abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67282212
Hallo Spellmeista

Hier gaat het wel okey, net XP black geinstalleerd en Vista eraf gegooid. Eerst problemen gehad met internet aan het draaien te krijgen maar uiteindelijk toch gelukt. XP black voor de rest okey, alles wordt direct geinstalleerd van drivers. Zometeen eens kijken of het geluid in orde is.

Lange wandeling met mijn hond gemaakt in de natuur nog. Daarbij nog ff bier gekocht En voor de rest weekend dus.

Nu echt pulp fiction kijken, gisteren deed de dvd speler het niet en een download werkte ook al niet. Nu in XP laadt de dvd wel, hopelijk doet het geluid het ook. Morgen dan maar meteen eens een review schrijven van pulp fiction in Film + tv hier.

Ben dus weg weer. Geluid hopelijk dus echt in orde, vorige keer bij XP black steeds een hapering maar dit is een nieuwere versie.
Genieten is toegestaan!!!
  zondag 22 maart 2009 @ 08:41:29 #192
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_67286046
Haaaiii Topspin..ja ook alles goed hier..

Nokwanda wanneer krijgen jullie de sleutel?
pi_67286215
Een Aibo is een robodoggy.

@Spellmeista, als het goed is op 8 juni

Whaaaaa, mensen, wat een weekend. 1100 km gereden in twee dagen. Gisterochtend doorgebracht in St. Mihiel (Noord-Frankrijk) en 's middags in Trier (Duitsland). Vandaag zal het wel een luie dag worden. En wat een weertje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_67292251
Zo zie je nog eens wat van de wereld Nok
  maandag 23 maart 2009 @ 14:12:24 #195
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_67323634
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 23:43 schreef Topspin het volgende:
Hier gaat het wel okey, net XP black geinstalleerd en Vista eraf gegooid. Eerst problemen gehad met internet aan het draaien te krijgen maar uiteindelijk toch gelukt. XP black voor de rest okey, alles wordt direct geinstalleerd van drivers. Zometeen eens kijken of het geluid in orde is.
Zelf draai ik al meer dan een maand Windows 7 beta build 7000 en dat is een hele verbetering tegenover Vista en XP bij elkaar!
Aanrader!
(Gratis en legaal te downloaden van Microsoft.)
pi_67325076
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:12 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Zelf draai ik al meer dan een maand Windows 7 beta build 7000 en dat is een hele verbetering tegenover Vista en XP bij elkaar!
Aanrader!
(Gratis en legaal te downloaden van Microsoft.)
Windows vista home premium staat er weer op sinds gisteren, nu werkt alles weer naar behoren dus ik laat het ff zo. Volgende keer windows 7 misschien eens proberen.

Ben sowieso wat computer moe geraakt, dan zit ik weer achter het schermpje en dan denk ik van... " Wat doe ik hier". Andere bezigheden zoeken ben ik steeds vaker mee bezig en de computer vaker uit laten staan.

Vandaag een dag dat ik niets te doen heb, woensdag pas weer verplichtingen en dan zit ik weer achter die pc doelloos te zoeken wat te doen ermee. Berichten schrijven en reageren op berichten heb ik ook gehad na al die berichten, weblog bijhouden ook wel omdat ik niet meer weet wat te schrijven. Zoeken op nieuwsgroepen daar ook geen zin meer in omdat ik muziek genoeg heb nu.

Dus dan maar eens actief op zoek naar wat anders, alle mogelijke opties erbij betrekken en dan selecteren.

Sporten Heb dat al 1000 keer aangekaart maar ben steeds afgehaakt na een paar pogingen. Doorzetten dan maar bij de volgende pogingen.

http://www.statbel.fgov.be/fiGurEs/d34_nl.asp

Een heel overzicht, zie veel dingen die ik al doe dus dan nog zoeken geblazen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Topspin op 23-03-2009 14:59:49 ]
  dinsdag 24 maart 2009 @ 07:35:26 #197
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_67346233
Haha Topspin!
Herken het probleem.
Echter gaat het weer hopelijk wat beter worden nu het lente word en het blijft sowieso langer licht, dus steeds minder reden om s'avonds achter de PC te gaan zitten enzo!

En heb je nu al geGoogled wat AIBO is?

Twee nachtjes geslapen en als het middag is 2 dagen nagedacht.
Het adopteren staat zo goed als vast wat mij betreft.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 08:12:07 #198
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67346583
quote:
Op zondag 22 maart 2009 09:10 schreef nokwanda het volgende:

Whaaaaa, mensen, wat een weekend. 1100 km gereden in twee dagen. Gisterochtend doorgebracht in St. Mihiel (Noord-Frankrijk) en 's middags in Trier (Duitsland). Vandaag zal het wel een luie dag worden. En wat een weertje
Wat leuk voor je
The truth was in here.
pi_67349733
quote:
Op zondag 22 maart 2009 09:10 schreef nokwanda het volgende:

pfff wat een kilometers! maar klinkt wel als een leuk weekend!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:52:14 #200
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_67352317
Zo ik had ook weer alle geluk van de wereld vanochtend. Ik kijk uit het raam: droog. Ik stap op de fiets, rij de straat uit: plensbui. Ik zet de fiets bij mijn werk in het fietsenhok en raad eens: droog en nog erger: ZON en tot nu toe is het droog gebleven. Echt wat een timing weer.

Degene die boven op de knoppen zit te drukken kan nog lachen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')