quote:
quote:Dit project houdt zich bezig met het bijhouden van statistieken omtrent de muziek waar men naar luistert. Via speciale software kan het programma de titels en artiesten uit een digitaal geluidsmedium aflezen en in een database opslaan. Deze gegevens worden bijgehouden en op het internet gepubliceerd, waarna mensen aan de hand van muziekstijl met elkaar in contact kunnen komen. Op deze manieren wordt muziek verspreid en kunnen mensen in aanraking komen met minder bekende muziek uit de door hen geliefde genres.
quote:
GMTA.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn naam moest met een hoofdletter en de jouwe met een kleine letter.
quote:
quote:The Open Mind Ratio is a value assigned to your last.fm account. It indicates, how diverse is your taste in music and how open minded you are.
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn naam moest met een hoofdletter en de jouwe met een kleine letter.
Thanks mate.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:09 schreef IQM het volgende:
Jee, nu is de TT achterhaald.Thanks to die nerd van een wolvendagen.
TT fail!quote:Op zondag 15 februari 2009 15:09 schreef IQM het volgende:
Jee, nu is de TT achterhaald.Thanks to die nerd van een wolvendagen.
In dat geval:quote:Op zondag 15 februari 2009 15:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Het was positief bedoeld.Je hebt het toch maar mooi weer opgelost.
Je kunt other weghalen. Bij dat eerste ding in ieder geval. Uitvinken.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:12 schreef Krentenbol. het volgende:
Stom dat er bij mijne 30% 'Other' staat.
quote:
Ergens op een verre pagina omdat ik niet die hard ben.quote:
Maar je hebt wel een goede muzieksmaak.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ergens op een verre pagina omdat ik niet die hard ben.
So do you! The Smiths, you downloaded itquote:Op zondag 15 februari 2009 15:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een goede muzieksmaak.
Kwam omdat ik het net geïnstalleerd had en last.am dat uit iTunes haalde.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:33 schreef Smart_ass het volgende:
Maar als je zoveel songs draait.. luister je ze dan ook echt allemaal?
Them heavy people vind ik erg leuk.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:33 schreef Fascination het volgende:
Krentenbol. wat is nou je favo Kate Bush nummer?
1248 * 3 (laten we aannemen dat een gemiddeld liedje zoveel minuten duurt) = 3744 minuten.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:33 schreef Smart_ass het volgende:
Maar als je zoveel songs draait.. luister je ze dan ook echt allemaal?
Ah okee.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Them heavy people vind ik erg leuk.
En dan luister ik veel muziek met lange nummers.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:37 schreef IQM het volgende:
[..]
1248 * 3 (laten we aannemen dat een gemiddeld liedje zoveel minuten duurt) = 3744 minuten.
Een dag telt 1440 minuten...
Meen je dat?quote:
quote:
Had die andere foto gedaan, die is leuker.quote:
De flauwheid.quote:
Yuck Fou, jij luistert ook naar mannen.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had die andere foto gedaan, die is leuker.
Holy shit, leeft dat ding?quote:
Je UI heb ik ook maar dan met een andere man:quote:Op zondag 15 februari 2009 15:52 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Yuck Fou, jij luistert ook naar mannen.
Ik schrik serieus van dit niveau.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:36 schreef Gebruikersnaam01 het volgende:
Hallo iedereen!!
Ik heb ff een vraagje. Elke keer als ik mijn vriend (iets te diep) pijp, stromen de tranen over mijn wangen!
Je kunt begrijpen dat het niet erg opwindend is als je, je vriendin ziet 'huilen' terwijl ze je aan het bevredigen is... het zorgt soms voor een nogal vreemde sfeer.. : (
ik vraag me af of meerdere vrouwen hier last van hebben?! of dat het misschien een natuurlijke reflex is, net als kokhalzen?? ik heb in het verleden een nare ervaring gehad op seksueel gebied, zou t kunnen dat dit onbewust meespeelt?! Noujaa, k hoop dat iemand mij kan helpen, want dit gebeurd pas sinds een jaartje en begin er nu wel behoorlijk zat van te worden!!![]()
ieder geval bedankt voor jullie reacties!
dikke kuss, mij
Waar zijn die twee van?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je UI heb ik ook maar dan met een andere man:
[ afbeelding ]
Lol'd rl.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:55 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik schrik serieus van dit niveau.
Dat wil ik ook weten! Ik vond hem lang geleden op 4chan.quote:
Bwhehe die heb ik ook.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je UI heb ik ook maar dan met een andere man:
[ afbeelding ]
Jij luistert altijd naar van die rustige, liefdevolle nummers.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:58 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Bwhehe die heb ik ook.
Ik heb ook nóg een andere, maar die ben ik kwijt.
(Totaal willekeurig ander plaatje)
[ afbeelding ]
Ik ben rustig en liefdevol.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij luistert altijd naar van die rustige, liefdevolle nummers.
Ik zou willen dat broekman in combinatie met deze vent er was:quote:Op zondag 15 februari 2009 15:58 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Bwhehe die heb ik ook.
Ik heb ook nóg een andere, maar die ben ik kwijt.
(Totaal willekeurig ander plaatje)
[ afbeelding ]
Ik moet huilen van die clip in combi met het nummerquote:Op zondag 15 februari 2009 16:02 schreef Smart_ass het volgende:
Dat blijft ook echt een prachtnummer.
Bwhehe.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou willen dat broekman in combinatie met deze vent er was:
[ afbeelding ]
Ja inderdaad mooi gedaan.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben rustig en liefdevol.
Maar check die clip dan. Da's toch mooi gedaan.
HAHAHA ik moest hardop lachen.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou willen dat broekman in combinatie met deze vent er was:
[ afbeelding ]
Ik vond 'm zo mooi onder Closer.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet huilen van die clip in combi met het nummer
Die heb ik gister weer gekeken.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vond 'm zo mooi onder Closer.
Echt? De eerste keer dat ik 'm zag vond ik 'm echt nietszeggend. De tweede keer dat ik 'm zag (nadat ik gedumpt wasquote:Op zondag 15 februari 2009 16:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die heb ik gister weer gekeken.
Ik vind 'm mooi!quote:Op zondag 15 februari 2009 16:10 schreef Smart_ass het volgende:
Iedereen die dit een mooi nummer vindt scoort punten bij mij.
quote:
Eerste keer keek ik hem met min ouders op de bank, dan kan ik niet huilen.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Echt? De eerste keer dat ik 'm zag vond ik 'm echt nietszeggend. De tweede keer dat ik 'm zag (nadat ik gedumpt was) vond ik 'm echt super mooi.
Die relaties onderling enzo. En vooral het einde.
Ik ben benieuwd of je 'm echt mooi vindt!quote:Op zondag 15 februari 2009 16:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi!
Maar ik moet 'm nog wel luisteren.
Zonder te luisteren vind ik hem mooiquote:Op zondag 15 februari 2009 16:10 schreef Smart_ass het volgende:
Iedereen die dit een mooi nummer vindt scoort punten bij mij.
Goedgekeurd.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi!
Maar ik moet 'm nog wel luisteren.
HEYquote:Op zondag 15 februari 2009 16:15 schreef Silentalarm het volgende:
JEZUS WAT WAS GISTER FUCKING GENIAAL
Vertel?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:15 schreef Silentalarm het volgende:
JEZUS WAT WAS GISTER FUCKING GENIAAL
Ja maar die film vind ik wel echt super goedquote:Op zondag 15 februari 2009 16:18 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Bloodysunday, slumdog millionaire vond je toch mooi? Ik kijk hem nu ook, maar wat een kutsoundtrack hé.
ik weet, had het gezien. Nog foto's gemaakt ofzo?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
op 0:50 ofzo zie je tim stage diven![]()
mn mobiel is gestolen/kwijt. de foto's zijn nu dus weg.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:23 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ik weet, had het gezien. Nog foto's gemaakt ofzo?
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:23 schreef bloodysunday het volgende:
Dit word trouwens weer een msn gesprek
Zoveel mogelijk leuke!quote:Op zondag 15 februari 2009 16:23 schreef Broekpaling het volgende:
Het is weer post zoveel mogelijk gifjes tijd?
*buzzer*quote:Op zondag 15 februari 2009 16:23 schreef bloodysunday het volgende:
Dit word trouwens weer een msn gesprek
oja zoiets hoorde ik gister al op dat feest van Joséquote:Op zondag 15 februari 2009 16:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
mn mobiel is gestolen/kwijt. de foto's zijn nu dus weg.
Doet hij wat in het oor van de zanger?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
op 0:50 ofzo zie je tim stage diven![]()
nee? hij gaat zo staan en laat zich er weer af vallen.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Doet hij wat in het oor van de zanger?
nog naar ajax geweest of had je voetbal?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee? hij gaat zo staan en laat zich er weer af vallen.
Je moet ook ff vanaf 10 seconden kijken, wordt een ventje zijn camera weggerost.
En maar zoeken.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee? hij gaat zo staan en laat zich er weer af vallen.
Je moet ook ff vanaf 10 seconden kijken, wordt een ventje zijn camera weggerost.
JESUS. IT'S HIM.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:29 schreef IQM het volgende:
Dit wordt m'n carnaval-outfit!
[ afbeelding ]
quote:
Sinds wanneer zijn allergiebulten lekker?quote:
Geen idee, je zei alleen dat je gebeten was.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn allergiebulten lekker?
Door een stekend insect ofzoquote:Op zondag 15 februari 2009 16:46 schreef McFearless het volgende:
[..]
Geen idee, je zei alleen dat je gebeten was.
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er rolt hier net iemand van de trap
Ik woon in een portiek met nog 7 huishoudens en een van die mensen gaat altijd zo lomp de trap afquote:
Hier in de buurt ligt wel een restaurant waar je kunt poolen.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk geen poolse restaurants..
O wach, laat maar, ik weet het antwoord al
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hier in de buurt ligt wel een restaurant waar je kunt poolen.
... om binnen te blijven.quote:
Blijven ze gezellig mee eten?quote:
Uiteraad, ben je nog geweest? Ik scheet hem doodquote:Op zondag 15 februari 2009 17:12 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ja omdat Ajax 2-0 gewonnen heeft
Nee ik was er niet bijquote:Op zondag 15 februari 2009 17:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Uiteraad, ben je nog geweest? Ik scheet hem doodZon politiehond kwam op me af
Gelukkig ging er net iemand stoer doen en werd hij gebeten door die hond
Godzijdank niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijven ze gezellig mee eten?![]()
"Gasten en vis, blijven maar 3 dagen fris."
Ik moet ook maar eens naar de Aerna gaan, nog nooit geweestquote:Op zondag 15 februari 2009 17:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Uiteraad, ben je nog geweest? Ik scheet hem doodZon politiehond kwam op me af
Gelukkig ging er net iemand stoer doen en werd hij gebeten door die hond
Jup, en net toen de polizei een charge uitvoerde zat ik niet op te letten want ik opende een biertjequote:Op zondag 15 februari 2009 17:15 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee ik was er niet bijen waarom kwam ik politiehond op je af? Je stond bij het ontvangstcomité?
haha dat is kut, maar ik vond het een tamelijk rustige wedstrijdquote:Op zondag 15 februari 2009 17:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jup, en net toen de polizei een charge uitvoerde zat ik niet op te letten want ik opende een biertjeBegon iedereen ineens te rennen, ik dacht echt kuuuut
Tijdens de wedstrijd wel jaquote:Op zondag 15 februari 2009 17:17 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
haha dat is kut, maar ik vond het een tamelijk rustige wedstrijd
Hopelijk winnen ze donderdag, dan word ajax - fio thuis hopelijk een feestjequote:Op zondag 15 februari 2009 17:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd wel ja, dat was opzich wel jammer.
quote:
quote:
op de meet pak ik jequote:Op zondag 15 februari 2009 17:19 schreef NoelGallagher het volgende:
rv, je voelt je wel stoer he, kankerjoodkom knokken dan.
Wanneer is dat? Dan kom ik ook langs, gewoon, omdat het kan.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:22 schreef Silentalarm het volgende:
reetveter, gaan we met die anderen die gaan, jos, jij, jazz, luc, ik en ik weet niet wie er nog meer gaan van fok? nog even een biertje drinken met zn allen ergens van te voren ofzo?
quote:
Dat vraag je al voor de zoveelste keer en ikz eg hele tijd jaquote:Op zondag 15 februari 2009 17:22 schreef Silentalarm het volgende:
reetveter, gaan we met die anderen die gaan, jos, jij, jazz, luc, ik en ik weet niet wie er nog meer gaan van fok? nog even een biertje drinken met zn allen ergens van te voren ofzo?
Ga dat is uitzoeken danquote:Op zondag 15 februari 2009 17:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat vraag je al voor de zoveelste keer en ikz eg hele tijd jaMaar wij gaan met een grote groep en weet niet hoe laat of waar ik dan ben.
Dat weet je toch.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:31 schreef reetveter het volgende:
Politie houdt supporters aan bij Ajax-Feyenoord
Dit was ook zon kankerstreek, allemaal van die stillen midden in het ontvangstcomité die stonden te wachten tot iemand wat ging gooien en dan gingen ze met zijn vijven 1 iemand meesleuren
Ik ga die middag rond drie uur de stad in.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:29 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ga dat is uitzoeken dandan kunnen we wat afspreken
Ik weet niet hoelaat en wat jelle wilt gaan doen, ik kan pas op zn vroegst een uur of 3 richting Amsterdam omdat ik die vrijdag nog 2 tentamens heb die ik dan nog een beetje moet gaan lerenquote:Op zondag 15 februari 2009 17:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ga die middag rond drie uur de stad in.
Tja.. de politie is je beste vriend!quote:Op zondag 15 februari 2009 17:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar dan is het nog wel een smerige streek.
Ze hebben je broertje wel gepakt?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar dan is het nog wel een smerige streek.
Dat was wel te zien jaquote:Op zondag 15 februari 2009 17:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Tja.. de politie is je beste vriend!
Ja, ik denk dat wij rond drie uur de trein richting Amsterdam pakken dan zijn we er om half vier ofzo.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelaat en wat jelle wilt gaan doen, ik kan pas op zn vroegst een uur of 3 richting Amsterdam omdat ik die vrijdag nog 2 tentamens heb die ik dan nog een beetje moet gaan leren
Nein.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ze hebben je broertje wel gepakt?![]()
Waar ga je dan heen? Centrum?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat wij rond drie uur de trein richting Amsterdam pakken dan zijn we er om half vier ofzo.
Laatste duel UEFA-CUP werd het pleintje voor Soccerworld leeg geveegd door de ME.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat was wel te zien jaStond ik tegen zon hek kon niet verder naar achteren gingen ze me met die stok porren terwijl ze schreeuwden 'ga naar achteren'
Halve tammes.
Slavia praag tochquote:Op zondag 15 februari 2009 17:38 schreef McFearless het volgende:
[..]
Laatste duel UEFA-CUP werd het pleintje voor Soccerworld leeg geveegd door de ME.Ik had verdomme net vijf bier besteld.
Rembrandtplein of Leidse, even kijken. Waarschijnlijk gaan we met een groep van tien man, dus we zien tegen die tijd wel.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:37 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waar ga je dan heen? Centrum?
Ook kansloze fokkers, of gewoon kanslozen?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Rembrandtplein of Leidse, even kijken. Waarschijnlijk gaan we met een groep van tien man, dus we zien tegen die tijd wel.
Ja, honden dat het zijn. Er werd net iemand opgepakt, geen idee waarom en de sfeer werd grimmig. Werd ons vriendelijk verzocht op te kankeren.quote:
Omdat iris.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:41 schreef NoelGallagher het volgende:
waarom kun je gvd geen peuken kopen met een vvv iris cheque.
Omdat vvv.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:41 schreef NoelGallagher het volgende:
waarom kun je gvd geen peuken kopen met een vvv iris cheque.
M'n maten zitten niet op fok.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ook kansloze fokkers, of gewoon kanslozen?
aardbeiquote:Op zondag 15 februari 2009 17:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, wat heeft dat ermee te maken?
Ik haal daar zo vaak peuken met zo'n cheque.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:
Man, ik ga nu toch niet plannen hoe die dag er uit ziet.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:44 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
rv, jij ziet ook nog wel wat je gaat doen ofzo?
Oké, bij mij uiteraad ook.quote:
Ja, want ik moet ook naar school.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:44 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
rv, jij ziet ook nog wel wat je gaat doen ofzo?
En dat dus.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:46 schreef McFearless het volgende:
[..]
Man, ik ga nu toch niet plannen hoe die dag er uit ziet.Ik heb alleen gezegd dat die gasten op tijd vrij moeten vragen, de rest zien we dan wel.
Jaa dat snap ik ook wel.. Maar het lijkt me wel vet om eerst nog wat met zn alle wat te gaan drinken, en niet dat jelle en ik straks als kansloze paupers daar alleen staan ofzoquote:Op zondag 15 februari 2009 17:46 schreef McFearless het volgende:
[..]
Man, ik ga nu toch niet plannen hoe die dag er uit ziet.Ik heb alleen gezegd dat die gasten op tijd vrij moeten vragen, de rest zien we dan wel.
quote:
Nee, ik heb 't er al over gehad met Jos, die wil ook wel ergens een biertje drinken van te voren.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:47 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jaa dat snap ik ook wel.. Maar het lijkt me wel vet om eerst nog wat met zn alle wat te gaan drinken, en niet dat jelle en ik straks als kansloze paupers daar alleen staan ofzo
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
26 februarie.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Dan kom ik ook langs, gewoon, omdat het kan.
nou dat heb ik nog nooit gelezen. Maar ik leid wel aan geheugenverlies dus daar kan het ook aan liggen.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat vraag je al voor de zoveelste keer en ikz eg hele tijd jaMaar wij gaan met een grote groep en weet niet hoe laat of waar ik dan ben.
ik had nog gevraagd of je mee wilde kutlulquote:Op zondag 15 februari 2009 17:28 schreef zaadvragendeoog het volgende:
regel volgende keer ook kaartjes voor mij dan
ik kan wanneer jij kan. ga vrijdag gewoon niet naar school, het is daarna toch vakantie.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelaat en wat jelle wilt gaan doen, ik kan pas op zn vroegst een uur of 3 richting Amsterdam omdat ik die vrijdag nog 2 tentamens heb die ik dan nog een beetje moet gaan leren
Ja kon ik dat maarquote:Op zondag 15 februari 2009 17:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik kan wanneer jij kan. ga vrijdag gewoon niet naar school, het is daarna toch vakantie.
Tijd zat om nog een biertje te doen iig.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:58 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja kon ik dat maarik heb tentamens kankerschool. Eerst volgens de jaarplanning zou hij die 26e af zijn. Hebben ze dat opeens veranderd kankerlijers. Maar als we rond half 4 heen gaan ofzo is dat toch wel een mooie tijd?
Ik kom hier boepatiërenquote:Op zondag 15 februari 2009 17:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
Heb je nog wat nuttigs te melden of kom je hier je postaantal opkrikken met die smilies?
jahoor. ik ben toch pas half 2 uit ofzo. En dan moet ik nog eten enzulks.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:58 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja kon ik dat maarik heb tentamens kankerschool. Eerst volgens de jaarplanning zou hij die 26e af zijn. Hebben ze dat opeens veranderd kankerlijers. Maar als we rond half 4 heen gaan ofzo is dat toch wel een mooie tijd?
Wat je vind moet je naar de politie brengen.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je veel toevoegt hier.
vindtquote:Op zondag 15 februari 2009 18:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat je vind moet je naar de politie brengen.
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:02 schreef Svensational het volgende:
ZOMGWTFBBQROFLCOPTER : D:d;d;: ;D;d: ;:d :
Serieus, waarvoor?quote:
WORDT!quote:Op zondag 15 februari 2009 18:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Als hij leraar wiskunde word, maakt zoiets niet veel uit he.
Euh, hij doet geloof ik pabo.quote:
Moiquote:
Natuurlijkquote:
Bohhhquote:Op zondag 15 februari 2009 18:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat heb jij dan allemaal uitgespookt dit weekend, naast slapen en naar je opa en oma gaan?
Welke games en welke films?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk!
[..]
Bohhhweet niet meer hoor, gisteravond een feeeestje, nog een beetje gamen, chillen, films kijken.. Ontbijten
ik had echt het beste ontbijt ooit.
En daarna in de regen naar huis fietsen!
Hoe moet ik dat nou wetenquote:
Waarom doe je alsof je niks meer weet en geef je toch antwoord?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten?
Ik heb donderdag the Green Mile gekeken, en vrijdag Turks Fruit, maar dat wist je al.
En vannacht Rec oid, een rare spaanse horror film!
Hai lelijkerd.quote:
Ik heb een keer porno gekeken.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:14 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb ook REC. gekeken, toffe film
Nou toen deed ik mijn best om het me weer te herinneren snap je.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof je niks meer weet en geef je toch antwoord?
Ik wist niet dat je vrijdag Turks Fruit had gezien. Wel dat je er vanuit het niets over begon.![]()
quote:
Tofquote:Op zondag 15 februari 2009 18:14 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb ook REC. gekeken, toffe film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |