Hé, een cowboy-game.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:20 schreef Digixz het volgende:
Screens van Call of Juarez 2 zien er goed uit.
Ik vond deel 1 ook best tof! Kon hem alleen maar tot op ongeveer 2/3 spelenquote:
Had hem van de zomer gekocht, was bezig met level 1 super leuk, maar toen 9 games van ebay gekochtquote:Op maandag 16 februari 2009 12:03 schreef koen_pijl het volgende:
Heb eindelijk Bioshock!
Even de videoreview checkenquote:
Als je van fighting games houdt, deze zijn allemaal rond de 10-15 euroquote:Op maandag 16 februari 2009 15:00 schreef Lyzio het volgende:
Ziet er wel leuk uit ja. Nog meer leuke titels die mensen te binnen schieten?
Ben niet zo van de fighting games. Op Soul Calibur op de DC na natuurlijk!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je van fighting games houdt, deze zijn allemaal rond de 10-15 euro
Virtua Fighter 5
Dead or Alive 4
Smackdown vs Raw 07
Anders nog
Prey
Fear 1
Condemned 1
Hitman Bloodmoney
The Orange box
Zeg nou eens wat leuke games man! Lyzio wil spelletjes spelen! Godverdomme!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:45 schreef AQuila360 het volgende:
Too Human gekocht![]()
Ik wil het toch een kans geven
Obvlion, Mass Effect, Forza 2quote:Op maandag 16 februari 2009 15:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zeg nou eens wat leuke games man! Lyzio wil spelletjes spelen! Godverdomme!![]()
Alledrie al in mijn bezit helaas.quote:
Rockstar Table Tennisquote:Op maandag 16 februari 2009 14:40 schreef Lyzio het volgende:
Weet iemand nog leuke X360 titels die in de budgetbakken rondslingeren? Ik moet wat te spelen hebben na Fallout.
Is dat echt leuk?quote:
Laat even weten wat je gekocht hebtquote:Op maandag 16 februari 2009 15:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is dat echt leuk?
Nja, ik ga eens naar de spellenboer. Kijken wat er te vinden is!
Doe ik. Ik check nog even de review van Table Tennis en dan ben ik weg. Heb ik je trouwens al eens verteld dat ik dezelfde UI had op mijn oude account?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:01 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Laat even weten wat je gekocht hebt
Tabletennis is nog geen 10tje dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |