Vertel je ze wel even dat jij voor die anderen bentquote:Op zondag 15 februari 2009 10:59 schreef DaMart het volgende:
Ik ben alleen in een trein vol luidruchtige ajaxfans beland.
awwww...quote:Op zondag 15 februari 2009 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, niet samen. Pien naar luxemburg, ik naar didam.
Ik ben alleen in een trein vol luidruchtige ajaxfans beland.
ik heb de nodige pr dingen die ik op moet pakken en uit moet zetten, dus zal vooral achter mijn pc zitten vandaag vrees ikquote:
Hmz. Ik heb een zieke thuis, dus ik ga mijn dag maar vullen met vertroetelen, wassen en strijken denk ik.quote:
Gitaren, stofzuigen, gitaren, wassen, gitaren, hardlopen, gitaren, douchen, gitaren, eten.....quote:
Fok dagje dus weer eensquote:Op zondag 15 februari 2009 11:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb de nodige pr dingen die ik op moet pakken en uit moet zetten, dus zal vooral achter mijn pc zitten vandaag vrees ik
en tussendoor even wat aan het huishouden doen
en jij?
oeh dat is balen!quote:Op zondag 15 februari 2009 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fok dagje dus weer eens
Ik moet echt aan mijn scriptie. Ben toch een stuk kwijtgeraakt met de computercrash van vorige week.
Goed! Ben je al ingericht?quote:
Dat klinkt helemaal goedquote:Op zondag 15 februari 2009 11:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh dat is balen!
ik ben he-le-maal klaar! Met alles!
als het goed is in maart verdediging
dus alleen nog een presentatie voorbereiden. Naja, alleen nog....ik heb een organisatiemodel bedacht, wat inhoudt dat ik met een concreet praktijkvoorbeeld moet komen tijdens de verdediging. En daar moet ik dus nog ff wat op verzinnen, maar dat komt goed, dat is leuk
jawel, lastigheid is alleen dat het een voorspellingsmodel is op onvoorspelbare organisatiesituatiesquote:Op zondag 15 februari 2009 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal goed
Een concreet praktijkvoorbeeld moet toch gaan lukkenDaar zit je er dicht genoeg voor op gok ik
Goed bezig iig![]()
99%, dus meer dan voldoende om een bakkie bij me te komen doenquote:Op zondag 15 februari 2009 11:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed! Ben je al ingericht?
opstaan eten huiswerk piano spelen eten piano spelen huiswerk eten in bepaalde volgordequote:Op zondag 15 februari 2009 11:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gitaren, stofzuigen, gitaren, wassen, gitaren, hardlopen, gitaren, douchen, gitaren, eten.....
Zoveel mogelijk je aannames zien te onderbouwen. Komt vast wel goedquote:Op zondag 15 februari 2009 11:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel, lastigheid is alleen dat het een voorspellingsmodel is op onvoorspelbare organisatiesituaties
dus om een realistische invulling te doen moet ik veel aannames maken, PI's verzinnen die realistisch zijn en een hypothetische invullihg doen
dus dat is nog wel ff lastig, maar wel leuk om te doen
Ah, dat zal ik onthoudenquote:Op zondag 15 februari 2009 11:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
99%, dus meer dan voldoende om een bakkie bij me te komen doen
mjah, eigenlijk wel... maar heb nu simpelweg geen geld ervoor. Als het tegen zit zit ik een maandje zonder salaris strakkies, en mijn huisje op orde krijgen heeft me meer gekost dan gedachtquote:Op zondag 15 februari 2009 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, dat zal ik onthouden![]()
Heb je nog een pjoeter nodig voor je multi-media constructie?
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, eigenlijk wel... maar heb nu simpelweg geen geld ervoor. Als het tegen zit zit ik een maandje zonder salaris strakkies, en mijn huisje op orde krijgen heeft me meer gekost dan gedacht
[..]
mjah, eigenlijk wel... maar heb nu simpelweg geen geld ervoor. Als het tegen zit zit ik een maandje zonder salaris strakkies, en mijn huisje op orde krijgen heeft me meer gekost dan gedacht
Awwwwwquote:Op zondag 15 februari 2009 12:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
[..]
mijn contract houdt op per 1 maart (is zo afgesproken in oktober)quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Awwwww
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doet maar lekker!
lolwut
Als je weer werk hebt kan je hem alsnog kopenquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je weer werk hebt kan je hem alsnog kopen
Heee, het is geen afval!quote:
Ik ga voor je duimenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn contract houdt op per 1 maart (is zo afgesproken in oktober)
dus ben aan het solliciteren. Ik heb een baan op het oog die ik echt supergraag wil, en ben al uitgenodigd op gesprek, maar dat is pas de 27ste. Dus kans is dat ze pas per 1 april me willen laten beginnen.
Ga vandaag c.q. morgen nog twee brieven de deur uit doen, just in case, maar dan blijft het verhaal hetzelfde wsch. Voor de meeste banen zit er ook een assestment van 2 dagen aan vast. Grote kans.
Voor die baan waar ik al voor uitgenodigd ben overigens niet.
specsquote:Op zondag 15 februari 2009 12:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heee, het is geen afval!Het is een echte pjoeter hoor!
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | AMD 1,6GHZ 1,25 GB Ram 80Gb HD ASUS V7100PRO On-board geluid CD-ROM Installatie CD (moederbord en videokaart) Enigszins luidruchtig. USB niet met alles betrouwbaar (met muis wel, maar met mobile telefoon soms blauw scherm). Systeem 2: Intel 2,4 GHz 750 Mb Ram Gforce(4?) 440mx On-board geluid. Backup tape gevalletje, DVD-speler. 20Gb HD Rookwolkje uit voeding. |
verander mhz eens ff snel in Ghzquote:Op zondag 15 februari 2009 13:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Het rookwolkje zit weer in systeem 2, ik heb een hele oude versie van SuZe Linux die niet op dit systeem werkt. Maar daar kom ik wel uit.
Wat ik met systeem 1 doe weet ik nog niet, eigenlijk wilde BX die wel overnemen. Maar ze kan nog steeds kiezen.
voor een best machientje wil ik wel betalen hoorquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
verander mhz eens ff snel in Ghz![]()
Nope. Met systeem 2 en mn nieuwe systeem heb ik geen USB problemen gehad.quote:usb = drivers gerelateerd dusbetere drivers
en dat probleem is opgelost. (Zal vast ook op je nieuwe pc zo zijn)
Ploftaartquote:Op zondag 15 februari 2009 14:06 schreef DaMart het volgende:
Live vanuit Didam kan ik melden dat de ontplofte taart toch bijzonder goed smaakte.
sowwy.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heee, het is geen afval!Het is een echte pjoeter hoor!
Hoaxquote:Op zondag 15 februari 2009 14:06 schreef DaMart het volgende:
Live vanuit Didam kan ik melden dat de ontplofte taart toch bijzonder goed smaakte.
Wellus! Een dieselrouter voor draadloos internet! MPG moet af en toe een uurtje hard fietsen om de dynamo aan te drijven, dus daarom kan ik even online zijnquote:Op zondag 15 februari 2009 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoax
saar hebben ze heul geen electriciteit, laat staan internet
Ah okee, dan kan het jaquote:Op zondag 15 februari 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wellus! Een dieselrouter voor draadloos internet! MPG moet af en toe een uurtje hard fietsen om de dynamo aan te drijven, dus daarom kan ik even online zijn.
Volgens mij wel. Ik hoorde net van Muck dat ze vannacht MPG een schop gaf omdat ze dacht dat hij weer snurkte...quote:Op zondag 15 februari 2009 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee, dan kan het ja![]()
Zijn ze al een beetje gewend aan de verbrandingsmotor? Keie nieuwigheid daar
Jij bent echt gemeen hequote:Op zondag 15 februari 2009 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee, dan kan het ja![]()
Zijn ze al een beetje gewend aan de verbrandingsmotor? Keie nieuwigheid daar
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent echt gemeen he
Beetje verbranding zeggen bij Muck
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent echt gemeen he
Beetje verbranding zeggen bij Muck
Forum Opties | |