Hij was ook degene die Feyenoorders ervan betichtte gloryhunters te zijn en masaal weg te blijven nu het slecht gaat, ondanks dat De Arena half leeg was tegen Heracles en een dag later De Kuip vol zat tegen Spartaquote:
Groot gelijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:
toch triest dat de spelers niet met Rijnmond willen praten vanwege een item in FC Rijnmond. Zouden grapjes zijn gemaakt over Timmer en dat vind de spelergroep niet leuk.
Euhm, omdat het een wet der natuur is?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:48 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
Feyenoorders, want waarom zou je winst tegen feyenoord verwachten als je tegen heracles en vitesse niet weet te winnen?
Dat doen die kakkerlakken bij mij in de klas ookquote:Op zondag 15 februari 2009 18:29 schreef Merkie het volgende:
Grapjas, Feyenoorders zijn een stuk realistischer dan Ajacieden hoor. Bijna iedereen rekende op een nederlaag.
Precies, en daarnaast werd ook nog verwacht dat Feyenoord opgerold zou worden. Lekker realistisch nadat Vitesse 4-1 van je won.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:48 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
Feyenoorders, want waarom zou je winst tegen feyenoord verwachten als je tegen heracles en vitesse niet weet te winnen?
Inderdaad, nu is Slory gewoon een typische negertquote:Op zondag 15 februari 2009 18:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:![]()
Slory mogen ze van mij morgen ergens vastbinden aan een grote steen en dan de Maas inflikkeren. Ik dacht dat hij het altijd van zijn snelheid moest hebben? Iedereen loopt hem eruit en hij loopt op de helft van de ballen die hij krijgt niet eens.
Jammer dat Tomasson niet mee deed.
Vertel eens aan mij hoevaak Feyenoord scoorde en op de laat/paal schoot en hoevaak Ajax scoorde en op de paal/lat schoot?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Precies, en daarnaast werd ook nog verwacht dat Feyenoord opgerold zou worden. Lekker realistisch nadat Vitesse 4-1 van je won.
Al schiet je 100 keer op de paal, het gaat om de doelpunten.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:54 schreef BAAZ. het volgende:
[..]
Vertel eens aan mij hoevaak Feyenoord scoorde en op de laat/paal schoot en hoevaak Ajax scoorde en op de paal/lat schoot?
Wow, meen je dit serieus? MIJN LEVEN STAAT NU OP ZIJN KOP :S:S :S: S:quote:Op zondag 15 februari 2009 18:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al schiet je 100 keer op de paal, het gaat om de doelpunten.
Ja want op de paal/lat telt ook en is niet hetzelfde als missen. Ben overigens geen feyenoorderquote:Op zondag 15 februari 2009 18:54 schreef BAAZ. het volgende:
[..]
Vertel eens aan mij hoevaak Feyenoord scoorde en op de laat/paal schoot en hoevaak Ajax scoorde en op de paal/lat schoot?
Goede grap rofllolleetuberpwndquote:Op zondag 15 februari 2009 18:58 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
Ja want op de paal/lat telt ook en is niet hetzelfde als missen. Ben overigens geen feyenoorder. Heb je soms via teletekst gekeken als je dat moet vragen?
De bal is rond en voetbal is geen wiskunde.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:58 schreef BAAZ. het volgende:
Vertel me alstublieft nog een cliche sjimz
Voor mijn ogen werden ze geslooptquote:Op zondag 15 februari 2009 19:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb je ook de zwarten hekjes weggeslagen boef?
Klopt, vol op de bal was het van wijnaldum.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Godver tyfus Vink. Tiendalli had gewoon gelijk met zijn commentaar. Dat was helemaal geen vrijetrap.
2de trein, toen waren ze al wegquote:Op zondag 15 februari 2009 19:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb je ook de zwarten hekjes weggeslagen boef?
Er was net een verdediger uitgestuurd en we moeten vol op de aanval om er misschien nog een gelijkspel uit te vuur te kunnen slepen. Gek he dat er dan gaten vallen?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:17 schreef Shreyas het volgende:
Hahaha, bij die 2-0 lijkt Feijenoord echt op een amateurclub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |