WES is Back!quote:De Amerikaanse band Limp Bizkit komt weer in de originele bezetting bij elkaar.
Dat heeft de band in een officiële verklaring bekendgemaakt. Fred Durst, Wes Borland, Sam Rivers, John Otto en DJ Lethal gaan opnieuw op tour en nemen een nieuw album op.
Hiermee lijken de geschillen tussen gitarist Wes Borland, die Limp Bizkit in 2001 verliet, en de band opgelost.
Beu
In de verklaring die Durst en Borland samen naar buiten brachten bleek dat de band de huidige rockmuziek meer beu was dan elkaar.
“We realiseren ons dat de band in de originele bezetting een unieke energie uitstraalt. De leden zijn onvervangbaar. Daarom is Limp Bizkit terug.”
De wereldtour van Limp Bizkit gaat van start in de lente, waarbij ze het Europese festivalcircuit zullen afgaan. Ook spelen ze hun eerste shows ooit in Rusland.
Jaaaa, dat dusch!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:33 schreef TNA het volgende:
Ik vond ze vroeger echt tof, met Nookie, Break Stuff, Take A Look Around en Rollin' en zulks.
They're gonna bring that beat backquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:09 schreef MyDyingBride het volgende:
Was blij om het nieuws te horen. Als ze nou nog ff een cd maken die chocolate starfish $3 bill y'all .. kan evenaren, ben ik een gelukkig mens
*raakt mrSPLIFFY aan*quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ik heb in het begin van LB ooit een joint gerookt met Fred op Pinkpop
Toen waren ze nog kewlll
ja was wel vet eigenlijk... Na hun optreden zaten we een beetje te chillen en toen kwam de band ineens voorbij lopen.. Toen zei een vriendin van "Spliffy, ga er ff heen!!" toen zei ik "nee joh, hij komt maar naar mij"quote:
Wesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:09 schreef MyDyingBride het volgende:
Was blij om het nieuws te horen. Als ze nou nog ff een cd maken die chocolate starfish Significant Other .. kan evenaren, ben ik een gelukkig mens
Ik heb die ook nogquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:46 schreef Fir3fly het volgende:
Heb Chocolate Starfish... nog steeds in de kast liggen.
Daarom was het ook een cover van The Who.quote:
Whehe ik heb beet!quote:Op zondag 15 februari 2009 00:17 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Daarom was het ook een cover van The Who.
Maar ik ben eens benieuwd wat deze reunie gaat opleveren...
Ah, een echte fanquote:Op zondag 15 februari 2009 01:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wist nieteens dat ze uit elkaar waren.![]()
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:08 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ik heb die ook nogErgens op zolder ofzo, is de enige rock die ik wel leuk vind/vond.
Ik heb 'm vandaag aan.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:06 schreef De Wouzeraar het volgende:
Yes! Mijn bandshirt kan weer uit de kast!
In die van mij zitten gaten...quote:
Post eens een foto met dat shirt aan.quote:
Ziehier!quote:Op zondag 15 februari 2009 11:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Post eens een foto met dat shirt aan.
Leuke foto.quote:
Thanks, I guessquote:Op zondag 15 februari 2009 12:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuke foto.![]()
Zie je er altijd zo mooi uit in de morgen?
Ik ken alle de oudere albums goed. De eerst drie eigenlijk. De laatste album heb ik nog nooit gehoord. Hoe klinkt dat eigenlijk?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:48 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Thanks, I guess
Terug ontopic, ik ken alle ouwe teksten nog merk ik
Stevig, niet te vergelijken met de andere albums eigenlijk. Staan paar toffe nummers op!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken alle de oudere albums goed. De eerst drie eigenlijk. De laatste album heb ik nog nooit gehoord. Hoe klinkt dat eigenlijk?
quote:
Je kan ook beter je moeder de was laten doen...quote:Op zondag 15 februari 2009 10:31 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
In die van mij zitten gaten...
Zijn films zuigen though xDquote:Op zondag 15 februari 2009 16:58 schreef rise2 het volgende:
Hmmm, eerste 2 albums gingen nog wel maar daarna: zwaarrrrr klote!!
Fred Durst is ook filmmaker geworden: http://www.imdb.com/title/tt1091751/![]()
http://www.imdb.com/title/tt0783515/
Ik heb zulke gave herinneringen aan dat nummer icm dingen kapot maken.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:34 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Break stuff is nog altijd fijn als je boos bent.
Damn Fred wordt oud.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:48 schreef beestjuh het volgende:
Hij speelde ook een best leuke rol in Population 436, geen topfilm, maar wel aardig geacteerd.
Hij wordt mooier naarmate hij ouder wordt, overigens:
[ afbeelding ]
En natuurlijk het verloren schaap:
[ afbeelding ]
For old times sake:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb zulke gave herinneringen aan dat nummer icm dingen kapot maken.
Die gast is gewoon ook al 38 zie ik nu. Dat is wel oud...quote:Op maandag 16 februari 2009 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn Fred wordt oud.
Break Stuff is wel een van de leukste nummers inderdaad.
Dat vond ik dus altijd zo gaaf om te zien bij hem!quote:
Ja inderdaad!, dat album is echt goed! maar ook de wat oudere nummers zijn vet om te horen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:09 schreef MyDyingBride het volgende:
Was blij om het nieuws te horen. Als ze nou nog ff een cd maken die chocolate starfish .. kan evenaren, ben ik een gelukkig mens
Ik moet zeggen dat ik 3 dollar bill y'all ook wel ok vond toen der tijdquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:20 schreef Scarface2004 het volgende:
Significant Other
Chocolate Starfish and the Hot Dog Flavored Water waren wel vette albums
denk niet dat deze reunie zin heeft.
Counterfeit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:47 schreef Komakie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik 3 dollar bill y'all ook wel ok vond toen der tijd
Volgens mij vond Wes Fred gewoon een eikel en viseversa. Ik gok nog steedsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:45 schreef wc-eend het volgende:
TvP.. Jeugd sentiment
Als ze nou een lekker strak, knallend album maken ben ik blij...
Ze waren toch uit elkaar gegaan omdat wes meer rock wou en fred meer hiphop?
Super manquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja was wel vet eigenlijk... Na hun optreden zaten we een beetje te chillen en toen kwam de band ineens voorbij lopen.. Toen zei een vriendin van "Spliffy, ga er ff heen!!" toen zei ik "nee joh, hij komt maar naar mij"
en toen draaide hij om en zag ons zitten.. Kwam naar me toe en zei "hey man, nice tattoo you have..."
waarop ik zei "thnx man... Smoke some weed??? "
Toen hebben we ff een paar minuten gebabbeld en daar zijn deze 2 foto's nog van over gebleven..
( ik ben die met t rooie fucked up kapsel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Results May Vary was toch ook niet slecht? Stonden leuke nummers op: Eat You Alive en Underneath The Gun vond ik erg mooi. Kon alleen niet begrijpen dat mensen Behind Blue Eyes goed vondenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik 3 dollar bill y'all ook wel ok vond toen der tijd
Niet slecht maar het haalt lang niet het niveau van de albums ervoor. Ik vond Lonely World wel een goed nummer, maar het meeste kon me niet zo bekoren.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:38 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Super manIk heb alleen Mike Smith de hand mogen schudden en Fred heeft even gezwaaid. Dat was in 2004 in Amsterdam. Terwijl iedereen aan de voorkant van de Pepsi Stage stond te wachten besloot ik met 'n vriend een rondje te wandelen, liepen we aan de achterkant van die tent langs een paar bouwketen, zat daar de band achter een groot raam te lunchen. Geen fan in de buurt verder. Mike kwam toen even naar buiten.
Ik vond Mike een geweldige gitarist, maar ik hoop ze nu na 2001 weer met Wes op Pinkpop te zien, dat zou de cirkel weer rond maken
[..]
Results May Vary was toch ook niet slecht? Stonden leuke nummers op: Eat You Alive en Underneath The Gun vond ik erg mooi. Kon alleen niet begrijpen dat mensen Behind Blue Eyes goed vondenNaar mijn mening heeft LB de 'eer' om zowel de beste (Faith) als de slechtste (Behind Blue Eyes) cover ooit te hebben gemaakt
![]()
Mja, dat was wel treurigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:30 schreef KirkLazarus het volgende:
Neuh de albums ervoor waren inderdaad beter, met uitzondering van New Old Songs
Niet orgineel....quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:04 schreef KirkLazarus het volgende:
Volgens mij viel dat nog wel mee, LB was ook nog vrij populair toen.
The Unquestionable Truth pt. One is amper verkocht. Wie heeft 'm hiero?
valt nog te doen, de "goedkopere" venue's zoals Melkweg/Paradiso/Tivoli/Paard zitten vaak rond de 20-30euroquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
39 euro's.. De tering.
Dat is juist geweldig.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:02 schreef Haunter het volgende:
Ik zou alleen al gaan voor het sentiment, niet omdat het een teringgoede band is. Wel grappig dat hun nieuwe werk totaal geen progressie bevat vergeleken met bijvoorbeeld Chocolate Starfish.
http://www.twitvid.com/XMMPY
Bij eventim kon je de kaarten thuis laten bezorgen.Maar kost ook direct weer twee euro extra.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:51 schreef Komakie het volgende:
Kaarten besteld
Btw, Ik haat e-tickets. Moet ik die schijtdingen weer uitprinten enzo
Tegenwoordig krijg je niet eens meer de optie om een normaal kaartje thuis gestuurd te krijgen (tenminste, via livenation kan ik het niet vinden)
Hmm nou ja, kaart is kaart. Ik ben alleen altijd bang dat hij het niet doet als je daar staat omdat hij niet goed uitgeprint is ofzo.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Bij eventim kon je de kaarten thuis laten bezorgen.Maar kost ook direct weer twee euro extra.
je had 4 keuzes via de livenation site,quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:51 schreef Komakie het volgende:
Kaarten besteld
Btw, Ik haat e-tickets. Moet ik die schijtdingen weer uitprinten enzo
Tegenwoordig krijg je niet eens meer de optie om een normaal kaartje thuis gestuurd te krijgen (tenminste, via livenation kan ik het niet vinden)
hmm shit niet gezien.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:53 schreef Estolan het volgende:
[..]
je had 4 keuzes via de livenation site,
Helemaal eens! Zonder Wes + deze old skool style is Limp Bizkit op z'n slechtst... juist een goed teken dat ze teruggaan naar roots, want dat mis ik soms stiekem toch een beetjequote:Op woensdag 21 april 2010 09:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is juist geweldig.
Limp hoort gewoon in het genre dat ze zitten. Ze moeten niets anders gaan doen. Vooral niet omdat ze eigenlijk ook niet veel anders kunnen. Ik vond Results May Vary ook maar matig. Daar hebben ze volgens mij net iets anders geprobeerd en dat vond ik niet echt goed uit pakken. Hoewel Eat You Alive wel ok was.
Kwam ook door het gebrek aan Wes Borland trouwens denk ik.
Maar alleen maar nostalgie live en ze kunnen nog steeds een feestje bouwen
Het is wel aardig wat geld, maar het is het waard
Ik wil niets meer over e-tickets horen....quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:42 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Helemaal eens! Zonder Wes + deze old skool style is Limp Bizkit op z'n slechtst... juist een goed teken dat ze teruggaan naar roots, want dat mis ik soms stiekem toch een beetje![]()
al is het natuurlijk niet dat ze nou enorm goed zijnmaar uit jeugdsentiment en voor de lol die ik zeker ga hebben tijdens het concert heb ik net kaartje besteld!
En géén e-ticket haha!
80% van het publiek was pussy. Alleen vooraan was het gezellig maar te krap door dat mietjesvolk eromheen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:56 schreef OuweBaas het volgende:
Gisteren in de effenaar naar Limp Bizkit geweest.
Erg toffe show, zeker in zo'n kleine zaal. Deze mannen rocken nog steeds hard![]()
Wes was weer als een baas geschminked en de nummers die gespeeld werden was een mix van hele oude nummers (nookie ect.) totaan nummers van de choclate starfish.
Een andere mooi detail was; ik stond helemaal vooraan en meneer Durst stapt voor mijn neus het publiek in ! heb hem nog ff een boks gegeven.
Maar man man wat ging het los zeg op Break Stuff en My generation. als ik er nu weer aan denk krijg ik spontaan kippevel !
Wild doen is iets anders dan mensen pijn doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:10 schreef Fuzzysham het volgende:
[..]
80% van het publiek was pussy. Alleen vooraan was het gezellig maar te krap door dat mietjesvolk eromheen.
Mensen gingen nog moeilijk doen omdat andere wild deden (Ja bij een metal concert)
Voor wanneer, hoe duur enzo?quote:Op zondag 5 september 2010 17:32 schreef Raantje het volgende:
Ja shit... Griep.
Iemand die mijn kaartje wil overnemen? Vriend + vrienden gaan wel, dus ophalen bij de ingang is mogelijk.
Morgenavond (6 september) om 20:00 uur in de HMH Amsterdam, 35 euro.quote:
Haha, daar stond ik inderdaad ook bij/tussen/tegenaan (auw)...quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:24 schreef neggix het volgende:
Super avond, gelijk beginnen met Hot Dog, daarna al het goedeNergens spijt van. Beetje jammer van die kale doorgesnoven mongolen die iedereen met mach 6 stonden te duwen in het midden van de zaal
Dat dusquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:16 schreef Komakie het volgende:
Een paar gebreken naar mijn mening, maar ach het is Limp en verder moet je die niet al te serieus nemen, maar gewoon beuken
Ik stond net iets links van Fredquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoe kwam hij nou daar in het middenquote:
Die is er volgens mij niet altijd of wel?quote:
Nee, zal wel in het bijzonder voor het nummer gedaan zijn toen Fred de zaal in kwam.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die is er volgens mij niet altijd of wel?
Die zat er al wel, viel me later op. Maar staat er idd niet altijd in de HMH...quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, zal wel in het bijzonder voor het nummer gedaan zijn toen Fred de zaal in kwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |