Ja was ik ook wel beniewd naarquote:Op maandag 9 maart 2009 17:02 schreef rene90 het volgende:
Jammer dat er geen prijzen bijstaan trouwens.
52,- voor een viergangenmenu valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:06 schreef ElZwino het volgende:
Ik heb een jongen gesproken die bij Golddelicious in de bediening werkt en ook geïnterviewd is voor tv, en die vertelde me dat je voor een 4-gangenmenu bij golddelicious ongeveer 52 euro kwijt bent...wat een geld..Ik weet van de rest niets maar als je dat hier een beetje aan spiegelt snap je wat de prijzen zullen zijn. Echt buitensporig. Had al zo'n voorgevoel met dat 'fine-dining'-verhaal, maar dan maar voor een cocktail gaan..![]()
Kaart van Moodz is echt te uitgebreid, denk ik. Lijkt me iig lastig. Ik vind het menu van de Pastinaeck er echt leuk en apart uitzien! Ken ook nog geen restaurant wat hier op lijkt, alleen vind ik die Koreaanse kok niets, als ze Nederlands gaan koken..
een 4-gangenmenu is over het algemeen een stuk goedkoper als 4 aparte gerechten bestellen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
52,- voor een viergangenmenu valt toch wel mee?
8,- voorgerecht.
6,- soep.
20,- hoofdgerecht
6,- nagerecht.
Voor een gemiddeld restaurant ben je (volgens mijn bovenstaande berekening) toch ook snel 40,- kwijt. Als zij culinair gezien iets hoger willen, vind ik 52,- wel meevallen.. of ze het niveau ook halen, is weer wat anders natuurlijk.
Ik zou het ook niet dáár bestellenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:31 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
een 4-gangenmenu is over het algemeen een stuk goedkoper als 4 aparte gerechten bestellen.
en 52 euro betalen bij een restaurant waar de kok niet eens een vis fatsoenlijk kan schoonmaken vind ik veel te veel. Zenuwen, tijdsdruk etc zijn geen goede smoezen voor graten en schubben
Op naar de lokale McDonalds dan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:34 schreef hetismijrobbert het volgende:
wilde zaterdag met vriendinnen naar de pastinaeck, was het voor 22 jaar en ouder
Daarom nemen we dit soort programma's altijd op. Kunnen we de reclameblokken snel doorspoelen en al die in-program reclame van Heineken en ING ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:34 schreef Gert het volgende:
Netto stelt de uitzending het eigenlijk maar weinig voor hè, met al die reclameblokken en voorbeschouwingen van wat er ná de reclame te zien is.
Ook jammer dat de kwaliteit van het eten zo afgeraffeld wordt. Hoppa hoppa snel snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |