quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:12 schreef Darkwolf het volgende:[..]
Zelf draai ik al meer dan een maand Windows 7 beta build 7000 en dat is een hele verbetering tegenover Vista en XP bij elkaar!
Aanrader!
(Gratis en legaal te downloaden van Microsoft.)
Windows vista home premium staat er weer op sinds gisteren, nu werkt alles weer naar behoren dus ik laat het ff zo. Volgende keer windows 7 misschien eens proberen.
Ben sowieso wat computer moe geraakt, dan zit ik weer achter het schermpje en dan denk ik van... " Wat doe ik hier". Andere bezigheden zoeken ben ik steeds vaker mee bezig en de computer vaker uit laten staan.
Vandaag een dag dat ik niets te doen heb, woensdag pas weer verplichtingen en dan zit ik weer achter die pc doelloos te zoeken wat te doen ermee. Berichten schrijven en reageren op berichten heb ik ook gehad na al die berichten, weblog bijhouden ook wel omdat ik niet meer weet wat te schrijven. Zoeken op nieuwsgroepen daar ook geen zin meer in omdat ik muziek genoeg heb nu.
Dus dan maar eens actief op zoek naar wat anders, alle mogelijke opties erbij betrekken en dan selecteren.
Sporten

Heb dat al 1000 keer aangekaart maar ben steeds afgehaakt na een paar pogingen. Doorzetten dan maar bij de volgende pogingen.
http://www.statbel.fgov.be/fiGurEs/d34_nl.aspEen heel overzicht, zie veel dingen die ik al doe dus dan nog zoeken geblazen.
[ Bericht 6% gewijzigd door Topspin op 23-03-2009 14:59:49 ]