abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66865187
Jammer dat er geen prijzen bijstaan trouwens.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 9 maart 2009 @ 17:05:54 #152
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_66865330
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:02 schreef rene90 het volgende:
Jammer dat er geen prijzen bijstaan trouwens.
Ja was ik ook wel beniewd naar Misschien dat ik morgen eens ga kijken of ze losse menukaarten hebben liggen
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  maandag 9 maart 2009 @ 17:17:56 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_66865775
Heb de diverse sites en menu-kaarten, voor zover ze er al op staan, bekeken.
Delft heeft een veel te grote en uitgebreide kaart, vind ik.
Maastricht en Apeldoorn (helaas) nog geen menukaart.
Amersfoort: erg leuke gerechten met mooie producten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 9 maart 2009 @ 18:00:54 #154
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_66867343
Grappig dat het gros van de mensen niet veel met de uitbaters van Maastricht ophebben.
Ze hebben overigens wel gelijk; krijg zelf de pip van dat onsympatieke kipje en dat continu dom gekwijl
over dat bladgoud. Opbokken met dat spul en probeer maar eens lekker te koken.

Wat trouwens wel vreemd is, is dat bij het kijken van de streams bij de panden data van 2006 staan?
Vergissing nemen dan maar aan.

[ Bericht 15% gewijzigd door tisauch op 09-03-2009 18:14:08 ]
Qui habet aures audiendi audiat
  dinsdag 10 maart 2009 @ 00:06:49 #155
153627 ElZwino
Red de banaan, eet een aap
pi_66881853
Ik heb een jongen gesproken die bij Golddelicious in de bediening werkt en ook geïnterviewd is voor tv, en die vertelde me dat je voor een 4-gangenmenu bij golddelicious ongeveer 52 euro kwijt bent...wat een geld..Ik weet van de rest niets maar als je dat hier een beetje aan spiegelt snap je wat de prijzen zullen zijn. Echt buitensporig. Had al zo'n voorgevoel met dat 'fine-dining'-verhaal, maar dan maar voor een cocktail gaan..
Kaart van Moodz is echt te uitgebreid, denk ik. Lijkt me iig lastig. Ik vind het menu van de Pastinaeck er echt leuk en apart uitzien! Ken ook nog geen restaurant wat hier op lijkt, alleen vind ik die Koreaanse kok niets, als ze Nederlands gaan koken..
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal...
pi_66885704
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 00:06 schreef ElZwino het volgende:
Ik heb een jongen gesproken die bij Golddelicious in de bediening werkt en ook geïnterviewd is voor tv, en die vertelde me dat je voor een 4-gangenmenu bij golddelicious ongeveer 52 euro kwijt bent...wat een geld..Ik weet van de rest niets maar als je dat hier een beetje aan spiegelt snap je wat de prijzen zullen zijn. Echt buitensporig. Had al zo'n voorgevoel met dat 'fine-dining'-verhaal, maar dan maar voor een cocktail gaan..
Kaart van Moodz is echt te uitgebreid, denk ik. Lijkt me iig lastig. Ik vind het menu van de Pastinaeck er echt leuk en apart uitzien! Ken ook nog geen restaurant wat hier op lijkt, alleen vind ik die Koreaanse kok niets, als ze Nederlands gaan koken..
52,- voor een viergangenmenu valt toch wel mee?

8,- voorgerecht.
6,- soep.
20,- hoofdgerecht
6,- nagerecht.

Voor een gemiddeld restaurant ben je (volgens mijn bovenstaande berekening ) toch ook snel 40,- kwijt. Als zij culinair gezien iets hoger willen, vind ik 52,- wel meevallen.. of ze het niveau ook halen, is weer wat anders natuurlijk.
pi_66890295
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 08:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

52,- voor een viergangenmenu valt toch wel mee?

8,- voorgerecht.
6,- soep.
20,- hoofdgerecht
6,- nagerecht.

Voor een gemiddeld restaurant ben je (volgens mijn bovenstaande berekening ) toch ook snel 40,- kwijt. Als zij culinair gezien iets hoger willen, vind ik 52,- wel meevallen.. of ze het niveau ook halen, is weer wat anders natuurlijk.
een 4-gangenmenu is over het algemeen een stuk goedkoper als 4 aparte gerechten bestellen.

en 52 euro betalen bij een restaurant waar de kok niet eens een vis fatsoenlijk kan schoonmaken vind ik veel te veel. Zenuwen, tijdsdruk etc zijn geen goede smoezen voor graten en schubben
pi_66892011
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:31 schreef Anderkeertje het volgende:

[..]

een 4-gangenmenu is over het algemeen een stuk goedkoper als 4 aparte gerechten bestellen.

en 52 euro betalen bij een restaurant waar de kok niet eens een vis fatsoenlijk kan schoonmaken vind ik veel te veel. Zenuwen, tijdsdruk etc zijn geen goede smoezen voor graten en schubben
Ik zou het ook niet dáár bestellen . Maar voor een goed restaurant vind ik 52,- voor een viergangenmenu niet heel veel hoor.
pi_66905878
het komt vanavond weer :d
pi_66909655
ben benieuwd!
pi_66912511
"Lekker zeg!"
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_66913525
Wat een wigwam heeft die Lianne aan
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:45:32 #163
153627 ElZwino
Red de banaan, eet een aap
pi_66913839
hahaha die lianne ziet er niet uit :p @ PurePoisonPerfume, indd 52 euro voor een viergangenmenu is normaal niet heel veel, maar wel voor de kwaliteit die zij bieden, en dat baseer ik dan voornamelijk op die mislukte vis Maargoed, kijken hoe de echte menulijst eruit ziet!
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal...
pi_66913921
Gül helpt een gast die maar 25 minuten de tijd heeft om iets te eten en vraagt of mevrouw een 3-gangen menu wilt?!

Lianne ziet er niet echt representatief uit in dat gewaad.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_66915162
Amersfoort
  Moderator dinsdag 10 maart 2009 @ 22:34:03 #166
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66916240
Netto stelt de uitzending het eigenlijk maar weinig voor hè, met al die reclameblokken en voorbeschouwingen van wat er ná de reclame te zien is.
Ook jammer dat de kwaliteit van het eten zo afgeraffeld wordt. Hoppa hoppa snel snel.

Amersfoort doet het 't leukst, op de beelden afgaand. Zowel de keuken met die nieuwe chefkok, als de bediening, zijn in orde.
De dames in Delft zijn ook wel OK zo te zien: vlot en adrem, wat bij de sfeer van de zaak past, maar wél met een professionele geïnteresseerde uitstraling.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_66916242
wilde zaterdag met vriendinnen naar de pastinaeck, was het voor 22 jaar en ouder
...and that's the way the cookie crumbles.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:47:34 #168
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_66916972
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:34 schreef hetismijrobbert het volgende:
wilde zaterdag met vriendinnen naar de pastinaeck, was het voor 22 jaar en ouder
Op naar de lokale McDonalds dan.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_66918172
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:47 schreef tisauch het volgende:

[..]

Op naar de lokale McDonalds dan.
Ja en op apeldoorn ofzo stemmen
...and that's the way the cookie crumbles.
  woensdag 11 maart 2009 @ 01:00:36 #170
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_66921902
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:34 schreef Gert het volgende:
Netto stelt de uitzending het eigenlijk maar weinig voor hè, met al die reclameblokken en voorbeschouwingen van wat er ná de reclame te zien is.
Ook jammer dat de kwaliteit van het eten zo afgeraffeld wordt. Hoppa hoppa snel snel.

Daarom nemen we dit soort programma's altijd op. Kunnen we de reclameblokken snel doorspoelen en al die in-program reclame van Heineken en ING ook.
Blijft bij terugkijken netto ongeveer 30 minuten over wat de moeite van het kijken waard is.

Overigens ook na vanavond blijf ik Apeldoorn veruit de beste kok hebben en het lekkerste eten, maar het concept van Amersfoort spreekt mij wel erg aan. Vooral het idee dat een Chinees (????) als chef-kok de oer-Hollandse keukengerechten klaarmaakt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 11 maart 2009 @ 06:44:00 #171
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_66923190
Oh man, wat was dat irritant, van die ING reclame.
KIJK! Ik heb hier een PIN apparaat van de I N G ! Zo kunnen we overal pinnen!
enz
opgezegd@fok.nl
pi_66923759
Leuke aflevering, wel viel mij ook op dat er netto heel weinig overbleef.. maar dat vond ik vorige week niet, dus hopelijk was dat eenmalig.

Ik vond de presentatie van amersfoort en maastricht het leukst, beiden gaven ze een mooie indruk van wat er mogelijk was. Ben benieuwd naar wat er gebeurt als ze echt open zijn.

Oh en die Lianne zag er echt niet uitt !!
pi_66923773
Hoop dat maastricht of delft snel afvalt, vind zelf het amersfoort het leukste.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_66924605
Ik lees in een artikel over De Pastinaeck (http://www.stadamersfoort.nl/page/Lokaal/Regionaal/Lokaal-nieuws/Hollands-eten-in-De-Pastinaeck.330616.news) dat Lie en Rianne uit Amsterdam en Den Haag komen, maar hun restaurant in Amersfoort moesten opzetten. Een reden hiervoor staat er verder niet bij. Hoewel ik dit vreemd vind, want waarschijnlijk komt het doordat het programma al eens in Den Haag en Amsterdam is geweest, is het volgens mij lang geen domme zet. In Amersfoort val je denk ik veel sneller op.

In hetzelfde artikel staat trouwens dat een etentje in De Pastinaeck een doordeweekse maaltijd kan vervangen. Daarom mag het niet duur zijn, maar wel gezond. Als het dan ook nog zo lekker is als het voorproefje dat de jury gisteren kreeg, lijkt het me met recht een toptent!
pi_66926172
Waarom "moeten" ze allemaal in een ander stad beginnen? Van Den Bosch naar Maastricht en van Den Haag/ Amsterdam naar Amersfoort.

Ik vind die twee meiden ook heel sympatiek overkomen, maar hun concept spreekt mij niet zo aan, heeft iets van geitenwollensokken...

Ik vraag mij trouwens echt af, wat ze zelf doen en wat door het programma en/ of de sponsoren geregeld wordt. Ze hadden allemaal een interieurarchitekt van Heineken... is dat standaard dat zich de brouwerij met de inrichting bemoeit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')