Beetje niet meer posten in het vorige tpoic,quote:
Muck ik niet, is het weer niet goedquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje niet meer posten in het vorige tpoic,
hoe kan ik dan lurken
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck ik niet, is het weer niet goed.
Oehquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:54 schreef Pien85 het volgende:
Zo... Nog 10 uurtjes, dan onderweg naar Luxemburg![]()
Gewoon lekker niksen, wandelen, lekker eten... zoietsquote:
Lekkerquote:Op zondag 15 februari 2009 00:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon lekker niksen, wandelen, lekker eten... zoietsBen woensdag avond weer terug
Ik zit in Esch-sur-Sure ofzo... Klein dorpje, 200 inwoners waarvan 100 onder de grondquote:Op zondag 15 februari 2009 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker
Ga je echt in luxemburg stad of in de ardennen?
en ja, van de rechtbankquote:Op zondag 15 februari 2009 00:13 schreef Pien85 het volgende:
Iemand nog spannende anonieme valentijnspost gehad trouwens?
Oeh, daar zit je heel goed jaquote:Op zondag 15 februari 2009 00:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zit in Esch-sur-Sure ofzo... Klein dorpje, 200 inwoners waarvan 100 onder de grond
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:47 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van zaterdag 14 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
41. 087 eer-ik
75. 063 Papierversnipperaar
Dankjewelquote:Op zondag 15 februari 2009 08:40 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Pien! Ik wil je nog een goede reis en prettige vakantie wensen.
Ik kom er net via de site van de NS achter dat ik een half uur eerder weg moet dan ik dacht... nu maar even douchen danquote:Op zondag 15 februari 2009 08:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DankjewelOver een uurtje vertrek ik
![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 08:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom er net via de site van de NS achter dat ik een half uur eerder weg moet dan ik dacht... nu maar even douchen dan.
Gewoon verkeerde tijd onthoudenquote:Op zondag 15 februari 2009 08:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]Ben je lekker mee
Storing? Of gewoon niet opgelet?
Dat is net te kort voor een kop koffie bij mijquote:Op zondag 15 februari 2009 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon verkeerde tijd onthouden.
Heb een overstap van bijna een half uur in Arnhem.
Als Fles verliefd word bouwt ie een betonnen muur.quote:
Papier!quote:Op zondag 15 februari 2009 09:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als Fles verliefd word bouwt ie een betonnen muur.
of zowiets
Check einde vorige topic![]()
Goeiemorgen Dr34m3r!
Think againquote:Op zondag 15 februari 2009 10:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
It's just you and me, babe
Oeh!quote:Op zondag 15 februari 2009 10:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Pien en DaMart zijn op reis.
It's just you and me, babe
quote:
Sorry papier, blijkbaar heeft de geur van verse koffie ook nog anderen wakker gemaakt..quote:
Ah, nu worden ze wakkerquote:
Alleen de geur van verse koffie?quote:Op zondag 15 februari 2009 10:36 schreef OA het volgende:
De geur van verse koffie was idd onweerstaanbaar!
Nee, niet samen. Pien naar luxemburg, ik naar didam.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh!
[..]
[..]
Sorry papier, blijkbaar heeft de geur van verse koffie ook nog anderen wakker gemaakt..
Waar zijn DM en Pien naar toe? (samen?)
Goedemorgen Klonk en OA
Vertel je ze wel even dat jij voor die anderen bentquote:Op zondag 15 februari 2009 10:59 schreef DaMart het volgende:
Ik ben alleen in een trein vol luidruchtige ajaxfans beland.
awwww...quote:Op zondag 15 februari 2009 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, niet samen. Pien naar luxemburg, ik naar didam.
Ik ben alleen in een trein vol luidruchtige ajaxfans beland.
ik heb de nodige pr dingen die ik op moet pakken en uit moet zetten, dus zal vooral achter mijn pc zitten vandaag vrees ikquote:
Hmz. Ik heb een zieke thuis, dus ik ga mijn dag maar vullen met vertroetelen, wassen en strijken denk ik.quote:
Gitaren, stofzuigen, gitaren, wassen, gitaren, hardlopen, gitaren, douchen, gitaren, eten.....quote:
Fok dagje dus weer eensquote:Op zondag 15 februari 2009 11:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb de nodige pr dingen die ik op moet pakken en uit moet zetten, dus zal vooral achter mijn pc zitten vandaag vrees ik
en tussendoor even wat aan het huishouden doen
en jij?
oeh dat is balen!quote:Op zondag 15 februari 2009 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fok dagje dus weer eens
Ik moet echt aan mijn scriptie. Ben toch een stuk kwijtgeraakt met de computercrash van vorige week.
Goed! Ben je al ingericht?quote:
Dat klinkt helemaal goedquote:Op zondag 15 februari 2009 11:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh dat is balen!
ik ben he-le-maal klaar! Met alles!
als het goed is in maart verdediging
dus alleen nog een presentatie voorbereiden. Naja, alleen nog....ik heb een organisatiemodel bedacht, wat inhoudt dat ik met een concreet praktijkvoorbeeld moet komen tijdens de verdediging. En daar moet ik dus nog ff wat op verzinnen, maar dat komt goed, dat is leuk
jawel, lastigheid is alleen dat het een voorspellingsmodel is op onvoorspelbare organisatiesituatiesquote:Op zondag 15 februari 2009 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal goed
Een concreet praktijkvoorbeeld moet toch gaan lukkenDaar zit je er dicht genoeg voor op gok ik
Goed bezig iig![]()
99%, dus meer dan voldoende om een bakkie bij me te komen doenquote:Op zondag 15 februari 2009 11:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed! Ben je al ingericht?
opstaan eten huiswerk piano spelen eten piano spelen huiswerk eten in bepaalde volgordequote:Op zondag 15 februari 2009 11:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gitaren, stofzuigen, gitaren, wassen, gitaren, hardlopen, gitaren, douchen, gitaren, eten.....
Zoveel mogelijk je aannames zien te onderbouwen. Komt vast wel goedquote:Op zondag 15 februari 2009 11:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel, lastigheid is alleen dat het een voorspellingsmodel is op onvoorspelbare organisatiesituaties
dus om een realistische invulling te doen moet ik veel aannames maken, PI's verzinnen die realistisch zijn en een hypothetische invullihg doen
dus dat is nog wel ff lastig, maar wel leuk om te doen
Ah, dat zal ik onthoudenquote:Op zondag 15 februari 2009 11:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
99%, dus meer dan voldoende om een bakkie bij me te komen doen
mjah, eigenlijk wel... maar heb nu simpelweg geen geld ervoor. Als het tegen zit zit ik een maandje zonder salaris strakkies, en mijn huisje op orde krijgen heeft me meer gekost dan gedachtquote:Op zondag 15 februari 2009 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, dat zal ik onthouden![]()
Heb je nog een pjoeter nodig voor je multi-media constructie?
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, eigenlijk wel... maar heb nu simpelweg geen geld ervoor. Als het tegen zit zit ik een maandje zonder salaris strakkies, en mijn huisje op orde krijgen heeft me meer gekost dan gedacht
[..]
mjah, eigenlijk wel... maar heb nu simpelweg geen geld ervoor. Als het tegen zit zit ik een maandje zonder salaris strakkies, en mijn huisje op orde krijgen heeft me meer gekost dan gedacht
Awwwwwquote:Op zondag 15 februari 2009 12:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
[..]
mijn contract houdt op per 1 maart (is zo afgesproken in oktober)quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Awwwww
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doet maar lekker!
lolwut
Als je weer werk hebt kan je hem alsnog kopenquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je weer werk hebt kan je hem alsnog kopen
Heee, het is geen afval!quote:
Ik ga voor je duimenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn contract houdt op per 1 maart (is zo afgesproken in oktober)
dus ben aan het solliciteren. Ik heb een baan op het oog die ik echt supergraag wil, en ben al uitgenodigd op gesprek, maar dat is pas de 27ste. Dus kans is dat ze pas per 1 april me willen laten beginnen.
Ga vandaag c.q. morgen nog twee brieven de deur uit doen, just in case, maar dan blijft het verhaal hetzelfde wsch. Voor de meeste banen zit er ook een assestment van 2 dagen aan vast. Grote kans.
Voor die baan waar ik al voor uitgenodigd ben overigens niet.
specsquote:Op zondag 15 februari 2009 12:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heee, het is geen afval!Het is een echte pjoeter hoor!
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | AMD 1,6GHZ 1,25 GB Ram 80Gb HD ASUS V7100PRO On-board geluid CD-ROM Installatie CD (moederbord en videokaart) Enigszins luidruchtig. USB niet met alles betrouwbaar (met muis wel, maar met mobile telefoon soms blauw scherm). Systeem 2: Intel 2,4 GHz 750 Mb Ram Gforce(4?) 440mx On-board geluid. Backup tape gevalletje, DVD-speler. 20Gb HD Rookwolkje uit voeding. |
verander mhz eens ff snel in Ghzquote:Op zondag 15 februari 2009 13:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Het rookwolkje zit weer in systeem 2, ik heb een hele oude versie van SuZe Linux die niet op dit systeem werkt. Maar daar kom ik wel uit.
Wat ik met systeem 1 doe weet ik nog niet, eigenlijk wilde BX die wel overnemen. Maar ze kan nog steeds kiezen.
voor een best machientje wil ik wel betalen hoorquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
verander mhz eens ff snel in Ghz![]()
Nope. Met systeem 2 en mn nieuwe systeem heb ik geen USB problemen gehad.quote:usb = drivers gerelateerd dusbetere drivers
en dat probleem is opgelost. (Zal vast ook op je nieuwe pc zo zijn)
Ploftaartquote:Op zondag 15 februari 2009 14:06 schreef DaMart het volgende:
Live vanuit Didam kan ik melden dat de ontplofte taart toch bijzonder goed smaakte.
sowwy.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heee, het is geen afval!Het is een echte pjoeter hoor!
Hoaxquote:Op zondag 15 februari 2009 14:06 schreef DaMart het volgende:
Live vanuit Didam kan ik melden dat de ontplofte taart toch bijzonder goed smaakte.
Wellus! Een dieselrouter voor draadloos internet! MPG moet af en toe een uurtje hard fietsen om de dynamo aan te drijven, dus daarom kan ik even online zijnquote:Op zondag 15 februari 2009 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoax
saar hebben ze heul geen electriciteit, laat staan internet
Ah okee, dan kan het jaquote:Op zondag 15 februari 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wellus! Een dieselrouter voor draadloos internet! MPG moet af en toe een uurtje hard fietsen om de dynamo aan te drijven, dus daarom kan ik even online zijn.
Volgens mij wel. Ik hoorde net van Muck dat ze vannacht MPG een schop gaf omdat ze dacht dat hij weer snurkte...quote:Op zondag 15 februari 2009 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee, dan kan het ja![]()
Zijn ze al een beetje gewend aan de verbrandingsmotor? Keie nieuwigheid daar
Jij bent echt gemeen hequote:Op zondag 15 februari 2009 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee, dan kan het ja![]()
Zijn ze al een beetje gewend aan de verbrandingsmotor? Keie nieuwigheid daar
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent echt gemeen he
Beetje verbranding zeggen bij Muck
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent echt gemeen he
Beetje verbranding zeggen bij Muck
Wie is Maarten?quote:
Savage Garden!quote:
Ik heb een idenditeitscrisis denk ik...quote:
Hmz... Zou al binnen een week sport kijken mezelf van kant willen makenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, mijn dertigste dag ledigheid op rij gesleten met sport kijken. Morgen werken
Ik heb ook niet iedere dag sport gekeken hequote:Op zondag 15 februari 2009 20:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz... Zou al binnen een week sport kijken mezelf van kant willen maken.
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb een idenditeitscrisis denk ik...
Verkeerd gelezenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook niet iedere dag sport gekeken he
Zou je dat nog wel kunnen?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, mijn dertigste dag ledigheid op rij gesleten met sport kijken. Morgen werken
Je moet nu echt wat doen he, dat is lang geleden welquote:
Voor t eerst in jaren is het weer eens een klus waar ik echt veel zin in hebquote:Op zondag 15 februari 2009 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet nu echt wat doen he, dat is lang geleden wel
dan werd het tijdquote:Op zondag 15 februari 2009 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor t eerst in jaren is het weer eens een klus waar ik echt veel zin in heb
Hoiquote:Op zondag 15 februari 2009 21:10 schreef Pien85 het volgende:
Goeie avond vanuit een koud en besneeuwd Luxemburg!Het is hier prachtig!
Komt helemaal goedquote:
ja leg eens in je blog uit hoe en watquote:Op zondag 15 februari 2009 21:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Komt helemaal goedEerste foto's staan al op mn weblog (zie link in sig)
* KapiteinGasthof weblog bookmarktquote:Op zondag 15 februari 2009 21:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Komt helemaal goedEerste foto's staan al op mn weblog (zie link in sig)
Dat heb ik net als reactie op je vraag daar gedaanquote:Op zondag 15 februari 2009 21:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja leg eens in je blog uit hoe en wat![]()
Marcquote:
Braafquote:Op zondag 15 februari 2009 21:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof weblog bookmarkt
Geniet ervan, Luxemburg blijftquote:Op zondag 15 februari 2009 21:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat heb ik net als reactie op je vraag daar gedaanUitgebreider verhaal komt nog wel een keer, ik ben er net pas man
[..]
Marc
[..]
Braaf
Komt goedquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:00 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer thuis! Moest op Arnhem wel rennen, want ik moest overstappen van spoor 4 naar 7 in ongeveer anderhalve minuut.
quote:Op maandag 16 februari 2009 01:56 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van zondag 15 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
040. 094 DR34M3R
079. 068 cablegunmaster
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, de afgelopen week is het sowieso wat rustiger hier.
En vakantie is voor luie mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was niet aanwezig. Daarom.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, de afgelopen week is het sowieso wat rustiger hier.
En vakantie is voor luie mensen.
Hey Sjowquote:Op maandag 16 februari 2009 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Frutsel.
Alles goed?
[..]
Sjow?quote:Op maandag 16 februari 2009 09:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hey Sjow![]()
![]()
Zijn gangetje heThx!
en met jou dan?
Ik heb mijn bril wél op, maar zag 't ff niet. Zie 't nu ook jaquote:Op maandag 16 februari 2009 09:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Frutsel heeft zijn verkeerde bril op, en haalt ons (al dan niet opzettelijk) door elkaar.
Met zon wanprestatie zou ik me ook ziek meldenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:44 schreef marcb1974 het volgende:
Fruts
Die kakkerlak heeft zich gewoon ziek gemeld
Nu moet ik weer lopen om bij de rest te komen
quote:
Je kan nog solliciteren hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 10:11 schreef marcb1974 het volgende:
Ik voel me wel wat zwart tussen al dit geblauw
Ik solliciteer niet, ik dien gevraagd te wordenquote:
Je was toch niet aan het spookrijden he?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Met zon wanprestatie zou ik me ook ziek melden
[..]DaMart
![]()
Sjowhan
![]()
![]()
Ik zag het idd allemaal te snel voorbij gaan.. ben duidelijk nog niet wakker.
Reed vanochtend zelfs al verkeerd naar mijn werk ;')
Goedemorgen Caliquote:Op maandag 16 februari 2009 10:47 schreef Californium het volgende:
zow... das lang geleden
gelijk maar weer werken dan he![]()
Goedemorgen OAquote:
Mogge Mart.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen OA.
Hoe voel je je vandaag? Word je nog steeds goed verzorgd?
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:57 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge Mart.
Als ik niets doe, voel ik me goed. Als ik wel iets doe, gaat het minder en moet ik weer even bijkomen.
Vandaag even geen verzorging. OAdin kon niet zoveel zorgverlof achter elkaar krijgen. Morgen weer wel en dan vanaf vrijdag weer.
Ah, net als mijquote:Op maandag 16 februari 2009 10:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik solliciteer niet, ik dien gevraagd te worden
Nee dat nietquote:Op maandag 16 februari 2009 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je was toch niet aan het spookrijden he?
Daar komt het wel op neer ja...quote:Op maandag 16 februari 2009 11:07 schreef DaMart het volgende:
[..].
Dus eigenlijk kun je het beste zo weinig mogelijk doen. Heb je ook al een thermoskan koffie naast je staan, zodat je niet steeds naar de keuken hoeft?
Fruts!quote:
Gelukkig zullen ze mij hier niet vragenquote:
Heb net 2 weken in het ziekenhuis gelegen met een ernstige dubbele longontsteking. Dus ik ben ietwat ziekjes...quote:
Nee, dat houd ik niet volquote:Op maandag 16 februari 2009 11:15 schreef Frutsel het volgende:
Hoezo, was jij ook 10+ dagen niet in de KSC?
Wel verstandig, natuurlijk. Zo bouw je ook langzaam een beetje conditie op en heb je kans dat je wat sneller wat meer kan doen zonder meteen buiten adem te zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:15 schreef OA het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja...![]()
Ik heb hier juist niets staan, zodat ik af en toe toch moet lopen. Ik wil perse wel in beweging blijven, hoe weinig het ook voorstelt naar de keuken of het toilet heen en weer.![]()
Dat is ook het idee. Maar goed, ik moet verder geen illusies hebben. Het kan wel tot mei duren eer ik weer de oude ben en dan kan ik weer helemaal opnieuw beginnen met echt conditie opbouwen...quote:Op maandag 16 februari 2009 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat houd ik niet vol.
Maar ik ben ook gevraagd dus.
[..]
Wel verstandig, natuurlijk. Zo bouw je ook langzaam een beetje conditie op en heb je kans dat je wat sneller wat meer kan doen zonder meteen buiten adem te zijn.
Veel plezier en succes!quote:Op maandag 16 februari 2009 11:21 schreef OA het volgende:
Ik ga weer offline. Even een rustig spelletje spelen.
Tegen die tijd moet je het maar laten weten, dan neem ik je wel mee het duin in... frisse lucht en rustig wat beweging en conditie opbouwenquote:Op maandag 16 februari 2009 11:23 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is ook het idee. Maar goed, ik moet verder geen illusies hebben. Het kan wel tot mei duren eer ik weer de oude ben en dan kan ik weer helemaal opnieuw beginnen met echt conditie opbouwen...
Lekkerdierquote:
Het zelfde eigenlijkquote:
En als ze wel vragen, dan zeg je ja?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig zullen ze mij hier niet vragen
Dus krijg jij er nog 1 of 2 bij
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:17 schreef OA het volgende:
[..]
Heb net 2 weken in het ziekenhuis gelegen met een ernstige dubbele longontsteking. Dus ik ben ietwat ziekjes...
Ja Sneeuwquote:
TTK en KPD erbij voor jou?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En als ze wel vragen, dan zeg je ja?
Hmm... nog één erbij?Ligt eraan welke
TTK? Wat is dat nou weer?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
TTK en KPD erbij voor jou?
Zou ik ja zeggen
spannend! DOEN!quote:Op maandag 16 februari 2009 11:38 schreef Ladylike het volgende:
over anderhalf uur op een andere afdeling solliciteren
hoi hoiquote:
Thanxquote:Op maandag 16 februari 2009 11:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
spannend! DOEN!Succes
![]()
[..]
hoi hoi![]()
DaMart zijn dingquote:Op maandag 16 februari 2009 11:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
TTK? Wat is dat nou weer?![]()
KPD? Nee dank je... ik ben d'r niet eens 'lid' vanEn dan wordt Sjowhan mijn collega, zit hij ook niet op te wachten denk ik.
quote:
Uhm, alle mods zijn daar "lid" van. Kwam ik ook achter toen ik in de AT een topic over iemands poes opende, en tot mijn schrik niet in F&F terecht kwamquote:KPD? Nee dank je... ik ben d'r niet eens 'lid' vanEn dan wordt Sjowhan mijn collega, zit hij ook niet op te wachten denk ik.
Ow... net ff gekeken waar het voor stondquote:Op maandag 16 februari 2009 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
DaMart zijn ding
Juist wel wat voor jou joh
Ow?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:02 schreef DaMart het volgende:
Uhm, alle mods zijn daar "lid" van. Kwam ik ook achter toen ik in de AT een topic over iemands poes opende, en tot mijn schrik niet in F&F terecht kwam![]()
.
quote:
Zo smerig is het er niet hoor. Ik zie Sjowhan regelmatig een nieuwe doos tissues neerzetten, en hij dweilt twee keer per dag, nadat hij de lakens heeft verschoond!quote:
Hierbij nog het bewijs.... Muck keurt de Muckip voor het avondeten, terwijl MPG denkt: "Hertenbiefstuk gaat er eigenlijk ook wel in!quote:Op zondag 15 februari 2009 16:51 schreef DaMart het volgende:
Zo, we hebben op de Didamse kinderboerderij een mooie soepkip uitgezocht voor het diner.
Zo werd het mij door de gids wel uitgelegd tijdens de toeristische ronde.quote:
Dan noem ik het gewoon 'Didam Wildpark'.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:21 schreef Californium het volgende:
wij hebben heul geen kinderboederij.....dat is een gewoon een plek waar hertjes en kippies rondlopen en wonen.... een kinderboederij stelt kinderen in staat ze aan te raken en op te pakken... Hier huppelen ze gewoon rond en ik denk dat ze van iemand die daar woont zijn
dromer heeft red bull...quote:Op maandag 16 februari 2009 13:17 schreef DaMart het volgende:
* DaMart heeft jus d'orange, vers geperst.
Hoezo, kom jij die niet brengen dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daarmee vlieg je hiernaartoe voor een glas verse jus?
Jij bent sneller hier met je vleugels, dan ik bij jou!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoezo, kom jij die niet brengen dan?
Leuke toko, nu nog een leuke bardamequote:Op maandag 16 februari 2009 12:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo smerig is het er niet hoor. Ik zie Sjowhan regelmatig een nieuwe doos tissues neerzetten, en hij dweilt twee keer per dag, nadat hij de lakens heeft verschoond!
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent sneller hier met je vleugels, dan ik bij jou!
Ik dacht eigenlijk aanquote:Op maandag 16 februari 2009 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hierbij nog het bewijs.... Muck keurt de Muckip voor het avondeten, terwijl MPG denkt: "Hertenbiefstuk gaat er eigenlijk ook wel in!"
[ afbeelding ]
Whehehehehehequote:Op maandag 16 februari 2009 13:21 schreef Californium het volgende:
wij hebben heul geen kinderboederij.....dat is een gewoon een plek waar hertjes en kippies rondlopen en wonen.... een kinderboederij stelt kinderen in staat ze aan te raken en op te pakken... Hier huppelen ze gewoon rond en ik denk dat ze van iemand die daar woont zijn
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan
Muck:"Hmm..dit voelt net zo donzig als MPG's borsthaar"
MPG:"Hoe kom ik in vredesnaam uit dit kamp vandaan, misschien kan ik over dit prikkeldraad springen"
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
"Maar gelukkig hebben we de foto's nog!"
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo smerig is het er niet hoor. Ik zie Sjowhan regelmatig een nieuwe doos tissues neerzetten, en hij dweilt twee keer per dag, nadat hij de lakens heeft verschoond!
Blèrende als in huilende? Of lachende?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Whehehehehehe
Gouden Tip:
A: koop 2 zakjes herten/geitjes voer voor een euro per stuk
B: zet twee kleuters van 3 en 5 in het afgebakende deel bij de geiten
C: Maak de zakjes voorzichtig en geruisloos open (indien mogelijk : uit het zicht!)
D: Geef ze aan die kinderen en ren weg
E: Hoop lol, Springende en vraatzuchtige geitjes, twee blerende kinderen en dat alles voor 2 euro
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan
Muck:"Hmm..dit voelt net zo donzig als MPG's borsthaar"
MPG:"Hoe kom ik in vredesnaam uit dit kamp vandaan, misschien kan ik over dit prikkeldraad springen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het eerste, en dat is nog zwak uitgedruktquote:Op maandag 16 februari 2009 14:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Blèrende als in huilende? Of lachende?
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..].
[Nieuws] Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 25]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon daar de ware tekst neer zetten
Daar komen ze toch nooit![]()
U riep?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Leuke toko, nu nog een leuke bardame
Haaay lekkertjequote:Op maandag 16 februari 2009 15:36 schreef Ladylike het volgende:
Hey Fha![]()
pfff ik heb echt geen zin meer
edit: Hey Aarti
Beterschapquote:Op maandag 16 februari 2009 15:41 schreef Aarti het volgende:
dag popjes!
Ik zit ziek thuis, lekker oprah winfrey kijken:)
Hoiquote:Op maandag 16 februari 2009 15:41 schreef Aarti het volgende:
dag popjes!
Ik zit ziek thuis, lekker oprah winfrey kijken:)
quote:
Fhaquote:
Aartiquote:
Daarom ben jij zeker thuis nu, oprah kijkenquote:Op maandag 16 februari 2009 15:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Van Oprah word je toch ziek?
Voor jou doe ik alles, dat weet jequote:
Gaat het een beetje met je vandaagquote:Op maandag 16 februari 2009 15:55 schreef Frutsel het volgende:
Daarom ben jij zeker thuis nu, oprah kijken
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voor jou doe ik alles, dat weet je
Nejquote:Op maandag 16 februari 2009 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat het een beetje met je vandaag
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:00 schreef Fha het volgende:
Fruts![]()
http://leenks.com/video2142.html lieve katjes![]()
Ik ookquote:
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zijn er wel een stuk of 7 joh...
quote:
Dat probleem ken ikquote:Op maandag 16 februari 2009 17:26 schreef es70 het volgende:
[..]Ik heb heel hard gezegd dat er niets nieuws komt voor het oude weg is
.
Hmm...dat probleem ken ik niet, maar dan blijf ik aan de gangquote:
Moe... zware week gehadquote:
Zware week gehad? Hij is pas net begonnen!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm...dat probleem ken ik niet, maar dan blijf ik aan de gang![]()
tenzij ze gedumpt worden of als ik ze ergens langs de kant van de weg vind... dan zou ik ze houden
[..]
Moe... zware week gehad
Dat past ook bij mijn principes inderdaad, alleen zou mijn kat hoogst persoonlijk zorgen dat ze binnen no-time gewoon weer ergens langs de kant van de weg te vinden zijnquote:Op maandag 16 februari 2009 18:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm...dat probleem ken ik niet, maar dan blijf ik aan de gang![]()
tenzij ze gedumpt worden of als ik ze ergens langs de kant van de weg vind... dan zou ik ze houden
Dat wel eigenlijkquote:
Weheheh ik kan het allebei goed begrijpenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wel eigenlijkbeetje groot contrast alleen
En de reistijd moet ik ook nog even finetunen.
Ja maar ik ben nog in de verwerkingsfase van de vorige weekquote:Op maandag 16 februari 2009 18:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zware week gehad? Hij is pas net begonnen!
Ik heb geen idee hoe de mijne zouden reageren.. ik denk erg verschillend.. toen mijn zwartwitte bij de rooie werd gezet was ie net één... en reageerde vrij speels maar ook zo van : IK BEN DE BAAS...en dat is die rooie nu nog steeds. Denk dat dat wel zo blijft bij een nieuwe kitten... maar dat de ander hem wel als speelmaatje gaat beschouwen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat past ook bij mijn principes inderdaad, alleen zou mijn kat hoogst persoonlijk zorgen dat ze binnen no-time gewoon weer ergens langs de kant van de weg te vinden zijnmevrouw is niet heel vriendelijk voor haar mede poezen
![]()
Aaahw lieefquote:Op maandag 16 februari 2009 19:16 schreef Frutsel het volgende:
Ik heb geen idee hoe de mijne zouden reageren.. ik denk erg verschillend.. toen mijn zwartwitte bij de rooie werd gezet was ie net één... en reageerde vrij speels maar ook zo van : IK BEN DE BAAS...en dat is die rooie nu nog steeds. Denk dat dat wel zo blijft bij een nieuwe kitten... maar dat de ander hem wel als speelmaatje gaat beschouwen.
Maar zeven?![]()
Ik nietquote:
Ja dat wil ik ook wel inderdaad.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik wil dat het afgelopen is met dat waardeloze klutkloteweer
Eensch.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik wil dat het afgelopen is met dat waardeloze klutkloteweer
Ja doag. Minstens de komende 6 maandenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Eensch.
Zeker vanaf vrijdag tot en met dinsdag
Doe ik eens bescheiden is het weer niet goedquote:Op maandag 16 februari 2009 20:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja doag. Minstens de komende 6 maanden![]()
Nee joh, hoge ogen gooien en dan gaan onderhandelenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe ik eens bescheiden is het weer niet goed.
Klinkt alsof je nog wat leert ook, van dat economie-geneuzelquote:Op maandag 16 februari 2009 20:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee joh, hoge ogen gooien en dan gaan onderhandelen![]()
Nee man, dit is mijn marktplaats verkopers tactiekquote:Op maandag 16 februari 2009 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Klinkt alsof je nog wat leert ook, van dat economie-geneuzel.
Mwaoh, op wat verklede en al dan niet bezopen carnavalsvierders in de trein na, zal het waarschijnlijk nog wel meevallen. Al komt omstreeks half elf een speciale carnavalstrein aan op Venlo, wat mogelijk wat drukte kan veroorzaken. Hoe laat die fuifnummers dan weer teruggaan weet ik nietquote:Op maandag 16 februari 2009 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil zaterdag door NRW gaan cruisen MPG, ga ik erg veel last van dat hoerecarnaval hebben denk je>?
Vastelaovendquote:
quote:
Oeh daar kan ik net onderdoor als het goed is. Heb daar 9:43 x 10:04 overstapquote:Op maandag 16 februari 2009 20:32 schreef MPG het volgende:
Al komt omstreeks half elf een speciale carnavalstrein aan op Venlo,
Bah, fuifnummersquote:Op maandag 16 februari 2009 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaoh, op wat verklede en al dan niet bezopen carnavalsvierders in de trein na, zal het waarschijnlijk nog wel meevallen. Al komt omstreeks half elf een speciale carnavalstrein aan op Venlo, wat mogelijk wat drukte kan veroorzaken. Hoe laat die fuifnummers dan weer teruggaan weet ik niet.
Dan heb je grote kans dat je ze net misloopt ja.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh daar kan ik net onderdoor als het goed is. Heb daar 9:43 x 10:04 overstap
Goede timing dan!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je grote kans dat je ze net misloopt ja.
DJ Ötzi - Anton aus Tirol heb ik nu op staanquote:
Ok, die is dan wel leukquote:Op maandag 16 februari 2009 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DJ Ötzi - Anton aus Tirol heb ik nu op staan![]()
Hoi Fhaquote:Op maandag 16 februari 2009 20:39 schreef Fha het volgende:
Mart![]()
En vasteldinges () klinkt in ieder geval nog wel gezellig ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |