Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voor de investeerders niet.
Ik denk dat hun eerste eis is dat er spelers komen die de toekomst hebben en direct een versterking zijn voor Feyenoord 1. Arnautovic, Pranjic etc... Ik denk dat we flink verwend worden van de zomer.
Maar onze kenner Paaskonijn vind ze niet zo goed.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:24 schreef RayMania het volgende:
Thuis winnen van Ajax, PSV (ook beker) en Twente. En uit van Feyenoord en nu PSV. Zonder tegengoals. Jezus.
Waaraan dan wel?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wijt het ook niet aan geluk.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voor de investeerders niet.
Ik denk dat hun eerste eis is dat er spelers komen die de toekomst hebben en direct een versterking zijn voor Feyenoord 1. Arnautovic, Pranjic etc... Ik denk dat we flink verwend worden van de zomer.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan dit niet wijten aan alleen maar geluk.
Als je na 23 wedstrijden zoveel punten voorstaat is dit gewoon kwaliteit.
Pranjic heeft wel aangegeven graag voor Feyenoord te willen spelen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:26 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
arnautovic en pranjic gaan niet komen hoor.
Wel hoor!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:26 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
arnautovic en pranjic gaan niet komen hoor.
Dus worden ze terecht kampioen, HOE ZE OOK VOETBALLEN.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:24 schreef RayMania het volgende:
Thuis winnen van Ajax, PSV (ook beker) en Twente. En uit van Feyenoord en nu PSV. Zonder tegengoals. Jezus.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:26 schreef TheFrankey het volgende:
was die penal terecht bij AZ? Ik kan niet kijken....paul de leeuw heeft gewonnen na een toss hier thuis
Het was een lichte overtreding.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:26 schreef TheFrankey het volgende:
was die penal terecht bij AZ? Ik kan niet kijken....paul de leeuw heeft gewonnen na een toss hier thuis
Maar ik denk niet dat hij in 2010 nog bij AZ speelt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Sergio Romero.
AZ heeft gewoon de 1ste keeper van het Argentijnse elftal voor het WK 2010 onder de lat.
Vergelijkbaar met de Penal van Mols tegen Ajax.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:26 schreef TheFrankey het volgende:
Moet je maar niet vast houden, je kan toch wel van iemand afblijvenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
indirecte vrijetrap in de 16... voor zulke vergrijpen ga je toch geen penal geven
Mag ook wel aangezien ze 2 seizoenen geleden extreem weinig mazzel hadden, iets met Excelsior en Boy Waterman.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:26 schreef Merkie het volgende:
AZ heeft heel veel mazzel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |