Hij was weer erg lekker, maar ten opzichte van Rock am Ring vorig jaar vond ik dit een minder optreden.
Wat ik vooral irritant vond was de vele wachttijd tussen de nummers en dan het slappe geouwehoer er tussendoor.
We stonden ook vet vooraan. Bij de linkerbox aan de zijkant van het podium. Bij Eat You Alive stond Fred een meter bij me vandaan

Muziek komt dan trouwens wel erg hard je oren in. Ze suizen nu nog

Ik sta sowieso liever iets verder weg, want dan krijg je wat meer mee van de energie in de zaal die bij Limp Bizkit altijd zo gruwelijk is. Voordeel was wel dat we dichtbij stonden en toch nog rustig konden staan. Er werd niet echt gedrukt ofzo

Ze hadden van mij nog wel 1 of 2 nummers extra mogen spelen en van 3 dollar bill ya'll zou helemaal leuk zijn. Helaas dat niet. Ondanks dat er mensen om Counterfeit riepen. Antwoord: "Counterfeit? This is Counterfeit, we just renamed it to Take a Look Around".

Ik heb voor het eerst sinds jaren weer eens lekker staan pitten
Een paar gebreken naar mijn mening, maar ach het is Limp en verder moet je die niet al te serieus nemen, maar gewoon beuken
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"