quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:26 schreef pfaf het volgende:
[Suijk zei: Heb dat ook eens gedaan, iets van 'Valentijnsgroetjes, zullen we morgenavond een filmpje pakken', naar meerdere meisjes. Krijg ik twee boze smsjes terug van 2 meisjes die op dat moment bij elkaar waren.]
morgenavond... Dat was toevallig toch ook niet op een vrijdag hè?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie zoekt zal vinden:Ik zag de url staan, toch klikte ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders is het zo zielig voor je hé, alle moeite voor niks
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
Ik liep op dat moment stage in België en zou de dag erop weer in Nederland zijn, Valentijnsdag was een vrijdag toen geloof ik.quote:
Lijkt me ook wel leuk ja. Hoe lang is dat nog?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:20 schreef borisz het volgende:
Volgende week zaterdag naar Beeld en Geluid voor de 50 jaar studio sport tentoonstelling.
Tot 10 meiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel leuk ja. Hoe lang is dat nog?
Kijk pfaf, jij kan daar gewoon heen. Mijn vrouw krijgt uitslag als ze die tune van Studio Sport weer hoort, dus ik moet weer smoesjes gaan verzinnen.![]()
Je kan ook alleen. Gaat zij een middagje vrouwendingen doen zoals chocola eten en stofzuigen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kijk pfaf, jij kan daar gewoon heen. Mijn vrouw krijgt uitslag als ze die tune van Studio Sport weer hoort, dus ik moet weer smoesjes gaan verzinnen.![]()
Was leuker geweest als je met beide meiden was geweestquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik liep op dat moment stage in België en zou de dag erop weer in Nederland zijn, Valentijnsdag was een vrijdag toen geloof ik.
Contact met die twee meisjes is enigszins verwaterd moet ik zeggen.
Zo'n Casanova was ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Was leuker geweest als je met beide meiden was geweest
Je hoeft toch niet alles met je vrouw samen te doen? Je heet toch geen appelsientje?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is die puist al verdwenenquote:
Waar? Kan ik vast jonge meisjes voor je gaan zoeken?quote:Zojuist afstudeerdatum geprikt. Dus de vakantie naar Zuid-Amerika kan ook geboekt worden.![]()
quote:
Mijn droom is Peru.quote:Waar? Kan ik vast jonge meisjes voor je gaan zoeken?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:18 schreef Ole het volgende:mijn kat is al een dag kwijt. Normaal is ie nooit meer dan 10 minuten buiten.
Denk dat ie ergens opgesloten zit
Dit komt er lulliger uit dan bedoeld. Ik vind het echt rot voor je.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Da's kut!
Als je nu een Japanse jongen was, raakte je je vrouw kwijt, ging je dagenlang in een put zitten om een buitenlichaamtreding op te wekken en vrouwen met rode hoedjes aanspreken zodat je in de prostitutie terecht zou komen. Da's nog kutter.
op zich kan ie de binnentuin niet uit. Heb al geroepen en rondgelopen en zo...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:20 schreef SCH het volgende:
Ach Ole, wat rot. Heb je overal al geinformeerd?
OKquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dit komt er lulliger uit dan bedoeld. Ik vind het echt rot voor je.
Ja, ik weet hoe je je zorgen kunt maken om zo'n beest.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:26 schreef Ole het volgende:
Het moet gewoon goed met hem zijn.. tweede in 2 maanden zou te erg zijn.
Wat kun je je toch zorgen maken over zo'n dier he!
3 weken!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoelang ga je nou naar Chili, SCH?
Probeer je ook nog over te steken naar Argentinie? Als je een weekend Bariloche en / of een weekend Mendoza kan doen, zou echt een aanrader van mijn kant zijnquote:
Chocolademousse is al klaar, tomaatjes zijn in de oven, vlees en vis marineren. Dat kan allemaal niet meer op het laatste moment, pfaf!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:42 schreef pfaf het volgende:
Nu al druk gaande met de mise en place? Je hebt ambitieuze plannen!
Nouquote:
Reglementaire 3-0 nederlaag. Ik stem ermee inquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:44 schreef pfaf het volgende:
Alle voetbal afgelast. Aan de ene kant jammer, want we konden morgen periodekampioen worden, maar met 6 spelers op wintersport werd dat wel lastiger.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:38 schreef sezten het volgende:
[..]
Reglementaire 3-0 nederlaag. Ik stem ermee in
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ***AFGELASTINGEN******************* 1/2 ****** voetbal *************************************** ZATERDAG Cat.A Cat.B Landelijk West I West II Zuid I Zuid II X X Oost X X Noord Onder de landelijke competitie vallen: - hoofdklassen A,B,C:zaterdag en zondag - A-junioren:eredivisie + 1ste divisies - B-junioren:eredivisie + 1ste divisies - C-junioren:1ste divisies - D-pupillen:1ste divisies - dames:hoofdklasse en 1ste klassen Meer informatie over categorie A en B bij de wedstrijdsecretaris van uw club. X = afgelast |
Wat? Als je niet genoeg spelers hebt kan je moeilijk zeggen "even uitstellen hoor". Toch?quote:
Nee, gelukkig niet. Maar alle wedstrijden zijn hier dus al afgelast. Ten tweede hadden we A1 al geplunderd, want die wedstrijd ging sowieso niet door.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:17 schreef sezten het volgende:
[..]
Wat? Als je niet genoeg spelers hebt kan je moeilijk zeggen "even uitstellen hoor". Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |