quote:Superstars:
*Username: Sjotime
Gamertag: Sjotime
*Username: Strolie75
Gamertag: strolie75
*Username: Wessiej
Gamertag: Wessiej
*Username: Rikketik
Gamertag: RTik
*Username : PBateman1978
Gamertag : Nyx1978
*Username: _GdR_
Gamertag: GdR6
*Username: Cid
Gamertag: Cidalfas
*Username: Retarded
Gamertag: NL Superman
*Username : Henk-B
Gamertag : Rastafariman
Misschien kan je me coachen!quote:Op maandag 16 februari 2009 12:04 schreef AQuila360 het volgende:
TVP!
Ik doe niet mee maar wel intressant om te volgen
Ik kan je promotenquote:
Iedereen is toch pas een broekie over 2 weken, krijg hem ook pas volgende week binnen van amazon, dus dat maakt niet uitquote:Op maandag 16 februari 2009 12:04 schreef Sjotime het volgende:
Ik hoop dat het toernooi pas over een maand start,... dan kan iedereen even goed oefenen zoals je al zegtMaar count me in,.... zal wel klappen krijgen, maar het gaat om de lol!
Usernam: Sjotime
Gamertag: Sjotime
Ik kan dus 16e wordenquote:Op maandag 16 februari 2009 13:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb het spel niet @ ps3 dus dat faalt
Bedoeling is 16 man voor dit toernooi
quote:
Volgens mij ga je ons allemaal pwnen!quote:Lang,… heel lang geleden, had een vriend van me het over een vechtspel in de Scheveningse Arcade hallen, waarmee je met een politieagent en een karateka kon vechten. Ik had toen geen idee wat hij bedoelde maar nu weet ik net zoals ieder ander Street Fighter fan dan hij het over Ryu (of Ken) en Mr. Bison (Vega in Japan) had. Een paar jaar later verscheen Street Fighter II dan eindelijk voor de SNES met een prachtig en kansloos prijskaartje van 250 gulden,… dat is 113 Euro mensen! Maar,… grijs,… ik heb dat spel grijs gespeeld zeg ik je. Ik bezorgde kranten in die tijd en mijn goed verdiende centen heb ik daar volledig aan uitgegeven zonder een moment van spijt. Dat is ook wel eens anders geweest.
http://www.bonardt.nl/?p=616
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ga je ons allemaal pwnen!
Je kunt toch ook nog steeds fietsen?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:31 schreef Sjotime het volgende:![]()
Gijs,.... ik ben inmiddels bijna 15 jaar ouder!
Ik rekende nog een keer en het was zelfs 20 jaarquote:Op maandag 16 februari 2009 14:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kunt toch ook nog steeds fietsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:33 schreef Sjotime het volgende:
Ik rekende nog een keer en het was zelfs 20 jaarIk trap er niet in Gijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"When weak, appear strong and when strong, appear weak"
Sun Tzu"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Joh ik kon de moves van toen nu direct alweer, sommigen staan voor de rest van mijn leven in mijn geheugen gegrift.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]![]()
Gijs,.... ik ben inmiddels bijna 20 jaar ouder!
Ha je weet het!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik trap er niet in Gijs.
"When weak, appear strong and when strong, appear weak"
Sun Tzu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |