
Bülent stond op 10 april 2007 op de Bossche Markt om te zien of exploitanten Sven Uijttewaal en zijn partner Geertje Klein in de prijzen zouden vallen met restaurant Coquille. Hij zag hoe zij van Den Blijker een cheque van 300.000 euro kregen. "Toen droomde ik ervan dat het mij ook zou overkomen", zegt Bülent.
(Brabants Dagblad)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |