quote:Op zondag 15 februari 2009 13:35 schreef ymme het volgende:
Gister kwam mijn vriend bij ons... Met de mededeling dat hij papa wordt en ik tante....Vind het zo leuk voor ze...... En toch voelde ik een beetje jalozie... Stom he...
quote:
Maar ze heeft het over 'mijn vriend'quote:Op zondag 15 februari 2009 14:11 schreef leonieke het volgende:
Ik heb het ook een paar keer moeten lezen, maar waarschijnlijk is het niet 'tante' als in zus van... maar eerder een niet-familiale tante
Ja, vast gewoon ''een'' vriendquote:Op zondag 15 februari 2009 16:09 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar ze heeft het over 'mijn vriend'
Vaak gebruiken mensen uit zuiden van het land ipv een vriend vaak het woord mijn vriend.quote:
Volgens vriendlief is dat niet de afscheiding, maar je urine. Je schijnt in je vruchtbare periode meer feromonen af te scheiden dan op andere momenten. Feromonen ruiken zoeter. Mannen raken daar dan weer opgewonden van en voilá klussen...quote:Op zondag 15 februari 2009 19:39 schreef Pure-Poison het volgende:
Hier,de kvk-dagen zijn ongeveer voorbij,al was mijn vorige cyclus erg lang dus we klussen nog maar ff door voor de zekerheid (en het bevalt ons eigenlijk wel hihi).
Hebben jullie dat trouwens ook dat na een week of 2 je afscheiding anders (zoeter) ruikt?Zou dat met de eisprong te maken kunnen hebben of vruchtbare periode?
Nog niks te melden...quote:Op zondag 15 februari 2009 19:31 schreef sterrenmunt het volgende:
even tvp-en hoor! ben nog steeds heel benieuwd naar ciscostar!
Die eisprong is volgens mij zo weer terug (als je verder geen vruchtbaarheidsproblemen hebt) probleem is alleen om je cyclus weer even te leren kennen. Het duurt even voor die weer helemaal ingeregeld is. Mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil duurde een week of zes, daarna begon de boel pas weer goed te werken. Mijn cyclus is variabel, dus ik gebruik nu ovulatietests....quote:Op zondag 15 februari 2009 21:21 schreef MinnieMin het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het zit met de eiersprong als je al jaren aan de pil bent geweest?
Duurt het een paar maanden voor je dat weer krijgt?
Ik weet eigenlijk niet eens meer of ik regelmatig was of niet... voor de pil. Dat is al weer zo lang geleden.
Toch mijn oude agenda's eens opzoeken, volgens mij hield ik dat wel bij...
De docu sla ik even overquote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef Ciscostar het volgende:
Mijn eerste ongesteldheid na het stoppen met de pil was verschrikkelijk!
(dus was nog 1x ongesteld geworden zoals altijd na een stopweek met de pil en die ongesteldheid erna...)
Zoveel buikpijn, last van me rug en zoveel bloed... had ik als ik stopte met de pil nooit.
Nu afwachten op mijn 2de ongesteldheid, maar tot nu toe nog steeds niks
ps. nu op rtl8 een docu over moeders die nog erg lang de borstvoeding geven
Zit ook net te kijken,erg apartquote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef Ciscostar het volgende:
ps. nu op rtl8 een docu over moeders die nog erg lang de borstvoeding geven
Ohhh ik ook niet... je ziet gewoon hoe moeilijk die 2 kindjes het nu hebben omdat ze ineens gestopt zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:59 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Zit ook net te kijken,erg apartIk moet er niet aan denken hoor...
Dat snap ik, maar daarom begrijp ik dus ook niet dat het nu zo anders is...quote:Op zondag 15 februari 2009 22:32 schreef prinseszondererwt het volgende:
Minniemin, als dit je menstruatie is van je laatste pilronde dan zegt die nog niks over de volgende die dus echt op eigen kracht moet komen, zonder pil. Je lichaam kan natuurlijk nog niet weten dat je die pil niet meer gaat nemen. Dus echt volgende maand even afwachten, dan weet je wat je cyclus een beetje doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |