quote:
Misschien had je wat beter moeten opletten bij de Engelse les...quote:Op zondag 15 februari 2009 15:42 schreef ehqo het volgende:
Gagging heet dat, en dat is echt wel fucking geil.
Misschien moet jij eens wat meer gaggen...quote:Op zondag 15 februari 2009 15:45 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Misschien had je wat beter moeten opletten bij de Engelse les...
GAGGINGWHORES.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:45 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:45 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Jij moet eens leren lezen:quote:Op zondag 15 februari 2009 15:46 schreef Disorder het volgende:
Misschien moet jij eens wat meer gaggen...
quote:ik vraag me af of meerdere vrouwen hier last van hebben?! of dat het misschien een natuurlijke reflex is, net als kokhalzen??
Hallo.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:36 schreef Gebruikersnaam01 het volgende:
Hallo iedereen!!
Ik heb ff een vraagje. Elke keer als ik mijn vriend (iets te diep) pijp, stromen de tranen over mijn wangen!
je vergeet de a.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:06 schreef Mexxa het volgende:
Duss.. Probleem opgelost. Nu we het er toch over hebben, draaien jouw speekselklieren ook altijd op volle toeren als je z'n eikel achter je huigje heb zitten? Vinden ze ook nog wel eens geil, dat dat zo je mond uit gaat en over hun zak heen loopt. Maargoed, ik moet nu huiswerk maken van m'n moeder, heb morgen een s.o.
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:06 schreef Mexxa het volgende:
Duss.. Probleem opgelost. Nu we het er toch over hebben, draaien jouw speekselklieren ook altijd op volle toeren als je z'n eikel achter je huigje heb zitten? Vinden ze ook nog wel eens geil, dat dat zo je mond uit gaat en over hun zak heen loopt. Maargoed, ik moet nu huiswerk maken van m'n moeder, heb morgen een s.o.a
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:06 schreef Mexxa het volgende:
Duss.. Probleem opgelost. Nu we het er toch over hebben, draaien jouw speekselklieren ook altijd op volle toeren als je z'n eikel achter je huigje heb zitten? Vinden ze ook nog wel eens geil, dat dat zo je mond uit gaat en over hun zak heen loopt. Maargoed, ik moet nu huiswerk maken van m'n moeder, heb morgen een s.o.
ik ben benieuwd!quote:Op zondag 15 februari 2009 16:12 schreef Gebruikersnaam01 het volgende:
grapjas
maar idd, probleem opgelost! op naar het volgende topic
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:12 schreef Gebruikersnaam01 het volgende:
grapjas
maar idd, probleem opgelost! op naar het volgende topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |