abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66383772
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:14 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

?
[..]

Hij is sociaal absoluut niet sterk. Meestal omdat hij te dronken is om volzinnen te produceren en anders wel omdat hij te onzeker is.
De laatste keer dat een meisje interesse in hem toonde en dit ook uitsprak was een kassameisje in 'zijn' supermarkt. Tegenwoordig fietst hij naar de supermarkt 10 km verderop omdat hij sinds die uitspraak die winkel niet meer in durft.
Hij is 38 en een kassameisje van 16 wil wel wat met hem?
Children of the night. What music they make.
pi_66384054
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:31 schreef Deliah het volgende:

[..]

Iemand kan erg gelovig, contactgestoord, lelijk, verlegen, enz zijn, maar het moet toch ook gewoon mogelijk zijn dat zonder deze zaken er voor te kiezen.
Lijkt me dus logisch dat ik dan wil weten of het geloof is of dat bijvoorbeeld te maken hebt met een contactgestoord persoon. Als het geen bewuste keus is zou ik toch heel hard gaan twijfelen over wat er mis is met die persoon.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_66385012
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:40 schreef ssebass het volgende:

[..]

Als het geen bewuste keus is zou ik toch heel hard gaan twijfelen over wat er mis is met die persoon.
Dit komt haast over alsof je de persoon in kwestie dan haast als gehandicapt of minderwaardig beschouwt, ongeacht of ie er nou echt zelf schuld aan is of niet
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_66386157
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:04 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dit komt haast over alsof je de persoon in kwestie dan haast als gehandicapt of minderwaardig beschouwt, ongeacht of ie er nou echt zelf schuld aan is of niet
Nee dat is wel erg overtrokken. Als het geen bewuste keuze is vraag ik mij af waarom het niet gelukt is en of ik iets over het hoofd zie. Voor mannen vind ik dit een ander verhaal, want die moeten veel meer initiatief tonen en als je niet zo soepel bent of niet knap genoeg voor de dames om op je af te stappen dan is dit niet zo heel gek.
  maandag 23 februari 2009 @ 22:35:26 #155
224837 groen-blaadje
Zo groen als gras
pi_66390600
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:40 schreef ssebass het volgende:

[..]

Lijkt me dus logisch dat ik dan wil weten of het geloof is of dat bijvoorbeeld te maken hebt met een contactgestoord persoon. Als het geen bewuste keus is zou ik toch heel hard gaan twijfelen over wat er mis is met die persoon.
en wat zou er dan mis moeten zijn?
en nee het is voor mij geen bewuste keuze om alleen en nog maagd te zijn.
maar heb inmiddels wel de moed opgegeven dat dit ooit veranderd.

en al de opmerkingen dan moet je gaan sporten, anders kleden werken niet.
ik doe aan meerder sporten, en zie er niet bepaald slecht uit.
en of ik een standaard spijkerbroek of pak aan heb maakt totaal niets uit.
een nerd met een communicatie probleem.
pi_66392498
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:35 schreef groen-blaadje het volgende:

[..]

Wat er mis is, misschien angst, misschien opgegroeid in een milieu waar het taboe is. Het kan van alles zijn. Zeg niet dat het een no go is.

Ik ben wel benieuwd wat je fout doet, voor buitenstaanders is dat heel snel te zien. Tenminste ik zie dat soort dingen best snel. Goed kleden, verzorgt uiterlijk en dergelijke zaken zijn belangrijk om te zorgen ze niet op je afknapt, maar een vrouw met een beetje inhoud zal daar niet op vallen (met alleen dat kom je er niet). Zie het als een soort secundaire eigenschappen. Een goed uiterlijk is een duidelijk voordeel maar zeker geen vereiste (tenzij je echt heel erg lelijk bent). Belangrijke zaken zijn, zoals al zo vaak is gezegd, uitstraling en zelfvertrouwen. Wat maakt jou interessant voor een vrouw. Dit kunnen de meest uiteenlopende dingen zijn. Kies degene uit waar jij in uitblinkt en er is vast een vrouw die daarop valt. Denk bijvoorbeeld aan humor, spontaniteit, intellect etc.

Een grote afknapper is wanhoop en je kunt proberen te verbloemen wat je wil, maar daar prikken ze zo doorheen. Zorg eerst dat je tevreden bent met je eigen leven. Bij jouw post druipt de wanhoop er vanaf (ook al is dit een forum, het zit blijkbaar wel in je). Er zijn zoveel tips, maar ik ken je niet dus ik kan je niet echt helpen zo.
pi_66392861
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:35 schreef groen-blaadje het volgende:

[..]

Nou ben ik dan wel een stuk jonger dan jij, maar we zitten evengoed wel in hetzelfde schuitje. En ergens kan ik me voorstellen dat je er niet meer in gelooft hoor, soms heb ik ook wel eens de neiging om de moed op te geven. Maar weet je wat het is? Als je bang bent om te verliezen, ga je dus ook nooit de strijd aan. En dus win je ook nooit. En nee, ik heb er ook bepaald geen succes mee, maar ik verrek het dus wel om op te geven. Al word ik er oud en uitgezakt om, ik blijf gewoon lekker m'n dingetjes doen, en weet zeker dat ik nog wel eens iemand tegenkom die wél wat in mij ziet. En als iemand mij niet ziet staan om wie en wat ik ben, en mijn onvolkomenheden niet op de koop toe wil nemen, dan is ze gewoon ook niet goed genoeg voor mij. Niemand is perfect toch zeker? Niet iedereen met tieten en een doos is meteen maar potentieel relatiemateriaal wat mij betreft, verre van zelfs
Bij jou, daarentegen, proef ik een bepaalde mate van verbitterdheid, die nooit vóór je kan werken. Je hebt alle recht om je er niet prettig bij de situatie te voelen, en niemand zal het je kwalijk nemen dat je baalt van de pech die je er mee hebt. Maar als je alle dames in de wereld over 1 kam blijft scheren, gaat er dus ook niemand opstaan die wél anders is. Want daar sta je domweg niet voor open. En daardoor blijf je óók in het cirkeltje hangen.

En als ik een kutdag heb gehad en moe ben, dan heb ik ook de kracht niet meer om positief te blijven, en dan mag ik er ook wel eens graag even over klagen. Uiteraard. Lijkt me ook heel menselijk. Maar uiteindelijk ben ik een prima vent met een heel aantal prima eigenschappen, en ik weet ook zeker dat er wel iemand op m'n pad komt. En dat dat zo lang duurt komt omdat ik een paar rare nukken heb, waar ik de ene keer beter mee om kan gaan dan de andere keer, en omdat ik op sociaal vlak heel wat heb moeten bijleren, en nogsteeds verder bijleer. Het is heus niet zo dat het alléén maar aan jou ligt, maar dus ook niet alléén maar aan de dames. Kijk kritisch naar jezelf, probeer in alle realiteit te bedenken wat een vrouw minder aantrekkelijk aan jou zou kunnen vinden (en niet eens per se qua uiterlijk), en dóe daar iets mee. Zo ben ik bijvoorbeeld iemand die zegt wat hij denkt, in alle eerlijkheid, en bij het botte en lompe af. En daar zit nou net de clou: bot en lomp. Daarom probeer ik zo veel mogelijk, vóór ik er iets uitkiep, even na te denken over hoe een ander het gaat opvatten, en hoe ik in dat geval hetzelfde kan zeggen in andere bewoording. En ja, dat mislukt wel eens, maar ik probéér het tenminste

Edit: en dan nog eens wat: je leven is er niet van afhankelijk toch? Als het niet anders is, dan is het niet anders, en dan maken we er gewoon in ons eentje wat van, simpel zat Lang leve de vrijheid om te gaan en te staan waar je wil, al je spaarcenten voor jou alleen, en niemand die je tegenhoudt. Ookal zou je dat misschien maar wat graag inleveren, je moet toch érgens tevreden mee zijn

[ Bericht 7% gewijzigd door Bartholomeus op 23-02-2009 23:39:35 ]
pi_66393697
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:22 schreef ssebass het volgende:

[..]
Er zijn zoveel tips, maar ik ken je niet dus ik kan je niet echt helpen zo.
Dat lijkt me juist in het voordeel. Vrienden en bekenden durfen vaak niet te zeggen wat er nou precies 'mis' is, of ze weten het simpelweg niet omdat ze je al te goed kennen. Iemand als buitenstaander zal eerst de vreemde eigenschappen opvallen, of hoe je over komt op andere mensen. Hét punt waar het om draait in dit topic.

Wel zou je daarbij non verbale communicatie moeten zien. Alleen wat tekst posten gaat natuurlijk een vertekend beeld opleveren.
pi_66393905
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:55 schreef KosterT het volgende:

[..]

Dat lijkt me juist in het voordeel. Vrienden en bekenden durfen vaak niet te zeggen wat er nou precies 'mis' is, of ze weten het simpelweg niet omdat ze je al te goed kennen. Iemand als buitenstaander zal eerst de vreemde eigenschappen opvallen, of hoe je over komt op andere mensen. Hét punt waar het om draait in dit topic.

Wel zou je daarbij non verbale communicatie moeten zien. Alleen wat tekst posten gaat natuurlijk een vertekend beeld opleveren.
Punt is dat je daar wel ook mee om moet kunnen gaan. Je moet het durven accepteren, en durven inzien dat die ander misschien wel eens gelijk kon hebben. Van nature heb je de neiging om in de verdediging te schieten, dat moet je dan dus net ff niet doen. Van wat een ander over jou zegt, kan je een hoop leren, en als je dat ter harte neemt, kan je er ook wat mee dóen in plaats van alleen naast je neer leggen
pi_66401348
Ik denk dat je tegenwoordig statistisch wel kunt zeggen dat een maagd van 26 meer uitzondering zal zijn dan gemiddeld. Maar so what? Er kunnen zoveel redenen zijn. Waarom begint iemand pas op zijn 50ste met het behalen van het rijbewijs? Daar zoek je toch ook niet direct van alles achter? Dingen gaan zoals ze gaan en soms komt dat niet overeen met de middenmoot. Nou, wat een drama. Ik denk dat het alleen probleem is wanneer je er zelf een probleem van maakt.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:27:04 #161
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66402082
Nee tuurlijk niet. Maagden van 26 en ouder willen graag weten van vrouwen nou echt vinden. Niet wat ze denken dat etisch het beste antwoord is om te geven. Dus hoe meer vrouwen reageren statistisch hoe beter je kan inschatten wat vrouwen nou vinden. Of heb ik dat verkeerd?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_66402296
Als een man wegens een bewuste keuze nog 'maagd' is heb ik daar echt respect voor.
pi_66402333
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee tuurlijk niet. Maagden van 26 en ouder willen graag weten van vrouwen nou echt vinden. Niet wat ze denken dat etisch het beste antwoord is om te geven. Dus hoe meer vrouwen reageren statistisch hoe beter je kan inschatten wat vrouwen nou vinden. Of heb ik dat verkeerd?
Ik zeg toch hoe ik er over denk? Heeft niets te maken met ethisch het beste antwoord geven. Ik vind het geen probleem omdat er weinig over te zeggen valt. Er kunnen zoveel redenen zijn waarom iemand lang maagd blijft. Dat zal per persoon verschillen. Ik denk dat je er daarom niet één algemeen antwoord op kunt geven.
pi_66402510
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:33 schreef Deliah het volgende:
Als een man wegens een bewuste keuze nog 'maagd' is heb ik daar echt respect voor.
Dat zeker en ook zie ik er geen probleem in dat een man nog maagd is omdat het er gewoon nog niet van gekomen is. Daar zullen veel mensen dan weer wat achter gaan zoeken, maar het is nu eenmaal zo dat voor sommige mensen sex een minder grote rol speelt in het leven. Die minder de drang voelen om dat zo snel mogelijk te ervaren. Volgens mij zijn er met betrekking tot dit onderwerp maar twee situaties waarin je kunt spreken van een probleem:
- iemand wil graag sex maar kan het niet krijgen (zeer onaantrekkelijk, te verlegen, te angstig)
- iemand gaat gebukt onder de druk van anderen en wil graag aan hun verwachtingen voldoen en denkt dat hij niet normaal is zolang hij nog maagd is
  dinsdag 24 februari 2009 @ 12:08:32 #165
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_66403699
quote:
Op maandag 23 februari 2009 17:20 schreef Registratiedienst het volgende:

[..]

Dat is geen saai onderwerp. .
Jammer dat jij geen dame bent.
quote:
Op maandag 23 februari 2009 18:51 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Gespreksonderwerpen zijn sowieso overrated..
Hm, leg eens uit. (Als je wil)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_66404130
quote:

Ware liefde wacht?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 12:58:34 #167
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66405398
quote:
Wil je met dat "respect" zeggen dat je het maar fucking vreemd vindt?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_66413060
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:39 schreef Gracefulkitty het volgende:

[..]
en. Volgens mij zijn er met betrekking tot dit onderwerp maar twee situaties waarin je kunt spreken van een probleem:
- iemand wil graag sex maar kan het niet krijgen (zeer onaantrekkelijk, te verlegen, te angstig)
- iemand gaat gebukt onder de druk van anderen en wil graag aan hun verwachtingen voldoen en denkt dat hij niet normaal is zolang hij nog maagd is
En ik denk dat zeker bij jongeren het een combinatie van die twee kan zijn.
pi_66413184
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:33 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En ik denk dat zeker bij jongeren het een combinatie van die twee kan zijn.
Check, inderdaad. Aan de ene kant is het gewoon de angst om wéér achter het net te vissen, de verlegenheid om een gesprek te beginnen met iemand (en waarover dan), en aan de andere kant het steeds opnieuw moeten uitleggen hoe en waarom, alsof je wel een regelrechte freak bent ofzo. Daar moet ik ook meteen bij vertellen dat dat allemaal aan het nivelleren is de laatste tijd

Edit: en niet eens om het al dan niet hebben van sex, maar het hebben of krijgen van relaties an sich. Dat al die lui die maar steeds blijven vragen hoe het nu in de liefde staat maar eens even een enkeltje verweggistan nemen
pi_66415103
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:37 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Check, inderdaad. Aan de ene kant is het gewoon de angst om wéér achter het net te vissen, de verlegenheid om een gesprek te beginnen met iemand (en waarover dan), en aan de andere kant het steeds opnieuw moeten uitleggen hoe en waarom, alsof je wel een regelrechte freak bent ofzo. Daar moet ik ook meteen bij vertellen dat dat allemaal aan het nivelleren is de laatste tijd

Edit: en niet eens om het al dan niet hebben van sex, maar het hebben of krijgen van relaties an sich. Dat al die lui die maar steeds blijven vragen hoe het nu in de liefde staat maar eens even een enkeltje verweggistan nemen
Die eerste regel is zo herkenbaar

En die laatste ook trouwens Wanneer kom jij nou eens met een meisje thuis? How the fuck should I know.
pi_66417192
Ik heb overigens het idee dat seks de laatste tijd veel losbandiger is geworden. 's Ochtends weggaan zonder telefoonnummers uitgewisseld te hebben enzo. Ik weet niet of ik dit een goede of kwalijke zaak moet vinden.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:23:09 #172
224837 groen-blaadje
Zo groen als gras
pi_66422386
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:32 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]
Bij jou, daarentegen, proef ik een bepaalde mate van verbitterdheid, die nooit vóór je kan werken. Je hebt alle recht om je er niet prettig bij de situatie te voelen, en niemand zal het je kwalijk nemen dat je baalt van de pech die je er mee hebt. Maar als je alle dames in de wereld over 1 kam blijft scheren, gaat er dus ook niemand opstaan die wél anders is. Want daar sta je domweg niet voor open. En daardoor blijf je óók in het cirkeltje hangen.

Edit: en dan nog eens wat: je leven is er niet van afhankelijk toch? Als het niet anders is, dan is het niet anders, en dan maken we er gewoon in ons eentje wat van, simpel zat Lang leve de vrijheid om te gaan en te staan waar je wil, al je spaarcenten voor jou alleen, en niemand die je tegenhoudt. Ookal zou je dat misschien maar wat graag inleveren, je moet toch érgens tevreden mee zijn
ik ben niet verbitterd (niet meer), en voel me goed.
sinds een paar jaar heb ik ook niet meer het gevoel dat ik is mis.
de laatste keer dat ik een vrouw/vriendin miste wat toen er in ons bos werd gekapt.
beter gezegd een kaalslag plaats vond.
een nerd met een communicatie probleem.
pi_66423068
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:23 schreef groen-blaadje het volgende:

[..]

ik ben niet verbitterd (niet meer), en voel me goed.
sinds een paar jaar heb ik ook niet meer het gevoel dat ik is mis.
de laatste keer dat ik een vrouw/vriendin miste wat toen er in ons bos werd gekapt.
beter gezegd een kaalslag plaats vond.
Ik kan natuurlijk nooit zeggen of het ook echt zo is, ik kan alleen aangeven hoe je overkomt. Doe daar iets mee zou ik zeggen, want blijkbaar komt je dus anders over dan je bedoeling is
pi_66423306
dr zijn ook genoeg meiden met dit probleem hoor!

en vragen als in: ben je soms lesbisch?
pi_66424773
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:45 schreef jill25 het volgende:

Als vrouw hoef je in mijn ogen (maar dat zal dus ook wel niet kloppen ) alleen maar op de gemiddelde uitgaansavond in een weinigverhullend truitje en/of strakke broek de eerste de beste kroeg in te hupsen, en genoeg losgeslagen dekhengsten die staan te trappelen

Maar zo simpel zal het wel niet liggen, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er in jouw geval aan ten grondslag ligt of zou kunnen liggen En ik snap heus wel dat niet iedereen met een snikkel goed genoeg is, en dat niet iedereen zit te wachten op die eerdergenoemde dekhengsten
pi_66425713
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:18 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Als vrouw hoef je in mijn ogen (maar dat zal dus ook wel niet kloppen ) alleen maar op de gemiddelde uitgaansavond in een weinigverhullend truitje en/of strakke broek de eerste de beste kroeg in te hupsen, en genoeg losgeslagen dekhengsten die staan te trappelen
Dat klopt wel, maar daar zitten ook nadelen aan (er zijn enorm veel sneue mannen die een gokje wagen).
quote:
Maar zo simpel zal het wel niet liggen, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er in jouw geval aan ten grondslag ligt of zou kunnen liggen En ik snap heus wel dat niet iedereen met een snikkel goed genoeg is, en dat niet iedereen zit te wachten op die eerdergenoemde dekhengsten
Een vrouw die niks doet kan best aan de man geraken, andersom is veel minder waarschijnlijk (tenzij je echt heel knap bent/BN-er oid bent/over charisma beschikt).
pi_66425927
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:40 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat klopt wel, maar daar zitten ook nadelen aan (er zijn enorm veel sneue mannen die een gokje wagen).
[..]

Een vrouw die niks doet kan best aan de man geraken, andersom is veel minder waarschijnlijk (tenzij je echt heel knap bent/BN-er oid bent/over charisma beschikt).
En precies daarom ben ik dus benieuwd wat er bij haar aan ten grondslag ligt
pi_66426299
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:45 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

En precies daarom ben ik dus benieuwd wat er bij haar aan ten grondslag ligt
Zijn maar een paar opties.

Of heel onaantrekkelijk, of heel erg verlegen (en dan bedoel ik ook echt heel erg), of strenggelovig, of komt niet voldoende in contact met mannen (beroep in vrouwensector/niet uitgaan, daaraan moet je denken). Veel meer smaken zijn er m.i. niet.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 23:04:49 #179
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66426782
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:45 schreef jill25 het volgende:

En zie je het zelf ook als een probleem? Mannen denken elke dag aan sex (en ook gegenheid, hand in hand met een leuk meisje etcetera), en die moeten zich keer op keer inhouden. Is dat bij vrouwelijke maagden van 26+ ook zo?
pi_66427442
Bij mij is het vooral kieskeurigheid en onzekerheid, echt hoor, de kansen zijn er geweest, maar ik pak gewoon niet de eerste de beste die voorbij komt hupsen!

Ik ben trouwens heus geen lekker wijf, maar ik ben ook geen nerd!

Daarentegen heb ik een groep vrienden die niks nieuws proberen en eigenlijk altijd met hun vriendje/vriendinnetje op de bank wil zitten, of altijd op stap in dezelfde kroeg (en geloof mij, die mensen heb je al gezien)

Misschien wil ik ook te graag, dat zeggen ze ook, dat het daar aan kan liggen!
pi_66427472
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:04 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En zie je het zelf ook als een probleem? Mannen denken elke dag aan sex (en ook gegenheid, hand in hand met een leuk meisje etcetera), en die moeten zich keer op keer inhouden. Is dat bij vrouwelijke maagden van 26+ ook zo?
26+ haal ik niet dus can't help ya
pi_66427581
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:48 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Versierskills zijn niet echt nodig (zoals ik dus eerder al zei), want als een man zelfvertrouwen heeft is dat sowieso eigenlijk wel aantrekkelijk
en als hij zelfvertrouwen uitstraalt, is dat dan een versier skill?

Tip: verdiep je eens in de werken van David de Angelo en Neil Strauss.
pi_66427736
misschien een nieuw topic waard: hoe versier JIJ iemand?
pi_66430110
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:21 schreef jill25 het volgende:
Bij mij is het vooral kieskeurigheid en onzekerheid, echt hoor, de kansen zijn er geweest, maar ik pak gewoon niet de eerste de beste die voorbij komt hupsen!

Daarentegen heb ik een groep vrienden die niks nieuws proberen en eigenlijk altijd met hun vriendje/vriendinnetje op de bank wil zitten, of altijd op stap in dezelfde kroeg (en geloof mij, die mensen heb je al gezien)

Ben je student? .
pi_66435138
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:21 schreef jill25 het volgende:
En dat siert je, liever iemand die niet met de eerste de beste het bed deelt dan een slettebakje dat de halve stad al gehad heeft
quote:
Hoeveel kerels ken jij die echt lekkere hunks zijn? Als in: so the fuck what
quote:

Die lui onder hun hol trappen, en als dat niet werkt, met andere mensen uitgaan En wat is te graag willen... je zegt zelf dat je kieskeurig bent, dus je ziet ook niet in iedereen die toevallig een snikkel heeft potentieel relatiemateriaal. Of loop je rond met een t-shirt waarop staat: pick me! pick me!
pi_66435701
Haha nee niet op die zin, maar wel in de zin dat ik een serieuze relatie zou willen hebben! Niet zo van: oeeeh ik moet sex hebben, helemaal niet!

en nee ik ben geen student!
pi_66436674
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 10:13 schreef jill25 het volgende:
Haha nee niet op die zin, maar wel in de zin dat ik een serieuze relatie zou willen hebben! Niet zo van: oeeeh ik moet sex hebben, helemaal niet!

en nee ik ben geen student!
Ik ken maar weinig mensen die dat niet zouden willen uiteindelijk, dus dan vraag ik me echt af of dat nou als 'te graag willen' te bestempelen valt
pi_66436795
mja maar ik wil het NU nog liever vandaag dan morgen snappie
pi_66441897
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 10:49 schreef jill25 het volgende:
mja maar ik wil het NU nog liever vandaag dan morgen snappie
Nja ok, ergens snap ik dat wel, maar een serieuze relatie komt natuurlijk niet uit de lucht vallen, en het serieuze eraan begint ook vast niet vanaf dag 1. Als je die behoefte nou eens omzet naar: ik wil nú een leuke kerel tegenkomen En dan de kroeg in
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:35:51 #190
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66450708
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:28 schreef jill25 het volgende:
misschien een nieuw topic waard: hoe versier JIJ iemand?
Open jij em of open ik em? Wellicht hebben mannelijke maagden daar meer aan. Ik ga ervanuit dat jij als maagd/vrouw het liefst versierd wilt worden..
pi_66450765
Is TS nog steeds maagd?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_66451495
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:32 schreef j17 het volgende:
wat vinden de vrouwen hier op het fok forum van een mannelijke maagd van 26? een schande of niet?
Tsja... Schande niet, maar lullig is dat wel want hoe verder, hoe moeilijker zo iets op te lossen wordt... Vooral ook omdat ik persoonlijk vind dat een man die op seksueel gebied nogal onzeker en onervaren is, veel minder aantrekkelijk is. Het is op de een of andere manier alsof een man aantrekkelijker is als hij gewoon los is, en goed in z'n vel zit en zeker is van zichzelf, in tegenstelling tot helemaal gespannen, in elkaar gedoken, met bijna trillende handen en niks durft... Kijk ik kan niet voor andere vrouwen spreken maar ik zelf vind 't wel prettig en sexy als een man de jager speelt en ik de prooi speel, ook al is dat maar symbolisch omdat ik 'm toch wel leuk vind. Een man moet, IMHO, laten zien dat hij een vrouw wil.
En daar past die onzekerheid niet bij.

Ik weet niet of ik 't zo goed uitleg, ik heb slaap tekort gehad vannacht, maar ik hoop dat 't overkomt.
  woensdag 25 februari 2009 @ 17:10:59 #193
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66452026
O nou het komt veel eerkijker over dan dat gedraai van anderen.
pi_66453914
je legt t goed uit sessy! mannen moeten meer jagen
pi_66461110
Haha mannen moeten meer jagen. Oftewel kunnen vrouwen nog passiever zijn. Kom op zeg. Ik vind een passieve vrouw echt erg onaantrekkelijk, dan verlies ik al snel interesse. Daarbij bedoel ik overigens niet dat ze opdringerig moeten zijn want dat is ook een afknapper. Soms is dat zo erg dat ik maar lieg dat ik homo ben om er vanaf te zijn.
  woensdag 25 februari 2009 @ 22:29:46 #196
144851 Kuron
Zinloos geweldig
pi_66462530
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 12:08 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Hm, leg eens uit. (Als je wil)
Ik ben bepaald geen 'playa' (:')) maar die kan ik denk ik ook wel beantwoorden...
Het is gewoon simpelweg niet zo dat er bepaalde onderwerpen zijn waar je gegarandeerd mee scoort....iedere vrouw is anders, heeft haar eigen interesses etc...en daar moet je denk ik op inspelen. Iedereen vind het prettig als iemand interesse toont, dus doe dat! Niet in overmate, maar gewoon op natuurlijke wijze informeren naar wat iemand zoal doet in het dagelijks leven bijvoorbeeld, en daar verder op in gaan. Laat zien dat je ook echt luistert naar wat ze te vertellen heeft, als je zelf iets relevants doet/hebt meegemaakt/whatever, praat daar dan over, het is eigenlijk zo moeilijk niet...

Ik ben zelf 21 en heb nog maar een paar 'vriendinnetjes' gehad, niet zozeer omdat ik niet met vrouwen kan omgaan, maar meer omdat ik vaak signalen niet zie of verkeerd interpreteer...hoe vaak het mij niet is overkomen dat ik een gesprek heb met een vrouw, en dan na afloop van anderen te horen krijg dat ze me overduidelijk zag zitten terwijl ik zelf de indruk had dat ze niet zo in me geinteresseerd was...

Verder wil ik nog even bevestigen wat eerder gezegd werd, uitstraling is belangrijk! Voel je goed, kleed je op een manier dat je van jezelf vind dat je er tof uitziet, dat helpt stukken...ik ondervind het zelf aan den lijve, als ik me 'gewoon' gekleed heb mis ik het zelfvertrouwen vaak om zelfs maar een gesprek aan te knopen, maar als ik het gevoel heb dat ik moeite heb gedaan voor mijn uiterlijk die dag gaat dat vele malen beter, zelfs al heb ik kleren aan die ik op een normale dag ook zou dragen.
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:51 schreef ssebass het volgende:
Haha mannen moeten meer jagen. Oftewel kunnen vrouwen nog passiever zijn. Kom op zeg. Ik vind een passieve vrouw echt erg onaantrekkelijk, dan verlies ik al snel interesse. Daarbij bedoel ik overigens niet dat ze opdringerig moeten zijn want dat is ook een afknapper. Soms is dat zo erg dat ik maar lieg dat ik homo ben om er vanaf te zijn.
Roerend eensch! Niet iedere man blaakt van zelfvertrouwen...als je een gesprek aan probeert te knopen en weinig 'feedback' krijgt haken de meesten al heel snel af, maar het omgekeerde is minstens net zo irritant.
"That's when you know you've found someone special: when you can just shut the fuck up for a moment and comfortably share silence..."
pi_66463078
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:51 schreef ssebass het volgende:
Precies, wie wil er nu een strijkplank. Er moet wel een beetje pit in zitten
pi_66471996
een maagd van 18 is toch niet zo heeeel erg toch ?
Jij was ook ooit nieuw.
pi_66472293
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:13 schreef Vaganza het volgende:
een maagd van 18 is toch niet zo heeeel erg toch ?
onoverkomelijk.
pi_66472302
en dat was een grap voor het geval je nu huilend achter je computer zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')