Hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 15 februari 2009 19:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van mij af, Paarse Faalhaas
Ik geef geld uit aan goede spellen, zoals GTA IV, Rock Band 2, etc.quote:
Die had je toen een week van te voren gedownload en dat ging je uitgebreid vertellen in het 360 topic....quote:Op zondag 15 februari 2009 20:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik geef geld uit aan goede spellen, zoals GTA IV, Rock Band 2, etc.
Niet voor grafspellen zoals Saints Row 2 die ik na 5 minuten spelen al kut vond.
Vanmiddag nog met een maat 2 uur gespeeld, wat een missiesquote:Op zondag 15 februari 2009 19:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
12 tot 20 uur, voor mij dus 20 uur+
Ach vind tot op heden GTA de beste next-gen game, dan mag de DLC er zeker wezen ja
Dus?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die had je toen een week van te voren gedownload en dat ging je uitgebreid vertellen in het 360 topic....
Nee dat niet maar dat je zegt dat je die had gekocht...quote:Op zondag 15 februari 2009 20:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus?Mag je hem niet van tevoren spelen dan, als het kan?
Zou jij gewacht hebben tot 29 april als je hem 25 april al kon spelen?
En erover vertellen, boeiend, alsof nog niemand een preview had gelezen
En ik heb zat usernotes en zelfs een ban gekregen voor dat soort posts, dus sorry hoor
Ik doe het nu toch nooit meer?
Ik had hem niet op 29 april gekocht nee, wel 4 maanden terug ofzo. Toen ik hem voor de 2e keer wou uitspelen.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee dat niet maar dat je zegt dat je die had gekocht...
Bij New Game kan je kiezen tussen de normale game en Lost and the Damned.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe gaat Lost and Damned werken eigenlijk ?
Hoe krijg je hem gestart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankuquote:Op zondag 15 februari 2009 20:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Aquila, je hebt jezelf weer eens overtroffen op TT gebied!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |