abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2009 @ 13:19:52 #101
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_66857157
quote:
Op maandag 9 maart 2009 11:24 schreef Flammie het volgende:
Je weet het verschil tussen your en you're bijv?
Of they're en their?
Ja, dat weet ik heel erg goed.
Zoals ik al zei: met veel dingen ben ik beter bedreven in Engels dan in Nederlands, bewust of onbewust.
Maar dat mag jij best in twijfel trekken hoor!
quote:
Dat vind iedereen en dat doet dan ook niemand hier? Quote anders even waar je wordt afgerekend ?
PS Youtube ook Niet alleen het forum. Verder is het forum de enige referentie die mensen hebben Ik neem aan dat veel mensen, waaronder jezelf mij een vervelende klier vinden maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ik in het echt ( IN REAL LIFE >BD ) een vervelende klier ben. Dit forum is echter de enige referentie die mensen hier hebben over mij en tsja Dat ziet er natuurlijk niet zo goed uit hahahah
Ja kijk als het ultra brak geschreven is dan ga ik ook automatisch denken van "uhhh....."
Maar toch probeer ik niet te oordelen en tussen de regels door te lezen.
quote:
En engelse fouten.. big deal Who cares Je hoeft je gebrek aan taalkennis/taalvaardigheden echt niet te verdedigen op een forum hoor Ik wijs er alleen op Alsof taal het belangrijkste is wat je als mens kan hebben
Ik verdedig niks... ik counter!
quote:
Die structure Dat lijkt niet op engels-engels hoor maar op nederlands-engels
Writtings = writings en je structure sucked aarsj. Terug naar school
Pssssssst! Expres!
quote:
Nee duh tuurlijk niet. Die kunnen echt niet precies raden waar je vandaan komt Ze zien een witte gast en het enige dat ze kunnen zeggen is "native" of "not-native". Wat denk je Dat ze meteen je woonplaats en adres erbij kunnen gokken? Meeste kennen Nederland niet eens, behalve van de wiet ofzo
Nederlanders hebben anders een typisch accent als ze Engels praten.
Ken maar weinig Nederlanders die niet op een gegeven moment hun Nederlandse accent laten slippen als ze Engels praten.
Mijn Engels is zo perfect, dat je met geen mogelijkheid kan ontdekken dat ik uit Nederland kom.
quote:
Verder zei je dat je een brit was? Waarom moeten deze mensen dan raden dat je uit Nederland komt??
Vrij simpel: het was gewoon een grappig detail daar ik gewoon geboren en getogen ben in Nederland.
Ik ben nog langer in Australie geweest nu dan alle keren in Engeland bij elkaar.
quote:
spelingg = spelling
Ook expres.
En psssst!
Opletten!
Je bent "grammmar" vergeten.
Dat schreef ik dus ook expres met die extra "m". "P
quote:
Maar je gebruikt brits en amerikaans door elkaar
Klopt.

Anyway... nog niet gegamed sinds ik terug ben.
Wel FEAR 2 klaar staan en verders online doe ik Left 4 Dead.
Zeer verslavend!
pi_66859770
Oeh een verhitte discussie in ouwehoer

Qua taal vind ik het apart dat er zoveel verschillende vormen van taal zijn, alleen al binnen de Nederlandse taal zoveel verschil in accent en dan ook nog eens het dialect in Limburg en Friesland. Zou best met taalwetenschap bezig willen zijn maar dat is een beetje laat om daar nog aan te beginnen, misschien als hobby erbij ooit. Ontstaan van de verschillende talen zou ik wel meer over willen weten, wie heeft het ook allemaal bedacht en wie heeft de regels opgesteld. Een of andere idioot moet toch begonnen zijn met de Duitse naamvallen of niet? Of is dat uit de lucht komen vallen? Zal vast het een en ander op internet te vinden over zijn.

Tijd voor bakse koffie en dan misschien zometeen even 30 minuten hardlopen. Geen zin om achter laptop te zitten dus dan maar wat anders zoeken om te doen.
Genieten is toegestaan!!!
pi_66863546
quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:19 schreef Darkwolf het volgende:

Ja, dat weet ik heel erg goed.
Zoals ik al zei: met veel dingen ben ik beter bedreven in Engels dan in Nederlands, bewust of onbewust.
Maar dat mag jij best in twijfel trekken hoor!
Het is ongeveer hetzelfde in het Nederlands vandaar
Als je het niet begrijpt in het Nederlands is er voor mij geen reden aan te nemen dat je t snapt in een andere taal daar de regel ongeveer hetzelfde is

Je maakte btw de fout : Kangaroo's. Voor mij nogmaals weinig reden aan te nemen dat je de regel begrijpt
(Verwachte comeback: Wikipedia quotes en google copy/paste om aan te tonen dat je het ineens snapt)
quote:
Ja kijk als het ultra brak geschreven is dan ga ik ook automatisch denken van "uhhh....."
Maar toch probeer ik niet te oordelen en tussen de regels door te lezen.
Ik oordeel je intelligentie niet alleen je taalgebruik. Dat heeft verder geen zak te maken met je intelligentie, dat zal heus wel dik in orde zijn hoor. En intelligentie is echt niet alleen afhankelijk van taal hoor. Jij bent beter met paarden en dieren. Je bent beter in reizen en erop uit te trekken. Dat taal je niet ligt hoeft toch echt geen probleem te zijn lijkt mij
quote:
Wanneer ? Ik zie weinig counters maar wel veel excuusjes. Misschien moet je in het vervolg gewoon eens de tijd nemen voor je posts wanneer je iets in het engels probeert neer te kalken. Kijk ik weet hoe lastig het is om iets te schrijven in een taal die je niet goed beheerst, ik heb dat alle dagen met het Thais, maar ik ga echt niet klakkeloos iets zitten neerkalken in een paar luttele seconden om dan vervolgens met argumenten als "HAHAHA DAT WAS EEN GRAPJE HAHAHAHA" of "JA IK TYPE SNEL MAN" er tegen in te gaan. Gewoon, zit eens rustig op die stoel, ontspan je en probeer het gewoon nog eens en als het niet gaat neem dan gerust even het woordenboek erbij.

Ik raad je aan: www.dictionary.com

Zoek de woordjes die je nog niet kent op en neem rustig de tijd. Relaxxxxx! (HAHA DEED IK EXPRES HAHAAH)
quote:
Pssssssst! Expres!
Yeah right... de ene keer type je snel en de andere keer is het ineens expres Sorry dat geloof ik niet
Dat zeggen de kindertjes bij mij op school ook en die ga ik ook niet op hun woord geloven nadat ze keer op keer laten zien de stof niet te beheersen
quote:
Nederlanders hebben anders een typisch accent als ze Engels praten.
Ken maar weinig Nederlanders die niet op een gegeven moment hun Nederlandse accent laten slippen als ze Engels praten.
Mijn Engels is zo perfect, dat je met geen mogelijkheid kan ontdekken dat ik uit Nederland kom.
HAHAHAHAAHAHHA Je typt anders in typisch Nederlands-Engels hoor. Echt het komt me zooooo bekend voor (mijn pa heeft ongeveer dezelfde rommelige structuur als jou bijvoorbeeld ) Je kunt best een nice accent hebben maar grammaticaal ben je net zoals de meeste Nederlanders die je zo leuk omschrijft
quote:
Vrij simpel: het was gewoon een grappig detail daar ik gewoon geboren en getogen ben in Nederland.
Ik ben nog langer in Australie geweest nu dan alle keren in Engeland bij elkaar.
Een keiharde hele maand WOW!! ik ben onder de indruk!!!! Ben wel jaloers op Australie overigens. Ik ken wat Aussies hier
quote:
Ook expres.

Sorry maar geloof er echt werkelijk geen flikker van Het komt over als een zwak excuus om je taalfouten en je gebrek aan taalvaardigheden te verbergen Neem gewoon de tijd en volg mijn wijze tips op! Nogmaals je hoeft je niet te verdedigen op een forum. Gewoon een "dank je wel Flammie, weer wat bijgeleerd" zou beter op zijn plek zijn dan een "AHHAHAH GRAPJE EXPRES AHAHA OMG HOHO" want dat ziet echt knullig uit
quote:
Opletten!
Je bent "grammmar" vergeten.
Dat schreef ik dus ook expres met die extra "m". "P
zzzzzz Ja vast
quote:
om vervolgens:
quote:
Pssssssst! Expres!
quote:
Ook expres.
quote:
Mijn Engels is zo perfect
Als je dergelijke dingen beweerd is het logisch dat mensen je corrigeren btw
Mega claims als "Mijn Engels is zo perfect, dat je met geen mogelijkheid kan ontdekken dat ik uit Nederland kom"
vragen erom om tegengewerkt te worden en je maakt het makkelijker dan nodig is
  maandag 9 maart 2009 @ 16:54:38 #104
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_66864928
Jeetje wat neem jij alles serieus lol.
Nou dan geloof je me niet dat ik daarnet wat dingen tot het overdreven verkeerd spelde.
En nee... ik ga geen dank je wel zeggen, ook al bedoel je het alllemaal nog zo goed..
Voel me een beetje een leering in jouw les nu.
Nu-uh! Not good.
Het effect dat je dan krijgt is net als met L. Denninger: dan word ik koppig en ga ik EXPRES alles verkeerd blijven schrijven de komende tijd.
Althans hier wel.
And don't compare me with Dutch or their methods of speaking and writting English. I hate that. Seriously.
I live in Netherlands, but I am not too be ascoiated with by them no matter how worse and bad my ENglish is loeking to you or how many 3rrors there might be seeming in my written writing.
Tank you!

VInd het veel interessanter om door te gaan op games.
Dit word nu meer een discussie om het discussieren zeg maar.
Zeker als je al mijn humor als excusen ziet en met hele verhalen erop terug komt!
Meer ga ik er ook niet over zeggen want als we de discussie even doorspoelen naar het eind komen we hier op uit wat jij al eerder zei: ik hoef niks te verdedigen of te verantwoorden.

Dus...

WOW? dude neeee!
Ik heb vrienden die ik door WOW nu bijna niet meer zie man.
Drie uurtjes geprobeerd.
Totaal geen geduld voor.
Geef mij maar een shooter!
pi_66865536
Shooter inderdaad Alleen jammer dat er niet super veel van worden gemaakt of ik moet beter zoeken. Op de wii vind ik dan die hulpstukken een beetje dom, een hengel-verlengstuk om vis-games mee te spelen, tennis-rackets om tennis games mee te spelen en dan het geweer om shooters mee te spelen en zo zullen meer van die hulpstukken zijn zoals gitaren en zo'n wii plank voor de wii fit dan nog ook het race wiel voor het karten, zelfs een keu-verlengstuk om een biljartspel te spelen . Dat geweer voor 10 euro gekocht maar ik vind het totaal niet prettig qua bediening. Dan liever gewoon met de controller zonder die poes pas.

Vandaag nog niet gegamed, Resident Evil heb ik nu een grote eindbaas die ik af moket knallen maar daar heb ik een rocket-launcher voor gekocht van 30,000 pesetas dus die knal ik in een keer weg, hoef ik niet 30 shotgun shells te gebruiken want daar word ik ongeduldig van. World of warcraft nog nooit gespeeld, denk niet dat het mijn game is.

Vandaag hier sowieso dan wel een betere dag, was ff aan het denken over het twijfelen in mijn leven. Twijfelen om kleine dingen en vervolgens een soort van onzekerheid die naar voren treedt. Moet meer achter mijn mening staan over het leven en over mezelf als mens. Kan blijven twijfelen tot aan mijn dood maar dan blijft het allemaal een grote warboel. Het ene moment denk ik dit, vervolgens denk ik dat en dan val ik weer even een klein beetje naar beneden waardoor ik weer de boel moet oppakken om tot het normale nivo te komen. Twijfel over het verleden of dat wel zo goed is gegaan maar dan moet ik gewoon zeggen dat het zo gelopen is omdat het erbij hoort en dat het allemaal in orde is zodat ik zonder twijfel verder kan gaan wat veel prettiger is zodat ik bezig kan zijn in het heden op een leuke manier. Twijfel heeft een hele tijd veel tijd gekost hier. Merk dat het nu al iets in werking zit door bewust te zijn van de twijfelmomenten, een of ander helder moment komt dan naar voren. Maar nu niet meer teveel mee bezig zijn want dat werkt weer averechts.

Maar goed, ik denk dat het mogelijk is om van twijfel af te stappen, gewoon zelf corrigeren zodra er twijfel komt en vervolgens na vaker corrigeren de twijfel die weg gaat vallen en dan een sterke instelling zonder heen en weer en op en neer

[ Bericht 1% gewijzigd door Topspin op 09-03-2009 17:24:12 ]
pi_66865739
Even peukie roken buiten, het is weer de tijd dat ik lekker even in de buitenlucht een sigaret kan gaan roken, even 10 minuten en dan weer naar binnen. Nog ff en dan kan ik de momenten op internet van de lente tot eind zomer buiten doen.
  maandag 9 maart 2009 @ 17:35:10 #107
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_66866427
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef Darkwolf het volgende:
Jeetje wat neem jij alles serieus lol.
Nou dan geloof je me niet dat ik daarnet wat dingen tot het overdreven verkeerd spelde.
En nee... ik ga geen dank je wel zeggen, ook al bedoel je het alllemaal nog zo goed..
Voel me een beetje een leering in jouw les nu.
Nu-uh! Not good.
Het effect dat je dan krijgt is net als met L. Denninger: dan word ik koppig en ga ik EXPRES alles verkeerd blijven schrijven de komende tijd.
Althans hier wel.
And don't compare me with Dutch or their methods of speaking and writting English. I hate that. Seriously.
I live in Netherlands, but I am not too be ascoiated with by them no matter how worse and bad my ENglish is loeking to you or how many 3rrors there might be seeming in my written writing.
Tank you!

VInd het veel interessanter om door te gaan op games.
Dit word nu meer een discussie om het discussieren zeg maar.
Zeker als je al mijn humor als excusen ziet en met hele verhalen erop terug komt!
Meer ga ik er ook niet over zeggen want als we de discussie even doorspoelen naar het eind komen we hier op uit wat jij al eerder zei: ik hoef niks te verdedigen of te verantwoorden.

Dus...

WOW? dude neeee!
Ik heb vrienden die ik door WOW nu bijna niet meer zie man.
Drie uurtjes geprobeerd.
Totaal geen geduld voor.
Geef mij maar een shooter!
welke humor? ik vind het persoonlijk niet grappig. Kunnen we dan nu zonder humor weer zonder 10000 spelfouten schrijven?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_66866662
En laten we vooral de gezelligheid erin houden
pi_66867209
Ja precies. Wij zijn hier net in ondertrouw gegaan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 9 maart 2009 @ 17:58:10 #110
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_66867243
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:35 schreef Michielos het volgende:
welke humor? ik vind het persoonlijk niet grappig. Kunnen we dan nu zonder humor weer zonder 10000 spelfouten schrijven?
Nee, dat kan ik niet en snap je reactie ook niet echt zo uit het niets want ik probeerde het wederom weer op games te gooien.
Zal misschien niet 10000 spelfouten in de komende paar posts gaan maken, maar je gaat ze vast nog wel tegen komen in zowel Nederlands als Engels.
Van domme slordige fouten tot typo's.
Maar zolang Flammie, jij of wie dan ook (want daar begon het mee) mij niet "op de flaws wijst", dan zul je daar ook een stuk minder van zien.
Discussie over taal (zoals op de vorige pagina) was leuk, maar op deze manier van discussieren zie ik inderdaad de humor er ook niet meer van in.
Deal? (Geldt ook voor Flammiedude)
  maandag 9 maart 2009 @ 18:01:12 #111
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_66867358
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:57 schreef nokwanda het volgende:
Ja precies. Wij zijn hier net in ondertrouw gegaan
Gefeliciteerd Nok!
No way back now!
Feestjuh.... of?

@Topspin: helaas sterft mijn Wii een stille dood. De PlayStation 3 krijgt alle aandacht eigenlijk! :$
pi_66868063
Proficiat Nok Komt er nog een vrijgezellenfeest daar, zo heet dat toch of niet, even nog de laatste keer snoepen van het vrijgezellenbestaan ?

Darkwolf, Mijn wii doe ik nog wel mee, maar zodra ik klaar ben ermee ga ik denk ik de xbox360 aanschaffen maar heb op kassa gelezen dat het apparaat mankementen vertoond, de lade waar de cd in gaat die veroorzaakt in vaker krassen op cd's waardoor de game niet meer te spelen is. Waren toen bij kassa een hoop mensen die behoorlijk aan het klagen waren erover.
  maandag 9 maart 2009 @ 18:34:12 #113
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_66868514
En dan de hitte issues.
Red Ring of Death.
BRRRRRRRR....
Maar het schijnt de laatste tijd mee te vallen met die issues.
Beide machines hebben potentie. Het is maar net wat voor games je leuk vind, al is het meeste op beide consoles verkrijgbaar.
Performance verschilt.
GTA 4 is echt crap op de XBOX 360 als je naar de framerate kijkt.
En de PlayStation 3 is een krachtige media server en ook nog eens een Blu Ray speler!
Ik vond het de investering waard.
Maar dat is persoonlijk.
pi_66868821
Zal eerst eens gaan uitzoeken wat voor games allemaal zijn uitgekomen op de playstation 3, volgens mij genoeg dat de moeite waard is. Alleen altijd zonde dat er om de zoveel tijd weer een nieuwe op de markt komt, heb je net een paar honderd euro besteedt en dan weer een nieuwe machine die ook weer een hebbeding gaat zijn. Zouden ze eigenlijk in een keer zo'n krachtige moeten maken dat je de eerste 10 jaar vooruit kunt maar dat zal onmogelijk zijn omdat het stap voor stap gaat.
  maandag 9 maart 2009 @ 18:51:30 #115
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_66869057
Ehhhh.... de PlayStation 2 gaat al meer als 7 jaar mee en worden nog games voor gemaakt.
De PS3 komt net om de hoek kijken.
Komt wel goed hoor.
pi_66869270
Was even een foute inschatting hier Buiten net tijdens het roken al even bedacht dat de playstation 1 al een hele tijd geleden is en de playstation 2 ook. Maar dan nog dat het allemaal zo stapsgewijs gaat, zou eigenlijk in 1 klap een gigantische vooruitgang moeten komen waarbij het nog realistischer gaat zijn, ook de vraag of er geen moment komt dat het niet beter kan, dat het uiteindelijk zover komt dat het onderste uit de kan is gehaald. De C64 van 20 jaar geleden vergelijken met nu en dan is het al een wereld van verschil te noemen dus zo traag gaat het ook alweer niet.

Vraag me dan af hoe het er over een pakweg 50 jaar uit ziet bij games. Mocht de mensheid dan nog bestaan en mocht microsoft, nintendo en sony niet over de kop zijn gegaan door de crisis
pi_66870236
TS en DW, geen vrijgezellenfeestjes of grote party hier. Gewoon kleinschalig. Trouwen en dan een lunch met directe familie en beste vrienden alleen. Meer niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66872921
Ook leuk zo'n klein feest, kan gezelliger zijn dan met veel mensen in een grote zaal.

Net even compleet ontspannen op de bank gelegen zonder tv aan, alleen het tikken van de klok en eens helemaal tot rust gekomen alsof het bijna een staat van meditatie was zonder dat ik uberhaupt gemediteerd had behalve een beetje op de ademhaling letten. Een soort van voldoening komt dan naar voren in zo'n diepe rust, daarna is het meteen een stuk meer energie hebben alsof de batterij weer opgeladen is. Nog ff met de hond gaan lopen omdat hij zijn behoeftes nog moest doen, dan begint hij op een bepaalde manier zacht te joenken zonder dominant te blaffen en dan weet ik genoeg dat hij nog ff moet.
  maandag 9 maart 2009 @ 20:38:19 #119
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_66872963
gefeli nokje
pi_66875437
Zo, het is tijd om weer eens een half uurtje te gaan mediteren, ademhalingsmeditatie en dan eens ondervinden wat het effect is. Kijken tot hoever de rust naar binnen kan dringen.

Mocht ik niet meer ontwaken uit de rust dan wens ik iedereen een gelukkig nieuwjaar en dan ook Nok een fijne dag op de trouwerij

I am going deeper underground dus tot de bananentijd Kans is aanwezig dat ik nog ff online ga zijn straks anders niet maar dat zie ik dan wel weer.
pi_66885561
Goede morgen.

Slapeloze nacht gehad sinds lange tijd, muziek geluisterd, gelezen en gewoon wat gerust zonder te slapen om de nacht door te komen. Ben niet eens vermoeid nu, wel een ander tijdsbesef bij langer wakker zijn geweest.

Straks met de fiets in de regen naar Heerlen, totaal geen zin in openbaar vervoer dus ik trek me het regenpak aan en ga lekker rustig met de fiets. Genoeg stukken bergaf dus het is ook nog eens lekker uitwaaien straks. De stress van het openbaar vervoer ontwijk ik liever en dan is het met de fiets bijna even snel. Niet hoeven te lopen naar de bushalte, niet hoeven te wachten op de bus, niet vanaf het station 10 minuten moeten lopen naar de plek van de afspraak en dan nog dat ik amper stoplichten tegen kom. Fiets er ongeveer 35 minuten over en dat is te doen.

Kortom: Fietsen maar En zeker niet hoeven te staan in een overvolle bus. Mis dan wel de auto wat maar goed, met de fiets is het niet echt stukken langer onder weg zijn. Scheelt 15 minuten op de heenweg en 15 minuten op de terugweg, en van die regen ga ik ook niet dood

Tijd voor 2e pot koffie, nog wat in word schrijven om zaken op een rijtje te zetten en dan straks maar de tour de Limburg af gaan leggen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Topspin op 10-03-2009 08:39:24 ]
pi_66887205
Dapper om te gaan fietsen met dit klote weer. Ik zit nog liever in die overvolle bus, zolang ik maar een boek bij me heb.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66888400
Heb niet zo heel veel problemen met de regen en het valt niet met de bakken uit de lucht, ik zet dan ook de mp3 speler aan met stevige muziek dus dan lijkt het ook sneller te gaan die rit en het trapt wat steviger weg. Eenmaal op de fiets gaat de rit dan ook vanzelf, trappen maar, 18 versnellingen dus berg op is te doen
pi_66894483
Tekst gewist even. Stond een wir war bericht en dan denk ik ik val er niemand lastig mee.

[ Bericht 26% gewijzigd door Topspin op 10-03-2009 20:58:23 ]
pi_66919386
Ik heb de 500 gedichten bundel gewonnen op FOK!

Kreeg ineens een PM dat ik gewonnen had en dan die bundel die ik zeker eens flink ga doorspitten. Meteen mijn eerste gewin bij een prijsvraag. Doe zelden mee aan prijsvragen en dan win je ineens wat en dan lijkt het net op de kermis zijn waar je gratis mag schieten " Jah Jah schieten maar, 100 priijsvragen per maand en gratis kans op gewin".

FOK!

En dan vanzelf ook Senesta even een hulde geven Omdat ze zich intensief bezig houdt met die priijsvragen en andere acties die FOK! vele malen aantrekkelijker maakt en dan ook haar collega's natuurlijk.

Debbie stuurde mij die PM waar ze me erop wees dat ik gewonnen had, ken haar verder niet hier, volgens mij is ze meer op de frontpage aanwezig.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 23:42:23 #126
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_66919718
nice, ik heb serieus nog nooit iets gewonnen in mn leven . Win mij ook eens even wat als je wilt
pi_66920292
Moet je vaker meedoen met prijsvragen hier als je wilt winnen, niet meedoen daar win je helemaal niets mee, soms vragen ze hier wat inbreng van jou kant en dan weer amper inbreng. Ook een keer een prijsvraag geweest waar 2 laptops gewonnen konden worden zonder enige moeite te hoeven doen. Dan is het zo dat het hier geen gigantisch groot bestand is van users ondanks de grote die er wel is dus de kans is 1000000 keer groter van winnen dan meedoen met een prijsvraag van RTL. Weer wat onhandig geschreven maar zelfs bij 600 users die posten en 2000 lezers is er een grote kans op gewin. Ik ben snel van typen vandaar dat het nogal wat chaotisch kan klinken zo nu en dan. Mijn hersens draaien te snel, het is dat je het dus weet

Ben van plan om vaker mee te doen met prijsvragen ook. 3 dagen geleden nog meegedaan waar je een verhaal moest inzenden over een literair verhaal over je huisdier. Mijn verhaal was niet serieus maar wel hoe ik tegenover mijn hond sta. Dan kan ik een bijeenkomst winnen met schrijvers en nog een cursus, dan ga ik voor die cursus zelfs al hoeft het me niet te boeien. Dan gaat het ook om het meedoen ook.

Vind die prijsvragen op FOK! dan ook een goede bijdrage leveren. Eenvoudige prijsvragen waarbij je alleen maar hoeft te zeggen wie de hoofdacteur is van een film en waarbij 200 users dezelfde naam opsommen doe ik niet aan mee. Gaat het dan over een meer persoonlijke inbreng dan wil ik nog wel eens meedoen maar dan kijk ik ook naar de prijs.

Gaat het dan om een laptop of xbox dan vanzelf ook meedoen omdat hier de winkans groot is. FOK! mag dan wel groot zijn maar met 600 gebruikers online en 3000 gasten is de kans stukken groter dan een andere prijsvraag waar 100,000 mensen bij meedingen om te winnen. Neem een kermis in een stad, daar win je al minder snel zelfs wanneer je buurvrouw daar staat te poppelen om die ouderwetse stereo toren te winnen die afstampt van het jaar toebak en ook nog eens verstrekt wordt door kermis lui die 5e hands spullen weggeven.
pi_66920622
RTL vaker met mails in mijn gmail account, vul de enquete in en win Doe ik uit principe niet aan mee, ook mezelf uitgeschreven van die spam. Dan liever hier af en toe een poging wagen. Zo'n enquete sowieso die 500,000 euro opbrengt en dan de prijzen die in totaal 10,000 bedragen, niet eens die 10,000 euro je kunt al blij zijn met 1000 euro en dan steken ze zelf die 499,999 in zak en dat vaker per maand en dan in jaren omgerekend kunnen ze weer vooruit. Komt over als uitbuiting van de bevolking. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang de laatste nieuwtjes en aanbieding en ondertussen om de have klap een enqute die ingevuld moet worden waar je een of andere prijs kunt winnen die totaal niet in verhouding staat met de winsten die RTL behaald met de gegevens die ze verzamelen.

Slim ondernemerschap zal het zijn, het is een fout systeem in mijn ogen. Vakkenvullers vullen vakken en de consument wordt dom gehouden. Fight the law and fuck the norm

Ben wat aan het doordraven maar die mails van rtl heb ik nu eindelijk geblokkeerd, kreeg per dag 10 mails binnen van die stalkers die me op alle mogelijke manieren probeerden te misbruiken als onschuldige burger. Iedere cent die ze aan mij konden verdienen wilden ze verdienen en dan zeg ik dag met het handje.

Boring stuff maar alsnog altijd dat winstoogmerk. Univee daar plukt U de vruchten van, verzekeringsonderneming die net doet alsof ze totaal niet voor de winst gaan. Dan durf ik mijn kop eronder te verwedden dat ze zeker winsten behalen alleen op een manier die alternatief is.

Welk bedrijf kan reclame maken bij een eredevisie team zonder uberhaupt inkomsten binnen te krijgen? Ik bedoel, je maakt kosten om reclame te maken dus moet je ook inkomsten binnen krijgen, je betaald voor werknemers die zich inzetten en ga zo door. Misschien geen 50 procent winstoogmerk maar je betaald alsnog teveel voor wat je krijgt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Topspin op 11-03-2009 00:16:38 ]
pi_66920813
Michielos ik heb nog 1 kop slaapthee staan, kun je gratis winnen. Alleen is het nog geen 2090 waarbij je thee kunt doormailen anders had je die lekkere kop thee gewonnen. Ik had je ook nog een bastogne koekje laten winnen zomaar gratis en voor niets maar we moeten nog even wachten totdat mailen in materie mogelijk is
  woensdag 11 maart 2009 @ 00:16:55 #130
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_66920938
hahhahahhahha
pi_66921452
Dag

[ Bericht 17% gewijzigd door Topspin op 11-03-2009 00:54:32 ]
pi_66923522
Ik heb weinig mazzel met prijsvragen en zo, maar EW wint altijd iets als hij ergens aan meedoet. Of het nou een prijsvraag of een wedstrijd is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66925186
Ik heb ooit een Bruce Willis shirt met handtekening gewonnen in de tijd van HOSTAGE >BD
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:00:57 #134
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_66927966
Gisteren een TV producente over de vloer gehad.
Gecast voor een documantaire voor de NCRV over mensen en machines en de relatie tussen deze twee.
Uiteraad ben ik er via Pleo ingerolt, maar Pleo zal een klein facet zijn van het hele geheel.
Het verliep heel goed.
Ben benieuwd wanneer de opnames gaan starten!
pi_66928172
grz
  woensdag 11 maart 2009 @ 13:46:46 #136
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_66933535
middag allemaal, hoe is he thier met iedereen?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 11 maart 2009 @ 13:59:49 #137
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_66934024
[upd] Doden bij schietpartij Duitse school
gaat weer lekker in de wereld
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:38:28 #138
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_66935374
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:00 schreef Darkwolf het volgende:
Gisteren een TV producente over de vloer gehad.
Gecast voor een documantaire voor de NCRV over mensen en machines en de relatie tussen deze twee.
Uiteraad ben ik er via Pleo ingerolt, maar Pleo zal een klein facet zijn van het hele geheel.
Het verliep heel goed.
Ben benieuwd wanneer de opnames gaan starten!
congrats. ik kan iig niet wachten en hoop dat het en mooie show word
pi_66935818
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[upd] Doden bij schietpartij Duitse school
gaat weer lekker in de wereld
Ja, die is gewoon klote. maar hoe gaat het met jou?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_66936908
Goede middag samen.

Dat van die schietpartijen, kans is altijd aanwezig dat het gebeurt. Ik sta er niet meer versteld van dat zoiets optreedt in zo'n grote wereld waar we in leven. Denk ook niet dat het ooit zal veranderen. Dan zijn er boeken geschreven over een nieuwe wereld waar alles vredig is maar denk niet dat ieder mens kan veranderen zelfs mocht 2012 staan voor een omslaand bewustzijn. Geloof echt niet dat er ooit een moment komt dat alle mensen gezond zullen zijn in het hoofd.

Gisteren veel online geweest en vandaag maar even wat minder doen, 3 uur onder de mensen geweest vandaag en vrijdag weer naar de kroeg een paar uur. Weet niet wat ik nu moet gaan doen, pas over 2 1/2 week weer naar reintegratie afspraak dus op gebied van richting werk gaat is het even wachten op volgende duidelijkheid.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 07:51:49 #141
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67031287
En zo zit je te chatten via MSN met iemand die op het station zit te wachten op de trein.
Rare wereld wonen we toch in.
The truth was in here.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 11:14:30 #142
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_67033929
morgen en zo ben ik weer thuis
pi_67036433
Goede middag, heb minstens 5 insectenbeten aan mijn voet en dan nog een aantal op mijn been Muggen kunnen het niet zijn, volgens mij zijn het van die stekende lieveheersbeesjes. Het jeukt wie de nete.

Nu maar even koffie en dan eens kijken hoe de dag verder te gaan, morgen lekker lange wandeling in de natuur afgesloten met terras en gisteren naar de kroeg geweest dus het weekend ziet er al enigszins belovend uit. Nu nog wat vinden om op zaterdag te doen, kan ook thuis blijven hangen maar heb daar niet altijd evenveel zin in.
pi_67083993
insectenbeten en jeuk, dat is niet fijn.

Mijn voet is op het moment iets gezwollen en heeft allemaal kleine bultjes.

Ik liep in het bos, en er belandde iets in een grote plas water
Braaf mijn schoentjesuit gedaan en stoer het water in gestapt...
ik had alleen beter uit moeten kijkn toen ik mijn schoenen weer aan wilde doen, want toen stond ik midden in de brandnetels.
  maandag 16 maart 2009 @ 06:35:53 #145
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_67091605
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 07:51 schreef Bastard het volgende:
En zo zit je te chatten via MSN met iemand die op het station zit te wachten op de trein.
Rare wereld wonen we toch in.
Nee joh. Valt toch best mee?
Zit nu op een netbookje met een verbinding via BT naar mijn N95 die als 3G modem fungeert deze post vanuit de rijdende trein zelf te tikken!

Goeiemoggel!
  maandag 16 maart 2009 @ 09:07:08 #146
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67092711
quote:
Op maandag 16 maart 2009 06:35 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Nee joh. Valt toch best mee?
Zit nu op een netbookje met een verbinding via BT naar mijn N95 die als 3G modem fungeert deze post vanuit de rijdende trein zelf te tikken!

Goeiemoggel!
Ik hou het niet meer bij
The truth was in here.
pi_67095302
quote:
Op maandag 16 maart 2009 09:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik hou het niet meer bij
Oude man
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 16 maart 2009 @ 11:02:42 #148
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67095611
hehe en nu ben ik 25!!!

taart uitdeelt
stay frosty
  maandag 16 maart 2009 @ 11:07:23 #149
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67095754
mijn vorige week zaterdag:

Vorige week zaterdag was de dag waarop ik gewacht had!
het was mooi weer en aangezien ik toch al op de mooie veluwe woon had ik besloten dat ik er een dagje op uit zo gaan om mijn survival skillz te testen en om te kijken waar ik nog aan moest werken. natuurlijk wil ik jullie hiervan op de hoogte stellen.
alle pics zijn gemaakt met mn tytn 2 dus let niet op de bagger kwaliteit.
verder was de accu bijna leeg dus ik heb niet teveel fotos genomen

Tegen een uurtje of 6 sochtens ben ik naar het bos toe gereden met mijn survival gear bestaande uit:

- mn fire starter
- mn trouwe veldfles
- mn Smith and Wesson Swat (http://www.knifecenter.com/knifecenter/smithwes/images/SW3000.jpg een wat betere pic )

verder mn lekkere kistjes aan en een bruine broek en bruine trui om niet zo op te vallen ivm boswachters enzo
aangezien ik niet van plan was om op de paden te blijven.

mijn hulpdingen tbv navigatie waren:

en natuurlijk mijn tytn 2 met google maps

Dus Barra lekker het bos in huppelen en eerst een kilometer of 10 van de bewoonde wereld hobbelen ( hoe verder weg hoe minder mensen langskomen om hun hond uit te laten
na een tijdje over een stuk drassig veen te hebben gelopen kwam ik gelukkig in een mooi droog stuk bos terecht ( 4 km door drassig gebied sjouwen is niet echt rustgevend ) en ik zat er net over te denken dat ik pleepapier mee had moeten nemen omdat ik moest schijten en het enige wat groen was waren de dennenaalden tot ik plots oog in oog stond met een van de bekende veluwse knorries:

( nee deze foto heb ik niet gemaakt) damn dat beest was niet blij om me te zien... hij "blies" naar me en begon wat met zn poot op de grond te stampen... toen ben ik maar zachtjes en voorzichtig achteruit gelopen en hij kwam gelukkig niet achter me aan

na mijn ontmoeting met knorrie had ik besloten dat alleen mijn smith and wesson niet echt afdoende was tegen zon beest ik heb een boompje omgehakt en er een stevige speer van gemaakt van ong. 1.20m ( waar ik helaas geen foto van heb) Daarna ben ik wat beter op gaan letten dat ik niet voorbij wilde knorrie keutels liep en platgedruk gras en bladeren die ik eerder die dag had zien liggen maar er niet zoveel van had aangetrokken.

na een tijdje lopen zag ik een paar herten wegrennen en toen ik dichter bij de locatie kwam zag ik het volgende:

waarschijnlijk had bambi jeuk aan de kop

een uurtje over veengrond en bos te hebben gelopen kwam ik in een wat heuvelachtiger gedeelte van het bos.
toen ik vanuit mijn ooghoek ineens een donkere vierkant zag (wat nogal opvalt omdat het niet echt een vorm is die veel in de natuur voor komt)
en wat zag ik tot mijn verbazing?

het had 2 kleine kamertjes en een "raam" van 10cm hoog en 40 cm breed.
na hier een tijdje uitgerust te hebben en de locatie opgeslagen te hebben in google maps besloot ik om door te gaan.

ik ben over de heuvel heengelopen en toen kwam ik bij wat leek op wat drassig gras.

de eerste 3 stappen gingen goed maar zoals je altijd hoort en lees: take it easy. dont rush things..
nou het was wat drassiger dan verwacht en ik had geen zin in volgelopen kisten dus ik loop wat sneller over het gras heen en PLONS!
zak ik tot boven mn navel in het moeras!
uit reflex probeer je jezelf eruit te zwemmen/trekken maar zoals je altijd hoort zink je dan alleen maar sneller
dus na wat voorover geleunt te hebben en met mijn speer oppervlak te hebben gecreeerd kon ik me eruit worstelen.

"wet cotton slurps the heat out of your body" en verdomt! koud!! en net nu er een stapel wolken voor de zon waren gekomen.
dus ik trek me kistjes uit mn sokken mn broek mn trui mn shirt en wring alles zo goed en kwaad als het kan uit (blubber! bagger!) en bedenk me dat ik eigenlijk een vuurtje moet maken.
nadat ik wat berkenbast heb gescoord en wat droog gras en drooge heide heb ik een klein vuurtje gemaakt om daarbij mn kleren te laten drogen.
toen die 2 fotos waren genomen van het gras viel mn telefoon uit (godzeidank bleek het achteraf mn batterij te zijn (want ja mn telefoon zat in een hoesje in mn broekzak die 30 cm onder blubberniveau was gezakt ))

Dit leverde nog een probleem op aangezien ik nu niet beschikte over het door mij zo geprezen google maps
gelukkig was ik zo verstandig geweest om ook mn compas in de gaten te houden en wist ik dat ik terug moest in een noordelijke richting.
nadat mijn kleren redelijk droog waren heb ik besloten om deze weer aan te trekken ( je moet wat!) en richting het noorden te lopen.
na 15 minuten kwam ik een ruiterpad tegen. de eerste 5 keer dat je mensen tegenkomt lach je je te pletter om hun reacties! (komt daar een jonge man alleen onder der blubber langslopen met een big smile op zn gezicht)
na een uurtje lopen was ik weer bij mijn auto
ik ben naar huis gereden en heb 3 van de lekkerste koppen groentesoep in mijn leven gegeten en lekker gedouched...
dat was mijn zaterdag
stay frosty
pi_67095878
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe en nu ben ik 25!!!

taart uitdeelt
* nokwanda deelt namens Barra ook koffie en thee uit

Gefeliciteerd
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')