quote:Op maandag 16 maart 2009 11:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
* nokwanda deelt namens Barra ook koffie en thee uit![]()
Gefeliciteerd
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:33 schreef Bastard het volgende:
Barra gefeliciteerd!
Maar voorhetzelfde geld had je dus vandaag nog in het bos vast gezeten oelewapper!
Ik was er zelf ook doorheen gelopen hoor, echt niet bij nagedacht dan.
nee want ik had het in 3 boeken gelezen en in 4 docu's gezien...quote:Op maandag 16 maart 2009 12:16 schreef Bastard het volgende:
Had je niet heel even een faalhaas momentje "wat als ik hier nou niet meer uitkom? "
ja je hebt survival en survival..quote:Op maandag 16 maart 2009 12:55 schreef nokwanda het volgende:
Ik hou mijn hart alvast stevig vast, aangezien EW in juli in de belgische ardennen gaat survivallen. Wel met een hele ploeg.
Zolang ie bear grylls niet gaan nadoen komt het allemaal goedquote:Op maandag 16 maart 2009 12:55 schreef nokwanda het volgende:
Ik hou mijn hart alvast stevig vast, aangezien EW in juli in de belgische ardennen gaat survivallen. Wel met een hele ploeg.
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zolang ie bear grylls niet gaan nadoen komt het allemaal goed
Terwijl die zo'n kop erbij trektquote:Op maandag 16 maart 2009 14:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]bear vind ik altijd wel humor hebben
hij zegt ook gewoon als iets goor is.. terwijl les stroud altijd alles heerlijk vind
dank u dank u dank uquote:
kon je ook niet wetenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:42 schreef Metro2005 het volgende:
Heb ik een verjaardag gemist, gefeliook namens mij.
sorry TS ik lees dit nu pas!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:51 schreef Topspin het volgende:
Barra Gefeliciteerd nogBeetje laat maar goed, ben niet meer iedere dag online te vinden.
ja he... hoe komt dat denk je?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:12 schreef Metro2005 het volgende:
mogge, tis hier wel stilletjes de laatste tijd in truth he.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:32 schreef nokwanda het volgende:
Dat. En wat Barra zei: gewoon iets minder online zijn. Sinds ik min of meer samen leef met iemand die nauwelijks achter de comp zit, doe ik dat ook minder. Vooral als ik alleen ben en dat is een stuk minder vaak.
En alleen "hoi" zeggen hier gaat op den duur ook vervelen
Zelf draai ik al meer dan een maand Windows 7 beta build 7000 en dat is een hele verbetering tegenover Vista en XP bij elkaar!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:43 schreef Topspin het volgende:
Hier gaat het wel okey, net XP black geinstalleerd en Vista eraf gegooid. Eerst problemen gehad met internet aan het draaien te krijgen maar uiteindelijk toch gelukt. XP black voor de rest okey, alles wordt direct geinstalleerd van drivers. Zometeen eens kijken of het geluid in orde is.
Windows vista home premium staat er weer op sinds gisteren, nu werkt alles weer naar behoren dus ik laat het ff zo. Volgende keer windows 7 misschien eens proberen.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Zelf draai ik al meer dan een maand Windows 7 beta build 7000 en dat is een hele verbetering tegenover Vista en XP bij elkaar!
Aanrader!
(Gratis en legaal te downloaden van Microsoft.)
Wat leuk voor jequote:Op zondag 22 maart 2009 09:10 schreef nokwanda het volgende:
Een Aibo is een robodoggy.
@Spellmeista, als het goed is op 8 juni
Whaaaaa, mensen, wat een weekend. 1100 km gereden in twee dagen. Gisterochtend doorgebracht in St. Mihiel (Noord-Frankrijk) en 's middags in Trier (Duitsland). Vandaag zal het wel een luie dag worden. En wat een weertje
pfff wat een kilometers! maar klinkt wel als een leuk weekend!quote:Op zondag 22 maart 2009 09:10 schreef nokwanda het volgende:
Een Aibo is een robodoggy.
@Spellmeista, als het goed is op 8 juni
Whaaaaa, mensen, wat een weekend. 1100 km gereden in twee dagen. Gisterochtend doorgebracht in St. Mihiel (Noord-Frankrijk) en 's middags in Trier (Duitsland). Vandaag zal het wel een luie dag worden. En wat een weertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |