Hoezo? Ik snap wel dat ze bij 26+ wat meer kandidaten door laten gaan, aangezien daar ook echt veel talent zit. Die willen ze gewoon nog een keertje extra zien, ipv iemand te vroeg af laten vallen. Ik vind het eigenlijk wel logischquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:54 schreef ranja het volgende:
9 jongens
11 meisjes
13 26+
8 groepen
als ik goed tel. Beetje vreemd verdeeld...
En van die 13 26+ers gaan er ook maar 3 door naar de liveshows?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:54 schreef ranja het volgende:
9 jongens
11 meisjes
13 26+
8 groepen
als ik goed tel. Beetje vreemd verdeeld...
Nee laat iemand anders het maken ik ben daar niet zo goed in topic(s) makenquote:
Vind ik ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:46 schreef Maisnon het volgende:
Die Dieneke lijkt echt vaak op Lily Allen
Ja, dat schijnt te horen ofzo, dat doen ze elke keerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:22 schreef patatmetfriet het volgende:
Welke fucking lowbudget fotograaf maakt die foto's
Hoe kom je daar eigenlijk bij? Op de site loop ik me een ongeluk te zoekenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.rtl.nl/(/shows(...)tsterondexcampus.xml
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:45 schreef Chell het volgende:
Straks ook maar wat lekkers halen en de flaptop klaar zetten hihihi
Oeh, ik heb mijn laptop gesloopt woensdag, en ben vanavond bij mijn ouders, dus kan wel X Factor kijkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:45 schreef Chell het volgende:
Straks ook maar wat lekkers halen en de flaptop klaar zetten hihihi
jammerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oeh, ik heb mijn laptop gesloopt woensdag, en ben vanavond bij mijn ouders, dus kan wel X Factor kijken, maar niet meetypen
.
Wat maak jequote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:38 schreef Anonymousz het volgende:
Ik ga voor de hapjes en drankjes zorgen
Bitterballenquote:
Ow je lust het nietquote:
Bitterballen!quote:
ik ga ook voor chips met dipsaus zorgenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:15 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Bitterballen!Maar bij vrijdagavond tvavond horen eigenlijk gewoon chipje: bugles met roomkaas, of nachos met guacamole en dipsauszooi.
oei lekkerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb lekker ribbelchips van Lays, een pot thee, en een reepje Milka chocolade met gebroken nootjes
zoet of zoutquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga zo even een zak popcorn in de magnetron gooien!
Nicequote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zoet!
Oh, en ik heb geen spoilers gelezen, gelukkig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |