Delft Wat een treurige figuren daar in ..."Geoffrey zit het liefst de hele dag voor een open koelkast, te bedenken wat hij gaat maken"

En dan keihard lachen als er niets in die envelop zit, leuk man. Echt heel weinig vertrouwen in, Reimers noemde het al een veredelde broodjeszaak..Oja dat bijschenken, 1 voor de dorst en 1 om te drinken

sukkels
Apeldoorn Op de één of andere manier juist weinig vertrouwen in Amiral, Josua is een beetje een slome denk ik, ben benieuwd hoe die dan op moeilijke opdrachten e.d. gaan inspelen en het wordt sowieso stressen de komende tijd. Maar dat is even snel afgegaan op wat ik in de eerste aflevering heb gezien, misschien is hij echt de man die goed kan delegeren zoals op de site staat

We zullen het zien..
Maastricht Die kok moet heel snel even op zn plek gezet worden, maar dat meisje ook zeg. Arrogant koppel

Bladgoud, wat moet je ermee..echt 0 toegevoegde waarde denk ik. Maar ik woon zelf in Maastricht, en volgens mij gingen alle tenten 7 maart open? Dan ga ik zelf es kijken bij de opening zaterdag

Van mij mogen ze eruit en dan zonder aandacht van de media je een slag in de rondte werken om uit de kosten te komen
Amersfoort Leuk koppel! Ook leuk concept en presentatie was gewoon het beste. Favorieten! Al ben ik wel benieuwd of ze een goede kok vinden voor hun concept. Btw, schreef je pastinaak vroeger zo ofzo?
Op naar aflevering 2!