Denk ik ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:04 schreef patatmetfriet het volgende:
Jij was eerst.
1e is twijfel
2e is uit
3e is door
Toch?
Ja ik had de biografie van alle deelnemers eerst moeten opzoeken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:04 schreef Karina het volgende:
Wat is dit nou voor een OP?
Net zo flauw als wat er nu gebeurt.
Iddquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:05 schreef babette21 het volgende:
pfff zo is het toch niet te volgen wie er gaan en wie er blijven....
Internet is traaag.... dus je was me voorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik had de biografie van alle deelnemers eerst moeten opzoeken.
Ik wilde snel een topic omdat het er nu om gaat.
Had hem dan zelf geopend
Het duo happiness is door. Er is een foutje gemaakt bij de instructie van de chauffeurs...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Help! Ik ben te druk met slotjes
Wat isw er nou aan de hand?
wat een kutprogramma ook eigenlijk he?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Happiness door?
Lulkoekquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Internet is traaag.... dus je was me voor
ik ook niet meerquote:
Ik zat nog in het vorige topic te posten (probeerde ik tenminste) toen ik het pas door had. Maar jij wilde natuurlijk sowieso haantje de voorste zijnquote:
Echt?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
Die chick die niet kon inzetten is ook gewoon door
Wanneer snappen ze het wel dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:09 schreef Naamah het volgende:
Gelukkig. Wendy en Martijn hebben hetzelfde probleem, die snappen het ook niet meer
Harry is doorquote:
Helemaal aan vastgemoederkoekt, dat mens.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:08 schreef Steve het volgende:
Zo hey Wendy zat helemaal vastgeplakt aan Sergio.!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben hysterisch aan het posten he?
Jaaaaaa echt welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
DIe one-j's zijn trouwens echt zo heel erg
Waar slaat dat nou op.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat nog in het vorige topic te posten (probeerde ik tenminste) toen ik het pas door had. Maar jij wilde natuurlijk sowieso haantje de voorste zijn
Nou nou je voelt je wel snel aangevallen zeg... lolquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op.
Ik open vaak nieuwe topics omdat het dan door kon gaan.
Ik ben nu voor het eerst aan het kijken en vond het niet gepast.
Maar na 3 minut5en was er nog geen topic dus ik dacht kom dan doe ik het wel met de kans dat er al één is geopend.
Het is ook nooit goed
Nee hoor ik weerspreek gewoon je gebazel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou je voelt je wel snel aangevallen zeg... lol
Dankquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.rtl.nl/(/shows(...)tsterondexcampus.xml
Zo op het eerste gezicht mis er toch wel een paar.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Er zitten er zeker tussen die nog heel wat kilo's moeten afvallenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:14 schreef happyme28 het volgende:
Nog 41 acts over, dus moet er nog bijna 3/4 afvallen. Da's nog best veel.
tja de aandachtstekortstoornis (adhd) ligt natuurlijk voor de hand, maar 'n persoonlijkheidsstoornis in ontwikkeling (iets borderlinerigs ofzo) zou me ook niets verbazen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
Babette, ik ben benieuwd naar je conclusie over dat buurmanmeisje, bij mij rinkelen iig alle alarmbellen.
Teeeeeringquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:15 schreef Ynske het volgende:
wat een onvoordelige foto
[ afbeelding ]
Dat is wel het minpunt ja. Verder wel stoer gedaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke aflevering weer, maar ben wel even de weg kwijt met wie nou door zijn en wie niet
Logisch hequote:
geweldigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:08 schreef Leonoor het volgende:
Het vreugdedansje van One-J: onbetaalbaar!
SMS Joop van Tellingen of Anton Corbijn naar 06 345654quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:22 schreef patatmetfriet het volgende:
Welke fucking lowbudget fotograaf maakt die foto's
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:22 schreef patatmetfriet het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Negeer het joh!
Ik was blij met je, ik had er geen zin in.![]()
![]()
degene die eruit ziet alsof ze elke dag een paar uur platgespoten onderuit ligtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:24 schreef BlaatGraag het volgende:
Idd wie is Clara
Dat was ook ongeveer mijn leken-conclusie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja de aandachtstekortstoornis (adhd) ligt natuurlijk voor de hand, maar 'n persoonlijkheidsstoornis in ontwikkeling (iets borderlinerigs ofzo) zou me ook niets verbazen.
nee zonder gekheid, adhd lijkt me helder maar verder is ze vooral heel "jong", echt nog zo'n bomenklimmeisje terwijl iedereen om haar heen volwassen wordt.... en wat krijg je dan? Overschreeuwen.... komt wel goed, over 'n jaar of 3...
Die onder de foto van Harry. En ze is leuk.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
Dat was ook ongeveer mijn leken-conclusie.
Ja, alleen de foto's zijn door. Irritant trouwens dat er geen namen bij staan, had het voor hier wel makkelijk gemaakt..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:30 schreef babette21 het volgende:
zeg, ik neem aan dat alleen die foto's doorzijn? want die linkjes gaan over de totale optredens, waar dus ook hele beroerde tussenzitten...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:30 schreef babette21 het volgende:
zeg, ik neem aan dat alleen die foto's doorzijn? want die linkjes gaan over de totale optredens, waar dus ook hele beroerde tussenzitten...
ik weet (nog) niet precies wie die overgebleven groepjes zijn (zie eerdere post) maar die vader en dochter gaan écht de finale niet halen hoor!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:35 schreef Leonoor het volgende:
[..]Er zijn nog maar 8 groepjes. Daarvan gaan er 3 naar de liveshows. Nu komt Duo H. in de finale wel heel dichtbij, the horror. Als dat gebeurt, kijk ik niet meer hoor
.
Hoezo? Ik snap wel dat ze bij 26+ wat meer kandidaten door laten gaan, aangezien daar ook echt veel talent zit. Die willen ze gewoon nog een keertje extra zien, ipv iemand te vroeg af laten vallen. Ik vind het eigenlijk wel logischquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:54 schreef ranja het volgende:
9 jongens
11 meisjes
13 26+
8 groepen
als ik goed tel. Beetje vreemd verdeeld...
En van die 13 26+ers gaan er ook maar 3 door naar de liveshows?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:54 schreef ranja het volgende:
9 jongens
11 meisjes
13 26+
8 groepen
als ik goed tel. Beetje vreemd verdeeld...
Nee laat iemand anders het maken ik ben daar niet zo goed in topic(s) makenquote:
Vind ik ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:46 schreef Maisnon het volgende:
Die Dieneke lijkt echt vaak op Lily Allen
Ja, dat schijnt te horen ofzo, dat doen ze elke keerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:22 schreef patatmetfriet het volgende:
Hoe kom je daar eigenlijk bij? Op de site loop ik me een ongeluk te zoekenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:45 schreef Chell het volgende:
Straks ook maar wat lekkers halen en de flaptop klaar zetten hihihi
Oeh, ik heb mijn laptop gesloopt woensdag, en ben vanavond bij mijn ouders, dus kan wel X Factor kijkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:45 schreef Chell het volgende:
Straks ook maar wat lekkers halen en de flaptop klaar zetten hihihi
jammerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oeh, ik heb mijn laptop gesloopt woensdag, en ben vanavond bij mijn ouders, dus kan wel X Factor kijken, maar niet meetypen
.
Wat maak jequote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:38 schreef Anonymousz het volgende:
Ik ga voor de hapjes en drankjes zorgen
Bitterballenquote:
Ow je lust het nietquote:
Bitterballen!quote:
ik ga ook voor chips met dipsaus zorgenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:15 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Bitterballen!Maar bij vrijdagavond tvavond horen eigenlijk gewoon chipje: bugles met roomkaas, of nachos met guacamole en dipsauszooi.
oei lekkerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb lekker ribbelchips van Lays, een pot thee, en een reepje Milka chocolade met gebroken nootjes
zoet of zoutquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga zo even een zak popcorn in de magnetron gooien!
Nicequote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zoet!
Oh, en ik heb geen spoilers gelezen, gelukkig!
Anders, ik heb witte wijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:32 schreef Anonymousz het volgende:
iemand een biertje, koffie, thee of iets anders?
Per categorie blijven er nog vijf over geloof ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:34 schreef babette21 het volgende:
heb 't begin ff gemist, wat is de bedoeling van vandaag (de laatste schifting?)?
same herequote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:37 schreef Karina het volgende:
Jammer, ik vind de 26+ interessanter.
Ik ben toch de enige die antwoord gaf?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:36 schreef babette21 het volgende:
3 verschillende antwoorden![]()
never mind, ik merk het wel
quote:
Ach ja, de jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:40 schreef Ja-Ik het volgende:
Bernadette d'r zoontje? Dat kind is toch pas 16 ofzo
ik las jouw antwoord als: vandaag blijven er 20 (=5 per categorie) over...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben toch de enige die antwoord gaf?
zum kotsenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:43 schreef Cee het volgende:
Wendy vuile kuttebakse leugenaarster. "Ut ging toch goedddds?"
En dat Esmae wijf moet ook wegquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:44 schreef patatmetfriet het volgende:
Sterf lekker met die Esmae man.
goeie vraagquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:42 schreef Michellee het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Anastasia dit gaat doen met allemaal publiek...
/care!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ze moet alleen zich niet al te Anoukerig profileren.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
goeie vraag![]()
maar zit die niet bij de 26+ ?
Volgens mij niets, want Lisa was de eerstequote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ben er overigens net pas ingevallen. Wat heb ik gemist`?
Ja we moeten dus een week wachten..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
goeie vraag![]()
maar zit die niet bij de 26+ ?
Een steengoeie Lisa en een jammerlijk slechte Dieneke.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ben er overigens net pas ingevallen. Wat heb ik gemist`?
Lisa was idd de eerstequote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij niets, want Lisa was de eerste
(Volgens mij? Anders heb ik ook wat gemist!)
Jahaaaaaaaaaaa, dat vind ik ook. Ik vind haar echt gewellllllllllldig!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
/care!
ze heeft een dijk van een stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |