abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 april 2010 @ 17:02:00 #101
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_80526566
Ik zou alleen al gaan voor het sentiment, niet omdat het een teringgoede band is. Wel grappig dat hun nieuwe werk totaal geen progressie bevat vergeleken met bijvoorbeeld Chocolate Starfish.

http://www.twitvid.com/XMMPY
pi_80531762
Ja en? Ik vind dat nummer wel lekker
pi_80540242
Klinkt goed

Staat trouwens ook op Nu.nl
pi_80543662
Klinkt leuk, zeker even kaarten scoren voor 6 sept, aangezien ik toch niet denk dat ze op LL komen dan.....
O+ BlaBlub O+
  woensdag 21 april 2010 @ 09:28:03 #105
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80549741
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:02 schreef Haunter het volgende:
Ik zou alleen al gaan voor het sentiment, niet omdat het een teringgoede band is. Wel grappig dat hun nieuwe werk totaal geen progressie bevat vergeleken met bijvoorbeeld Chocolate Starfish.

http://www.twitvid.com/XMMPY
Dat is juist geweldig.
Limp hoort gewoon in het genre dat ze zitten. Ze moeten niets anders gaan doen. Vooral niet omdat ze eigenlijk ook niet veel anders kunnen. Ik vond Results May Vary ook maar matig. Daar hebben ze volgens mij net iets anders geprobeerd en dat vond ik niet echt goed uit pakken. Hoewel Eat You Alive wel ok was.
Kwam ook door het gebrek aan Wes Borland trouwens denk ik.

Maar alleen maar nostalgie live en ze kunnen nog steeds een feestje bouwen

Het is wel aardig wat geld, maar het is het waard

[ Bericht 6% gewijzigd door Komakie op 21-04-2010 09:33:49 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_80624630
Hoppa, kaarten zijn binnen
O+ BlaBlub O+
pi_80624655
Wat is eventim een verademing.Kaarten zijn ook binnen.
pi_80624672
2 kaartjes zijn geregeld!!! Jammer gaat de voorverkoop niet gewoon precies om 10uur van start maar weer is pas om 10.05uur ( handig die digitale wereld )

En dit ZUIGT ook altijd!
Verzendkosten: 2,00 EUR
Transactiekosten: 3,07 EUR ( voor creditcard )

dus totale kaartje is 45.50euro
pi_80624813
Aanwezig!!
  vrijdag 23 april 2010 @ 10:51:00 #110
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80626039
Kaarten besteld

Btw, Ik haat e-tickets. Moet ik die schijtdingen weer uitprinten enzo
Tegenwoordig krijg je niet eens meer de optie om een normaal kaartje thuis gestuurd te krijgen (tenminste, via livenation kan ik het niet vinden)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_80626221
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:51 schreef Komakie het volgende:
Kaarten besteld

Tegenwoordig krijg je niet eens meer de optie om een normaal kaartje thuis gestuurd te krijgen (tenminste, via livenation kan ik het niet vinden)
Bij eventim kon je de kaarten thuis laten bezorgen.Maar kost ook direct weer twee euro extra.
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:34:09 #112
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80627476
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Bij eventim kon je de kaarten thuis laten bezorgen.Maar kost ook direct weer twee euro extra.
Hmm nou ja, kaart is kaart. Ik ben alleen altijd bang dat hij het niet doet als je daar staat omdat hij niet goed uitgeprint is ofzo.
pi_80630501
Leuk dat ze weer bij elkaar komen. Ik heb er echter weinig interesse en vertrouwen in. Moet ook eerlijk zeggen dat ik er een beetje uit gegroeid ben.
Conscience do cost.
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:55:02 #114
299194 DanHardy
WAR SONNEN!
pi_80630610
6 september in de HMH, ik ben erbij.
pi_80630724
Ah, jeugdsentiment. De tijd dat Papa Roach, Linkin Park, Limp Bizkit en System of a down "hip" waren.
pi_80632549
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:51 schreef Komakie het volgende:
Kaarten besteld

je had 4 keuzes via de livenation site,
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:03:42 #117
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80632926
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:53 schreef Estolan het volgende:

[..]

je had 4 keuzes via de livenation site,
hmm shit niet gezien.
Dat ze uberhaupt e-tickets hebben uitgevonden

Voor de volgende keer...
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:18:15 #118
223044 guitarguy
www.doncarlier.nl
pi_80635623
Is ook van de partij
pi_80637196
Ik ook. Jeugdsentiment. Leuk.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_80652643
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat is juist geweldig.
Limp hoort gewoon in het genre dat ze zitten. Ze moeten niets anders gaan doen. Vooral niet omdat ze eigenlijk ook niet veel anders kunnen. Ik vond Results May Vary ook maar matig. Daar hebben ze volgens mij net iets anders geprobeerd en dat vond ik niet echt goed uit pakken. Hoewel Eat You Alive wel ok was.
Kwam ook door het gebrek aan Wes Borland trouwens denk ik.

Maar alleen maar nostalgie live en ze kunnen nog steeds een feestje bouwen

Het is wel aardig wat geld, maar het is het waard
Helemaal eens! Zonder Wes + deze old skool style is Limp Bizkit op z'n slechtst... juist een goed teken dat ze teruggaan naar roots, want dat mis ik soms stiekem toch een beetje

al is het natuurlijk niet dat ze nou enorm goed zijn maar uit jeugdsentiment en voor de lol die ik zeker ga hebben tijdens het concert heb ik net kaartje besteld! En géén e-ticket haha!
  zaterdag 24 april 2010 @ 10:18:34 #121
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80661943
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:42 schreef Patrijz het volgende:

[..]

Helemaal eens! Zonder Wes + deze old skool style is Limp Bizkit op z'n slechtst... juist een goed teken dat ze teruggaan naar roots, want dat mis ik soms stiekem toch een beetje

al is het natuurlijk niet dat ze nou enorm goed zijn maar uit jeugdsentiment en voor de lol die ik zeker ga hebben tijdens het concert heb ik net kaartje besteld! En géén e-ticket haha!
Ik wil niets meer over e-tickets horen....

Maar ik vind ze live wel echt goed. Ze zorgen in ieder geval wel voor dat het helemaal los gaat.
Technisch is het spel niet bijster moeilijk, maar het klinkt meestal wel lekker. Dat is het belangrijkste.

We missen sowieso een lekker beukband op dit moment. Een beetje nu-metal achtig mag van mij wel weer een beetje terug komen. Dat mis ik tegenwoordig wel met al die schijt britpop en emo bandjes.
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:08:58 #122
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_80770397
Jammer..
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:56:03 #123
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_85479836
Gisteren in de effenaar naar Limp Bizkit geweest.
Erg toffe show, zeker in zo'n kleine zaal. Deze mannen rocken nog steeds hard _O_
Wes was weer als een baas geschminked en de nummers die gespeeld werden was een mix van hele oude nummers (nookie ect.) totaan nummers van de choclate starfish.

Een andere mooi detail was; ik stond helemaal vooraan en meneer Durst stapt voor mijn neus het publiek in ! heb hem nog ff een boks gegeven.
Maar man man wat ging het los zeg op Break Stuff en My generation. als ik er nu weer aan denk krijg ik spontaan kippevel !
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_85480518
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:56 schreef OuweBaas het volgende:
Gisteren in de effenaar naar Limp Bizkit geweest.
Erg toffe show, zeker in zo'n kleine zaal. Deze mannen rocken nog steeds hard _O_
Wes was weer als een baas geschminked en de nummers die gespeeld werden was een mix van hele oude nummers (nookie ect.) totaan nummers van de choclate starfish.

Een andere mooi detail was; ik stond helemaal vooraan en meneer Durst stapt voor mijn neus het publiek in ! heb hem nog ff een boks gegeven.
Maar man man wat ging het los zeg op Break Stuff en My generation. als ik er nu weer aan denk krijg ik spontaan kippevel !
80% van het publiek was pussy. Alleen vooraan was het gezellig maar te krap door dat mietjesvolk eromheen.
Mensen gingen nog moeilijk doen omdat andere wild deden (Ja bij een metal concert :') )
Ik ben een superster want ik drink jupiler!
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 00:11:57 #125
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85496218
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:10 schreef Fuzzysham het volgende:

[..]

80% van het publiek was pussy. Alleen vooraan was het gezellig maar te krap door dat mietjesvolk eromheen.
Mensen gingen nog moeilijk doen omdat andere wild deden (Ja bij een metal concert :') )

Wild doen is iets anders dan mensen pijn doen. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')