Denk ik ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:04 schreef patatmetfriet het volgende:
Jij was eerst.
1e is twijfel
2e is uit
3e is door
Toch?
Ja ik had de biografie van alle deelnemers eerst moeten opzoeken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:04 schreef Karina het volgende:
Wat is dit nou voor een OP?
Net zo flauw als wat er nu gebeurt.
Iddquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:05 schreef babette21 het volgende:
pfff zo is het toch niet te volgen wie er gaan en wie er blijven....
Internet is traaag.... dus je was me voorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik had de biografie van alle deelnemers eerst moeten opzoeken.
Ik wilde snel een topic omdat het er nu om gaat.
Had hem dan zelf geopend
Het duo happiness is door. Er is een foutje gemaakt bij de instructie van de chauffeurs...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Help! Ik ben te druk met slotjes
Wat isw er nou aan de hand?
wat een kutprogramma ook eigenlijk he?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Happiness door?
Lulkoekquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Internet is traaag.... dus je was me voor
ik ook niet meerquote:
Ik zat nog in het vorige topic te posten (probeerde ik tenminste) toen ik het pas door had. Maar jij wilde natuurlijk sowieso haantje de voorste zijnquote:
Echt?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
Die chick die niet kon inzetten is ook gewoon door
Wanneer snappen ze het wel dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:09 schreef Naamah het volgende:
Gelukkig. Wendy en Martijn hebben hetzelfde probleem, die snappen het ook niet meer
Harry is doorquote:
Helemaal aan vastgemoederkoekt, dat mens.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:08 schreef Steve het volgende:
Zo hey Wendy zat helemaal vastgeplakt aan Sergio.!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben hysterisch aan het posten he?
Jaaaaaa echt welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
DIe one-j's zijn trouwens echt zo heel erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |