Dat is juist geweldig.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:02 schreef Haunter het volgende:
Ik zou alleen al gaan voor het sentiment, niet omdat het een teringgoede band is. Wel grappig dat hun nieuwe werk totaal geen progressie bevat vergeleken met bijvoorbeeld Chocolate Starfish.
http://www.twitvid.com/XMMPY
Bij eventim kon je de kaarten thuis laten bezorgen.Maar kost ook direct weer twee euro extra.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:51 schreef Komakie het volgende:
Kaarten besteld
Btw, Ik haat e-tickets. Moet ik die schijtdingen weer uitprinten enzo
Tegenwoordig krijg je niet eens meer de optie om een normaal kaartje thuis gestuurd te krijgen (tenminste, via livenation kan ik het niet vinden)
Hmm nou ja, kaart is kaart. Ik ben alleen altijd bang dat hij het niet doet als je daar staat omdat hij niet goed uitgeprint is ofzo.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Bij eventim kon je de kaarten thuis laten bezorgen.Maar kost ook direct weer twee euro extra.
je had 4 keuzes via de livenation site,quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:51 schreef Komakie het volgende:
Kaarten besteld
Btw, Ik haat e-tickets. Moet ik die schijtdingen weer uitprinten enzo
Tegenwoordig krijg je niet eens meer de optie om een normaal kaartje thuis gestuurd te krijgen (tenminste, via livenation kan ik het niet vinden)
hmm shit niet gezien.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:53 schreef Estolan het volgende:
[..]
je had 4 keuzes via de livenation site,
Helemaal eens! Zonder Wes + deze old skool style is Limp Bizkit op z'n slechtst... juist een goed teken dat ze teruggaan naar roots, want dat mis ik soms stiekem toch een beetjequote:Op woensdag 21 april 2010 09:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is juist geweldig.
Limp hoort gewoon in het genre dat ze zitten. Ze moeten niets anders gaan doen. Vooral niet omdat ze eigenlijk ook niet veel anders kunnen. Ik vond Results May Vary ook maar matig. Daar hebben ze volgens mij net iets anders geprobeerd en dat vond ik niet echt goed uit pakken. Hoewel Eat You Alive wel ok was.
Kwam ook door het gebrek aan Wes Borland trouwens denk ik.
Maar alleen maar nostalgie live en ze kunnen nog steeds een feestje bouwen
Het is wel aardig wat geld, maar het is het waard
Ik wil niets meer over e-tickets horen....quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:42 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Helemaal eens! Zonder Wes + deze old skool style is Limp Bizkit op z'n slechtst... juist een goed teken dat ze teruggaan naar roots, want dat mis ik soms stiekem toch een beetje![]()
al is het natuurlijk niet dat ze nou enorm goed zijnmaar uit jeugdsentiment en voor de lol die ik zeker ga hebben tijdens het concert heb ik net kaartje besteld!
En géén e-ticket haha!
80% van het publiek was pussy. Alleen vooraan was het gezellig maar te krap door dat mietjesvolk eromheen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:56 schreef OuweBaas het volgende:
Gisteren in de effenaar naar Limp Bizkit geweest.
Erg toffe show, zeker in zo'n kleine zaal. Deze mannen rocken nog steeds hard![]()
Wes was weer als een baas geschminked en de nummers die gespeeld werden was een mix van hele oude nummers (nookie ect.) totaan nummers van de choclate starfish.
Een andere mooi detail was; ik stond helemaal vooraan en meneer Durst stapt voor mijn neus het publiek in ! heb hem nog ff een boks gegeven.
Maar man man wat ging het los zeg op Break Stuff en My generation. als ik er nu weer aan denk krijg ik spontaan kippevel !
Wild doen is iets anders dan mensen pijn doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:10 schreef Fuzzysham het volgende:
[..]
80% van het publiek was pussy. Alleen vooraan was het gezellig maar te krap door dat mietjesvolk eromheen.
Mensen gingen nog moeilijk doen omdat andere wild deden (Ja bij een metal concert)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |