Daar kijk je wel naar uit niet Wes? Wat is de playtime iets van 10 uur toch?quote:
12 tot 20 uur, voor mij dus 20 uur+quote:Op zondag 15 februari 2009 19:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar kijk je wel naar uit niet Wes? Wat is de playtime iets van 10 uur toch?
Hoe laat komt die DLC beschikbaar?quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 19:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
12 tot 20 uur, voor mij dus 20 uur+
Ach vind tot op heden GTA de beste next-gen game, dan mag de DLC er zeker wezen ja
Ga jij die kopen? dat je zeg maar geld er voor geeft?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe laat komt die DLC beschikbaar?
0:00? Of pas later
Ja erg hequote:Op zondag 15 februari 2009 19:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga jij die kopen? dat je zeg maar geld er voor geeft?![]()
Denk met de normale update, en dat is meestal 11.00 's ochtends.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe laat komt die DLC beschikbaar?
0:00? Of pas later
Waarom zou je hem niet kopen? Leuk toch, zo'n uitbreidingquote:Op zondag 15 februari 2009 19:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga jij die kopen? dat je zeg maar geld er voor geeft?![]()
Dat bedoelde ik er niet meerquote:Op zondag 15 februari 2009 19:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom zou je hem niet kopen? Leuk toch, zo'n uitbreiding
Oké, ik zet 11:00 mijn wekkerquote:Op zondag 15 februari 2009 19:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Denk met de normale update, en dat is meestal 11.00 's ochtends.
Krijg je dat bij Gamehubs meteen binnen? Of duurt het altijd een paar dagen?quote:Net 4200 punten kaartje gekocht bij gamehubs, scheelt 10 euro
Duurde 4 uur bij mij.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oké, ik zet 11:00 mijn wekker
[..]
Krijg je dat bij Gamehubs meteen binnen? Of duurt het altijd een paar dagen?
Ah, okequote:Op zondag 15 februari 2009 19:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik er niet meer![]()
Racer is normaal niet zo van het ''kopen''
Nogal een understatement.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:41 schreef AQuila360 het volgende:
Racer is normaal niet zo van het ''kopen''
genoeg blijkbaar, gezien deze reactie van je.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van mij af, Paarse Faalhaas
Hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 15 februari 2009 19:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van mij af, Paarse Faalhaas
Ik geef geld uit aan goede spellen, zoals GTA IV, Rock Band 2, etc.quote:
Die had je toen een week van te voren gedownload en dat ging je uitgebreid vertellen in het 360 topic....quote:Op zondag 15 februari 2009 20:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik geef geld uit aan goede spellen, zoals GTA IV, Rock Band 2, etc.
Niet voor grafspellen zoals Saints Row 2 die ik na 5 minuten spelen al kut vond.
Vanmiddag nog met een maat 2 uur gespeeld, wat een missiesquote:Op zondag 15 februari 2009 19:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
12 tot 20 uur, voor mij dus 20 uur+
Ach vind tot op heden GTA de beste next-gen game, dan mag de DLC er zeker wezen ja
Dus?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die had je toen een week van te voren gedownload en dat ging je uitgebreid vertellen in het 360 topic....
Nee dat niet maar dat je zegt dat je die had gekocht...quote:Op zondag 15 februari 2009 20:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus?Mag je hem niet van tevoren spelen dan, als het kan?
Zou jij gewacht hebben tot 29 april als je hem 25 april al kon spelen?
En erover vertellen, boeiend, alsof nog niemand een preview had gelezen
En ik heb zat usernotes en zelfs een ban gekregen voor dat soort posts, dus sorry hoor
Ik doe het nu toch nooit meer?
Ik had hem niet op 29 april gekocht nee, wel 4 maanden terug ofzo. Toen ik hem voor de 2e keer wou uitspelen.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee dat niet maar dat je zegt dat je die had gekocht...
Bij New Game kan je kiezen tussen de normale game en Lost and the Damned.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe gaat Lost and Damned werken eigenlijk ?
Hoe krijg je hem gestart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankuquote:Op zondag 15 februari 2009 20:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Aquila, je hebt jezelf weer eens overtroffen op TT gebied!
Vind ik niet waar, ik had hem na dik 16 uur uitgespeeld, heb nu 70 uur op de teller.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:17 schreef SkyChat het volgende:
GTA IVmaar zodra je de game uit hebt dan is er opeens geen ruk meer te beleven
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Fable II binnenNog een game terwijl ik er nog zoveel heb liggen
3 weken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat ik ervan gehoord heb, schijnen ze juist een stuk beter te zijn dan Play. Binnen een week aanwezig. Ik heb Fable in ieder geval besteld. Ik hou je op de hoogte.
zoals ddan?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vind ik niet waar, ik had hem na dik 16 uur uitgespeeld, heb nu 70 uur op de teller.
En met die DLC komt er ook nog minstens 30 bij
Nee.. lekker met je matties naar de bar gaan enzo of 1 kogel afvuren en meteen de smeris op je dak hebben.. das spannendquote:Op zondag 15 februari 2009 22:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vind ik niet waar, ik had hem na dik 16 uur uitgespeeld, heb nu 70 uur op de teller.
En met die DLC komt er ook nog minstens 30 bij
Ik merk het bij Endwar pas echt als het een beetje chaotisch word en ze het nog verkeerd verstaanquote:Op zondag 15 februari 2009 22:41 schreef AQuila360 het volgende:
Bij HawX heb je ook voice command's werkt echt goed i.s.m de controller! Ik vond het bij Endwar nog niet heel tof maar nu werkt het gewoon echt super vet
Ik vond het bij Endwar (de demo tenminste) niet echt heel fijn werken! Maar bij HawX is het ook meer ter ondersteuning!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:46 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik merk het bij Endwar pas echt als het een beetje chaotisch word en ze het nog verkeerd verstaanval ik me eigen poppetjes aan..
Ach nog een beetje oefenen denk ik.
Ik ga hem ook wel een keer halenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond het bij Endwar (de demo tenminste) niet echt heel fijn werken! Maar bij HawX is het ook meer ter ondersteuning!
Zo kun je bijvoorbeeld als je ''Radar'' zegt dat schermpje vergroten en als je het weer zegt verdwijnd die weer!
Ook het afvuren of wisselen tussen je wapens werkt zo perfect! Zo kun je je ook meer richten op het vliegen![]()
Echt geniaal vind ik het
Zeker doen! (De demo danquote:
Al lang gespeeldquote:Op zondag 15 februari 2009 23:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zeker doen! (De demo dan)
Het is verder wel jammer dat je niet heel veel kunt ofzo met je vliegtuig! Als je vol remt gaat die vanzelf weer harder dat is jammer! En volgens mij hoef je ook nooit te landen ofzo?
De demo van HawX?quote:
Fear 2quote:Op maandag 16 februari 2009 00:45 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat is een leuke fps demo die ik even snel kan downloaden op xbl?
Zin om heel even te knallen
Hij vroeg om een leuke demoquote:
Fear 1 vond ik ongeveer voor een demo-lengte leuk, dus ik denk dat ik die maar even downloadquote:
Race pro schijnt wel erg slecht te zijnquote:Op maandag 16 februari 2009 08:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben gek van racespellen op zich![]()
Race Pro besteld op GB voor 33 euro ( Met circuit Zandvoortzoals vroeger in DTM 2 )
We gaan het mee makenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Race pro schijnt wel erg slecht te zijn
Ja met dit dingetje werkt perfect!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:45 schreef Jesse_ het volgende:
is die 360 headset op de een of andere manier ook op de PC te gebruiken?
Jammer dat ik niet van dat soort spellen houquote:Op maandag 16 februari 2009 09:15 schreef Sjotime het volgende:
Street Fighter 4
10/10
http://www.eurogamer.net/articles/street-fighter-iv-review
Oke...quote:
"So, what do you think of it then?"quote:Op maandag 16 februari 2009 09:15 schreef Sjotime het volgende:
Street Fighter 4
10/10
http://www.eurogamer.net/articles/street-fighter-iv-review
Ik hou normaal niet van Fighting Games, maar ik heb deze in Tokyo gespeeld en het is werkelijk fantastisch!!!!quote:Op maandag 16 februari 2009 09:29 schreef AQuila360 het volgende:
Jammer dat ik niet van dat soort spellen houHet ziet er namelijk wel heel tof uit!
Nee, maar wel dat die IJ en KP nogal ruk spellen zijn, en ik niet wist hoe snel ik ze aan mijn neefjes moest gevenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:21 schreef Hansch het volgende:
binnenkort ook een xboxje aanschaffen
Ik ga 'm maar bij bol.com kopen ( DIe pro value pack met kungfu panda/indiana jones, halo 3 en een game naar keuze)
of weet iemand nog een site waar hij nog goedkoper is?
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:52 schreef SkyChat het volgende:
SF4 is dan wel weer zo'n game die het waard is om een Fok! toernooi voor op te stellen*ahem*
En goed ook, heb net nog even gemailed of ik die fighpad nog in een aparte versie kan krijgen, elke site verkoopt gewoon alleen de mix. Gelukkig kan ik daar nog kiezen, die zwarte Ken versie is dus van mij vrijdagquote:
Hé, een cowboy-game.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:20 schreef Digixz het volgende:
Screens van Call of Juarez 2 zien er goed uit.
Ik vond deel 1 ook best tof! Kon hem alleen maar tot op ongeveer 2/3 spelenquote:
Had hem van de zomer gekocht, was bezig met level 1 super leuk, maar toen 9 games van ebay gekochtquote:Op maandag 16 februari 2009 12:03 schreef koen_pijl het volgende:
Heb eindelijk Bioshock!
Even de videoreview checkenquote:
Als je van fighting games houdt, deze zijn allemaal rond de 10-15 euroquote:Op maandag 16 februari 2009 15:00 schreef Lyzio het volgende:
Ziet er wel leuk uit ja. Nog meer leuke titels die mensen te binnen schieten?
Ben niet zo van de fighting games. Op Soul Calibur op de DC na natuurlijk!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je van fighting games houdt, deze zijn allemaal rond de 10-15 euro
Virtua Fighter 5
Dead or Alive 4
Smackdown vs Raw 07
Anders nog
Prey
Fear 1
Condemned 1
Hitman Bloodmoney
The Orange box
Zeg nou eens wat leuke games man! Lyzio wil spelletjes spelen! Godverdomme!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:45 schreef AQuila360 het volgende:
Too Human gekocht![]()
Ik wil het toch een kans geven
Obvlion, Mass Effect, Forza 2quote:Op maandag 16 februari 2009 15:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zeg nou eens wat leuke games man! Lyzio wil spelletjes spelen! Godverdomme!![]()
Alledrie al in mijn bezit helaas.quote:
Rockstar Table Tennisquote:Op maandag 16 februari 2009 14:40 schreef Lyzio het volgende:
Weet iemand nog leuke X360 titels die in de budgetbakken rondslingeren? Ik moet wat te spelen hebben na Fallout.
Is dat echt leuk?quote:
Laat even weten wat je gekocht hebtquote:Op maandag 16 februari 2009 15:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is dat echt leuk?
Nja, ik ga eens naar de spellenboer. Kijken wat er te vinden is!
Doe ik. Ik check nog even de review van Table Tennis en dan ben ik weg. Heb ik je trouwens al eens verteld dat ik dezelfde UI had op mijn oude account?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:01 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Laat even weten wat je gekocht hebt
Tabletennis is nog geen 10tje dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |