TTK en KPD erbij voor jou?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En als ze wel vragen, dan zeg je ja?
Hmm... nog één erbij?Ligt eraan welke
TTK? Wat is dat nou weer?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
TTK en KPD erbij voor jou?
Zou ik ja zeggen
spannend! DOEN!quote:Op maandag 16 februari 2009 11:38 schreef Ladylike het volgende:
over anderhalf uur op een andere afdeling solliciteren
hoi hoiquote:
Thanxquote:Op maandag 16 februari 2009 11:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
spannend! DOEN!Succes
![]()
[..]
hoi hoi![]()
DaMart zijn dingquote:Op maandag 16 februari 2009 11:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
TTK? Wat is dat nou weer?![]()
KPD? Nee dank je... ik ben d'r niet eens 'lid' vanEn dan wordt Sjowhan mijn collega, zit hij ook niet op te wachten denk ik.
quote:
Uhm, alle mods zijn daar "lid" van. Kwam ik ook achter toen ik in de AT een topic over iemands poes opende, en tot mijn schrik niet in F&F terecht kwamquote:KPD? Nee dank je... ik ben d'r niet eens 'lid' vanEn dan wordt Sjowhan mijn collega, zit hij ook niet op te wachten denk ik.
Ow... net ff gekeken waar het voor stondquote:Op maandag 16 februari 2009 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
DaMart zijn ding
Juist wel wat voor jou joh
Ow?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:02 schreef DaMart het volgende:
Uhm, alle mods zijn daar "lid" van. Kwam ik ook achter toen ik in de AT een topic over iemands poes opende, en tot mijn schrik niet in F&F terecht kwam![]()
.
quote:
Zo smerig is het er niet hoor. Ik zie Sjowhan regelmatig een nieuwe doos tissues neerzetten, en hij dweilt twee keer per dag, nadat hij de lakens heeft verschoond!quote:
Hierbij nog het bewijs.... Muck keurt de Muckip voor het avondeten, terwijl MPG denkt: "Hertenbiefstuk gaat er eigenlijk ook wel in!quote:Op zondag 15 februari 2009 16:51 schreef DaMart het volgende:
Zo, we hebben op de Didamse kinderboerderij een mooie soepkip uitgezocht voor het diner.
Zo werd het mij door de gids wel uitgelegd tijdens de toeristische ronde.quote:
Dan noem ik het gewoon 'Didam Wildpark'.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:21 schreef Californium het volgende:
wij hebben heul geen kinderboederij.....dat is een gewoon een plek waar hertjes en kippies rondlopen en wonen.... een kinderboederij stelt kinderen in staat ze aan te raken en op te pakken... Hier huppelen ze gewoon rond en ik denk dat ze van iemand die daar woont zijn
dromer heeft red bull...quote:Op maandag 16 februari 2009 13:17 schreef DaMart het volgende:
* DaMart heeft jus d'orange, vers geperst.
Hoezo, kom jij die niet brengen dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daarmee vlieg je hiernaartoe voor een glas verse jus?
Jij bent sneller hier met je vleugels, dan ik bij jou!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoezo, kom jij die niet brengen dan?
Leuke toko, nu nog een leuke bardamequote:Op maandag 16 februari 2009 12:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo smerig is het er niet hoor. Ik zie Sjowhan regelmatig een nieuwe doos tissues neerzetten, en hij dweilt twee keer per dag, nadat hij de lakens heeft verschoond!
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent sneller hier met je vleugels, dan ik bij jou!
Ik dacht eigenlijk aanquote:Op maandag 16 februari 2009 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hierbij nog het bewijs.... Muck keurt de Muckip voor het avondeten, terwijl MPG denkt: "Hertenbiefstuk gaat er eigenlijk ook wel in!"
[ afbeelding ]
Whehehehehehequote:Op maandag 16 februari 2009 13:21 schreef Californium het volgende:
wij hebben heul geen kinderboederij.....dat is een gewoon een plek waar hertjes en kippies rondlopen en wonen.... een kinderboederij stelt kinderen in staat ze aan te raken en op te pakken... Hier huppelen ze gewoon rond en ik denk dat ze van iemand die daar woont zijn
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan
Muck:"Hmm..dit voelt net zo donzig als MPG's borsthaar"
MPG:"Hoe kom ik in vredesnaam uit dit kamp vandaan, misschien kan ik over dit prikkeldraad springen"
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
"Maar gelukkig hebben we de foto's nog!"
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo smerig is het er niet hoor. Ik zie Sjowhan regelmatig een nieuwe doos tissues neerzetten, en hij dweilt twee keer per dag, nadat hij de lakens heeft verschoond!
Blèrende als in huilende? Of lachende?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Whehehehehehe
Gouden Tip:
A: koop 2 zakjes herten/geitjes voer voor een euro per stuk
B: zet twee kleuters van 3 en 5 in het afgebakende deel bij de geiten
C: Maak de zakjes voorzichtig en geruisloos open (indien mogelijk : uit het zicht!)
D: Geef ze aan die kinderen en ren weg
E: Hoop lol, Springende en vraatzuchtige geitjes, twee blerende kinderen en dat alles voor 2 euro
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan
Muck:"Hmm..dit voelt net zo donzig als MPG's borsthaar"
MPG:"Hoe kom ik in vredesnaam uit dit kamp vandaan, misschien kan ik over dit prikkeldraad springen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het eerste, en dat is nog zwak uitgedruktquote:Op maandag 16 februari 2009 14:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Blèrende als in huilende? Of lachende?
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..].
[Nieuws] Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 25]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon daar de ware tekst neer zetten
Daar komen ze toch nooit![]()
U riep?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Leuke toko, nu nog een leuke bardame
Haaay lekkertjequote:Op maandag 16 februari 2009 15:36 schreef Ladylike het volgende:
Hey Fha![]()
pfff ik heb echt geen zin meer
edit: Hey Aarti
Beterschapquote:Op maandag 16 februari 2009 15:41 schreef Aarti het volgende:
dag popjes!
Ik zit ziek thuis, lekker oprah winfrey kijken:)
Hoiquote:Op maandag 16 februari 2009 15:41 schreef Aarti het volgende:
dag popjes!
Ik zit ziek thuis, lekker oprah winfrey kijken:)
quote:
Fhaquote:
Aartiquote:
Daarom ben jij zeker thuis nu, oprah kijkenquote:Op maandag 16 februari 2009 15:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Van Oprah word je toch ziek?
Voor jou doe ik alles, dat weet jequote:
Gaat het een beetje met je vandaagquote:Op maandag 16 februari 2009 15:55 schreef Frutsel het volgende:
Daarom ben jij zeker thuis nu, oprah kijken
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voor jou doe ik alles, dat weet je
Nejquote:Op maandag 16 februari 2009 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat het een beetje met je vandaag
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:00 schreef Fha het volgende:
Fruts![]()
http://leenks.com/video2142.html lieve katjes![]()
Ik ookquote:
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zijn er wel een stuk of 7 joh...
quote:
Dat probleem ken ikquote:Op maandag 16 februari 2009 17:26 schreef es70 het volgende:
[..]Ik heb heel hard gezegd dat er niets nieuws komt voor het oude weg is
.
Hmm...dat probleem ken ik niet, maar dan blijf ik aan de gangquote:
Moe... zware week gehadquote:
Zware week gehad? Hij is pas net begonnen!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm...dat probleem ken ik niet, maar dan blijf ik aan de gang![]()
tenzij ze gedumpt worden of als ik ze ergens langs de kant van de weg vind... dan zou ik ze houden
[..]
Moe... zware week gehad
Dat past ook bij mijn principes inderdaad, alleen zou mijn kat hoogst persoonlijk zorgen dat ze binnen no-time gewoon weer ergens langs de kant van de weg te vinden zijnquote:Op maandag 16 februari 2009 18:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm...dat probleem ken ik niet, maar dan blijf ik aan de gang![]()
tenzij ze gedumpt worden of als ik ze ergens langs de kant van de weg vind... dan zou ik ze houden
Dat wel eigenlijkquote:
Weheheh ik kan het allebei goed begrijpenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wel eigenlijkbeetje groot contrast alleen
En de reistijd moet ik ook nog even finetunen.
Ja maar ik ben nog in de verwerkingsfase van de vorige weekquote:Op maandag 16 februari 2009 18:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zware week gehad? Hij is pas net begonnen!
Ik heb geen idee hoe de mijne zouden reageren.. ik denk erg verschillend.. toen mijn zwartwitte bij de rooie werd gezet was ie net één... en reageerde vrij speels maar ook zo van : IK BEN DE BAAS...en dat is die rooie nu nog steeds. Denk dat dat wel zo blijft bij een nieuwe kitten... maar dat de ander hem wel als speelmaatje gaat beschouwen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat past ook bij mijn principes inderdaad, alleen zou mijn kat hoogst persoonlijk zorgen dat ze binnen no-time gewoon weer ergens langs de kant van de weg te vinden zijnmevrouw is niet heel vriendelijk voor haar mede poezen
![]()
Aaahw lieefquote:Op maandag 16 februari 2009 19:16 schreef Frutsel het volgende:
Ik heb geen idee hoe de mijne zouden reageren.. ik denk erg verschillend.. toen mijn zwartwitte bij de rooie werd gezet was ie net één... en reageerde vrij speels maar ook zo van : IK BEN DE BAAS...en dat is die rooie nu nog steeds. Denk dat dat wel zo blijft bij een nieuwe kitten... maar dat de ander hem wel als speelmaatje gaat beschouwen.
Maar zeven?![]()
Ik nietquote:
Ja dat wil ik ook wel inderdaad.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik wil dat het afgelopen is met dat waardeloze klutkloteweer
Eensch.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik wil dat het afgelopen is met dat waardeloze klutkloteweer
Ja doag. Minstens de komende 6 maandenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Eensch.
Zeker vanaf vrijdag tot en met dinsdag
Doe ik eens bescheiden is het weer niet goedquote:Op maandag 16 februari 2009 20:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja doag. Minstens de komende 6 maanden![]()
Nee joh, hoge ogen gooien en dan gaan onderhandelenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe ik eens bescheiden is het weer niet goed.
Klinkt alsof je nog wat leert ook, van dat economie-geneuzelquote:Op maandag 16 februari 2009 20:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee joh, hoge ogen gooien en dan gaan onderhandelen![]()
Nee man, dit is mijn marktplaats verkopers tactiekquote:Op maandag 16 februari 2009 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Klinkt alsof je nog wat leert ook, van dat economie-geneuzel.
Mwaoh, op wat verklede en al dan niet bezopen carnavalsvierders in de trein na, zal het waarschijnlijk nog wel meevallen. Al komt omstreeks half elf een speciale carnavalstrein aan op Venlo, wat mogelijk wat drukte kan veroorzaken. Hoe laat die fuifnummers dan weer teruggaan weet ik nietquote:Op maandag 16 februari 2009 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil zaterdag door NRW gaan cruisen MPG, ga ik erg veel last van dat hoerecarnaval hebben denk je>?
Vastelaovendquote:
quote:
Oeh daar kan ik net onderdoor als het goed is. Heb daar 9:43 x 10:04 overstapquote:Op maandag 16 februari 2009 20:32 schreef MPG het volgende:
Al komt omstreeks half elf een speciale carnavalstrein aan op Venlo,
Bah, fuifnummersquote:Op maandag 16 februari 2009 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaoh, op wat verklede en al dan niet bezopen carnavalsvierders in de trein na, zal het waarschijnlijk nog wel meevallen. Al komt omstreeks half elf een speciale carnavalstrein aan op Venlo, wat mogelijk wat drukte kan veroorzaken. Hoe laat die fuifnummers dan weer teruggaan weet ik niet.
Dan heb je grote kans dat je ze net misloopt ja.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh daar kan ik net onderdoor als het goed is. Heb daar 9:43 x 10:04 overstap
Goede timing dan!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je grote kans dat je ze net misloopt ja.
DJ Ötzi - Anton aus Tirol heb ik nu op staanquote:
Ok, die is dan wel leukquote:Op maandag 16 februari 2009 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DJ Ötzi - Anton aus Tirol heb ik nu op staan![]()
Hoi Fhaquote:Op maandag 16 februari 2009 20:39 schreef Fha het volgende:
Mart![]()
En vasteldinges () klinkt in ieder geval nog wel gezellig ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |