Hij was ook degene die Feyenoorders ervan betichtte gloryhunters te zijn en masaal weg te blijven nu het slecht gaat, ondanks dat De Arena half leeg was tegen Heracles en een dag later De Kuip vol zat tegen Spartaquote:
Groot gelijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:
toch triest dat de spelers niet met Rijnmond willen praten vanwege een item in FC Rijnmond. Zouden grapjes zijn gemaakt over Timmer en dat vind de spelergroep niet leuk.
Euhm, omdat het een wet der natuur is?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:48 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
Feyenoorders, want waarom zou je winst tegen feyenoord verwachten als je tegen heracles en vitesse niet weet te winnen?
Dat doen die kakkerlakken bij mij in de klas ookquote:Op zondag 15 februari 2009 18:29 schreef Merkie het volgende:
Grapjas, Feyenoorders zijn een stuk realistischer dan Ajacieden hoor. Bijna iedereen rekende op een nederlaag.
Precies, en daarnaast werd ook nog verwacht dat Feyenoord opgerold zou worden. Lekker realistisch nadat Vitesse 4-1 van je won.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:48 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
Feyenoorders, want waarom zou je winst tegen feyenoord verwachten als je tegen heracles en vitesse niet weet te winnen?
Inderdaad, nu is Slory gewoon een typische negertquote:Op zondag 15 februari 2009 18:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:![]()
Slory mogen ze van mij morgen ergens vastbinden aan een grote steen en dan de Maas inflikkeren. Ik dacht dat hij het altijd van zijn snelheid moest hebben? Iedereen loopt hem eruit en hij loopt op de helft van de ballen die hij krijgt niet eens.
Jammer dat Tomasson niet mee deed.
Vertel eens aan mij hoevaak Feyenoord scoorde en op de laat/paal schoot en hoevaak Ajax scoorde en op de paal/lat schoot?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Precies, en daarnaast werd ook nog verwacht dat Feyenoord opgerold zou worden. Lekker realistisch nadat Vitesse 4-1 van je won.
Al schiet je 100 keer op de paal, het gaat om de doelpunten.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:54 schreef BAAZ. het volgende:
[..]
Vertel eens aan mij hoevaak Feyenoord scoorde en op de laat/paal schoot en hoevaak Ajax scoorde en op de paal/lat schoot?
Wow, meen je dit serieus? MIJN LEVEN STAAT NU OP ZIJN KOP :S:S :S: S:quote:Op zondag 15 februari 2009 18:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al schiet je 100 keer op de paal, het gaat om de doelpunten.
Ja want op de paal/lat telt ook en is niet hetzelfde als missen. Ben overigens geen feyenoorderquote:Op zondag 15 februari 2009 18:54 schreef BAAZ. het volgende:
[..]
Vertel eens aan mij hoevaak Feyenoord scoorde en op de laat/paal schoot en hoevaak Ajax scoorde en op de paal/lat schoot?
Goede grap rofllolleetuberpwndquote:Op zondag 15 februari 2009 18:58 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
Ja want op de paal/lat telt ook en is niet hetzelfde als missen. Ben overigens geen feyenoorder. Heb je soms via teletekst gekeken als je dat moet vragen?
De bal is rond en voetbal is geen wiskunde.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:58 schreef BAAZ. het volgende:
Vertel me alstublieft nog een cliche sjimz
Voor mijn ogen werden ze geslooptquote:Op zondag 15 februari 2009 19:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb je ook de zwarten hekjes weggeslagen boef?
Klopt, vol op de bal was het van wijnaldum.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Godver tyfus Vink. Tiendalli had gewoon gelijk met zijn commentaar. Dat was helemaal geen vrijetrap.
2de trein, toen waren ze al wegquote:Op zondag 15 februari 2009 19:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb je ook de zwarten hekjes weggeslagen boef?
Er was net een verdediger uitgestuurd en we moeten vol op de aanval om er misschien nog een gelijkspel uit te vuur te kunnen slepen. Gek he dat er dan gaten vallen?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:17 schreef Shreyas het volgende:
Hahaha, bij die 2-0 lijkt Feijenoord echt op een amateurclub
Als je als keeper zo ver je hok uitkomt, mag je nooit twijfelen.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:17 schreef Shreyas het volgende:
Hahaha, bij die 2-0 lijkt Feijenoord echt op een amateurclub
Agh, vond Vink sowieso wazig fluiten.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Godver tyfus Vink. Tiendalli had gewoon gelijk met zijn commentaar. Dat was helemaal geen vrijetrap.
Haha dat kan je vanaf die camera positie niet zien, hij speelde de bal en ook zeker de nam hij Suarez aardig hard mee. Terechte vrije trap was dat.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Lullige eerste goal, dat was echt geen vrije trap(misschien een corner)..
Suarez ging puur voor een vrije trap op dat moment, al werd hij geraakt, hij ging neer als bij een schwalbe.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha dat kan je vanaf die camera positie niet zien, hij speelde de bal en ook zeker de nam hij Suarez aardig hard mee. Terechte vrije trap was dat.
Tiendalli en Lucius gaan er ook dom in, scheids fluit daar bijna altijd voor een vrije trap aangezien hij achter de actie staat en een schwalbe sowieso niet echt kan zien dan.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Suarez ging puur voor een vrije trap op dat moment, al werd hij geraakt, hij ging neer als bij een schwalbe.
Leo trouwens ook bij Tiendalli, hij ging voor de overtreding.
Ja, nadat Vitesse won stonden ze boven Feyenoord ja, voor de wedstrijd niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:57 schreef Shreyas het volgende:
Vitesse staat hoger dan Feijnoord op de ranglijst hoor, dus als je van Vitesse verliest betekent het niet dat je ook moeite hebt met Feijnoord, dat bleek wel weer vandaag.
Ok man, je hebt helemaal gelijk. Ga je nu weer naar je Ajax-topic?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tiendalli en Lucius gaan er ook dom in, scheids fluit daar bijna altijd voor een vrije trap aangezien hij achter de actie staat en een schwalbe sowieso niet echt kan zien dan.
Is gewoon slimheid.
Dat komt omdat wij ook niet zo goed zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En dan geen 6 punten weten te halen
Nee. Het is gewoon een gemakkelijke beslissing van de scheids (thuisfluiter).quote:Op zondag 15 februari 2009 19:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tiendalli en Lucius gaan er ook dom in, scheids fluit daar bijna altijd voor een vrije trap aangezien hij achter de actie staat en een schwalbe sowieso niet echt kan zien dan.
Is gewoon slimheid.
Dream on.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:25 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Maar hopen dat er nog wat wedstrijden gewonnen worden en heel heel heeeeeel misschien haal je plek 8 nog. Eigenlijk zit ik niet te wachten op die kut play-offs.
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon een gemakkelijke beslissing van de scheids (thuisfluiter).
Als hij het niet kan zien moet hij niet fluiten.
Die van Tiendalli was overigens wel terecht gefloten maar ik vond het een naaiactie van Leonardo, voor een oud-Feyenoorder vond ik dat extra lelijk eigenlijk.![]()
Des te dommer dat Tiendalli nog die actie in zette dan.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:49 schreef sezten het volgende:
Ik vond de 2de gele kaart van Tiendalli juist niks.
Leonardo lag al voor 80% toen Tiendalli hem nog zachtjes betaste.
misschien die trol posten van je vriendjes is verwijdere?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kunnen we het weer gewoon normaal over Feyenoord en de huidige situatie hebben ipv op de huidige manier?
Dat vond ik ook al inderdaad, maar dan nog blijft het best flauw van de scheidsrechter.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Des te dommer dat Tiendalli nog die actie in zette dan.
Gele kaarten voor praten zijn sowieso domme kaarten.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:04 schreef jorienvdherik het volgende:
terwijl hij 1e geel kreeg voor gepraat op de scheids
want het was toen geen overtreding van wijnaldum
Kloptquote:Op zondag 15 februari 2009 20:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gele kaarten voor praten zijn sowieso domme kaarten.
Moet je je mond maar houden, daar heb je een aanvoerder voor.
Ook al is de vrije trap niet terecht.
Als ze uit spelen misschien..quote:Op zondag 15 februari 2009 19:50 schreef navigator het volgende:
[..]
Als er 1 anti-Ajax is is het wel die kwallebak van een VInk.
En dat nog met mazzel. Paal paal lat en geen enkel systeem in de linies in de tweede helft. Daarnaast was de instelling ook weer vrij kut op veel momenten. Bij die tweede goal zag je zelfs dat tijdens de steekpass al mensen zich op de middellijn sjokkend omdraaiden van "Ach ja, daar gaat ie he".quote:Op zondag 15 februari 2009 20:03 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al inderdaad, maar dan nog blijft het best flauw van de scheidsrechter.
Alhoewel ik Feyenoord anders ook geen 1-1 zag maken.
2-0 is ook een terechte uitslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |