quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:26 schreef pfaf het volgende:
[Suijk zei: Heb dat ook eens gedaan, iets van 'Valentijnsgroetjes, zullen we morgenavond een filmpje pakken', naar meerdere meisjes. Krijg ik twee boze smsjes terug van 2 meisjes die op dat moment bij elkaar waren.]
morgenavond... Dat was toevallig toch ook niet op een vrijdag hè?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie zoekt zal vinden:Ik zag de url staan, toch klikte ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders is het zo zielig voor je hé, alle moeite voor niks
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
Ik liep op dat moment stage in België en zou de dag erop weer in Nederland zijn, Valentijnsdag was een vrijdag toen geloof ik.quote:
Lijkt me ook wel leuk ja. Hoe lang is dat nog?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:20 schreef borisz het volgende:
Volgende week zaterdag naar Beeld en Geluid voor de 50 jaar studio sport tentoonstelling.
Tot 10 meiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel leuk ja. Hoe lang is dat nog?
Kijk pfaf, jij kan daar gewoon heen. Mijn vrouw krijgt uitslag als ze die tune van Studio Sport weer hoort, dus ik moet weer smoesjes gaan verzinnen.![]()
Je kan ook alleen. Gaat zij een middagje vrouwendingen doen zoals chocola eten en stofzuigen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kijk pfaf, jij kan daar gewoon heen. Mijn vrouw krijgt uitslag als ze die tune van Studio Sport weer hoort, dus ik moet weer smoesjes gaan verzinnen.![]()
Was leuker geweest als je met beide meiden was geweestquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik liep op dat moment stage in België en zou de dag erop weer in Nederland zijn, Valentijnsdag was een vrijdag toen geloof ik.
Contact met die twee meisjes is enigszins verwaterd moet ik zeggen.
Zo'n Casanova was ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Was leuker geweest als je met beide meiden was geweest
Je hoeft toch niet alles met je vrouw samen te doen? Je heet toch geen appelsientje?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is die puist al verdwenenquote:
Waar? Kan ik vast jonge meisjes voor je gaan zoeken?quote:Zojuist afstudeerdatum geprikt. Dus de vakantie naar Zuid-Amerika kan ook geboekt worden.![]()
quote:
Mijn droom is Peru.quote:Waar? Kan ik vast jonge meisjes voor je gaan zoeken?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:18 schreef Ole het volgende:mijn kat is al een dag kwijt. Normaal is ie nooit meer dan 10 minuten buiten.
Denk dat ie ergens opgesloten zit
Dit komt er lulliger uit dan bedoeld. Ik vind het echt rot voor je.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Da's kut!
Als je nu een Japanse jongen was, raakte je je vrouw kwijt, ging je dagenlang in een put zitten om een buitenlichaamtreding op te wekken en vrouwen met rode hoedjes aanspreken zodat je in de prostitutie terecht zou komen. Da's nog kutter.
op zich kan ie de binnentuin niet uit. Heb al geroepen en rondgelopen en zo...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:20 schreef SCH het volgende:
Ach Ole, wat rot. Heb je overal al geinformeerd?
OKquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dit komt er lulliger uit dan bedoeld. Ik vind het echt rot voor je.
Ja, ik weet hoe je je zorgen kunt maken om zo'n beest.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:26 schreef Ole het volgende:
Het moet gewoon goed met hem zijn.. tweede in 2 maanden zou te erg zijn.
Wat kun je je toch zorgen maken over zo'n dier he!
3 weken!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoelang ga je nou naar Chili, SCH?
Probeer je ook nog over te steken naar Argentinie? Als je een weekend Bariloche en / of een weekend Mendoza kan doen, zou echt een aanrader van mijn kant zijnquote:
Chocolademousse is al klaar, tomaatjes zijn in de oven, vlees en vis marineren. Dat kan allemaal niet meer op het laatste moment, pfaf!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:42 schreef pfaf het volgende:
Nu al druk gaande met de mise en place? Je hebt ambitieuze plannen!
Nouquote:
Reglementaire 3-0 nederlaag. Ik stem ermee inquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:44 schreef pfaf het volgende:
Alle voetbal afgelast. Aan de ene kant jammer, want we konden morgen periodekampioen worden, maar met 6 spelers op wintersport werd dat wel lastiger.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:38 schreef sezten het volgende:
[..]
Reglementaire 3-0 nederlaag. Ik stem ermee in
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ***AFGELASTINGEN******************* 1/2 ****** voetbal *************************************** ZATERDAG Cat.A Cat.B Landelijk West I West II Zuid I Zuid II X X Oost X X Noord Onder de landelijke competitie vallen: - hoofdklassen A,B,C:zaterdag en zondag - A-junioren:eredivisie + 1ste divisies - B-junioren:eredivisie + 1ste divisies - C-junioren:1ste divisies - D-pupillen:1ste divisies - dames:hoofdklasse en 1ste klassen Meer informatie over categorie A en B bij de wedstrijdsecretaris van uw club. X = afgelast |
Wat? Als je niet genoeg spelers hebt kan je moeilijk zeggen "even uitstellen hoor". Toch?quote:
Nee, gelukkig niet. Maar alle wedstrijden zijn hier dus al afgelast. Ten tweede hadden we A1 al geplunderd, want die wedstrijd ging sowieso niet door.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:17 schreef sezten het volgende:
[..]
Wat? Als je niet genoeg spelers hebt kan je moeilijk zeggen "even uitstellen hoor". Toch?
Oh oke, dan is het goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar alle wedstrijden zijn hier dus al afgelast. Ten tweede hadden we A1 al geplunderd, want die wedstrijd ging sowieso niet door.
Neequote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee. Het enige meisje waar ik vlieft op ben is Viviënne.
Die Roosbief was voor pfaf, Viev was van mij!quote:
Ik schrok ook van die kale kop van hemquote:
Waar gaan we het vieren?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:50 schreef SCH het volgende:
Volgens mijn belastingmannetje krijg ik 1650 euro terug
mag ik je (nog een keer) aanraken ?quote:
ben je al begonnen met het inpakken van je dvd's ?quote:
oh dat duurt nog wel even hoor, alles op z'n tijdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben je al begonnen met het inpakken van je dvd's ?
herken je me dan nog ?quote:
quote:
Die zijn hardnekkig en zaag/knip je niet zo maar weg. Vergif?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:50 schreef Ole het volgende:
eerst maar eens hier de klimop weghalen...
NOg een tip om die te killen?
Harde maatregelen wil ikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Die zijn hardnekkig en zaag/knip je niet zo maar weg. Vergif?![]()
en dan nu weer tijd voor fok!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:32 schreef golfer het volgende:
Eindelijk even de laatste aflevering van Lost bekeken.
Is inderdaad weer helemaal top.
gewoon er bovenop klimmenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:50 schreef Ole het volgende:
eerst maar eens hier de klimop weghalen...
NOg een tip om die te killen?
het is al over mijn terras ook gewoekerd. Erop trappen helpt ook nietquote:
drinken we er ff een biertje op ?quote:
k drink er voorlopig geen neut minder doorquote:
nee, met terugwerkende kracht tot april 2008quote:
Nederland loopt toch altijd achter de mode aanquote:
quote:Recessie
De Nederlandse economie zit in een recessie, blijkt uit cijfers van het CBS. In het vierde kwartaal van 2008 kromp de economie met 0,9 procent, net als in het derde kwartaal. Een land zit officieel in een recessie als er twee kwartalen achter elkaar economische krimp is. Nu blijkt dat er ook in het tweede kwartaal van 2008 al krimp was, dus we zijn eigenlijk al langer in recessie. Toch is over het hele jaar 2008 de economie nog wel gegroeid, met 2 procent.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Nederland loopt toch altijd achter de mode aan
Ik heb een vriend die wel is ontslagen omdat soort redenen, dat zal in NL ook wel gebeuren nu.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:52 schreef golfer het volgende:
Ach, economen moet je nooit geloven. Die hebben er echt geen verstand van.
Reken maar op een aflasting.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:05 schreef Bjoro het volgende:
ga te bedde.....morgen wellicht voetballen....dus moet wel fit zijn natuurlijk
Hier zit het ook alweer tegen een hele zijkant van het huisquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:55 schreef Ole het volgende:
het is al over mijn terras ook gewoekerd. Erop trappen helpt ook niet
Ik ben al 2 maanden niet naar het voetballen gegaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:27 schreef Bjoro het volgende:
hoop dat het voetballen morgen door gaat ...mijn laatste competitie wedstrijd was op 6 november 2008. En ik ben al een maand of 10 blessurevrij
Poepen is van SCHquote:
Na deze imponerende woorden ga ik slapen.quote:
Miauw. Misschien heeft ze een vriendje?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:58 schreef Ole het volgende:
mogguh
Poes is er nog steeds niet![]()
straks maar briefjes rondbrengen ....
Japie is een gecastreerde jeweetwel kater van bijna 15quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Miauw. Misschien heeft ze een vriendje?
Goed nieuws.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:02 schreef SCH het volgende:
Japie
Heb het even opgezocht
Japie - stamt af van Jaap - Japies zijn over het algemeen zeer goed ontwikkeld, slim, behendig en zeer sociaal. Blijven over het algemeen liefst aan de achterkant maar willen ook de voorkant soms opzoeken. Hebben een voorkeur voor gezette vrouwen
Nou en of!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:48 schreef golfer het volgende:
Ja, verwen het domme beest ook nog eens even.
Ja zeg, denk aan mijn hart..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:13 schreef sezten het volgende:
Is hij er nu alweer? Dan gaat de actie er ook snel van af
He told you he'll be backquote:
Wat een masochist ben je toch ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:06 schreef RayMania het volgende:
Nog 17,5 uur. Wat heb ik er zin in.
tja, dat gaat al maanden zo naar mij gevoel... echt elk weekeinde ligt bijna alles eruitquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:22 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Voetballen was weer eens afgelast
Ongelooflijk dat voetbal geen zomersport is.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, dat gaat al maanden zo naar mij gevoel... echt elk weekeinde ligt bijna alles eruit
OKeequote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:07 schreef Eilanden het volgende:
Maar veeeeeeel te druk, met name met werk .. zat twee weken geleden in Barcelona, ben vandaag teruggekomen uit Miami, maar zit maandag alweer een dag in Londen
Maar wel met leuke projecten bezig, dus dat scheelt!
Gewoon naar behoren.quote:En jij Bossie?
Als ik later groot ben wil ik ook zo'n baan!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:07 schreef Eilanden het volgende:
Maar veeeeeeel te druk, met name met werk .. zat twee weken geleden in Barcelona, ben vandaag teruggekomen uit Miami, maar zit maandag alweer een dag in Londen
En maar klagen terwijl je de halve wereld mag doorreizen op kosten van de baas.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:07 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben ook geen fan.quote:
Zou het graag zien.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:25 schreef popolon het volgende:
Net op tijd voor de slamdunk wedstrijd. NBA all star weekend.
trusten H.
Spud Webb, 1.65 groot.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou het graag zien.
Wie was ook alweer de speler van 170 centimeter die mee deed ?
Schitterend.quote:
Een hele mooie show.quote:
Waarom is zijn rugnummer nooi9t retired ?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:44 schreef popolon het volgende:
Wel een leuke compilatie van onze beste speler in de NBA ooit.
Kan nog. Smits is nog steeds populair.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom is zijn rugnummer nooi9t retired ?
Verdient ie het denk je ?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Kan nog. Smits is nog steeds populair.
Tuurlijk, Nederland man.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:58 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
Letten jullie op Sezten ?
De Canopus ster kon je toch al?quote:Op zondag 15 februari 2009 02:38 schreef tong80 het volgende:
Vroeger had CNN een basketbalprogramma.
Ik ken de nieuwste sterren niet meer
?quote:
Die ster is er al evenquote:
Snap er helemaal niks vanquote:
inderdaad, krijg nou wat!quote:
Die hebben de overhand jaquote:
Dan zeg ik maar niets over Cannes, waar ik over twee weken zitquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
En maar klagen terwijl je de halve wereld mag doorreizen op kosten van de baas.
Ik heb je gemist SCHquote:Op zondag 15 februari 2009 14:13 schreef SCH het volgende:
Dat pak je zelf maar Eilanden. Dat is steeds maar overal en nergenes en verwaarloost zijn vrienden hier en komt dan weer binnen wandelen alsof het niks is en eist dan weer gewoon koffie. Je moe je plekje maar weer veroveren, wij hebben ondertussen nieuwe vrienden hier en het is nog niet zo dat je weer mee moet naar het keldertje maar nou ja, zo zit het dus....
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:20 schreef tong80 het volgende:
Feijenoord nog gevoetbald vanmiddag ?
Hup NEC
Je blijft een homoquote:
Ik heb meer dan genoeg paal gezien vandaag, 3x op de paal 1x op de lat.quote:
Ga mijn grapje even uitleggenquote:Op zondag 15 februari 2009 14:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb meer dan genoeg paal gezien vandaag, 3x op de paal 1x op de lat.
Dan moet je maar wat beter mikkenquote:Op zondag 15 februari 2009 14:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb meer dan genoeg paal gezien vandaag, 3x op de paal 1x op de lat.
Hihiquote:Op zondag 15 februari 2009 14:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Jullie zitten nu met op zo'n paal zeker?
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar was je? Zat je weer zeiknat in een portiek
Oh, was het een grapje...quote:
Voor mij straks bij een vriend eten omdat ie jarig is.quote:
Je noemt mij niet meerquote:Op zondag 15 februari 2009 17:41 schreef SCH het volgende:
Wat zijn kinderen toch vermoeiend
en dan heb ik het een keer niet over sjimz en catjuh
Ik weet niet of je daar zo blij mee moet zijn. Komt wel weer als ik het over lastige huisdieren hebquote:
o0 ja, dat zekerquote:Op zondag 15 februari 2009 17:51 schreef SCH het volgende:
Je kinderen zijn er toch ook nog een beetje te klein voor AZ?
Wij zullen een welkomstlied voor hem zingen: "Axel axel, je moeder is een......"quote:Op zondag 15 februari 2009 17:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
o0 ja, dat zekermaar als ik eens met Axel zou willen gaan (over een jaar of twee) dan tegen een normale tegenstander. Volendam of Heerenveen ofzo, daar heb ik nog nooit gekloot meegemaakt.
ik was blij dat mijn astmatische zusje in de schone Oostenrikse lucht zit, kankerrookquote:
... ontzettend lekker wijf die een tyfushekel aan voetbal heeft?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Wij zullen een welkomstlied voor hem zingen: "Axel axel, je moeder is een......"
En dan het dak dicht doenquote:Op zondag 15 februari 2009 17:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik was blij dat mijn astmatische zusje in de schone Oostenrikse lucht zit, kankerrook
Is wel een beetje lang en kinderen vinden het vaak niet zo leuk als hun moeder een lekker wijf wordt genoemd. "lieve mem", is dat wat?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
... ontzettend lekker wijf die een tyfushekel aan voetbal heeft?
Stond er middeninquote:Op zondag 15 februari 2009 17:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik was blij dat mijn astmatische zusje in de schone Oostenrikse lucht zit, kankerrook
dat zat al lang dicht.... maar om dan zulke rookpotten af te steken is echt achterlijk.quote:
Kijk, vroeger, toen we nog geen daken hadden, vond ik het altijd wel lachen. Met als het dak dicht zit is het echt niet fijn om die troep af te steken. Als mijn zusje er was geweest was het serieus einde wedstrijd geweest voor haar.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Stond er middenin![]()
Maar het was wel veel ja
Is inderdaad een wat achterlijke aktie van die kinderen.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:59 schreef Againzender het volgende:
Kijk, vroeger, toen we nog geen daken hadden, vond ik het altijd wel lachen. Met als het dak dicht zit is het echt niet fijn om die troep af te steken.
Ouwe lul.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Is inderdaad een wat achterlijke aktie van die kinderen.
Het zijn toch geen kinderen die besluiten het dak dicht te doen?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Is inderdaad een wat achterlijke aktie van die kinderen.
La Violaaaaaaaaaaaquote:
Wytskequote:
Daar zal je dan ook wel een DVDtje van hebbenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de amerikaanse blijft toch de beste reeks
Het is wel een Nederlands product. Uit de stal van Endemolquote:Op zondag 15 februari 2009 21:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de amerikaanse blijft toch de beste reeks
neu wat moet ik ermeequote:Op zondag 15 februari 2009 21:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Daar zal je dan ook wel een DVDtje van hebben
Wat is dat?quote:
Weet je dat echt niet?quote:
Kortom verschillende hindernisbanen en wie het snelst is krijgt 10000 euroquote:Uit welke onderdelen bestaat de hindernisbaan?
Elke week starten 20 nieuwe deelnemers aan Wipeout. Degene die overblijft met de beste tijd, gaat naar huis met het prijzengeld van 10.000 euro! De hindernisbaan van Wipeout bestaat uit 4 rondes met verschillende onderdelen. Naast een aantal vaste onderdelen zijn er elke week ook weer nieuwe spectaculaire hindernissen!
Nee, dat wist ik echt niet. Is dat zo raar?quote:
quote:
Helemaal niet raar, ik weet ook niet wat het is.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik echt niet. Is dat zo raar?
Ik heb het net even opgezocht via Google en zie dus dat het een RTL5 programma is.
Ga het wel eens een keer terug bekijken.
Met of zonder Henny Huisman?quote:Op maandag 16 februari 2009 01:04 schreef golfer het volgende:
Verder een dom programma. Hoef het niet nog een keer te zien. Geef mij maar Sterrenslag, dat was leuker.
Henny Huisman was toen nog een aankomend drummertje in een bandje. Met Jos Kuijer of later Simon Naaigaren (André van Duijn).quote:
Sterrenslag? Oh, verward met korenslag.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Henny Huisman was toen nog een aankomend drummertje in een bandje. Met Jos Kuijer of later Simon Naaigaren (André van Duijn).
Vroeger he.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:04 schreef golfer het volgende:
Verder een dom programma. Hoef het niet nog een keer te zien. Geef mij maar Sterrenslag, dat was leuker.
Weer niet geneukt dus?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:56 schreef pfaf het volgende:
Pfff, vrijdagavond om 8 uur begonnen met een verjaardag en gisterenlaat geëindigd met m'n driehonderste carnavalpilsje. Ik balanceer tussen coma en wakker volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |