quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:19 schreef Darkwolf het volgende:Ja, dat weet ik heel erg goed.
Zoals ik al zei: met veel dingen ben ik beter bedreven in Engels dan in Nederlands, bewust of onbewust.
Maar dat mag jij best in twijfel trekken hoor!

Het is ongeveer hetzelfde in het Nederlands vandaar
Als je het niet begrijpt in het Nederlands is er voor mij geen reden aan te nemen dat je t snapt in een andere taal daar de regel ongeveer hetzelfde is

Je maakte btw de fout : Kangaroo's. Voor mij nogmaals weinig reden aan te nemen dat je de regel begrijpt

(Verwachte comeback: Wikipedia quotes en google copy/paste om aan te tonen dat je het ineens snapt)
quote:
Ja kijk als het ultra brak geschreven is dan ga ik ook automatisch denken van "uhhh....."
Maar toch probeer ik niet te oordelen en tussen de regels door te lezen.
Ik oordeel je intelligentie niet alleen je taalgebruik. Dat heeft verder geen zak te maken met je intelligentie, dat zal heus wel dik in orde zijn hoor. En intelligentie is echt niet alleen afhankelijk van taal hoor. Jij bent beter met paarden en dieren. Je bent beter in reizen en erop uit te trekken. Dat taal je niet ligt hoeft toch echt geen probleem te zijn lijkt mij

quote:
Ik verdedig niks... ik counter!

Wanneer ?

Ik zie weinig counters maar wel veel excuusjes. Misschien moet je in het vervolg gewoon eens de tijd nemen voor je posts wanneer je iets in het engels probeert neer te kalken. Kijk ik weet hoe lastig het is om iets te schrijven in een taal die je niet goed beheerst, ik heb dat alle dagen met het Thais, maar ik ga echt niet klakkeloos iets zitten neerkalken in een paar luttele seconden om dan vervolgens met argumenten als "HAHAHA DAT WAS EEN GRAPJE HAHAHAHA" of "JA IK TYPE SNEL MAN" er tegen in te gaan. Gewoon, zit eens rustig op die stoel, ontspan je en probeer het gewoon nog eens en als het niet gaat neem dan gerust even het woordenboek erbij.
Ik raad je aan:
www.dictionary.comZoek de woordjes die je nog niet kent op en neem rustig de tijd. Relaxxxxx! (HAHA DEED IK EXPRES HAHAAH)
quote:
Pssssssst! Expres!
Yeah right... de ene keer type je snel en de andere keer is het ineens expres

Sorry dat geloof ik niet

Dat zeggen de kindertjes bij mij op school ook en die ga ik ook niet op hun woord geloven nadat ze keer op keer laten zien de stof niet te beheersen
quote:
Nederlanders hebben anders een typisch accent als ze Engels praten.
Ken maar weinig Nederlanders die niet op een gegeven moment hun Nederlandse accent laten slippen als ze Engels praten.
Mijn Engels is zo perfect, dat je met geen mogelijkheid kan ontdekken dat ik uit Nederland kom.
HAHAHAHAAHAHHA

Je typt anders in typisch Nederlands-Engels hoor. Echt het komt me zooooo bekend voor (mijn pa heeft ongeveer dezelfde rommelige structuur als jou bijvoorbeeld

) Je kunt best een nice accent hebben maar grammaticaal ben je net zoals de meeste Nederlanders die je zo leuk omschrijft

quote:
Vrij simpel: het was gewoon een grappig detail daar ik gewoon geboren en getogen ben in Nederland.
Ik ben nog langer in Australie geweest nu dan alle keren in Engeland bij elkaar.
Een keiharde hele maand

WOW!! ik ben onder de indruk!!!! Ben wel jaloers op Australie overigens. Ik ken wat Aussies hier
quote:
Ook expres.

Sorry maar geloof er echt werkelijk geen flikker van

Het komt over als een zwak excuus om je taalfouten en je gebrek aan taalvaardigheden te verbergen

Neem gewoon de tijd en volg mijn wijze tips op! Nogmaals je hoeft je niet te verdedigen op een forum. Gewoon een "dank je wel Flammie, weer wat bijgeleerd" zou beter op zijn plek zijn dan een "AHHAHAH GRAPJE EXPRES AHAHA OMG HOHO" want dat ziet echt knullig uit

quote:
Opletten!
Je bent "grammmar" vergeten.
Dat schreef ik dus ook expres met die extra "m". "P
zzzzzz

Ja vast
quote:
Ik verdedig niks... ik counter!
om vervolgens:
quote:
Pssssssst! Expres!
quote:
Ook expres.
quote:
Mijn Engels is zo perfect
Als je dergelijke dingen beweerd is het logisch dat mensen je corrigeren btw
Mega claims als
"Mijn Engels is zo perfect, dat je met geen mogelijkheid kan ontdekken dat ik uit Nederland kom" vragen erom om tegengewerkt te worden en je maakt het makkelijker dan nodig is