Oh wacht ze spelen uit bij Twentequote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Niet verrassend, ze spelen echt met de wedstrijd beter.
Jullie concurrent staat voorquote:
quote:
Gek idd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom staat Isaksson WEER zo ver uit doel?
En Salcido hoe hij een hoekschop weggaf.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:58 schreef Kriegel het volgende:
Dembele, hoe die die hoekschop versierde! Wat een held!![]()
quote:
Schijnt niet gezellig te zijn op de doellijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom staat Isaksson WEER zo ver uit doel?
quote:
Die zal in de zomer wel vervangen worden inderdaad.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:58 schreef Spougle het volgende:
Wat een drama keeper is die Issakson ook
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:59 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Was jij vorig seizoen niet nog voor PSV?
Jorien klappert met alle winden mee.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:59 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Was jij vorig seizoen niet nog voor PSV?
AZ heeft toch pas een paar jaar uit publiek?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:00 schreef Sef het volgende:
Gelijk alle boeren zijn homo inzetten. Wat een kansloos publiek heeft AZ toch
... zijn homo liederen worden tegenwoordig overal gezongen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:00 schreef Sef het volgende:
Zo zijn er nog maar weinig liedjes echt origineel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
... zijn homo liederen worden tegenwoordig overal gezongen.
Niet echt origineel meer
Jij verwacht een meerstemmig spektakelstuk waarin het PSV-publiek op subtiele doch venijnige wijze tot het mikpunt van spot en allerhande grappen en grollen wordt gemaakt?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:00 schreef Sef het volgende:
Ghehehequote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jorien klappert met alle winden mee.
Iedereen die meezingt is hooooomoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
... zijn homo liederen worden tegenwoordig overal gezongen.
Niet echt origineel meer
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:05 schreef Damzkieee het volgende:
Rood voor Koning Volendam. 2x geel in 19 minuten
Helaas, maar waarquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Az verdient het gewoon kampioen te worden
sinds dit seizoen toch pas?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
AZ heeft toch pas een paar jaar uit publiek?
Dat heeft ie dan erg goed voor elkaar gekregenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:05 schreef Damzkieee het volgende:
Goede stand toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:04 schreef Damzkieee het volgende:
Pff Volendam kopbal op de lat.
Twente verneukt het weer voor onsen voor zichzelf ofcourse
Volgens mij 2x geel in 5 minuten ofzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat heeft ie dan erg goed voor elkaar gekregen
Dikgedrukte vooral.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
AZ heeft toch pas een paar jaar publiek?
No way. Volendam is een keiharde concurrent van ons. Twente kan me verder gestolen worden.quote:
Gaat weer snel vandaag.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:05 schreef Damzkieee het volgende:
Ach daar heeft Suarez al voor gezorgdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:08 schreef Ludacriss het volgende:
Gaat niet goed zo met de Fairplay lijst van nederland...
De goede klassering zijn we nu kwijt, ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:08 schreef Ludacriss het volgende:
Gaat niet goed zo met de Fairplay lijst van nederland...
Die van ADO sowieso. De tweede gele van Koning van Volendam ook. Eerste heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:08 schreef sammeh het volgende:
2x terecht rood of wat?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is die Spaanstalige stream alweer die PSV altijd uitzenden?
Wie?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Kan Affalay straks meezingen met de AZ supporters
alleen maar beter anders kan je je coefficienten alleen maar delen door meer ploegen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:09 schreef HocBarr het volgende:
[..]
De goede klassering zijn we nu kwijt, ja.
http://rojadirecta.com/quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:13 schreef eNGine10 het volgende:
kan iemand mij aan een stream van PSV - AZ helpen?
Als die scheids niet zo achterlijk doet is het gewoon een slimme verdediger.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:14 schreef sjimz het volgende:
Het was geen penalty maar wat dom van Brechet.
Hoezo? Hij pakt hem toch vast? Suarez valt zonder dat er contact is.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:14 schreef Whiteguy het volgende:
De Zeeuw voor de Suarez award 2009 ?
Straks weer een megavechtpartij in de kleedkamer van PSV?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:15 schreef sjimz het volgende:
Isaksson die hem er nog in duwt
Houdt hij zo goed de penalty gaat ie er zo knullig in
Echt prut keeper is dat.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:15 schreef sjimz het volgende:
Isaksson die hem er nog in duwt
Houdt hij zo goed de penalty gaat ie er zo knullig in
Moneyquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:15 schreef Palmboom313 het volgende:
Arnautovic 1-1waarom ging die nou niet naar Feyenoord
![]()
![]()
Scherp + 1quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo? Hij pakt hem toch vast? Suarez valt zonder dat er contact is.
Die komt nog wel hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:15 schreef Palmboom313 het volgende:
Arnautovic 1-1waarom ging die nou niet naar Feyenoord
![]()
![]()
Ben bang van nietquote:
Ik zeg, vervanger voor Stekelenburgquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:16 schreef Prik0 het volgende:
Hij stopt hem met zijn neus!
WAT EEN HELD
Begint de commentator er ook toevallig overquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maargoed het kan nog, ofniet Venom?
Hij liet zich vallen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:18 schreef sezten het volgende:
Het is gewoon een penalty.
Vasthouden in de zestien, licht of zwaar, hij raakt erdoor uit balans en valt.
Laten we 't hopen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Eerste aankoop van de investeerders.
Dan mag je echt 20 penals per wedstrijd gevenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:18 schreef sezten het volgende:
En 300 vrije trappen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:19 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dan mag je echt 20 penals per wedstrijd geven
indirecte vrijetrap in de 16... voor zulke vergrijpen ga je toch geen penal gevenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:18 schreef sezten het volgende:
Calimeroquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:19 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dan mag je echt 20 penals per wedstrijd geven
en
KNVB maakt AZ kampioen.
Hij zit niet eens bij de selectiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:20 schreef Prik0 het volgende:
Koevermans is echt belachelijk statisch. Lazo erin en snel !
Is ziek anders was ie gestart.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:20 schreef Prik0 het volgende:
Koevermans is echt belachelijk statisch. Lazo erin en snel !
Nee, ze spelen best slecht deze wedstrijd eigenlijk. Ze hebben nog geen kans gecreëerd.quote:
Te duur.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Eerste aankoop van de investeerders.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:16 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Lol m'n stream loopt een kleine 4 minuten achter
Nijland erinquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij zit niet eens bij de selectie
quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar wel beter dan de rest in Nederland op dit moment.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Is ziek anders was ie gestart.
Je kan dit niet wijten aan alleen maar geluk.quote:
En hebben ze een Ari ook nog op de bankquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:22 schreef RayMania het volgende:
En dan spelen Moisander en Moreno nog geen eens.
Ik had het over Arnautovic. Die was vorig jaar al ¤5 miljoen, nu dus minimaal ¤8 miljoen. Te duur.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:22 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Vorm en el akcouhi voor 2 miljoen heb je ze binnen das geen geld
Oke arnautovic is inderdaad te duurquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik had het over Arnautovic. Die was vorig jaar al ¤5 miljoen, nu dus minimaal ¤8 miljoen. Te duur.
Voor de investeerders niet.quote:
Ik wijt het ook niet aan geluk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan dit niet wijten aan alleen maar geluk.
Als je na 23 wedstrijden zoveel punten voorstaat is dit gewoon kwaliteit.
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voor de investeerders niet.
Ik denk dat hun eerste eis is dat er spelers komen die de toekomst hebben en direct een versterking zijn voor Feyenoord 1. Arnautovic, Pranjic etc... Ik denk dat we flink verwend worden van de zomer.
Maar onze kenner Paaskonijn vind ze niet zo goed.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:24 schreef RayMania het volgende:
Thuis winnen van Ajax, PSV (ook beker) en Twente. En uit van Feyenoord en nu PSV. Zonder tegengoals. Jezus.
Waaraan dan wel?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wijt het ook niet aan geluk.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voor de investeerders niet.
Ik denk dat hun eerste eis is dat er spelers komen die de toekomst hebben en direct een versterking zijn voor Feyenoord 1. Arnautovic, Pranjic etc... Ik denk dat we flink verwend worden van de zomer.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan dit niet wijten aan alleen maar geluk.
Als je na 23 wedstrijden zoveel punten voorstaat is dit gewoon kwaliteit.
Pranjic heeft wel aangegeven graag voor Feyenoord te willen spelen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:26 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
arnautovic en pranjic gaan niet komen hoor.
Wel hoor!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:26 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
arnautovic en pranjic gaan niet komen hoor.
Dus worden ze terecht kampioen, HOE ZE OOK VOETBALLEN.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:24 schreef RayMania het volgende:
Thuis winnen van Ajax, PSV (ook beker) en Twente. En uit van Feyenoord en nu PSV. Zonder tegengoals. Jezus.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:26 schreef TheFrankey het volgende:
was die penal terecht bij AZ? Ik kan niet kijken....paul de leeuw heeft gewonnen na een toss hier thuis
Het was een lichte overtreding.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:26 schreef TheFrankey het volgende:
was die penal terecht bij AZ? Ik kan niet kijken....paul de leeuw heeft gewonnen na een toss hier thuis
Maar ik denk niet dat hij in 2010 nog bij AZ speelt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Sergio Romero.
AZ heeft gewoon de 1ste keeper van het Argentijnse elftal voor het WK 2010 onder de lat.
Vergelijkbaar met de Penal van Mols tegen Ajax.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:26 schreef TheFrankey het volgende:
Moet je maar niet vast houden, je kan toch wel van iemand afblijvenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
indirecte vrijetrap in de 16... voor zulke vergrijpen ga je toch geen penal geven
Mag ook wel aangezien ze 2 seizoenen geleden extreem weinig mazzel hadden, iets met Excelsior en Boy Waterman.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:26 schreef Merkie het volgende:
AZ heeft heel veel mazzel.
Pranjic heeft aangegeven overal te willen spelen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pranjic heeft wel aangegeven graag voor Feyenoord te willen spelen.
Normaal gesproken geen pingel...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:26 schreef TheFrankey het volgende:
De rest die superslecht is.quote:
Ja want ustari heeft totaal geen potentieelquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Sergio Romero.
AZ heeft gewoon de 1ste keeper van het Argentijnse elftal voor het WK 2010 onder de lat.
Komt samen met de Arnout en de Pran naar Feyenoordquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat hij in 2010 nog bij AZ speelt.
Begin daar nou niet weer over!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mag ook wel aangezien ze 2 seizoenen geleden extreem weinig mazzel hadden, iets met Excelsior en Boy Waterman.
Heb ik ergens het potentieël van Ustari in twijfel getrokken?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:29 schreef sammeh het volgende:
[..]
Ja want ustari heeft totaal geen potentieel
quote:
Waarom zou Romero naar Feyenoord willen? Enige reden zou geld zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Komt samen met de Arnout en de Pran naar Feyenoord
Kan ik wel hoor. Ajax raakt 100x de paal en de lat tegen Heracles en geldig doelpunt wordt onterecht afgekeurd, doelpunt van De Graafschap (?) werd onterecht afgekeurd, PSV morst veel punten. Je kan het de kwaliteit van AZ noemen dat ze (nog) niet in een crisis zijn beland, maar het voetbal van AZ is echt niet bijzonder.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hallo, WAKKER WORDEN.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Altijd lastig.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
Volgende week Heracles voor AZ je zou je bijna kunnen gaan afvragen hoeveel wedstrijden voor het einde ze kampioen worden.
Zijn er andere redenen in de voetballerij voor transfers dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom zou Romero naar Feyenoord willen? Enige reden zou geld zijn.
Tegen Vitesse moest Romero er ook afgestuurd worden en had Vitesse een penalty moeten krijgen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan ik wel hoor. Ajax raakt 100x de paal en de lat tegen Heracles en geldig doelpunt wordt onterecht afgekeurd, doelpunt van De Graafschap (?) werd onterecht afgekeurd, PSV morst veel punten. Je kan het de kwaliteit van AZ noemen dat ze (nog) niet in een crisis zijn beland, maar het voetbal van AZ is echt niet bijzonder.
Hoe anders was het geweest als Van Gaal definitief was opgestapt vorig jaar... vooral ook omdat veel spelers vanwege van gaal gekomen zijn en een paar dan ws weg zouden willen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:30 schreef TheFrankey het volgende:
Dat AZ is echt niet te stoppen dit jaar. Heeft dirk toch een leuk beleid uitgezet daar.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
PSV is toe aan de rust zomerstop
neequote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zijn er andere redenen in de voetballerij voor transfers dan?
Wat moet Feyenoord met Romero we hebben vorm alquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die gast vertrekt naar Spanje.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sportieve prestaties?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zijn er andere redenen in de voetballerij voor transfers dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |