Pranjic heeft aangegeven overal te willen spelen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pranjic heeft wel aangegeven graag voor Feyenoord te willen spelen.
Normaal gesproken geen pingel...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:26 schreef TheFrankey het volgende:
was die penal terecht bij AZ? Ik kan niet kijken....paul de leeuw heeft gewonnen na een toss hier thuis
De rest die superslecht is.quote:
Ja want ustari heeft totaal geen potentieelquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Sergio Romero.
AZ heeft gewoon de 1ste keeper van het Argentijnse elftal voor het WK 2010 onder de lat.
Komt samen met de Arnout en de Pran naar Feyenoordquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat hij in 2010 nog bij AZ speelt.
Begin daar nou niet weer over!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mag ook wel aangezien ze 2 seizoenen geleden extreem weinig mazzel hadden, iets met Excelsior en Boy Waterman.
Heb ik ergens het potentieėl van Ustari in twijfel getrokken?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:29 schreef sammeh het volgende:
[..]
Ja want ustari heeft totaal geen potentieel
quote:
Waarom zou Romero naar Feyenoord willen? Enige reden zou geld zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Komt samen met de Arnout en de Pran naar Feyenoord
Kan ik wel hoor. Ajax raakt 100x de paal en de lat tegen Heracles en geldig doelpunt wordt onterecht afgekeurd, doelpunt van De Graafschap (?) werd onterecht afgekeurd, PSV morst veel punten. Je kan het de kwaliteit van AZ noemen dat ze (nog) niet in een crisis zijn beland, maar het voetbal van AZ is echt niet bijzonder.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hallo, WAKKER WORDEN.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Altijd lastig.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
Volgende week Heracles voor AZ je zou je bijna kunnen gaan afvragen hoeveel wedstrijden voor het einde ze kampioen worden.
Zijn er andere redenen in de voetballerij voor transfers dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom zou Romero naar Feyenoord willen? Enige reden zou geld zijn.
Tegen Vitesse moest Romero er ook afgestuurd worden en had Vitesse een penalty moeten krijgen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan ik wel hoor. Ajax raakt 100x de paal en de lat tegen Heracles en geldig doelpunt wordt onterecht afgekeurd, doelpunt van De Graafschap (?) werd onterecht afgekeurd, PSV morst veel punten. Je kan het de kwaliteit van AZ noemen dat ze (nog) niet in een crisis zijn beland, maar het voetbal van AZ is echt niet bijzonder.
Hoe anders was het geweest als Van Gaal definitief was opgestapt vorig jaar... vooral ook omdat veel spelers vanwege van gaal gekomen zijn en een paar dan ws weg zouden willen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:30 schreef TheFrankey het volgende:
Dat AZ is echt niet te stoppen dit jaar. Heeft dirk toch een leuk beleid uitgezet daar.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
PSV is toe aan de rust zomerstop
neequote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zijn er andere redenen in de voetballerij voor transfers dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |