Hij is 38 en een kassameisje van 16 wil wel wat met hem?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
?
[..]
Hij is sociaal absoluut niet sterk. Meestal omdat hij te dronken is om volzinnen te produceren en anders wel omdat hij te onzeker is.
De laatste keer dat een meisje interesse in hem toonde en dit ook uitsprak was een kassameisje in 'zijn' supermarkt. Tegenwoordig fietst hij naar de supermarkt 10 km verderop omdat hij sinds die uitspraak die winkel niet meer in durft.
Lijkt me dus logisch dat ik dan wil weten of het geloof is of dat bijvoorbeeld te maken hebt met een contactgestoord persoon. Als het geen bewuste keus is zou ik toch heel hard gaan twijfelen over wat er mis is met die persoon.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:31 schreef Deliah het volgende:
[..]
Iemand kan erg gelovig, contactgestoord, lelijk, verlegen, enz zijn, maar het moet toch ook gewoon mogelijk zijn dat zonder deze zaken er voor te kiezen.
Dit komt haast over alsof je de persoon in kwestie dan haast als gehandicapt of minderwaardig beschouwt, ongeacht of ie er nou echt zelf schuld aan is of nietquote:Op maandag 23 februari 2009 19:40 schreef ssebass het volgende:
[..]
Als het geen bewuste keus is zou ik toch heel hard gaan twijfelen over wat er mis is met die persoon.
Nee dat is wel erg overtrokken. Als het geen bewuste keuze is vraag ik mij af waarom het niet gelukt is en of ik iets over het hoofd zie. Voor mannen vind ik dit een ander verhaal, want die moeten veel meer initiatief tonen en als je niet zo soepel bent of niet knap genoeg voor de dames om op je af te stappen dan is dit niet zo heel gek.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dit komt haast over alsof je de persoon in kwestie dan haast als gehandicapt of minderwaardig beschouwt, ongeacht of ie er nou echt zelf schuld aan is of niet
en wat zou er dan mis moeten zijn?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:40 schreef ssebass het volgende:
[..]
Lijkt me dus logisch dat ik dan wil weten of het geloof is of dat bijvoorbeeld te maken hebt met een contactgestoord persoon. Als het geen bewuste keus is zou ik toch heel hard gaan twijfelen over wat er mis is met die persoon.
Wat er mis is, misschien angst, misschien opgegroeid in een milieu waar het taboe is. Het kan van alles zijn. Zeg niet dat het een no go is.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:35 schreef groen-blaadje het volgende:
[..]
en wat zou er dan mis moeten zijn?
en nee het is voor mij geen bewuste keuze om alleen en nog maagd te zijn.
maar heb inmiddels wel de moed opgegeven dat dit ooit veranderd.
en al de opmerkingen dan moet je gaan sporten, anders kleden werken niet.
ik doe aan meerder sporten, en zie er niet bepaald slecht uit.
en of ik een standaard spijkerbroek of pak aan heb maakt totaal niets uit.
Nou ben ik dan wel een stuk jonger dan jij, maar we zitten evengoed wel in hetzelfde schuitje. En ergens kan ik me voorstellen dat je er niet meer in gelooft hoor, soms heb ik ook wel eens de neiging om de moed op te geven. Maar weet je wat het is? Als je bang bent om te verliezen, ga je dus ook nooit de strijd aan. En dus win je ook nooit. En nee, ik heb er ook bepaald geen succes mee, maar ik verrek het dus wel om op te geven. Al word ik er oud en uitgezakt om, ik blijf gewoon lekker m'n dingetjes doen, en weet zeker dat ik nog wel eens iemand tegenkom die wél wat in mij ziet. En als iemand mij niet ziet staan om wie en wat ik ben, en mijn onvolkomenheden niet op de koop toe wil nemen, dan is ze gewoon ook niet goed genoeg voor mij. Niemand is perfect toch zeker? Niet iedereen met tieten en een doos is meteen maar potentieel relatiemateriaal wat mij betreft, verre van zelfsquote:Op maandag 23 februari 2009 22:35 schreef groen-blaadje het volgende:
[..]
en wat zou er dan mis moeten zijn?
en nee het is voor mij geen bewuste keuze om alleen en nog maagd te zijn.
maar heb inmiddels wel de moed opgegeven dat dit ooit veranderd.
en al de opmerkingen dan moet je gaan sporten, anders kleden werken niet.
ik doe aan meerder sporten, en zie er niet bepaald slecht uit.
en of ik een standaard spijkerbroek of pak aan heb maakt totaal niets uit.
Dat lijkt me juist in het voordeel. Vrienden en bekenden durfen vaak niet te zeggen wat er nou precies 'mis' is, of ze weten het simpelweg niet omdat ze je al te goed kennen. Iemand als buitenstaander zal eerst de vreemde eigenschappen opvallen, of hoe je over komt op andere mensen. Hét punt waar het om draait in dit topic.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:22 schreef ssebass het volgende:
[..]
Er zijn zoveel tips, maar ik ken je niet dus ik kan je niet echt helpen zo.
Punt is dat je daar wel ook mee om moet kunnen gaan. Je moet het durven accepteren, en durven inzien dat die ander misschien wel eens gelijk kon hebben. Van nature heb je de neiging om in de verdediging te schieten, dat moet je dan dus net ff niet doen. Van wat een ander over jou zegt, kan je een hoop leren, en als je dat ter harte neemt, kan je er ook wat mee dóen in plaats van alleen naast je neer leggenquote:Op maandag 23 februari 2009 23:55 schreef KosterT het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist in het voordeel. Vrienden en bekenden durfen vaak niet te zeggen wat er nou precies 'mis' is, of ze weten het simpelweg niet omdat ze je al te goed kennen. Iemand als buitenstaander zal eerst de vreemde eigenschappen opvallen, of hoe je over komt op andere mensen. Hét punt waar het om draait in dit topic.
Wel zou je daarbij non verbale communicatie moeten zien. Alleen wat tekst posten gaat natuurlijk een vertekend beeld opleveren.
Ik zeg toch hoe ik er over denk? Heeft niets te maken met ethisch het beste antwoord geven. Ik vind het geen probleem omdat er weinig over te zeggen valt. Er kunnen zoveel redenen zijn waarom iemand lang maagd blijft. Dat zal per persoon verschillen. Ik denk dat je er daarom niet één algemeen antwoord op kunt geven.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee tuurlijk niet. Maagden van 26 en ouder willen graag weten van vrouwen nou echt vinden. Niet wat ze denken dat etisch het beste antwoord is om te geven. Dus hoe meer vrouwen reageren statistisch hoe beter je kan inschatten wat vrouwen nou vinden. Of heb ik dat verkeerd?
Dat zeker en ook zie ik er geen probleem in dat een man nog maagd is omdat het er gewoon nog niet van gekomen is. Daar zullen veel mensen dan weer wat achter gaan zoeken, maar het is nu eenmaal zo dat voor sommige mensen sex een minder grote rol speelt in het leven. Die minder de drang voelen om dat zo snel mogelijk te ervaren. Volgens mij zijn er met betrekking tot dit onderwerp maar twee situaties waarin je kunt spreken van een probleem:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:33 schreef Deliah het volgende:
Als een man wegens een bewuste keuze nog 'maagd' is heb ik daar echt respect voor.
Jammer dat jij geen dame bent.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:20 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Dat is geen saai onderwerp..
Hm, leg eens uit. (Als je wil)quote:Op maandag 23 februari 2009 18:51 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Gespreksonderwerpen zijn sowieso overrated..
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:33 schreef Deliah het volgende:
Als een man wegens een bewuste keuze nog 'maagd' is heb ik daar echt respect voor.
Wil je met dat "respect" zeggen dat je het maar fucking vreemd vindt?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:33 schreef Deliah het volgende:
En ik denk dat zeker bij jongeren het een combinatie van die twee kan zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:39 schreef Gracefulkitty het volgende:
[..]
en. Volgens mij zijn er met betrekking tot dit onderwerp maar twee situaties waarin je kunt spreken van een probleem:
- iemand wil graag sex maar kan het niet krijgen (zeer onaantrekkelijk, te verlegen, te angstig)
- iemand gaat gebukt onder de druk van anderen en wil graag aan hun verwachtingen voldoen en denkt dat hij niet normaal is zolang hij nog maagd is
Check, inderdaad. Aan de ene kant is het gewoon de angst om wéér achter het net te vissen, de verlegenheid om een gesprek te beginnen met iemand (en waarover dan), en aan de andere kant het steeds opnieuw moeten uitleggen hoe en waarom, alsof je wel een regelrechte freak bent ofzo. Daar moet ik ook meteen bij vertellen dat dat allemaal aan het nivelleren is de laatste tijdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ik denk dat zeker bij jongeren het een combinatie van die twee kan zijn.
Die eerste regel is zo herkenbaarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Check, inderdaad. Aan de ene kant is het gewoon de angst om wéér achter het net te vissen, de verlegenheid om een gesprek te beginnen met iemand (en waarover dan), en aan de andere kant het steeds opnieuw moeten uitleggen hoe en waarom, alsof je wel een regelrechte freak bent ofzo. Daar moet ik ook meteen bij vertellen dat dat allemaal aan het nivelleren is de laatste tijd
Edit: en niet eens om het al dan niet hebben van sex, maar het hebben of krijgen van relaties an sich. Dat al die lui die maar steeds blijven vragen hoe het nu in de liefde staat maar eens even een enkeltje verweggistan nemen![]()
ik ben niet verbitterd (niet meer), en voel me goed.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bij jou, daarentegen, proef ik een bepaalde mate van verbitterdheid, die nooit vóór je kan werken. Je hebt alle recht om je er niet prettig bij de situatie te voelen, en niemand zal het je kwalijk nemen dat je baalt van de pech die je er mee hebt. Maar als je alle dames in de wereld over 1 kam blijft scheren, gaat er dus ook niemand opstaan die wél anders is. Want daar sta je domweg niet voor open. En daardoor blijf je óók in het cirkeltje hangen.
Edit: en dan nog eens wat: je leven is er niet van afhankelijk toch? Als het niet anders is, dan is het niet anders, en dan maken we er gewoon in ons eentje wat van, simpel zatLang leve de vrijheid om te gaan en te staan waar je wil, al je spaarcenten voor jou alleen, en niemand die je tegenhoudt. Ookal zou je dat misschien maar wat graag inleveren, je moet toch érgens tevreden mee zijn
Ik kan natuurlijk nooit zeggen of het ook echt zo is, ik kan alleen aangeven hoe je overkomt. Doe daar iets mee zou ik zeggen, want blijkbaar komt je dus anders over dan je bedoeling isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:23 schreef groen-blaadje het volgende:
[..]
ik ben niet verbitterd (niet meer), en voel me goed.
sinds een paar jaar heb ik ook niet meer het gevoel dat ik is mis.
de laatste keer dat ik een vrouw/vriendin miste wat toen er in ons bos werd gekapt.
beter gezegd een kaalslag plaats vond.
Als vrouw hoef je in mijn ogen (maar dat zal dus ook wel niet kloppenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:45 schreef jill25 het volgende:
dr zijn ook genoeg meiden met dit probleem hoor!
en vragen als in: ben je soms lesbisch?
Dat klopt wel, maar daar zitten ook nadelen aan (er zijn enorm veel sneue mannen die een gokje wagen).quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als vrouw hoef je in mijn ogen (maar dat zal dus ook wel niet kloppen) alleen maar op de gemiddelde uitgaansavond in een weinigverhullend truitje en/of strakke broek de eerste de beste kroeg in te hupsen, en genoeg losgeslagen dekhengsten die staan te trappelen
Een vrouw die niks doet kan best aan de man geraken, andersom is veel minder waarschijnlijk (tenzij je echt heel knap bent/BN-er oid bent/over charisma beschikt).quote:Maar zo simpel zal het wel niet liggen, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er in jouw geval aan ten grondslag ligt of zou kunnen liggenEn ik snap heus wel dat niet iedereen met een snikkel goed genoeg is, en dat niet iedereen zit te wachten op die eerdergenoemde dekhengsten
En precies daarom ben ik dus benieuwd wat er bij haar aan ten grondslag ligtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar daar zitten ook nadelen aan (er zijn enorm veel sneue mannen die een gokje wagen).
[..]
Een vrouw die niks doet kan best aan de man geraken, andersom is veel minder waarschijnlijk (tenzij je echt heel knap bent/BN-er oid bent/over charisma beschikt).
Zijn maar een paar opties.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En precies daarom ben ik dus benieuwd wat er bij haar aan ten grondslag ligt
En zie je het zelf ook als een probleem? Mannen denken elke dag aan sex (en ook gegenheid, hand in hand met een leuk meisje etcetera), en die moeten zich keer op keer inhouden. Is dat bij vrouwelijke maagden van 26+ ook zo?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:45 schreef jill25 het volgende:
dr zijn ook genoeg meiden met dit probleem hoor!
en vragen als in: ben je soms lesbisch?
26+ haal ik nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En zie je het zelf ook als een probleem? Mannen denken elke dag aan sex (en ook gegenheid, hand in hand met een leuk meisje etcetera), en die moeten zich keer op keer inhouden. Is dat bij vrouwelijke maagden van 26+ ook zo?
en als hij zelfvertrouwen uitstraalt, is dat dan een versier skill?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Versierskills zijn niet echt nodig (zoals ik dus eerder al zei), want als een man zelfvertrouwen heeft is dat sowieso eigenlijk wel aantrekkelijk
Ben je student?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:21 schreef jill25 het volgende:
Bij mij is het vooral kieskeurigheid en onzekerheid, echt hoor, de kansen zijn er geweest, maar ik pak gewoon niet de eerste de beste die voorbij komt hupsen!
Ik ben trouwens heus geen lekker wijf, maar ik ben ook geen nerd!
Daarentegen heb ik een groep vrienden die niks nieuws proberen en eigenlijk altijd met hun vriendje/vriendinnetje op de bank wil zitten, of altijd op stap in dezelfde kroeg (en geloof mij, die mensen heb je al gezien)
Misschien wil ik ook te graag, dat zeggen ze ook, dat het daar aan kan liggen!
En dat siert je, liever iemand die niet met de eerste de beste het bed deelt dan een slettebakje dat de halve stad al gehad heeftquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:21 schreef jill25 het volgende:
Bij mij is het vooral kieskeurigheid en onzekerheid, echt hoor, de kansen zijn er geweest, maar ik pak gewoon niet de eerste de beste die voorbij komt hupsen!
Hoeveel kerels ken jij die echt lekkere hunks zijn? Als in: so the fuck whatquote:Ik ben trouwens heus geen lekker wijf, maar ik ben ook geen nerd!
Die lui onder hun hol trappen, en als dat niet werkt, met andere mensen uitgaanquote:Daarentegen heb ik een groep vrienden die niks nieuws proberen en eigenlijk altijd met hun vriendje/vriendinnetje op de bank wil zitten, of altijd op stap in dezelfde kroeg (en geloof mij, die mensen heb je al gezien)
Misschien wil ik ook te graag, dat zeggen ze ook, dat het daar aan kan liggen!
Ik ken maar weinig mensen die dat niet zouden willen uiteindelijk, dus dan vraag ik me echt af of dat nou als 'te graag willen' te bestempelen valtquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:13 schreef jill25 het volgende:
Haha nee niet op die zin, maar wel in de zin dat ik een serieuze relatie zou willen hebben! Niet zo van: oeeeh ik moet sex hebben, helemaal niet!
en nee ik ben geen student!
Nja ok, ergens snap ik dat wel, maar een serieuze relatie komt natuurlijk niet uit de lucht vallen, en het serieuze eraan begint ook vast niet vanaf dag 1. Als je die behoefte nou eens omzet naar: ik wil nú een leuke kerel tegenkomenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:49 schreef jill25 het volgende:
mja maar ik wil het NU nog liever vandaag dan morgen snappie
Open jij em of open ik em? Wellicht hebben mannelijke maagden daar meer aan. Ik ga ervanuit dat jij als maagd/vrouw het liefst versierd wilt worden..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:28 schreef jill25 het volgende:
misschien een nieuw topic waard: hoe versier JIJ iemand?
Tsja... Schande niet, maar lullig is dat wel want hoe verder, hoe moeilijker zo iets op te lossen wordt... Vooral ook omdat ik persoonlijk vind dat een man die op seksueel gebied nogal onzeker en onervaren is, veel minder aantrekkelijk is. Het is op de een of andere manier alsof een man aantrekkelijker is als hij gewoon los is, en goed in z'n vel zit en zeker is van zichzelf, in tegenstelling tot helemaal gespannen, in elkaar gedoken, met bijna trillende handen en niks durft... Kijk ik kan niet voor andere vrouwen spreken maar ik zelf vind 't wel prettig en sexy als een man de jager speelt en ik de prooi speel, ook al is dat maar symbolisch omdat ik 'm toch wel leuk vind. Een man moet, IMHO, laten zien dat hij een vrouw wil.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:32 schreef j17 het volgende:
wat vinden de vrouwen hier op het fok forum van een mannelijke maagd van 26? een schande of niet?
Ik ben bepaald geen 'playa' (:')) maar die kan ik denk ik ook wel beantwoorden...quote:
Roerend eensch! Niet iedere man blaakt van zelfvertrouwen...als je een gesprek aan probeert te knopen en weinig 'feedback' krijgt haken de meesten al heel snel af, maar het omgekeerde is minstens net zo irritant.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:51 schreef ssebass het volgende:
Haha mannen moeten meer jagen. Oftewel kunnen vrouwen nog passiever zijn. Kom op zeg. Ik vind een passieve vrouw echt erg onaantrekkelijk, dan verlies ik al snel interesse. Daarbij bedoel ik overigens niet dat ze opdringerig moeten zijn want dat is ook een afknapper. Soms is dat zo erg dat ik maar lieg dat ik homo ben om er vanaf te zijn.
Precies, wie wil er nu een strijkplank. Er moet wel een beetje pit in zittenquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:51 schreef ssebass het volgende:
Haha mannen moeten meer jagen. Oftewel kunnen vrouwen nog passiever zijn. Kom op zeg. Ik vind een passieve vrouw echt erg onaantrekkelijk, dan verlies ik al snel interesse. Daarbij bedoel ik overigens niet dat ze opdringerig moeten zijn want dat is ook een afknapper. Soms is dat zo erg dat ik maar lieg dat ik homo ben om er vanaf te zijn.
onoverkomelijk.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:13 schreef Vaganza het volgende:
een maagd van 18 is toch niet zo heeeel erg toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |