quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik ben Warre/warrel/Nienke en ik rijd graag in een Audi TT Roadster
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben DeHovenier, 21 jaar oud, geboren en getogen in Delft!
Game on!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef WensMeester het volgende:
Hey, een topic over Delft!! Daar leef ik ook!![]()
Ik ben William, 21 jaar (10 juli pas, maar toch, klinkt heel volwassen!) en woon ergens in de Wippolder! Al sinds me geboorte overigens. Enneuh, ik doet aan gamen fok!ken en een beetje naar school gaan...![]()
Dat was ook de grap naar aanleiding van deze post:quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:05 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ga er eigenlijk altijd vanuit dat mannen die in Delft wonen TU studenten zijn (of zijn geweest)
En ik had niet gezien dat ik de laatste post had gedaanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:11 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Wie het topic sluit, maakt ook weer een nieuwe
Deze regel over het hoofd gezien. Solly.
Heb je net een schitterend programma geschreven, dat ook gewoon werkt; accepteert dat klote CPM het niet.quote:Exception in thread "main" java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException: 0 at Ex2V3.main(Ex2V3.java:64)
Kan er niet om lachen.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:06 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Dat was ook de grap naar aanleiding van deze post:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kan er niet om lachen.
Dan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn bug is nu dan toch gefixed, dus ik kan m'n lol al niet op.
EDIT: Toch niet gefixed.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door TheAgent op 16-02-2009 22:15:26 ]
Gaat het in jouw programma fout?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:58 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Heb je net een schitterend programma geschreven, dat ook gewoon werkt; accepteert dat klote CPM het niet.
Snap ik, maar in Eclipse doet ie het wel. Ik heb wel een vermoeden, even testen.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef m-kay het volgende:
[..]
Gaat het in jouw programma fout?
Je mag ook heul niet buiten je Array komen van Java, vind ie niet lief..
Alfa meisje kan er niet mee omgaanquote:
Nee, ik krijg het er helemaal warm vanquote:Op maandag 16 februari 2009 23:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alfa meisje kan er niet mee omgaan
Dan heb je vast wel zin in ijsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:26 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee, ik krijg het er helemaal warm van
Ik heb altijd zin om te schaatsenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel zin in ijs
Zullen we dan saampjes naar de Uithof gaan, lekker schaatsen in het felle witte licht van de tl-balkenquote:
Neequote:Op woensdag 18 februari 2009 10:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zullen we dan saampjes naar de Uithof gaan, lekker schaatsen in het felle witte licht van de tl-balken![]()
Ik wil niet door jou versiert worden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:07 schreef DeHovenier het volgende:
Vandaag lukt niet? Andere dag misschien?
Heb je wat goed te maken ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |