WES is Back!quote:De Amerikaanse band Limp Bizkit komt weer in de originele bezetting bij elkaar.
Dat heeft de band in een officiële verklaring bekendgemaakt. Fred Durst, Wes Borland, Sam Rivers, John Otto en DJ Lethal gaan opnieuw op tour en nemen een nieuw album op.
Hiermee lijken de geschillen tussen gitarist Wes Borland, die Limp Bizkit in 2001 verliet, en de band opgelost.
Beu
In de verklaring die Durst en Borland samen naar buiten brachten bleek dat de band de huidige rockmuziek meer beu was dan elkaar.
“We realiseren ons dat de band in de originele bezetting een unieke energie uitstraalt. De leden zijn onvervangbaar. Daarom is Limp Bizkit terug.”
De wereldtour van Limp Bizkit gaat van start in de lente, waarbij ze het Europese festivalcircuit zullen afgaan. Ook spelen ze hun eerste shows ooit in Rusland.
Jaaaa, dat dusch!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:33 schreef TNA het volgende:
Ik vond ze vroeger echt tof, met Nookie, Break Stuff, Take A Look Around en Rollin' en zulks.
They're gonna bring that beat backquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:09 schreef MyDyingBride het volgende:
Was blij om het nieuws te horen. Als ze nou nog ff een cd maken die chocolate starfish $3 bill y'all .. kan evenaren, ben ik een gelukkig mens
*raakt mrSPLIFFY aan*quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ik heb in het begin van LB ooit een joint gerookt met Fred op Pinkpop
Toen waren ze nog kewlll
ja was wel vet eigenlijk... Na hun optreden zaten we een beetje te chillen en toen kwam de band ineens voorbij lopen.. Toen zei een vriendin van "Spliffy, ga er ff heen!!" toen zei ik "nee joh, hij komt maar naar mij"quote:
Wesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:09 schreef MyDyingBride het volgende:
Was blij om het nieuws te horen. Als ze nou nog ff een cd maken die chocolate starfish Significant Other .. kan evenaren, ben ik een gelukkig mens
Ik heb die ook nogquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:46 schreef Fir3fly het volgende:
Heb Chocolate Starfish... nog steeds in de kast liggen.
Daarom was het ook een cover van The Who.quote:
Whehe ik heb beet!quote:Op zondag 15 februari 2009 00:17 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Daarom was het ook een cover van The Who.
Maar ik ben eens benieuwd wat deze reunie gaat opleveren...
Ah, een echte fanquote:Op zondag 15 februari 2009 01:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wist nieteens dat ze uit elkaar waren.![]()
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:08 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ik heb die ook nogErgens op zolder ofzo, is de enige rock die ik wel leuk vind/vond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |